vooral niet door iemand die DoubleDildo heetquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het niet zijn om door hen ontvoerd te worden
De oranje nep-lederhosen van Bendeleider en jouw nickname natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De oranje nep-lederhosen van Bendeleider en jouw nickname natuurlijk
Ben jij de vrouw van Bendeleider? Zo ja... dan heb je het getroffen! Hij is echt kei gaaf!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:58 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
haha, zodat ik samen met hem voor lul kan lopen, nee dank je![]()
Doe het voor je Vaderland!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:58 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
haha, zodat ik samen met hem voor lul kan lopen, nee dank je![]()
ben zijn vriendin..quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ben jij de vrouw van Bendeleider? Zo ja... dan heb je het getroffen! Hij is echt kei gaaf!
Landverrader!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef MoChe het volgende:
[..]
Doe het voor je Vaderland!!!
of trek net als ik een duits shirtje aan
Sorry mamaquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef purplerose het volgende:
ik kan jullie ook geen 10 min alleen laten he![]()
Orgies plannen zonder mij, hoe durf jequote:
Welke acties hoop je dat er worden uitgevoerd?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:03 schreef Quara het volgende:
Ik wil weleens zien hoeveel acties er daadwerkelijk worden uitgevoerd
vodka drinken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Welke acties hoop je dat er worden uitevoerd?![]()
Dat is niet hopen, dat is een feitquote:
Ligt eraan bij wie uitgevoerd of door wiequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Welke acties hoop je dat er worden uitgevoerd?![]()
Ze had een date met ons jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen. Die heeft een date (as if...).
Over wie hebben we het nouquote:
Die heeft een deetquote:
prioriteiten he?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ze had al een date met ons.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
prioriteiten he?
het is zeker dat ik kom.
Wij waren eerder!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ze had al een date met ons.
Ja mejuffrouwquote:
Schapie schapie hebbie witte wol?quote:
Da's toevallig. Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Bendeleider het volgende:
Ik vraag me echt af of hoeveel mensen nu echt op dit moment een vuist in hun reet hebben.
Hmm da's toevallig maar in mijn gedachtes waren de horloges nog om !quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Da's toevallig. Dat vroeg ik me ook af.
Nou ik niet... Op dit moment vraag ik mij vrij weinig afquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Da's toevallig. Dat vroeg ik me ook af.
Doe je ze allemaal de groetjes daar ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 05:21 schreef Quara het volgende:
[..]
Nou ik niet... Op dit moment vraag ik mij vrij weinig afMaar Het is al bijna licht
M'n ouders? Ja, die verschijnen net voor het ontbijtquote:Op donderdag 25 mei 2006 05:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe je ze allemaal de groetjes daar ?![]()
Op die bagger meet suffiequote:Op donderdag 25 mei 2006 05:42 schreef Quara het volgende:
[..]
M'n ouders? Ja, die verschijnen net voor het ontbijt
Mjah ik wens iedereen een zeer fijne goedemorgen en tot vanmiddag![]()
Nog 1 nachtje slapenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog 1 nachtje slapen![]()
![]()
.
Hoe denken jullie te weten wie de Fok!kers zijn in de kroeg?
Of beter: "Hoe herken je een Fok!ker in het uitgaansleven?".
neuh geen blauw... ik moet morgen nog iets kopen om aan te doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:14 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
[afbeelding]
morgen heb ik dat aan iigThema: Blauw, allemaal iets blauws aantrekken?
![]()
Ik ga in het maagdelijk witquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:14 schreef ID-Tweak het volgende:
morgen heb ik dat aan iigThema: Blauw, allemaal iets blauws aantrekken?
![]()
het Fok! Logo is ook blauwquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:20 schreef MoChe het volgende:
[..]
neuh geen blauw... ik moet morgen nog iets kopen om aan te doen![]()
GVD KOOP EEN ROUTE KAART LUIE DONDER!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:36 schreef Gizmore het volgende:
Zeg, ik kom met de trein maar dan weet ik niet echt meer waar ik heen moet. Misschien een paar verzamelen bij het station ofzo?
Dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
GVD KOOP EEN ROUTE KAART LUIE DONDER!
(Ik heb ook geen idee)
wat hij zegt... heel makkelijk te vinden ...aan de andere kant van de burgerkingquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
CS, tram 1,2 of 5 halte leidseplein, uitstappen, oversteken en aan je rechterhand. Kan echt niet missen. Reijnders, Hole in the Wall, Hoopman (zo heten de 3 kroegen die daar aan elkaar vast zitten).
Ik weet vanavond pas hoe laat wij (Purplerose en ik) de trein nemen.quote:
Goeiemorgen Quara en de rest.quote:
Nerdquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:36 schreef Gizmore het volgende:
Zeg, ik kom met de trein maar dan weet ik niet echt meer waar ik heen moet. Misschien een paar verzamelen bij het station ofzo?
Goed puntquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet vanavond pas hoe laat wij (Purplerose en ik) de trein nemen.
Misschien kunnen we het afstemmen en elkaar op CS ontmoeten?
Ik weet wel ongeveer waar ik heen moet, maar alle keren dat ik er was ongeveer was het gewoon achter de groep aanlopen. Als ik nu er alleen heen moet kan t nog wel leuk worden denk ik zoquote:
jij komt niet eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Je moet bij de Swirl afspreken
Ik weet zeker dat ze er wel is, maar dan een paar keer langs dat café loopt en dan besluit niet naar binnen te gaanquote:
Zie je in eens zo een discman op de stoepquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er wel is, maar dan een paar keer langs dat café loopt en dan besluit niet naar binnen te gaan![]()
Begin jij er zo op te stampen... Dus ik meteen van; mijn discman! Wat doe je?!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Zie je in eens zo een discman op de stoep
Je zoekt een excuus om ook niet te komen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef Biogarde het volgende:
Is het grote afzeggen, nog niet begonnen![]()
Ik heb je verwijdertquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:20 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoezo ben je niet op msn eigk?
Ik had bijna je echte naam neergezet, dan zou iedereen hier meteen weten wie je bent!quote:
Ik kom niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef Biogarde het volgende:
Is het grote afzeggen, nog niet begonnen![]()
Ik kom gewoon hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zoekt een excuus om ook niet te komen?
je bedoeldt marys.zip?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had bijna je echte naam neergezet, dan zou iedereen hier meteen weten wie je bent!
Dat weten we allemaal alquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had bijna je echte naam neergezet, dan zou iedereen hier meteen weten wie je bent!
Nee, maar we weten het wel alquote:
Hihihi, hoelaat ben jij aanwezig?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goeiemorgen Quara en de rest.![]()
![]()
Ik ben al zenuwachtig voor morgen.![]()
ik nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:05 schreef Quara het volgende:
[..]
Hihihi, hoelaat ben jij aanwezig?
Ik heb gister/vanacht al geoefend
Met het nuttigen van alcoholische dranken, niet waar jij nu aan denktquote:
dat bedoelde ik ook viespeuk!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:11 schreef Quara het volgende:
[..]
Met het nuttigen van alcoholische dranken, niet waar jij nu aan denkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |