abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2006 @ 08:49:48 #276
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38324252
Tamea, wat zal jij het onderhand goed zat zijn zeg. Ik hoop dat vanavond blijkt dat je stiekum al wat ontsluiting hebt, da's tenminste iets.
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef Belana het volgende:
hoe voel jij je dutch? hoest met het vocht? het gaat echt rap nu he!
Vocht? Word er niet vrolijk van. Witte knokkels, mijn hand laat een witte afdruk achter op mijn benen. Maar ik heb nog wel enkels en het is niet zo erg als bij Léon. Dus voor mij!

Het gaat inderdaad echt rap nu. Het is ook zwaar (ischias is toch weer pijnlijker geworden). Ben nu langer zwanger dan bij Léon en ik voel me dan ook anders. Bij hem had ik zin om iets te doen, maar mocht het niet. Nu mag het en heb ik nergens fut voor. Ga zo even koffie leuten bij mijn schoonouders. Dan heeft Léon ook wat te doen.

Lief dat je het vraagt.
Red jij je een beetje samen met de hulptroepen?

MarMar, zie het maar zo; al het voorwerk is niet voor niets. Schijnt dat het allemaal helpt bij de ontsluiting.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 29 mei 2006 @ 09:26:19 #277
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38324683
Is helaas niet altijd zo, dutchie... bij de bevalling van Noa heb ik meer dan 24 uur weeën gehad, waarvan ongeveer 20 uur flinke rugweeën, bijna onhoudbaar, en nauwelijks een vingertopje ontsluiting. Maar ik denk ook dat het bij de meesten wel écht iets doet, en dan is het allemaal mooi meegenomen inderdaad.

Wat vervelend trouwens, dat vocht. Ik had het bij Noa het ergste, en bij Emma al een stuk minder (maar toen weer een stuk meer last van m'n bekken). Jij ook sterkte met die laatste tijd!
Veel plezier bij je schoonouders (wat zou ik het leuk vinden als mijn moeder/ schoonmoeder bij mij in de buurt woonden zeg!!) mijn moeder komt vandaag wel op bezoek, ook om te helpen zei ze, maar ja...vind het ook wel leuk om gewoon een 'gezellig dagje' te hebben met haar.

Tamea, wat ben jij al weer lang overtijd zeg. Dat lijkt me op een gegeven moment écht vervelend worden. Hopelijk gaat er bij de vlos wat aan gedaan worden!!

Martineke, wat gaat het alweer hard bij jou!! Nog eventjes en je hebt twee kleintjes ... ik ben ook erg benieuwd wat Maxim ervan gaat vinden. Bij Noa was het toch een hele andere leeftijd en bij anderhalf jaar kunnen ze heel anders reageren denk ik.

Vamperotica, ik herken wel jouw ervaring van dat 'wroeten', ik had ook een verloskundige (overigens eentje met ervaring ) die dat heel ruw deed en gek genoeg een verloskundige met veel minder ervaring die het heel voorzichtig en op een goede manier (en met voorbereiding) deed. Dat scheelt een hele hoop! Ik heb wel het geluk dat mijn baarmoeder erg soepel is, alle verloskundigen die ik heb gehad vonden dat ze het allemaal zo makkelijk konden voelen wel komisch.
pi_38324756
Ik moet straks voor de laatste keer alweer naar de vk Volgende week naar de gyn.
Het is allemaal zoooo hard gegaan Over ruim 2 weken heb ik alweer meldplicht
  maandag 29 mei 2006 @ 09:34:32 #279
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38324818
Oh, dat gaat snel LadyS!! Tja, als het niet de eerste is gaat het allemaal veel sneller. Vond ik zelf wel prettig ...
pi_38325343
Ik heb niet het idee dat de vlos nog wat gaat doen hoor. Ik gok dat het de standaard controle en een afspraak voor vrijdag in het ziekenhuis wordt. En ik denk ook niet dat er al iets gebeurd is van binnen, want ik heb echt geen enkel teken van wat dan ook gehad. Daarom kan ik me er ook wel bij neerleggen dat het zolang duurt, m'n lichaam is er kennelijk gewoon nog niet klaar voor.

Het is alleen wel raar dat zoveel anderen hier alweer meldplicht hebben of zelfs al bevallen.
k was vanochtend ook even erg jaloers op Sylvie vd Vaart. "Zij is al bevallen en ze was pas in juni uitgerekend en ik zit hier nog". Maargoed, dat was snel over toen ik ergens las dat ze zwangerschapsvergiftiging had.
pi_38325672
@ Tamea:

Denk je niet dat de vlos gaat proberen te strippen?
Gebeurde bij mij wel bij de eerste, die bleef ook zolang zitten.. een paar dagjes later was ze er dan eindelijk, het hielp dus wel!
pi_38326083
Ik heb vorige week gevraagd wat er ging gebeuren als het er deze week nog niet zou zijn en toen leek het alsof ze dat allemaal aan het ziekenhuis over ging laten.
pi_38326151
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:31 schreef Tamea het volgende:
Ik heb vorige week gevraagd wat er ging gebeuren als het er deze week nog niet zou zijn en toen leek het alsof ze dat allemaal aan het ziekenhuis over ging laten.
Misschien toch vragen dan of ze wil strippen?
Ik weet niet.. maar persoonlijk zou ik dan toch elke kans aangrijpen op het zo natuurlijk mogelijk op gang komen van de bevalling, daar zijn die vlossen toch allemaal zo voor tegenwoordig?

Sterkte iig!!!
  maandag 29 mei 2006 @ 12:05:11 #284
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38329137
Dutch, als je zin hebt komen wij ook nog wel een keer spelen ter vermaak! Kun jij lekker met de benen omhoog, ik entertain wel. (Leon en Luuke he )

En wat gaat het snel hier! Ik geloof dat er genoeg babies komen om wel een maand te f5-en. Fijn en leuk!!!! Succes nog mama's (al dan niet in spe)!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38329225
Hihi, het is idd weer F5 tijd!!

Tamea, hoe was het bij de vk?

las net dat Brad en Angelina ook een dochter hebben
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 mei 2006 @ 12:13:49 #286
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38329434
@Suzanna, het gaat indd erg hard, nog maar 2 nachtjes slapen en het is zover wij zijn ook erg benieuwd hoe Maxim gaat reageren op de baby. als ik nu de naam vd baby zeg en vraag waar die is, dan komt hij heel lief op mijn buik kloppen maar of hij er ook daadwerkelijk iets van snapt. denk het niet, maar komt vast goed.
pi_38329585
Spannend hoor Martineke!!
Alvast onwijs veel succes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 mei 2006 @ 12:22:47 #288
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38329691
Het blijft nog even rustig dus met de geboortes (het topic heet toch echt zwangerschap en GEBOORTE!)
Martineke, voor jou begint het nu toch echt af te tellen, spannend!
Maar dames, als het even kan zou het leuk zijn als er deze week toch wat meer gebeurt, want... ik ga zowaar toch nog op vakantie volgende week! We kregen het aanbod om gebruik te maken van iemands caravan die nog op een camping staat, kant en klaar. Dus alleen de reis er naar toe maar zonder ge-emmer van tent ed. Ook heb ik dan een fatsoenlijk bed. Heerlijk, ik krijg er al helemaal zin in (behalve de 1300 km reis!).

Ik ben vandaag nog thuis van het werk, nog steeds veel harde buiken. Urine weer weggebracht voor evt blaasontsteking.
De spierpijn is wel helemaal weg.

Vicky, je vergeet Rafael en Sylvie, die hebben een zoontje gekregen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 29 mei 2006 @ 12:49:36 #289
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_38330352
Beefcake van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Martineke, succes woensdag.

Alle andere laatste loodjes moeders: sterkte de laatste dagen/weken.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 29 mei 2006 @ 13:09:48 #290
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38330892
Suzanna, ik bedoelde voorweëen. Niet de echte weëen. Het schijnt (ik heb het ook maar uit de boekjes hoor, geen ervaring) dat voorweëen/oefenweëen behoorlijk wat voorwerk verrichten. Als je dan echte (ontsluitings)weëen krijgt, zou het ontsluiten sneller gaan.
Maar ik spreek dus niet uit ervaring, heb mijn wijsheid uit de boekjes.

LadyS, laatste keer vk. Ik vond dat ook zo'n mijlpaal. Schoonmams zei het zo mooi: "Da's het begin van het einde." Nadat iedereen haar wat moeilijk aankeek vulde ze het nog aan: "Van de zwangerschap bedoel ik hè." Gelukkig maar
Ik was best nerveus voor de eerste afspraak weer in het ziekenhuis.
Mag trouwens woensdag ook weer.

Lishe, je weet het de deur staat altijd open voor jullie.
  maandag 29 mei 2006 @ 13:11:08 #291
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38330929
Elke keer als ik in dit topic de laatste reactie van iemand die (nog) niet zwanger is zie, denk ik dat die ook al zwanger is Werkelijk iedereen lijkt wel zwanger te zijn/worden namelijk..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 29 mei 2006 @ 13:12:00 #292
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38330956
Ik dacht ook, hé Jambo in Z&G? *nieuwsgierig werd*
pi_38331198
Lekker dat je nog ff op vakantie kan PM-girl.

* Tamea hoort net dat een collega van een andere sectie die morgen uitgerekend was, bevallen is van een zoon

Vicky, ik moet pas vanavond naar de vlos, dus voorlopig nog geen nieuws.
En vanavond moet ik daarna meteen nog ergens heen, dus het is ws. pas laat dat ik hier weer kan posten
  maandag 29 mei 2006 @ 13:31:08 #294
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38331497
ik krijg zowaar haast het gevoel dat ik je ga inhalen Tamea, eigenwijs beebje heb je
ik hoop op morgen je weet maar nooit tenslotte
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 13:35:08 #295
81992 Githa
pi_38331613
Ohw, Martineke wat spannend moet het voor jullie zijn, als je al weet wanneer het moment is dat je je kleintje echt kunt vasthouden en bewonderen.
Ik wens je vast heel veel sterkte en geniet van het moment dat er een nieuwe wondertje op de wereld gezet gaat worden

en Tamea wachten duurt lang hé!
pi_38331656
Martineke, voor jouw nog maar 2 nachtjes! Ik heb echt het idee dat jouw zwangerschap supersnel voorbij is gegaan Veel succes als ik je nie meer "zie" en ben erg benieuwd naar het resultaat!
  maandag 29 mei 2006 @ 13:41:59 #297
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38331784
dank jullie
ik weet niet wanneer "het resultaat" te zien is, heb geen idee of manlief iets wil neerzetten hier. zullen jullie vanzelf wel achterkomen en anders word het pas als ik weer thuis ben uit het zkh
pi_38331967
Martineke, spannend hoor! Nog 2 nachtjes!!!

Hier kon de vk niet met zekerheid zeggen of de baby met het hoofd naar beneden lag. Ze dacht van wel. Maar toen ze het hartje ging luisteren, dacht ze weer dat het in een stuit lag (hartje was hoog te horen) Dus vooralsnog niks zeker hier. Ze zei wel dat ze wrs niet zouden gaan draaien ivm met de eerdere ks. We zien het wel
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 14:22:27 #299
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38332957
Martineke wat moet dat een raar gevoel zijn om nu al te weten wanneer je kindje geboren gaat worden. Superspannend allemaal en heel veel succes!

Tamea het wordt nu toch echt tijd hoor. Misschien dat het bevallen van je collega een aanzetje is voor jouw weeenstorm. Sterkte met het wachten. De laatste loodjes wegen wel erg zwaar als je al zolang overtijd loopt
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 29 mei 2006 @ 14:59:43 #300
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_38333143
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:12 schreef dutchie het volgende:
Ik dacht ook, hé Jambo in Z&G? *nieuwsgierig werd*
Haha, was maar waar. Ik zou graag willen maar helaas zijn de papa van Melvin en ik uit elkaar. Heb nu wel een nieuwe vriend, maar 3 maanden is nog veels te kort om er weer aan te beginnen. Voorlopig helaas dus geen brusje voor Melvin.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')