Swirlquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Je moet bij de Swirl afspreken
Nee. Bendeleider zit met zichzelf in de knoopquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef ID-Tweak het volgende:
het afzeggen is begonnen whehe
Wij zullen ook aan jou denken Tallyquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef Tally het volgende:
Mannen... Vrouwen...
Ik kan er dus helaas niet bij zijn morgen maar zal aan jullie denken!!!
Doe dat ook aan mijNeem er een biertje (of iets anders) op..
Maak er een foto van en mail naar mij!!!
Voor in mn fotoalbum!
Das echt altijd zo lastig! Probeer dan maar eens uit de knoop de komen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Bendeleider zit met zichzelf in de knoop.
Is dat een gewetensvraag?quote:
is er een meetquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wanneer is de meet ook al weer?![]()
Huh, moet ik niet werken nu?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat doe ik in dit topic?
Die heb je al, is wel handig met verzamelen morgen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je mij je email adres geeft, dan mail ik je mijn nummer.
Goh, zelfs het weer werkt mee 14.gif.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:36 schreef remlof het volgende:
Het weer is morgen "bagger" hoor ik net op 3FM...
Dat komt dus goed uit!
misschien aan het eind van de avond toch welquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goh, zelfs het weer werkt mee 14.gif.
Oh ja, goed nieuws: ik kan weer normaal lopen.
Jullie hoeven mij niet te dragen.
Net als de vorige keerquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
misshien aan het eind van de avond toch wel
Mijn e-meeuw adres is: jjvanderploeg@home.nlquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je mij je email adres geeft, dan mail ik je mijn nummer.
Dat weet ik niet zeker, maar je bent door een stuk of 15 mensen toegevoegd nu,quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn e-meeuw adres is: jjvanderploeg@home.nl
Jij bent er ook rond 16.00u?
Ik ben op de plaats van bestemming rond 16:15quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn e-meeuw adres is: jjvanderploeg@home.nl
Jij bent er ook rond 16.00u?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga in de loop van de middag richting de Black and White voor een voorborreltje. Kijk wel hoe laat ik richting Reijnders ga. Mochten er mensen zich vervelen, het zit schuin tegenover de Reijnders.
I wish, maar die zit in een klein dorpje in Finland in de sauna op het moment als ik het goed begreepquote:
foto?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I wish, maar die zit in een klein dorpje in Finland in de sauna op het moment als ik het goed begreep.
nee, 'ze'werkt er
.
Als de site van het cafe niet toevallig in de renovatie zou zitten zou ik je daarheen kunnen verwijzen.quote:
Waarom staat 'ze' tussen aanhalingstekensquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I wish, maar die zit in een klein dorpje in Finland in de sauna op het moment als ik het goed begreep.
nee, 'ze'werkt er
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |