Formaatje zeecontainer als ik het zo ziequote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef gekjongk het volgende:
Hoe zwaar is jou zusje...?
niet zo heel gek zwaar, net 60 ofzo. En nee ik zet ook niet al te veel op de weegschaalquote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef gekjongk het volgende:
Hoe zwaar is jou zusje...?
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:32 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Formaatje zeecontainer als ik het zo zie![]()
Ik krijg het woord bijna niet uit m,n vingers maar hier komt ie dan Wat een pauper fietsquote:Op maandag 15 mei 2006 17:29 schreef Gizmore het volgende:
Dus ik reed gisteren op mn fiets naar huis bij mn oma vandaan (paar honderd meter). Mn zusje was weer eens te lui om te lopen dus ik denk aardig te doen door dr achterop mn fiets te laten zitten. Bijna thuis, ik remmen voor het begin van de straat (woonerf enzo).
Gevolg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik dus weer naar Leiden met de bus om daar van een junk een fiets te kopen
Les van de dag: laat dat luie kind voortaan maar lekker lopen![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik krijg het woord bijna niet uit m,n vingers maar hier komt ie dan Wat een pauper fiets![]()
http://fotoboek.fok.nl/k-rinquote:Op maandag 15 mei 2006 17:33 schreef gekjongk het volgende:
maak eens een foto van je zusje en laat haar eens zien
een brommerquote:
Ja ja dat zeg je nuquote:Op maandag 15 mei 2006 18:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/k-rin
En ja ik weet het, het was is een oud barrel; dus? Gebruik m toch alleen in het weekend.
Jij dus ook En een geil wijf kind heeft amperquote:Op maandag 15 mei 2006 18:25 schreef Jay-Z het volgende:
Nog best een geil wijf, ik ken wel mensen in Leiden die haar in t vervolg wel een lift willen geven denk ik.
briljante zin. het zullen geen studentes Letteren zijn denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij dus ook En een geil wijf kind heeft ampernou ja laat maar
als het die ene is met lang bruin haar waarvan de foto ondersteboven staat onderaan:quote:
*Eensquote:Op maandag 15 mei 2006 18:34 schreef EsDe het volgende:
[..]
als het die ene is met lang bruin haar waarvan de foto ondersteboven staat onderaan:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |