Jammer dat de ogen zullen veranderen. Ik vind de ogen van pasgeboren poesjes ook mooi, maar ze worden na een paar weken geel oid.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:11 schreef XiChico het volgende:
Cool. Mooie ogen.
Roepnaam vlinder (derde regel OPquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef NanKing het volgende:
Het is echt een schatje.
Maar je moet me wel even wat uitleggen. Hij heet princess Butterfly Bubble Blossom Luv?
En wat wordt de roepnaam?
Tijd voor een nieuwe brilquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:59 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Roepnaam vlinder (derde regel OP)
precies zoals jij nu doet dus ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:29 schreef Zuen het volgende:
Jongens die liev met een 'v' schrijven is echt heel fout.
Ok maar IK ben geen jungenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:29 schreef Zuen het volgende:
Jongens die liev met een 'v' schrijven is echt heel fout.
......quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef Zuen het volgende:
.....
Die post was van 24 meiquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:28 schreef Gladys het volgende:ahh wat lief
Ik heb er zelf ook 4 van 3 weken oud! Maar jouw Vlindertje is toch niet al met 4 weken bij zijn moeder weg gehaald?
![]()
Nou ze waren gevonden en de moeder kon niet gevangen worden of zoquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:28 schreef Gladys het volgende:ahh wat lief
Ik heb er zelf ook 4 van 3 weken oud! Maar jouw Vlindertje is toch niet al met 4 weken bij zijn moeder weg gehaald?
![]()
en op 24 mei was ie 4 weken oud jaquote:
ah op die manierquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nou ze waren gevonden en de moeder kon niet gevangen worden of zo
En ze waren te klein, verwaarloosd enz..
Zijn geboren half april ong. en vanaf dat ze 3 weken tot nu ong 8 weken zijn
zitten ze bij een vrouw van het asiel, ze gaf ze steeds de fles enz hielp ze met poepen etc want dat konden ze niet. Dus ze moest er ook 's nachts uit enz. (Ze heeft het hele jaar door kittens en 3-4 grote poezen)
Dus vrijdag is ie 8 weekjes en dan komt ie bij ons !
Zoals op de foto blijven ze niet, daar hebben ze nog een beetje dat blauw van een babykatje. Ik denk dat ze geel worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik hoop dat z'n oogjes groen blijven
Nu welquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Zijn dat wel de goede foto's ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |