hoi pussydeluxequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom staat 'ze' tussen aanhalingstekens?
Whehe, wat doe je dan in dit topic?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maar dit is een P0rnmeet dan mag ik al helemaal niet![]()
Jij ligt toch voor 10 uur in bed, dus je maakt niks meequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maar dit is een P0rnmeet dan mag ik al helemaal niet![]()
's ochtends?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij ligt toch voor 10 uur in bed, dus je maakt niks mee.
Dat probeer ik vaak ookquote:
als ik ag blijf ik wel de heletijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij ligt toch voor 10 uur in bed, dus je maakt niks mee.
Vanochtend was het geluktquote:
Net als vorige keerquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:37 schreef Biogarde het volgende:
Vraag me af, hoeveel menser er later komen en die zich nog nooit in een topik als deze gemeld hebben![]()
nee, ze komt nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Net als vorige keer.
We zullen zien morgen...
Yvonne zou toch ook komen als ze nog niet in Belgie is?
Kijk uit voor de koffieshops he?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef ID-Tweak het volgende:
ZO, ik heb net even gekeken hoelaat ik terug moet met de trein morgen,
om half 22:30 heb ik de ic naar sittard, en daarna nog de stoptrein naar heerlen, ben ik om half 2 in heerlenLaatste trein, dus hopen dat er geen vertraging is dan....
![]()
vanaf een uur of 11 smorgens zijn dafar en ik in Amsterdam![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kijk uit voor de koffieshops he?![]()
Lang leve de garageteeltquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
![]()
+ we nemen zelf de nodige booze mee, om de kosten te drukken![]()
We zullen het doorgevenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
![]()
Maar, we proberen om 4 uur daar te zijn, als we er niet zijn zijn we ergens doodgegaan![]()
Bel ons dan even, dan hoeven we jullie niet te zoekenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
![]()
Maar, we proberen om 4 uur daar te zijn, als we er niet zijn zijn we ergens doodgegaan![]()
0906-?????quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bel ons dan even, dan hoeven we jullie niet te zoeken.
Wij hebben 4 flessen Passiequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
we moeten wel effe bier inslaan voor in de trein he bio!
2p/p? Hoeveel procent is dat zoete spul eigenlijk?quote:
Je bent in de war met die tijdschriftenquote:
I have no idea,quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef Quara het volgende:
[..]
2p/p? Hoeveel procent is dat zoete spul eigenlijk?
En die ga je soldaat maken? Gedurende het eerste uur in a'dam? Lekker slimquote:
Oh maar maar ik maak het goedquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neeeee. Dat wisten we helemaal niet.
Willen we dat wel wetenquote:
Ow, dat wil dus zeggen dat ik nog moet sjoppen. Heb geen roze in huisquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De mannen trekken doorgaans iets roze aan.
Uh... doe dat maar nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:17 schreef Quara het volgende:
[..]
Ow, dat wil dus zeggen dat ik nog moet sjoppen. Heb geen roze in huis![]()
Roze broek + roze polo + roze schoenen mét witte riemZoiets?
Maarquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uh... doe dat maar niet.
Voor kledingadvies kun je bij Biogarde terrecht.
Spijkerbroek, hip shirt, geen witte schoenenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:21 schreef Quara het volgende:
[..]
Maardie isnie meer
![]()
Hoe moet dit nou!! Straks ga ik helemaal gestressed slapen![]()
Dus, niet in pak? Das ook een optie toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Spijkberbroek, hip shirt, geen witte schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |