Jammer dat de ogen zullen veranderen. Ik vind de ogen van pasgeboren poesjes ook mooi, maar ze worden na een paar weken geel oid.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:11 schreef XiChico het volgende:
Cool. Mooie ogen.
Roepnaam vlinder (derde regel OPquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef NanKing het volgende:
Het is echt een schatje.
Maar je moet me wel even wat uitleggen. Hij heet princess Butterfly Bubble Blossom Luv?
En wat wordt de roepnaam?
Tijd voor een nieuwe brilquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:59 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Roepnaam vlinder (derde regel OP)
precies zoals jij nu doet dus ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:29 schreef Zuen het volgende:
Jongens die liev met een 'v' schrijven is echt heel fout.
Ok maar IK ben geen jungenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:29 schreef Zuen het volgende:
Jongens die liev met een 'v' schrijven is echt heel fout.
......quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef Zuen het volgende:
.....
Die post was van 24 meiquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:28 schreef Gladys het volgende:ahh wat lief
Ik heb er zelf ook 4 van 3 weken oud! Maar jouw Vlindertje is toch niet al met 4 weken bij zijn moeder weg gehaald?
![]()
Nou ze waren gevonden en de moeder kon niet gevangen worden of zoquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:28 schreef Gladys het volgende:ahh wat lief
Ik heb er zelf ook 4 van 3 weken oud! Maar jouw Vlindertje is toch niet al met 4 weken bij zijn moeder weg gehaald?
![]()
en op 24 mei was ie 4 weken oud jaquote:
ah op die manierquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nou ze waren gevonden en de moeder kon niet gevangen worden of zo
En ze waren te klein, verwaarloosd enz..
Zijn geboren half april ong. en vanaf dat ze 3 weken tot nu ong 8 weken zijn
zitten ze bij een vrouw van het asiel, ze gaf ze steeds de fles enz hielp ze met poepen etc want dat konden ze niet. Dus ze moest er ook 's nachts uit enz. (Ze heeft het hele jaar door kittens en 3-4 grote poezen)
Dus vrijdag is ie 8 weekjes en dan komt ie bij ons !
Zoals op de foto blijven ze niet, daar hebben ze nog een beetje dat blauw van een babykatje. Ik denk dat ze geel worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik hoop dat z'n oogjes groen blijven
Nu welquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Zijn dat wel de goede foto's ?
Gewoon zelf rustig blijvenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:18 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hij is 8 weken nu...
M'n andere poez gaat steeds blazen
Ze kijken de hele tijd naar elkaar wat de ander doet maar als het kleintje opschoot springt en de grote ligt er al gaat de grote blazen en wordt het kleintje bang..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon zelf rustig blijven. Gun het wat tijd (paar weekjes zeker) en spring er vooral niet tussen.
Behalve als je kitten half afgeslacht wordt maar dat zal niet zo snel gebeuren.
Voor de rest héél veel plezier![]()
De grote wil gewoon even laten weten wie de baas is en de kijken wat er in huis gehaald is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:34 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ze kijken de hele tijd naar elkaar wat de ander doet maar als het kleintje opschoot springt en de grote ligt er al gaat de grote blazen en wordt het kleintje bang..
en net wou de grote op schoot maar dat kleintje lag er al en toen ging de grote ook weer blazen
Jaa doen we anders is het zieligquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
De grote wil gewoon even laten weten wie de baas is en de kijken wat er in huis gehaald is.
Vergeet ook vooral niet de kat die je al had genoeg aandacht te geven.
Heb je kleine poes al laten zien waar de bak is? Gewoon een paar keer even er op zetten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Jaa doen we anders is het zieligDe kleine poez is nog niet naar de wc geweest
!
Jaa.. maar die bak is nog schoon want de andere poes poept in de tuinquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je kleine poes al laten zien waar de bak is? Gewoon een paar keer even er op zetten.
Ik heb zelf gezien hoe een grote steeds zat te blazen tegen een kleine nieuwe kittentje. Maar toen ik paar weken later weer op bezoek kwam waren ze onafscheidelijk ondanks hun verschil in grootte/leeftijd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:34 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ze kijken de hele tijd naar elkaar wat de ander doet maar als het kleintje opschoot springt en de grote ligt er al gaat de grote blazen en wordt het kleintje bang..
en net wou de grote op schoot maar dat kleintje lag er al en toen ging de grote ook weer blazen
Het kattenluikje naar buiten bedoel je? Of bedoel je het luikje van de kattenbak?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:02 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Jaa.. maar die bak is nog schoon want de andere poes poept in de tuin
m'n ouders zeggen dat hij t kattenluikje niet open kan krijgen maar ik weet t niet
Dat eerste... maar dan kan die andere kat niet naar buitenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het kattenluikje naar buiten bedoel je? Of bedoel je het luikje van de kattenbak?
Indien dat laatste het luikje er tijdelijk af halen totdat hij wat groter is.
Indien dat eerste zorgen dat hij niet bij het luikje kan komen want je weet maar nooit of hij het open krijgt.
ik heb het luikje er ook afgehaald in het begin en toen hij groter was er weer opgezet. Maar toen snapte meneer het niet meer en ging dus fijn op m'n schooltas pissenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het kattenluikje naar buiten bedoel je? Of bedoel je het luikje van de kattenbak?
Indien dat laatste het luikje er tijdelijk af halen totdat hij wat groter is.
Indien dat eerste zorgen dat hij niet bij het luikje kan komen want je weet maar nooit of hij het open krijgt.
Ik heb 8 maanden geleden een kitten erbij gehaald (omdat mijn andere kater was overleden) en de andere kat blaast nog steeds naar hemquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:18 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hij is 8 weken nu...
M'n andere poez gaat steeds blazen
Als ik jouw was zou ik dat kattenluikje naar buiten dicht doen! Als die kleine erdoor gaat,ben je hem kwijt... Nieuwe katten moet je eerst een paar weken binnen houden,zodat ze wennen aan de omgeving en je huis!En verder gewoon die kitten paar keer per dag zelf op de kattenbak zetten,dan snapt ie het vanzelf welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:08 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Dat eerste... maar dan kan die andere kat niet naar buiten
Had ik ook.. kwam weer goed toen ik er (jaja dat verwacht je dan weer niet) nog een kat bij kreegquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ik heb 8 maanden geleden een kitten erbij gehaald (omdat mijn andere kater was overleden) en de andere kat blaast nog steeds naar hem![]()
Ik zeg: foto's, een heul veul graagquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Uhm.. Nog geen nieuwe foto's gemaakt, sorry !
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nu welZal ze ff uploaden zo !
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
Hier sliep hij eigenlijk nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |