"Gewoon" even met dr handen onderin geduwd...Nou ja.... ik had het gevoel of zi idd dwars door me heen aan het graven was!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:39 schreef dutchie het volgende:
Heeft ze een inwendig onderzoek gedaan of met haar handen onderin je buik 'gegraven'?
En hoe tolt de kleine rond dan, compleet om of om zijn as? Want als ie idd volledig om gaat kan dat die klachten veroorzaken. Is gewoon een complete volksverhuizing.![]()
En zoals altijd, als je het niet vertrouwt bel je toch even?
Hoop iig dat je je snel beter voelt.
Zo voelt t wel een beetje ja....quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef dutchie het volgende:
Auw...
Zal toch niet dat ze de baby als het ware uit positie heeft geduwd? Nog nooit van gehoord, maar ja voor alles is een eerste keer.
Ja pcies.... Als je er op voorbereid bent gaat t soweiso wat makkelijker!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Belana het volgende:
Ow dat vind ik zo rot als ze dat doen! Terwijl het ook best subtieler kan. De oudste vk in mijn praktijk kan dat heel goed. "voeten op de bank... even inademen en nu uitademen, en dan duwt zij naar binnen" gaat echt prima en ze weet ook meteen hoe het ervoor staat. De anderen die ik gehad heb konden heerlijk wroeten idd...![]()
jaquote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Belana het volgende:
Ik had vandeweek dus de stagiaire...en maar duwen en trekken en sjorren... Ik ben vriendelijk gebleven hoor, maar ik vroeg me wel af of ze dat soort simpele truukjes niet leren?
Ik weet niet of dat kan trouwens, weer "los schieten"... zou je lekker mee zijn zeg!
ik zou het geen 2e keer laten doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:03 schreef dutchie het volgende:
Ik kan me nog herinneren toen de gyn bij de zwangerschap van Léon ging voelen of hij nog gedraaid kon worden dat...
Ik kan niet anders zeggen dan auw. En ik kan me ook herinneren dat het daarna behoorlijk 'rumoerig' was in mijn buik een paar dagen erna.
Vocht?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef Belana het volgende:
hoe voel jij je dutch? hoest met het vocht? het gaat echt rap nu he!
Misschien toch vragen dan of ze wil strippen?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:31 schreef Tamea het volgende:
Ik heb vorige week gevraagd wat er ging gebeuren als het er deze week nog niet zou zijn en toen leek het alsof ze dat allemaal aan het ziekenhuis over ging laten.
Haha, was maar waar. Ik zou graag willen maar helaas zijn de papa van Melvin en ik uit elkaar. Heb nu wel een nieuwe vriend, maar 3 maanden is nog veels te kort om er weer aan te beginnen. Voorlopig helaas dus geen brusje voor Melvin.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:12 schreef dutchie het volgende:
Ik dacht ook, hé Jambo in Z&G? *nieuwsgierig werd*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |