Is helaas niet altijd zo, dutchie... bij de bevalling van Noa heb ik meer dan 24 uur weeën gehad, waarvan ongeveer 20 uur flinke rugweeën, bijna onhoudbaar, en nauwelijks een vingertopje ontsluiting. Maar ik denk ook dat het bij de meesten wel écht iets doet, en dan is het allemaal mooi meegenomen inderdaad.
Wat vervelend trouwens, dat vocht. Ik had het bij Noa het ergste, en bij Emma al een stuk minder (maar toen weer een stuk meer last van m'n bekken). Jij ook sterkte met die laatste tijd!
Veel plezier bij je schoonouders
![]()
(wat zou ik het leuk vinden als mijn moeder/ schoonmoeder bij mij in de buurt woonden zeg!!) mijn moeder komt vandaag wel op bezoek, ook om te helpen zei ze, maar ja...vind het ook wel leuk om gewoon een 'gezellig dagje' te hebben met haar.
Tamea, wat ben jij al weer lang overtijd zeg. Dat lijkt me op een gegeven moment écht vervelend worden. Hopelijk gaat er bij de vlos wat aan gedaan worden!!
Martineke, wat gaat het alweer hard bij jou!! Nog eventjes en je hebt twee kleintjes
![]()
... ik ben ook erg benieuwd wat Maxim ervan gaat vinden. Bij Noa was het toch een hele andere leeftijd en bij anderhalf jaar kunnen ze heel anders reageren denk ik.
Vamperotica, ik herken wel jouw ervaring van dat 'wroeten', ik had ook een verloskundige (overigens eentje met ervaring
![]()
) die dat heel ruw deed en gek genoeg een verloskundige met veel minder ervaring die het heel voorzichtig en op een goede manier (en met voorbereiding) deed. Dat scheelt een hele hoop! Ik heb wel het geluk dat mijn baarmoeder erg soepel is, alle verloskundigen die ik heb gehad vonden dat ze het allemaal zo makkelijk konden voelen
![]()
wel komisch.