abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38284034
Het middenrif dacht ik Belana.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:16:04 #202
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38284050
Over geurtjes; ik ging op een gegeven moment bijna over mijn nek als het mannetje babi pangang had gehad. Dan walmde hij me tegemoet in bed, gadverdamme!

En hebben jullie dan ook dat als je rauwe uien eet bijv. bij een fricadel speciaal dat je die de volgende dag nog proeft?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38284054
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Belana het volgende:

[..]

ow dat heb ik ook wel geprobeerd maar bij mij zegt het niks. soms drink ik 3 glazen water en hoef maar 3 keer eruit en soms drink ik bijna niks en moet er 6 keer uit
gelukkig is het hier nog steeds maar 1x snachts en een keer 's ochtends vroeg, dus ik heb blijkbaar niet eens reden tot klagen
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:18:36 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_38284152
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:15 schreef poemojn het volgende:
Het middenrif dacht ik Belana.
Ow ja, dat zal het wel zijn ja. Ik probeer dmv de hik te begrijpen hoe horlepiep erbij ligt maar het is niet te doen, snap er niks van

LadyS, ik moet wel erg vaak hoor, maar het zit ook tussen mijn oren denk ik wel eens, het zijn vaak maar een paar druppels. Maar ik word gewoon vaak wakker en dan ga ik ook maar ff..
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:19:49 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_38284211
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:16 schreef dutchie het volgende:
Over geurtjes; ik ging op een gegeven moment bijna over mijn nek als het mannetje babi pangang had gehad. Dan walmde hij me tegemoet in bed, gadverdamme!

En hebben jullie dan ook dat als je rauwe uien eet bijv. bij een fricadel speciaal dat je die de volgende dag nog proeft?
geurtjes niet echt last van gehad gelukkig.

Da "naproeven" heb ik voornamelijk 's nachts, soms heel misselijkmakend...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:24:16 #206
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38284402
Vies hč?

Heb je trouwens nog steeds het gevoel dat horlepiep in een stuit ligt dan?
pi_38284485
Ik houd sowieso niet van rauwe uien en helemaal niet van frikandel speciaal
Bedankt he Dutch
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38284533
ik heb nog wel het gevoel dat de baby in een stuit ligt soms. Vooral omdat ik het getrappel en geduw helemaal beneden voel. Maandag weer naar de vk en ik hoop dat ze het dan kan voelen hoe hij ligt.
pi_38284548
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef dutchie het volgende:
En morgen is het zondag, kun je nog geen chocomelk halen. Och wacht, bij tankstation enzo natuurlijk wel.
Tenzij ze koopzondag hebben , zoals hier
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:29:39 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_38284651
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:24 schreef dutchie het volgende:
Vies hč?

Heb je trouwens nog steeds het gevoel dat horlepiep in een stuit ligt dan?
Nah, ik kan er dus niet echt een pijl op trekken. Voel rechts voetjes, das duidelijk. Links voel ik iets wat dus of het hoofdje, Of de billetjes zijn. Soms denk ik bovenlangs ook wat te voelen en dan denk ik dus dan moeten het de billetjes zijn want dan voel ik de beentjes dus doorlopen.
Maar ik weet het niet zeker he...
Ik ben nogal geobsedeerd geloof ik Dat had ik met Liam ook, ik MOET perse weten hoe het erbij ligt, dat houdt me zo bezig. Als ik het nou gewoon lekker van me afzet
stormy waters...
sailin'
pi_38284752
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:27 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Tenzij ze koopzondag hebben , zoals hier
LadyS, morgen heeft Almere Stad koopzondag
pi_38284797
Je moet gewoon heel zen denken Belana. En de gedachte aan de ligging op een wolkje weg laten drijven. Hammmmmmmmm...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:33:24 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_38284830
Hammmmmmmm als in "de billen" ?
stormy waters...
sailin'
pi_38284838
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef beefcake het volgende:

[..]

LadyS, morgen heeft Almere Stad koopzondag
Ik zit in zandvoort nu, daar zijn de winkels altijd open
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:35:32 #215
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38284937
Nee maar ik kan me dat wel voorstellen Belana. Ik moest ook de hele tijd weten hoe de baby lag. Nu hij ingedaald is ben ik daar niet meer mee bezig.
Hoorde van de week bij de gym nog zo'n lekker verhaal over als een stuitertje draait; Dame in kwestie had een ijsje gehaald en toen ze in de auto zat, voelde ze ineens van alles. En begon alles te 'lopen' bij haar van onder. Ze kon er niets tegen beginnen. Alles zat onder. Thuisgekomen vk gebeld. Die heeft gekeken en toen bleek dat het kindje zich gedraaid had, dat had 'de uitbarsting' veroorzaakt.
En zij dacht nog wel dat ze een fout ijsje had gehad.
Opbeurend verhaal hč.

LadyS, ookal een stuitertje. Mag jij uberhaupt een stuitbevalling doen, na je ks? Of wordt het dan standaard een ks?
pi_38284943
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:33 schreef Belana het volgende:
Hammmmmmmm als in "de billen" ?
Nee, want dan moet je weer denken aan die billen en waar ze liggen
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:33 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik zit in zandvoort nu, daar zijn de winkels altijd open
Houd eens op met de hele tijd verplaatsen, zo kan ik toch nergens een pijl op trekken?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:35:47 #217
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38284950
Accu leeg, ben weg.
pi_38285020
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:35 schreef dutchie het volgende:
LadyS, ookal een stuitertje. Mag jij uberhaupt een stuitbevalling doen, na je ks? Of wordt het dan standaard een ks?
tis nog niet zeker hoor, of het een stuiter is.
Ik weet eigenlijk niet of ik een stuitbevalling mag doen, maar ik was het iig niet van plan.
pi_38285029
Dutch, wat liep er dan? Plas, vruchtwater, bloed? Vergeef me de ws heel stomme vraag
pi_38285099
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:35 schreef beefcake het volgende:

Houd eens op met de hele tijd verplaatsen, zo kan ik toch nergens een pijl op trekken?
Morgen gaan we weer weg, met een tussenstop op de fotomeet (kom je écht niet? ) Ik verwacht rond een uur of 4 weer thuis te zijn. Dan weet je dat vast
pi_38285141
* Tamea gokt op blaas en darm inhoud

Hier zijn minstens drie supers trouwens elke zondag open. Ideaal voor zwangere vrouwen (wegens snackattacks én vergeetachtigheid).
pi_38285161
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Belana het volgende:

[..]

ow dat heb ik ook wel geprobeerd maar bij mij zegt het niks. soms drink ik 3 glazen water en hoef maar 3 keer eruit en soms drink ik bijna niks en moet er 6 keer uit
Dat heb ik ook en ik ben zeker weten niet zwanger Piesdagen noem ik die dagen altijd. Ik heb dat minstens 1 keer in de week, echt verschrikkelijk irritant. Zeker als je net die dag een hele shopdag gepland hebt. En het is niet dat ik om de 15 minuten dan kleine beetjes moet, neeeee, hele liters. En dat gaat vrolijk de hele dag en nacht door.

En die uien-nasmaak heb ik ook altijd. ALTIJD als ik uien heb gehad.

Als ik ooit zwanger word krijg ik vast niks van kwaaltjes (ik heb momenteel een verslaving aan Taksi Tropical en Mars Delight trouwens). En niks leuk, lekker lief beebje over 9 maanden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:40:39 #223
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38285167
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:03 schreef Neuk het volgende:
* Neuk is aardbei-verslaafd
ik 'vergat' er natuurlijk bij te zeggen dat dat wel met een bak vanille-ijs samengaat. Net als de kersen, frambozen, e.a. fruit

Ik heb erg last gehad van vieze luchtjes met als toppunt wel de uitlaatgassen van auto's.
Maar ook gebakken vlees is vies. Alles ruikt gewoon vreselijk sterk.

Gekruid en dingen met uien eet ik al helemaal niet meer want net als Dutchie heb ik er ook de volgende dag nog profijt van
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:45:16 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_38285358
Ja en het is niet eens echt stuit dus dan geloof ik, want de billen zouden nu dus onderin liggen, das een onvolledige stuit ofzo? Ik ga binnenkort maar ijs eten in de auto denk ik
stormy waters...
sailin'
pi_38285671
klopt belana, dwarsligging is wat anders dan stuitligging. zie bijv. hier
pi_38285838
Belana Djulian was en dwarsligger, die zat als het ware met zijn kont op mijn bekken en met zijn voetjes naar beneden en hoofd en rug dwars. Zolas de gyn zei toen; ik heb hem eruit gehaald met 3 dbbele salto en een flikflak achterover. Dwarsliggen kan geprobeerd worden te draaien, lukt het draaien niet dan is het altijd een ks werd mij verteld bijna 2 jaar geleden.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:09:21 #227
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_38286405
Beefje en ShaoliN nog van harte met de zwangerschap! Dylan krijgt een brusje!

Owlet !

E.T. !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_38293094
Volgensmij is m'n lichaam zich aan het voorbereiden op weinig slaap. Ik ging pas na twaalven naar bed en ben nu al ruim een uur klaarwakker. Zo komt er van uitrusten voor de bevalling dus weinig.
pi_38293147
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef Belana het volgende:

[..]

sorry Ik ga tegenwoordig voor de cola (en dat drink ik normaal gesproken nooit! Ik hou niet van priklimonade... )
ik had weinig "vreemde" dingen tijdens mijn zwangerschap. Cola lustte ik totaal niet maar toen ik zwanger was heb ik aardig wat liters weggedronken. Maar nu vind ik het ook niet meer lekker...

In Rijswijk is het vandaag ook koopzondag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 mei 2006 @ 08:23:30 #230
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38293192
Ha, cola, dat was ook jaren terug dat ik dat had gedronken. Een maand lang heb ik er enorme zin in gehad maar nu is het weer over. Heb toevallig net eergisteren een halve fles weggegooid omdat het me in de wegstond. Ik heb ineens weer zin in chocomelk! Sowieso bevalt zoet mij op het moment erg goed.

Ik heb gisteren ingeslagen voor onze baby. 's Ochtend hebben we de kinderwagen opgehaald en 's middags ben ik gaan winkelen met mijn moeder. Handig: de babydump heeft op heel veel spullen 25% korting! Daardoor kon ik toch nog ook een mooie tas voor mezelf kopen

Oja, vraagje. Moet ik hydrofielluiers strijken?
Lekker douchen!
pi_38293195
Met dank aan die mega spin die in onze slaapkamer huisde en die Yoopy gister avond toen ik naar bed wilde heldhaftig met de vliegenmepper electrocuteerde (Het was echt zo'n hele dikke zwarte spin met van die dikke (bijna harige poten) van een cm of 5 zonder de poten gerekend). Heb ik de hele nacht gedroomd over spinnen , ze zaten overal
Voor de rest heb ik voor mijn doen van de laatste weken best goed geslapen en ook redelijk lang. Ipv. een uurtje of 5 /6 was ik pas om 7 uur wakker
pi_38293201
quote:
Op zondag 28 mei 2006 08:23 schreef sjak het volgende:

Oja, vraagje. Moet ik hydrofielluiers strijken?
ze zeggen dat als je ze strijkt, dat ze dan minder vocht opnemen. Ik strijk ze iig niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 mei 2006 @ 08:26:25 #233
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38293203
quote:
Op zondag 28 mei 2006 08:25 schreef Vicky het volgende:

[..]

ze zeggen dat als je ze strijkt, dat ze dan minder vocht opnemen. Ik strijk ze iig niet.
Dat is goed nieuws
Lekker douchen!
pi_38293257
@Owlet: wat een super mooie foto's

nou jah, eh *meldt* dus maar weer..
Gister heftig dagje, ik dacht dat het nu wel door zou zetten.. maar ik zit hier weer dus et was weer noppes.
Wel VK gebeld.. maar wat tref ik.. hetzelfde mens waar ik van de week geweest ben (er werken voor mijn wijk minstens 6 op die praktijk)..
Ik uitleggen dat het de hele week al hommeles is, dat ik steeds beetjes bloed verlies, dat het nou overdag wel erg heftig was en dat het voelt alsof et wel wil maar mijn baarmoeder op een of andere manier net niet helemaal kan samentrekken.

Zij gooide het op een blaasonsteking, ik zei dat ik zeker weet dat ik dat niet heb (dat weet je op een gegeven moment wel als je dat 100.000 keer in je leven gehad hebt) maar ze bleef er op door hameren, dus manlief is met potje urine naar dokterswacht geweest en urine was helemaal goed...
(zei ik toch...)

Nou, maandag moest ik maar terug bellen hoor als het zo door bleef gaan....

Het gevoel van niet serieus genomen te worden door dat mens werd met de volgende vraag nog fftjes versterkt: Weet je wel zeker dat het bloed uit je vagina komt?

Nee trut uit mijn anus nou goed??

Tot zover mijn frustratie
pi_38293284
jeetje MarMar, wat een gedoe zeg... Daar word je niet vrolijk van...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_38293312
Ah MarMar, wat een doos zit daar zeg...troost je maar met de gedachte dat als het wel echt loos gaat met die bevalling, zij ws eindelijk géén dienst heeft.
Mijn stiefzusje (nu +/-24 wk), met een medische achtergrond werd juist weer aangepraat dat haar blaasontsteking denkbeeldig was. zij: "Ja, ik plas denkbeeldig bloed, nou goed!?"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38293319
jeetje wat een muts, daar word je toch ook niet goed van. Inderdaad hopen dat zij geen dienst heeft als het echt zover is, want als je die aan je bed krijgt, word je vast niet blij.
  zondag 28 mei 2006 @ 09:00:32 #238
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38293333
Oh bah, wat vreselijk MarMar. En dan staat overal geschreven dat je vertrouwen moet hebben in de mensen die je bevalling begeleiden. Kan je niet ergens anders heen (bellen)? Huisarts ofzo?

Mwanantabu, dat is een veel voorkomende kwaal hoor, denkbeeldig bloedplassen! Pff, dat je dat niet eens weet
Lekker douchen!
pi_38293369
quote:
Op zondag 28 mei 2006 08:56 schreef Tamea het volgende:
jeetje wat een muts, daar word je toch ook niet goed van. Inderdaad hopen dat zij geen dienst heeft als het echt zover is, want als je die aan je bed krijgt, word je vast niet blij.
Ik had bij mijn oudste en (nu bijna niet meer) jongste een praktijk met twee vlossen. De ene was het type oude tangerige tante, zo eentje die je aan je hand naar binnen trok als ze achter liep op schema, en een hele zachte lieve Duitse vrouw.
Ik kreeg dus die oudere vrouw aan mijn bed bij de oudste, en er was niets aan het handje. Ze deed op een prettige, zekere manier haar werk. Ik moest toen naar het ziekenhuis, maar ik merkte dus dat vlossen tijdens de bevalling zelf veel beter en zekerder kunnen overkomen dan tijdens een bezoekje.
Bij de tweede had ik de jonge mevroi trouwens, en dat ging ook prima.

Maakt u dus geen zorgen over wie er komt, het zit vast wel goed dames
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38293378
quote:
Op zondag 28 mei 2006 09:10 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik had bij mijn oudste en (nu bijna niet meer) jongste een praktijk met twee vlossen. De ene was het type oude tangerige tante, zo eentje die je aan je hand naar binnen trok als ze achter liep op schema, en een hele zachte lieve Duitse vrouw.
Ik kreeg dus die oudere vrouw aan mijn bed bij de oudste, en er was niets aan het handje. Ze deed op een prettige, zekere manier haar werk. Ik moest toen naar het ziekenhuis, maar ik merkte dus dat vlossen tijdens de bevalling zelf veel beter en zekerder kunnen overkomen dan tijdens een bezoekje.
Bij de tweede had ik de jonge mevroi trouwens, en dat ging ook prima.

Maakt u dus geen zorgen over wie er komt, het zit vast wel goed dames
Dat vast, maar ik denk dat ik dat mens wel "per ongeluk" een paar keer ff een trap verkoop, mocht zij dienst hebben als de bevalling doorzet.
  zondag 28 mei 2006 @ 09:34:53 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_38293505
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Anitra het volgende:
Belana Djulian was en dwarsligger, die zat als het ware met zijn kont op mijn bekken en met zijn voetjes naar beneden en hoofd en rug dwars. Zolas de gyn zei toen; ik heb hem eruit gehaald met 3 dbbele salto en een flikflak achterover. Dwarsliggen kan geprobeerd worden te draaien, lukt het draaien niet dan is het altijd een ks werd mij verteld bijna 2 jaar geleden.
Tja, als ie echt dwars blijft liggen zal het niet op de gewone manier gaan idd, maar hij draait nog regelmatig, waarmee ik wil zeggen dat ie iig de ruimte heeft om te draaien nog, of ie ook de goeie kant op draait is me een raadsel. het enige verschil wat ik dus voel is voetjes link(zoals nu weer) of rechts en de hik aan de andere kant. We hebben nog ff, ze kunnen uit zichzelf nog draaien tot 37 weken (zeker met een tweede) dus tja... Ik denk trouwens niet dat ik een draaipoging ga laten doen, indien ie niet goed ligt. Ik geloof niet dat je daar vrolijk van wordt. Maar vooralsnog probeer ik maar positief te blijven en nog geen conclusies te trekken

MarMar, vriendelijk weer allemaal... overigens kan ik me het blaasontsteking verhaal nog wel voorstellen, omdat je als je zwanger bent er helemaal geen last van hoeft te hebben verder, dan merk je het alleen in de vorm van meer harde buiken.
Ik kan me wel vinden in mwana's verhaal, ik had de vorige keer een beetje een hekel aan 1 van de vk's, maar uiteindelijk was ze geweldig. Sommigen zijn idd niet zo sterk bij die bezoekjes.
stormy waters...
sailin'
pi_38293640
quote:
Op zondag 28 mei 2006 09:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat vast, maar ik denk dat ik dat mens wel "per ongeluk" een paar keer ff een trap verkoop, mocht zij dienst hebben als de bevalling doorzet.
Ghehehe
"Staat het hoofdje al?"
"Ik zal even kij..."
*BATS!*
  zondag 28 mei 2006 @ 09:54:54 #243
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_38293680
Bij Belana was er in het ziekenhuis 1 zuster die ze niet moest... 1 blik was genoeg, de zuster hebben we ook niet meer terug gezien..
life is all about priorities
  zondag 28 mei 2006 @ 09:57:16 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_38293705
sterker nog, i k heb gezegd dat ze met 'r poten van me af moest blijven
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 mei 2006 @ 10:22:44 #245
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38293961
quote:
Op zondag 28 mei 2006 09:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

haha!!
Maar wel vervelend MarMar. En idd, als je het niet vertrouwt kun je dan niet de huisarts bellen? (hoe lang duurt een dienst van de vk, kun je anders meteen daarna bellen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 28 mei 2006 @ 12:08:03 #246
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38295953
Beef, gefeliciteerd met Dylan's aanstaande brusje
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 28 mei 2006 @ 13:19:45 #247
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38298008
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:37 schreef beefcake het volgende:
Dutch, wat liep er dan? Plas, vruchtwater, bloed? Vergeef me de ws heel stomme vraag
Ik dacht nog, ze snappen wel wat ik bedoel zonder dat ik in details hoef te treden. Je weet wel die viese woordjes waar kleine kindjes zo om moeten giechelen: Poep en pies.
Wou je verder nog meer weten?

Tamea en MarMar, ik zat me vanmorgen nog af te vragen of jullie je wel gemeld hadden. Maar jullie lopen er nog steeds zie ik al. MarMar, ik vind Mwanatabu's voorstel om te vragen of ze wil kijken of het hoofdje staat, wel een hele goede oplossing. "Sorry, was een reflex", kun je dan zeggen.

Was gister wel helemaal 'aan de latten' zoals ze dat hier zo mooi zeggen. We hadden 's middags een bbq gehad met de oude groep vrienden. Met alle kindjes erbij. Was zo gezellig, maar ik kon geen boe of bah meer zeggen gisteravond. (al hebben jullie daar weinig van gemerkt totdat mijn accu leeg was )
En nu waggel ik.
Maar het was het waard hoor, zo leuk om te zien hoe de volgende generatie met elkaar speelt. En van alle dames was er maar 1 niet zwanger. Hoezo babyboom?
  zondag 28 mei 2006 @ 13:28:23 #248
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38298280
O ja Poemojn, over dat boek 'Veilig Bevallen':
Weet je waar ik jeuk van krijg? Ze zeggen nog net niet dat een ziekenhuisbevalling slecht is, maar wat een negatieve beelden schetsen ze ervan. Vooral die quotes van dames; teleurstelling en onpersoonlijk.
Thuisbevallen wordt wel helemaal opgehemeld.
Er staat een tekening in van een 'ziekenhuisbevalling': je ziet een bolle buik van bovenaf gezien met de benen wijd. Aan die kant staat een hele zooi mensen mee te kijken. Dit schetst zo'n naar beeld vind ik. Je hoort van velen dat ze op dat moment het echt niet kan interesseren wie er staat en hoeveel. En tuurlijk bereid je je erop voor, maar ze moeten het niet erger maken dan het is.
Ook wordt er gesproken over dat je je daar niet kunt focussen op de weëen. En toch bevallen er heel veel vrouwen in het zh.

Vooral als je, zoals ik, geen keus heb waar je bevalt vind ik dit soort verhalen storend. Tuurlijk is het lastig, maar soms heb je geen keus. En ik vind dat je, indien je dit wel hebt, ieders keus moet respecteren. Ik krijg zo het gevoel (kan ook helemaal aan mijn verdedigende houding liggen hoor) dat een zh-bevalling echt ontmoedigd wordt.

Waar hangt Sugar eigenlijk uit?
  zondag 28 mei 2006 @ 14:03:00 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_38299450
@ dutchie, ik heb het boek "veilig bevallen" te leen gekregen, maar ben na een paar pagina's opgehouden. Ik hou helemaal niet van die toon en idd, als je in het ziekenhuis wil bevallen ben je raar, want de thuisbevalling is het hoogste goed. Ik vind ook dat je moet bevallen waar je je het fijnst voelt en dat kan best in het ziekenhuis zijn. Wat ik tot nu toe merk van mijn ziekenhuis vind ik het helemaal niet erg daar te moeten bevallen, fijne sfeer en fijne mensen.

Qua eten ben ik nu trouwens gek op cake en muffins. Ik zou het de hele dag door wel kunnen eten.

@ MarMar, wat vervelend dat het nog steeds zo doorgaat en wat een enorme trut van een vk!

Bij mij rommelt het ook nog vrolijk door, het wordt telkens gedurende de dag steeds erger. Gelukkig masseert mijn man mijn buik en rug dan, daardoor is het nog wel uit te houden.
pi_38300210
wat boekjes betreft:

"dagboek van een moeder in spe" en "foetale begeerte" zijn wellicht wel aanraders, ik heb iig tamelijk vaak hardop moeten lachen bij het lezen van deze boeken, ze drijven lekker de spot met al het betuttelende en belerende van zogenaamde "zwangerschapsbijbels".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')