Ik ben gewoon helemaal "into" Finland op het momentquote:
dan bestellen wij gewoon een fles van het heerlijke Finlandia vrijdagquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gewoon helemaal "into" Finland op het moment.
Finland is geen scandinavie, verder klopt hetquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik zocht op Scandinavische meiden en kreeg dit
[afbeelding]
Ik dacht al dat je het plaatje wel zou waarderenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Finland is geen scandinavie, verder klopt het.
.
1 woord: Opbokken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:51 schreef _Gromit_ het volgende:
Als ik een van jullie in zijn/haar bek mag schijten en daarna de restjes poep van de lippen af mag pissen kom ik ook. Dus... het is aan jullie.
dat zou alleen mogelijk zijn als beide blond warenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het plaatje wel zou waarderen.
Ik heb toch liever the real thingquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het plaatje wel zou waarderen.
Bekrompenheid is geen fijne karaktereigenschap, is het wel?quote:
Slap debiel puberaal doen op een forum en dan denken dat je EN grappig EN stoer bent al helemaal niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:54 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Bekrompenheid is geen fijne karaktereigenschap, is het wel?
Dat is gelijk al weer wat minder eng.quote:
quote:
Alweer sinds 1 meiquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:10 schreef Scandalous het volgende:
Smutje woon je al in A'dam? ff tussendoor
Wat ben jij vreselijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
tegen je buik he?!
ik hoef ons kindje niet meer
Ook IK laat wel eens een steekje vallenquote:
dat is al door meerder mensen gedaan...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:32 schreef purplerose het volgende:
*mailtje naar de AIVD stuurt om hun aandacht op Mo te richten
Big Brother is watching youquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:33 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat is al door meerder mensen gedaan...![]()
ey kutmodquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook IK laat wel eens een steekje vallen.
nylzquote:
We gaan hem ontgroenen vrijdag... Je weetquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
nylz
Mo pest me, beuk hem es in mekaar![]()
owja, we zouden oraal en anaal ontgroenen met paar dildo's hequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We gaan hem ontgroenen vrijdag... Je weet.
What did I do now?!quote:
Ik was sowieso van plan uit je buurt te blijven maar nu weet ik het wel zekerquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef pussydeluxe het volgende:
We gaan hem ontgroenen vrijdag... Je weet.
Ik krijg hier hele nare mental images vanquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
owja, we zouden oraal en anaal ontgroenen met paar dildo's he
Leuk! Hoe laat komen jullie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:59 schreef DoubleDildo het volgende:
ik geloof dat wij toch komen vrijdag.. Bendie is gek geworden namelijk
Pssstttquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Er is hier al 26 minuten niets gepost![]()
ik ga ook even wat kleding kopen voordat ik ga mietenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:05 schreef DoubleDildo het volgende:
ik weet alleen hoe laat we weer weg moeten, 22.45 gaat de laatste trein namelijk!!
misschien maken we er wel een hele dag van, gezellig amsterdam verkennen voordat we gaan meeten
Fok! doet het niet bij jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik ga ook even wat kleding kopen voordat ik ga mieten
fok deed het toen je die link gaf...ik was even bang dat dingie me bij de aivd had aangemeldquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Fok! doet het niet bij jou.
Je bent beledigd, is het niet?![]()
Nou.. ik heb er nog wel een nodig eigenlijk aangezien ik door mn eigen barrel gezakt ben, getuige dit topic: Kutfiets!quote:
Hij is vrij snel beledigd je weetquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Fok! doet het niet bij jou.
Je bent beledigd, is het niet?![]()
this is not the samequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hij is vrij snel beledigd je weet
Ik hou me er al buiten want ik heb weer es geen idee waar het over gaatquote:
*aai*quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik hou me er al buiten want ik heb weer es geen idee waar het over gaat
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef MoChe het volgende:
[..]
fok deed het toen je die link gaf...ik was even bang dat dingie me bij de aivd had aangemeld
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en zijn tweelingbroer komt ook mee.
Neen. Die heeft een date (as if...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Komt moemoe eigenlijk?
gaan wij nog in de kroeg er naast zitten?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen. Die heeft een date (as if...).
Gaan jullie maar naar 3 sisters iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:05 schreef MoChe het volgende:
[..]
gaan wij nog in de kroeg er naast zitten?
Je hebt een veel knappere !quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:49 schreef DoubleDildo het volgende:
die man (op de foto) mag in mijn bedje ook wel eens langskomen om te knuffelen
Vrijdags moet je toch 2 uurtjes bijbeunen op de wallen dus dat komt mooi uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:05 schreef DoubleDildo het volgende:
ik weet alleen hoe laat we weer weg moeten, 22.45 gaat de laatste trein namelijk!!
misschien maken we er wel een hele dag van, gezellig amsterdam verkennen voordat we gaan meeten
Maar die vent staat toch in de schaduw van BIo en ik.quote:
Ik weet niet hoe jij er uitziet maar het zou wel passen jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar die vent staat toch in de schaduw van BIo en ik.
En dan bellen van; ja we zijn er maar wtf, waar zijn jullie!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:05 schreef MoChe het volgende:
[..]
gaan wij nog in de kroeg er naast zitten?
Wel dreigen hé !quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dan bellen van; ja we zijn er maar wtf, waar zijn jullie!![]()
En dan bellen van; ja we zijn er maar wtf, waar zijn jullie!quote:
Anders mag dingie niet klaarkomen heeft meer effect denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dan bellen van; ja we zijn er maar wtf, waar zijn jullie!Nu zeggen anders, anders! Gaan we weer naar huis!
Maar dat heeft niks met mij te maken; hopelijk....quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Anders mag dingie niet klaarkomen heeft meer effect denk ik
Jij moest der klaar trappen toch ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met mij te maken; hopelijk....![]()
Ok that's it.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee je bent niet gespierd genoeg voor de OP
Oi!!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Anders mag dingie niet klaarkomen heeft meer effect denk ik
Ow yeah babyquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ok that's it.
Je vraagt om spanking !
Ik en DD kidnappen je en vragen bier als losgeld hoor!quote:
gelukkkig vraag je geen vodka... dan mocht je d'r houdenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik en DD kidnappen je en vragen bier als losgeld hoor!
Ik kan een arabier !quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:31 schreef MoChe het volgende:
[..]
gelukkkig vraag je geen vodka... dan mocht je d'r houden
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:31 schreef MoChe het volgende:
[..]
gelukkkig vraag je geen vodka... dan mocht je d'r houden
Ach zo erg zal het niet zijn om door hen ontvoerd te wordenquote:
haha waaruit maak je dat op?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het niet zijn om door hen ontvoerd te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |