Ach, met Mr. Game and Watch was het wel wat raar, maar verder wen je snel genoeg hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog nooit een Smash Brothers gespeeld. Al die verschillende stijlen door elkaar lijken me heel irritant. Een redelijk serieuze en realistisch geanimeerde Snake die gaat vechten tegen een karikatuur als Mario... ik weet het niet.
Ok bedankt, dat zal een hoop schelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
springen en dan up + b
Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf...quote:
ja, 'boeie'.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan het antwoord wel raden
(begint met een b en eindigt met een e)
So do I, ook al heb ik t 3 jaar niet gespeeld... maar dat zal uiteindelijk geen probleem zijn!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef EricG het volgende:
Ik ga iedereen ownen met Smash Bros
Ben een veteraan met minstens 5 jaar ervaring!
Never gonna happenquote:
Edit: En Reggie is President van NoAquote:Other "wii" sites that Nintendo has registered: WiiSports.com, WiiKaraoke.com, WiiCooking.com, WiiPower.com, WiiLove.com, WiiVC.com, WiiWorld.com, WiiFamily.com, WiiFun.com, WiiMusic.com, WiiLife.com, WiiConnect24.com, WiiHistory.com, WiiStory.com, Wiiareone.com, WiiSchool.com, WiiNews.com, WiiMagazine.com, WiiPuzzle.com, WiiChannel.com, WiiExecxutive.com, WiiGeneration.com, WiiActive24.com, WiiAnimation.com, WiiChallenger.com, WiiGetTogether.com, WiiManagement.com, WiiBreeding.com, WiiCountry.com, WiiLanguages.com, WiiScenario.com, WiiParents.com, WiiCreator.com, WiiAlive24.com, WiiJourney.com, WiiStudent.com, WiiVenture.com, WiiFitness.com, WiiPuzzle.com, WiiScience.com, WiiBeauty.com, ShallWii.com, WiiGirls.com, WiiBoys.com, WiiEarth.com, WiiMoney.com, WiiFitness.com, WiiScience.com
2012 misschien? Begin maar met de campagnequote:
\quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Moet je wel nu doen, anders heb je tegen die tijd geen stemrechtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:38 schreef Tware het volgende:
[..]
\
Dan verkas ik naar de VS om te kunnen voten![]()
Nee, sinds vandaag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:20 schreef Tomasso het volgende:
Nadat het bekend is geworden dat Nintendo http://wiichannel.com en http://wiikaraoke.com heeft geregistreerd, is er nog een heel lijstje met domeinen:
[..]
Edit: En Reggie is President van NoA
1 post boven je.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
gisterquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
quote:
quote:In case you're curious, Nintendo provided a bit of background on Reggie. Before he joined Nintendo in December of 2003, he was the senior vice president of marketing at VH1. Before that, he held "key marketing positions" with Guinness Import Co., Derby Cycle Corp., Pizza Hut, Panda Management Co. and Procter & Gamble. So, he certainly has a lot of marketing experience.
quote:
quote:""My name is Reggie. I'm about kicking ass, I'm about taking names, and WE'RE about making PIZZA!""
Ik vraag me af waar deze betrekking op hebben:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:20 schreef Tomasso het volgende:
Nadat het bekend is geworden dat Nintendo http://wiichannel.com en http://wiikaraoke.com heeft geregistreerd, is er nog een heel lijstje met domeinen:
WiiGirls.com lijkt me ook interessant.quote:WiiVC.com
Wiiareone.com
WiiExecxutive.com
WiiBreeding.com
ShallWii.com
quote:Q. - Can Cartman see his wee if he’s standing?
A. - As excited as everyone here is about Nintendo’s new video game console (it’s spelled Wii, by the way, not Wee), no one has one yet. Not even Cartman.
Ik neem aan dat je snapt dat ik het over Amerika zelf had, niet NoAquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:11 schreef Xrenity het volgende:
rofl
Q&A met Trey Parker en Matt Stone, van South Park
[..]
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat ik het over Amerika zelf had, niet NoA
Oktober of november.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje lui: Wanneer komt 'ie uit?
dat weet niemand.. verwacht wordt november..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje lui: Wanneer komt 'ie uit?
Dat waar die zat is al jaren bekend hoorquote:
Nah, ze willen de PS3 voor zijn denk ik.quote:
En die komt uit in novemberquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, ze willen de PS3 voor zijn denk ik.
ps3 waarschijnlijk niet in november..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die komt uit in november
OKTOBER FTW
Herkenbaar, herkenbaar. Ik smacht ook echt naar de Wii en al helemaal naar de nieuwe Zelda.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ps3 waarschijnlijk niet in november..
Maar echtik wordt helemaal gek .. Ik MOET gewoon zo'n ding hebben
elke ochtend wordt ik wakker en denk ik: had ik er maar een.. Shit, zo erg is 't vort gesteld met mij
![]()
ZOMG OKTOBERTON!!!111111einszweidrei!!!!111quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die komt uit in november
OKTOBER FTW
Hij heeft zo z'n toppersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:44 schreef Airelle het volgende:
Jullie zijn wel erg zeg. Hebben jullie ook een GameCube of vinden jullie dat ook een onding?.
Oh, ik speel eigenlijk alleen op de GameBoy. Vanwege de mobiliteit... maar deze Wii lijkt me zó tof!quote:
Hehe, dat heeft iedereen in dit topic... FTWii!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, ik speel eigenlijk alleen op de GameBoy. Vanwege de mobiliteit... maar deze Wii lijkt me zó tof!
Maakt Nintendo ook winst opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Ik denk meer dan 50 euro helaas. Ze moeten heb hebben van de verkoop van spellen, niet van de console zelf.
Ik hoop trouwens wel dat WIi sports meer is dan alléén tennissen, honkballen en golfen, zonder enig doel of verhaallijn ofzo. Want ik heb nu een beetje het idee dat het komt om de mogelijkheden van de Wii te laten zien dan als echt spel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maakt Nintendo ook winst op
Ik denk dat WiiSports wel eens 40-50 euro kan gaan kosten. Dat was het plan iig in de states
Na, Nintendo verdient wel wat aan de console hoor, in tegenstelling met de concurrentie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Ik denk meer dan 50 euro helaas. Ze moeten heb hebben van de verkoop van spellen, niet van de console zelf.
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat Wii Sports zoals het nu is rond de $20-$30 zal zijn.
Een budgetspel a la Brain Training, om non-gamers aan te trekken denk ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?
Dat denk ik ook. Liet gisteren toevallig iemand de filmpjes op IGN zien van Wii Sports.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat kom ik arrogant over als ik me posts lees in de eerste revolution topics.
[..]
Een budgetspel a la Brain Training, om non-gamers aan te trekken denk ik.
Dat........woord........gimmick.........quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?
Ha ha 'grapjas', we worden idd genaaid maar niet zoals jij t omschrijft.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
"A similar low price in Europe"
Haha. Grapjassen. Sinds wanneer wordt $250 netjes omgerekend naar ¤200? Let maar op, dat ding gaat hier voor omgerekend $318 over de toonbank. Er komt weer wat nieuws, dus Europeanen kunnen weer lekker van achteren genomen worden. Heerlijk, die machteloosheid.
Hmm..quote:
Believe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm..
N..E..E..
Duidelijk?
Er is totaal geen reden toe om de Wii voor 250 euro de toonbank over te laten gaan, net als er geen reden toe is om hem voor 150 euro te verkopen. 200 euro.
My guess:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef moomoo het volgende:
199 kerel. 199.
Dat doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
maar het dollarteken wordt gewoon veranderd in een euro teken.
219¤quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:01 schreef Hellrazor het volgende:
wat kosste de cube bij de launch in nl ?
Ja en? Dat is met alles zo. Leer ermee levenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Bah, ik kots op jullie. Sinds de geschiedenis van spellen worden wij hard genaaid. Wanneer leren jullie er nou eens van? De prijs wordt niet gebaseerd op de yen, maar het dollarteken wordt gewoon veranderd in een euro teken.
In Nederland komt er ook nog eens 19% btw bij hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Bah, ik kots op jullie. Sinds de geschiedenis van spellen worden wij hard genaaid. Wanneer leren jullie er nou eens van? De prijs wordt niet gebaseerd op de yen, maar het dollarteken wordt gewoon veranderd in een euro teken.
Ach genaaid, we hebben hier gewoon meer kwaliteitseisen die geld kosten en verder is de Europese markt gewoon niet zo groot als de Japanse en Amerikaanse. Beetje onze eigen schuld met dat copieren enzo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gimmick gimmick gimmick gimmick gimmick gimmickquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat........woord........gimmick.........
kan.............'t...........niet..........meer.........horen...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef EricG het volgende:
[..]
Gimmick gimmick gimmick gimmick gimmick gimmick
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in een digitale geluidsuitgang.. (5.1)
![]()
Heb Burnout of de 360 met DD gehoord en dat is wel vet idd. Maar t is niet veel meer dan een gimmick (quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in een digitale geluidsuitgang.. (5.1)
![]()
Dat is ook mogelijk met Dolby pro-logic2.. Maar er zit echt wel heel wat kwaliteits verschil tussen DD5.1(7.1) en Pro-logic2.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Heb Burnout of de 360 met DD gehoord en dat is wel vet idd. Maar t is niet veel meer dan een gimmick ().
Nee, serieus, alleen de auto's hoor je voorbijrazen en hoewel dit cool is is het ook wel mogelik op Dolby 2.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik word hier ook nooit serieus genomen
![]()
Wat mij betreft wel.. Gamen zonder geluid vind ik echt niks. Het hoeft geen 7.1 THX Certified Surround Sound te zijn, maar ik wil wel wat horen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef EricG het volgende:
Maar ben ik dan de enige die vaak zat het geluid gewoon uit heeft staan en muziek zit te luisteren tijdens het gamen?
Dat zou ik dan af en toe wel weer willenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Denk het wel ja
Resident Evil met andere muziek spelen lijkt me een beetje raar.
Alleen bij Football Manager.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef EricG het volgende:
Maar ben ik dan de enige die vaak zat het geluid gewoon uit heeft staan en muziek zit te luisteren tijdens het gamen?
Ik zou geen game spelen zonder geluid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is ook weer overdreven
De hele sfeer is toch weg als je geen geluid hebt. Ik kijk ook geen film zonder geluid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:18 schreef EricG het volgende:
Kan makkelijk hoor. Alleen bij shooters heb je geluid nodig.
Dat lijkt me niet prettig nee, maar zonder geluid blijft het speelbaar. Zonder beeld niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou geen game spelen zonder geluid.
Geluid is bij elke film natuurlijk cruciaal, maar geluid is niet cruciaal bij elke game.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De hele sfeer is toch weg als je geen geluid hebt. Ik kijk ook geen film zonder geluid.
Niet bij elke game, maar wel bij de games die ik speel. Behalve dus FM.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Geluid is bij elke film natuurlijk cruciaal, maar geluid is niet cruciaal bij elke game.
Games zoals God of War of Zelda zijn proof dat goed geluid een spel meer epic maakt. Maar om nu meteen te zeggen dat een leap van stereo naar DD die ervaring in dezelfde graad verbetert, nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:22 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vind het geluid bij een spel over het algemeen echt wel belangrijk. het geeft de hele sfeer van de game.
Als je een goede reciever/set hebt, dan maakt dat een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Games zoals God of War of Zelda zijn proof dat goed geluid een spel meer epic maakt. Maar om nu meteen te zeggen dat een leap van stereo naar DD die ervaring in dezelfde graad verbetert, nee.JA
Maar zonder geluid is een spel idd stukken minder.
Oja tuurlijk, je mag hier alleen maar "believe" zeggen of "Wiii"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, om die Herr.Flick propagandastroom tot stoppen te brengen: het zal me werkelijk geen fuck interesseren of de Wii 5.1 ondersteunt of niet en ik zou er niet 2 euro meer voor over hebben.
Wat een gelul. Jij zeurt op iedereen die het niet met jou eens is. Volgens mij mag iedereen hier zijn mening geven, en dat was dus wat ik deed, al is het wel extreem irritant als iemand het elk topic 15 keer doet (EN JA JE MAG JE BEST AANGESPROKEN VOELEN HOOR).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, je mag hier alleen maar "believe" zeggen of "Wiii"
Wiiiiiiiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een gelul. Jij zeurt op iedereen die het niet met jou eens is. Volgens mij mag iedereen hier zijn mening geven, en dat was dus wat ik deed, al is het wel extreem irritant als iemand het elk topic 15 keer doet (EN JA JE MAG JE BEST AANGESPROKEN VOELEN HOOR).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |