Ik ben gewoon helemaal "into" Finland op het momentquote:
dan bestellen wij gewoon een fles van het heerlijke Finlandia vrijdagquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gewoon helemaal "into" Finland op het moment.
Finland is geen scandinavie, verder klopt hetquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik zocht op Scandinavische meiden en kreeg dit
[afbeelding]
Ik dacht al dat je het plaatje wel zou waarderenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Finland is geen scandinavie, verder klopt het.
.
1 woord: Opbokken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:51 schreef _Gromit_ het volgende:
Als ik een van jullie in zijn/haar bek mag schijten en daarna de restjes poep van de lippen af mag pissen kom ik ook. Dus... het is aan jullie.
dat zou alleen mogelijk zijn als beide blond warenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het plaatje wel zou waarderen.
Ik heb toch liever the real thingquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het plaatje wel zou waarderen.
Bekrompenheid is geen fijne karaktereigenschap, is het wel?quote:
Slap debiel puberaal doen op een forum en dan denken dat je EN grappig EN stoer bent al helemaal niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:54 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Bekrompenheid is geen fijne karaktereigenschap, is het wel?
Dat is gelijk al weer wat minder eng.quote:
quote:
Alweer sinds 1 meiquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:10 schreef Scandalous het volgende:
Smutje woon je al in A'dam? ff tussendoor
Wat ben jij vreselijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
tegen je buik he?!
ik hoef ons kindje niet meer
Ook IK laat wel eens een steekje vallenquote:
dat is al door meerder mensen gedaan...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:32 schreef purplerose het volgende:
*mailtje naar de AIVD stuurt om hun aandacht op Mo te richten
Big Brother is watching youquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:33 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat is al door meerder mensen gedaan...![]()
ey kutmodquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook IK laat wel eens een steekje vallen.
nylzquote:
We gaan hem ontgroenen vrijdag... Je weetquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
nylz
Mo pest me, beuk hem es in mekaar![]()
owja, we zouden oraal en anaal ontgroenen met paar dildo's hequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We gaan hem ontgroenen vrijdag... Je weet.
What did I do now?!quote:
Ik was sowieso van plan uit je buurt te blijven maar nu weet ik het wel zekerquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef pussydeluxe het volgende:
We gaan hem ontgroenen vrijdag... Je weet.
Ik krijg hier hele nare mental images vanquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
owja, we zouden oraal en anaal ontgroenen met paar dildo's he
Leuk! Hoe laat komen jullie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:59 schreef DoubleDildo het volgende:
ik geloof dat wij toch komen vrijdag.. Bendie is gek geworden namelijk
Pssstttquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Er is hier al 26 minuten niets gepost![]()
ik ga ook even wat kleding kopen voordat ik ga mietenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:05 schreef DoubleDildo het volgende:
ik weet alleen hoe laat we weer weg moeten, 22.45 gaat de laatste trein namelijk!!
misschien maken we er wel een hele dag van, gezellig amsterdam verkennen voordat we gaan meeten
Fok! doet het niet bij jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik ga ook even wat kleding kopen voordat ik ga mieten
fok deed het toen je die link gaf...ik was even bang dat dingie me bij de aivd had aangemeldquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Fok! doet het niet bij jou.
Je bent beledigd, is het niet?![]()
Nou.. ik heb er nog wel een nodig eigenlijk aangezien ik door mn eigen barrel gezakt ben, getuige dit topic: Kutfiets!quote:
Hij is vrij snel beledigd je weetquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Fok! doet het niet bij jou.
Je bent beledigd, is het niet?![]()
this is not the samequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hij is vrij snel beledigd je weet
Ik hou me er al buiten want ik heb weer es geen idee waar het over gaatquote:
*aai*quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik hou me er al buiten want ik heb weer es geen idee waar het over gaat
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef MoChe het volgende:
[..]
fok deed het toen je die link gaf...ik was even bang dat dingie me bij de aivd had aangemeld
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en zijn tweelingbroer komt ook mee.
Neen. Die heeft een date (as if...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Komt moemoe eigenlijk?
gaan wij nog in de kroeg er naast zitten?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen. Die heeft een date (as if...).
Gaan jullie maar naar 3 sisters iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:05 schreef MoChe het volgende:
[..]
gaan wij nog in de kroeg er naast zitten?
Je hebt een veel knappere !quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:49 schreef DoubleDildo het volgende:
die man (op de foto) mag in mijn bedje ook wel eens langskomen om te knuffelen
Vrijdags moet je toch 2 uurtjes bijbeunen op de wallen dus dat komt mooi uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:05 schreef DoubleDildo het volgende:
ik weet alleen hoe laat we weer weg moeten, 22.45 gaat de laatste trein namelijk!!
misschien maken we er wel een hele dag van, gezellig amsterdam verkennen voordat we gaan meeten
Maar die vent staat toch in de schaduw van BIo en ik.quote:
Ik weet niet hoe jij er uitziet maar het zou wel passen jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar die vent staat toch in de schaduw van BIo en ik.
En dan bellen van; ja we zijn er maar wtf, waar zijn jullie!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:05 schreef MoChe het volgende:
[..]
gaan wij nog in de kroeg er naast zitten?
Wel dreigen hé !quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dan bellen van; ja we zijn er maar wtf, waar zijn jullie!![]()
En dan bellen van; ja we zijn er maar wtf, waar zijn jullie!quote:
Anders mag dingie niet klaarkomen heeft meer effect denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dan bellen van; ja we zijn er maar wtf, waar zijn jullie!Nu zeggen anders, anders! Gaan we weer naar huis!
Maar dat heeft niks met mij te maken; hopelijk....quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Anders mag dingie niet klaarkomen heeft meer effect denk ik
Jij moest der klaar trappen toch ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met mij te maken; hopelijk....![]()
Ok that's it.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee je bent niet gespierd genoeg voor de OP
Oi!!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Anders mag dingie niet klaarkomen heeft meer effect denk ik
Ow yeah babyquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ok that's it.
Je vraagt om spanking !
Ik en DD kidnappen je en vragen bier als losgeld hoor!quote:
gelukkkig vraag je geen vodka... dan mocht je d'r houdenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik en DD kidnappen je en vragen bier als losgeld hoor!
Ik kan een arabier !quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:31 schreef MoChe het volgende:
[..]
gelukkkig vraag je geen vodka... dan mocht je d'r houden
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:31 schreef MoChe het volgende:
[..]
gelukkkig vraag je geen vodka... dan mocht je d'r houden
Ach zo erg zal het niet zijn om door hen ontvoerd te wordenquote:
haha waaruit maak je dat op?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het niet zijn om door hen ontvoerd te worden
vooral niet door iemand die DoubleDildo heetquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het niet zijn om door hen ontvoerd te worden
De oranje nep-lederhosen van Bendeleider en jouw nickname natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De oranje nep-lederhosen van Bendeleider en jouw nickname natuurlijk
Ben jij de vrouw van Bendeleider? Zo ja... dan heb je het getroffen! Hij is echt kei gaaf!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:58 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
haha, zodat ik samen met hem voor lul kan lopen, nee dank je![]()
Doe het voor je Vaderland!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:58 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
haha, zodat ik samen met hem voor lul kan lopen, nee dank je![]()
ben zijn vriendin..quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ben jij de vrouw van Bendeleider? Zo ja... dan heb je het getroffen! Hij is echt kei gaaf!
Landverrader!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef MoChe het volgende:
[..]
Doe het voor je Vaderland!!!
of trek net als ik een duits shirtje aan
Sorry mamaquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef purplerose het volgende:
ik kan jullie ook geen 10 min alleen laten he![]()
Orgies plannen zonder mij, hoe durf jequote:
Welke acties hoop je dat er worden uitgevoerd?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:03 schreef Quara het volgende:
Ik wil weleens zien hoeveel acties er daadwerkelijk worden uitgevoerd
vodka drinken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Welke acties hoop je dat er worden uitevoerd?![]()
Dat is niet hopen, dat is een feitquote:
Ligt eraan bij wie uitgevoerd of door wiequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Welke acties hoop je dat er worden uitgevoerd?![]()
Ze had een date met ons jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen. Die heeft een date (as if...).
Over wie hebben we het nouquote:
Die heeft een deetquote:
prioriteiten he?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ze had al een date met ons.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
prioriteiten he?
het is zeker dat ik kom.
Wij waren eerder!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ze had al een date met ons.
Ja mejuffrouwquote:
Schapie schapie hebbie witte wol?quote:
Da's toevallig. Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Bendeleider het volgende:
Ik vraag me echt af of hoeveel mensen nu echt op dit moment een vuist in hun reet hebben.
Hmm da's toevallig maar in mijn gedachtes waren de horloges nog om !quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Da's toevallig. Dat vroeg ik me ook af.
Nou ik niet... Op dit moment vraag ik mij vrij weinig afquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Da's toevallig. Dat vroeg ik me ook af.
Doe je ze allemaal de groetjes daar ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 05:21 schreef Quara het volgende:
[..]
Nou ik niet... Op dit moment vraag ik mij vrij weinig afMaar Het is al bijna licht
M'n ouders? Ja, die verschijnen net voor het ontbijtquote:Op donderdag 25 mei 2006 05:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe je ze allemaal de groetjes daar ?![]()
Op die bagger meet suffiequote:Op donderdag 25 mei 2006 05:42 schreef Quara het volgende:
[..]
M'n ouders? Ja, die verschijnen net voor het ontbijt
Mjah ik wens iedereen een zeer fijne goedemorgen en tot vanmiddag![]()
Nog 1 nachtje slapenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog 1 nachtje slapen![]()
![]()
.
Hoe denken jullie te weten wie de Fok!kers zijn in de kroeg?
Of beter: "Hoe herken je een Fok!ker in het uitgaansleven?".
neuh geen blauw... ik moet morgen nog iets kopen om aan te doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:14 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
[afbeelding]
morgen heb ik dat aan iigThema: Blauw, allemaal iets blauws aantrekken?
![]()
Ik ga in het maagdelijk witquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:14 schreef ID-Tweak het volgende:
morgen heb ik dat aan iigThema: Blauw, allemaal iets blauws aantrekken?
![]()
het Fok! Logo is ook blauwquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:20 schreef MoChe het volgende:
[..]
neuh geen blauw... ik moet morgen nog iets kopen om aan te doen![]()
GVD KOOP EEN ROUTE KAART LUIE DONDER!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:36 schreef Gizmore het volgende:
Zeg, ik kom met de trein maar dan weet ik niet echt meer waar ik heen moet. Misschien een paar verzamelen bij het station ofzo?
Dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
GVD KOOP EEN ROUTE KAART LUIE DONDER!
(Ik heb ook geen idee)
wat hij zegt... heel makkelijk te vinden ...aan de andere kant van de burgerkingquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
CS, tram 1,2 of 5 halte leidseplein, uitstappen, oversteken en aan je rechterhand. Kan echt niet missen. Reijnders, Hole in the Wall, Hoopman (zo heten de 3 kroegen die daar aan elkaar vast zitten).
Ik weet vanavond pas hoe laat wij (Purplerose en ik) de trein nemen.quote:
Goeiemorgen Quara en de rest.quote:
Nerdquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:36 schreef Gizmore het volgende:
Zeg, ik kom met de trein maar dan weet ik niet echt meer waar ik heen moet. Misschien een paar verzamelen bij het station ofzo?
Goed puntquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet vanavond pas hoe laat wij (Purplerose en ik) de trein nemen.
Misschien kunnen we het afstemmen en elkaar op CS ontmoeten?
Ik weet wel ongeveer waar ik heen moet, maar alle keren dat ik er was ongeveer was het gewoon achter de groep aanlopen. Als ik nu er alleen heen moet kan t nog wel leuk worden denk ik zoquote:
jij komt niet eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Je moet bij de Swirl afspreken
Ik weet zeker dat ze er wel is, maar dan een paar keer langs dat café loopt en dan besluit niet naar binnen te gaanquote:
Zie je in eens zo een discman op de stoepquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er wel is, maar dan een paar keer langs dat café loopt en dan besluit niet naar binnen te gaan![]()
Begin jij er zo op te stampen... Dus ik meteen van; mijn discman! Wat doe je?!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Zie je in eens zo een discman op de stoep
Je zoekt een excuus om ook niet te komen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef Biogarde het volgende:
Is het grote afzeggen, nog niet begonnen![]()
Ik heb je verwijdertquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:20 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoezo ben je niet op msn eigk?
Ik had bijna je echte naam neergezet, dan zou iedereen hier meteen weten wie je bent!quote:
Ik kom niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef Biogarde het volgende:
Is het grote afzeggen, nog niet begonnen![]()
Ik kom gewoon hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zoekt een excuus om ook niet te komen?
je bedoeldt marys.zip?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had bijna je echte naam neergezet, dan zou iedereen hier meteen weten wie je bent!
Dat weten we allemaal alquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had bijna je echte naam neergezet, dan zou iedereen hier meteen weten wie je bent!
Nee, maar we weten het wel alquote:
Hihihi, hoelaat ben jij aanwezig?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goeiemorgen Quara en de rest.![]()
![]()
Ik ben al zenuwachtig voor morgen.![]()
ik nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:05 schreef Quara het volgende:
[..]
Hihihi, hoelaat ben jij aanwezig?
Ik heb gister/vanacht al geoefend
Met het nuttigen van alcoholische dranken, niet waar jij nu aan denktquote:
dat bedoelde ik ook viespeuk!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:11 schreef Quara het volgende:
[..]
Met het nuttigen van alcoholische dranken, niet waar jij nu aan denkt![]()
Swirlquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Je moet bij de Swirl afspreken
Nee. Bendeleider zit met zichzelf in de knoopquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef ID-Tweak het volgende:
het afzeggen is begonnen whehe
Wij zullen ook aan jou denken Tallyquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef Tally het volgende:
Mannen... Vrouwen...
Ik kan er dus helaas niet bij zijn morgen maar zal aan jullie denken!!!
Doe dat ook aan mijNeem er een biertje (of iets anders) op..
Maak er een foto van en mail naar mij!!!
Voor in mn fotoalbum!
Das echt altijd zo lastig! Probeer dan maar eens uit de knoop de komen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Bendeleider zit met zichzelf in de knoop.
Is dat een gewetensvraag?quote:
is er een meetquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wanneer is de meet ook al weer?![]()
Huh, moet ik niet werken nu?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat doe ik in dit topic?
Die heb je al, is wel handig met verzamelen morgen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je mij je email adres geeft, dan mail ik je mijn nummer.
Goh, zelfs het weer werkt mee 14.gif.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:36 schreef remlof het volgende:
Het weer is morgen "bagger" hoor ik net op 3FM...
Dat komt dus goed uit!
misschien aan het eind van de avond toch welquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goh, zelfs het weer werkt mee 14.gif.
Oh ja, goed nieuws: ik kan weer normaal lopen.
Jullie hoeven mij niet te dragen.
Net als de vorige keerquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
misshien aan het eind van de avond toch wel
Mijn e-meeuw adres is: jjvanderploeg@home.nlquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je mij je email adres geeft, dan mail ik je mijn nummer.
Dat weet ik niet zeker, maar je bent door een stuk of 15 mensen toegevoegd nu,quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn e-meeuw adres is: jjvanderploeg@home.nl
Jij bent er ook rond 16.00u?
Ik ben op de plaats van bestemming rond 16:15quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn e-meeuw adres is: jjvanderploeg@home.nl
Jij bent er ook rond 16.00u?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga in de loop van de middag richting de Black and White voor een voorborreltje. Kijk wel hoe laat ik richting Reijnders ga. Mochten er mensen zich vervelen, het zit schuin tegenover de Reijnders.
I wish, maar die zit in een klein dorpje in Finland in de sauna op het moment als ik het goed begreepquote:
foto?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I wish, maar die zit in een klein dorpje in Finland in de sauna op het moment als ik het goed begreep.
nee, 'ze'werkt er
.
Als de site van het cafe niet toevallig in de renovatie zou zitten zou ik je daarheen kunnen verwijzen.quote:
Waarom staat 'ze' tussen aanhalingstekensquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I wish, maar die zit in een klein dorpje in Finland in de sauna op het moment als ik het goed begreep.
nee, 'ze'werkt er
.
Omdat ik "dr'quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom staat 'ze' tussen aanhalingstekens?
Hij is (nog) niet helemaal zeker over het geslacht van de desbetreffende persoon?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:27 schreef Quara het volgende:
[..]
Hij is (nog) niet helemaal zeker over het geslacht van de desbetreffende persoon?
Moet je ook niet zo snel postenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Leuk dat jij het ff uitlegt voor me, NA dat ik het uitgelegd heb.
Jij hebt zeker een directe verbinding met het forumquote:
Direct SQL access, das een voorrecht jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:38 schreef Quara het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een directe verbinding met het forum![]()
Dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Direct SQL access, das een voorrecht ja.
Hoe zou ik anders de hele dag slotjes kunnen zetten, notes uitdelen, mensen een ban aannaaien?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Quara het volgende:
[..]
DusJij hebt geen last van uitvallende F5 acties?
![]()
het leven is niet eerlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe zou ik anders de hele dag slotjes kunnen zetten, notes uitdelen, mensen een ban aannaaien?.
hoi pussydeluxequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Whehe, wat doe je dan in dit topic?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maar dit is een P0rnmeet dan mag ik al helemaal niet![]()
Jij ligt toch voor 10 uur in bed, dus je maakt niks meequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maar dit is een P0rnmeet dan mag ik al helemaal niet![]()
's ochtends?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij ligt toch voor 10 uur in bed, dus je maakt niks mee.
Dat probeer ik vaak ookquote:
als ik ag blijf ik wel de heletijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij ligt toch voor 10 uur in bed, dus je maakt niks mee.
Vanochtend was het geluktquote:
Net als vorige keerquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:37 schreef Biogarde het volgende:
Vraag me af, hoeveel menser er later komen en die zich nog nooit in een topik als deze gemeld hebben![]()
nee, ze komt nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Net als vorige keer.
We zullen zien morgen...
Yvonne zou toch ook komen als ze nog niet in Belgie is?
Kijk uit voor de koffieshops he?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef ID-Tweak het volgende:
ZO, ik heb net even gekeken hoelaat ik terug moet met de trein morgen,
om half 22:30 heb ik de ic naar sittard, en daarna nog de stoptrein naar heerlen, ben ik om half 2 in heerlenLaatste trein, dus hopen dat er geen vertraging is dan....
![]()
vanaf een uur of 11 smorgens zijn dafar en ik in Amsterdam![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kijk uit voor de koffieshops he?![]()
Lang leve de garageteeltquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
![]()
+ we nemen zelf de nodige booze mee, om de kosten te drukken![]()
We zullen het doorgevenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
![]()
Maar, we proberen om 4 uur daar te zijn, als we er niet zijn zijn we ergens doodgegaan![]()
Bel ons dan even, dan hoeven we jullie niet te zoekenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
![]()
Maar, we proberen om 4 uur daar te zijn, als we er niet zijn zijn we ergens doodgegaan![]()
0906-?????quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bel ons dan even, dan hoeven we jullie niet te zoeken.
Wij hebben 4 flessen Passiequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
we moeten wel effe bier inslaan voor in de trein he bio!
2p/p? Hoeveel procent is dat zoete spul eigenlijk?quote:
Je bent in de war met die tijdschriftenquote:
I have no idea,quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef Quara het volgende:
[..]
2p/p? Hoeveel procent is dat zoete spul eigenlijk?
En die ga je soldaat maken? Gedurende het eerste uur in a'dam? Lekker slimquote:
Oh maar maar ik maak het goedquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neeeee. Dat wisten we helemaal niet.
Willen we dat wel wetenquote:
Ow, dat wil dus zeggen dat ik nog moet sjoppen. Heb geen roze in huisquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De mannen trekken doorgaans iets roze aan.
Uh... doe dat maar nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:17 schreef Quara het volgende:
[..]
Ow, dat wil dus zeggen dat ik nog moet sjoppen. Heb geen roze in huis![]()
Roze broek + roze polo + roze schoenen mét witte riemZoiets?
Maarquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uh... doe dat maar niet.
Voor kledingadvies kun je bij Biogarde terrecht.
Spijkerbroek, hip shirt, geen witte schoenenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:21 schreef Quara het volgende:
[..]
Maardie isnie meer
![]()
Hoe moet dit nou!! Straks ga ik helemaal gestressed slapen![]()
Dus, niet in pak? Das ook een optie toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Spijkberbroek, hip shirt, geen witte schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |