Is wat anders dan in Slipknot heh..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef Kopdans het volgende:
de 1e cd vond ik echt helemaal goed. Lekker hard en soms mooi rustig.
Ik vind de stem van Corey ook prettig om naar te luisteren.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe cd.
Deze nummers klinken niet verkeerd.
Lijkt me niet, maar je weet het nooit. (Iig nog niks over bekend)quote:Op maandag 17 juli 2006 15:15 schreef Even het volgende:
Ik vind 30/30-150, Through the glass en Come what(ever) may de vetste nummers![]()
Komt er ook nog iets van een Live dvd van ze?
Ik heb wel wat van Rock Am Ring maar dat was in 2004 en dus zonder de nieuwe nummersquote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar je weet het nooit. (Iig nog niks over bekend)
Ik nietquote:Op maandag 17 juli 2006 23:46 schreef Hansch het volgende:
Heb ze 2 keer live gezien dit jaar (Rock Am Ring en Graspop)
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Kopdans het volgende:
ssssssssssttttttttttt niet doorvertellen....maar, STONE SOUR komt 2 november in 013 Tilburg.
Voorverkoop begint zaterdag 9 september.![]()
Enigste concert in Nederland![]()
en wat is dan het goeie nieuws? dat je je bijzonder voelt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:34 schreef Even het volgende:
[..]
En weet je wat nou het goede nieuws is?! Ik ken NIEMAND die stone sour ook vet vindJa de 3 rustige nummers
Woepies
![]()
Er is geen goed nieuws een daar baal ik van... Sarcasme....quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
en wat is dan het goeie nieuws? dat je je bijzonder voelt?
Wattan?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef shadow196 het volgende:
Ok ik zou dus gaan, tot een zeker persoon alles moest verpesten![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zag de band op MTV zonder dat ik wist welke het was, ik hoorde dat er een bekende origine was van de zware zuigheid van deze band, tot de titel in beeld kwam, Stone Sour, ja hoor, Slipknot faggots.
Beetje persoonlijk verhaal dus dat ga ik niet posten. Maar het komt er dus een op neer dat een zekere Fok!er de boel een beetje loopt te verpesten.quote:
Oow okeej das kut, maar je kan daardoor echt niet meer?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef shadow196 het volgende:
[..]
Beetje persoonlijk verhaal dus dat ga ik niet posten. Maar het komt er dus een op neer dat een zekere Fok!er de boel een beetje loopt te verpesten.![]()
Heel misschien wel, moet nog maar even kijken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Oow okeej das kut, maar je kan daardoor echt niet meer?
Tja, als ik je dat dan moet uitleggen weet je wel echt heel weinig van Metal.quote:
Misschien zijn sommige leden van Slipknot wel Stone Sourfaggots.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, als ik je dat dan moet uitleggen weet je wel echt heel weinig van Metal.
Man ik heb helemaal niks met "metal", ik Stone Sour gewoon leuk.. Lekker boeiund dat ie ook in Slipknot zingt en die andere kerel gitaar speeltquote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we verdomd weinig van metal wetenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
En waarom vind je Slipknot faggots? Omdat het niet 'true' genoeg is?
Zeg dat het niet zo isquote:Op donderdag 7 september 2006 21:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we verdomd weinig van metal weten![]()
Ja nou en. Wat heeft dat met Stone Sour te maken want je maakt overduidelijk een vergelijking met die band. Stone Sour is wat traditioneler, voor als je het nog niet wist. Beide bands mag je van mij in de metalhoek scharen, maar ja, mijn definitie is sowieso groter dan de meeste mensen hebben van het genre.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Het gaat mij niet over true, Slipknot is gewoon GEEN Metal dus of het nou wel of niet echt is irrilevant.
Nou, dat is het dus niet. Slipknot is log, soms industrieel klinkend met keiharde schreeuwzang en soms melodieuze passages met cleane zang. Stone Sour klinkt soms als moderne metal dan weer als (post)grunge, Corey Taylor zingt verstaanbaar alle songs zijn doorspekt met melodie. Op de nieuwe plaat trouwens meer als hun debuut.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Tis gewoon het zelfde maar dan minder overbodige bandleden.
het moge duidelijk zijn dat je dus niet weet waar je het over hebt, en gewoon weer een relletje wil trappen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Tis gewoon het zelfde maar dan minder overbodige bandleden.
Sinds wanneer is het een universeel feit dat Stone Sour=SLipknot faggots.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Het gaat mij niet over true, Slipknot is gewoon GEEN Metal dus of het nou wel of niet echt is irrilevant.
En dat A7X leuker is dan DJ Jean (noem maar iets) betekend nog niet automatisch dat het werkelijk goed is, tis een keuze tussen poep of diaree, dan neem ik liever een stuk vlees.
Jij vindt ze slecht. Dat wil niet zeggen dat ze dat zijn. Overigens heb je nog steeds geen verklaring gegeven waarom je ze 'geen metal' vindt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Populairiteit boeit me niet, dat ze slecht zijn in wat ze doen vind ik kut.
http://en.wikipedia.org/w(...)te_on_categorization
waar het dus op neer komt is dat ze soms nu-metal genoemd worden en dus vind jij ze kut.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Populairiteit boeit me niet, dat ze slecht zijn in wat ze doen vind ik kut.
http://en.wikipedia.org/w(...)te_on_categorization
Jezus, in dat topic is idd lekker bezigquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
waar het dus op neer komt is dat ze soms nu-metal genoemd worden en dus vind jij ze kut.
Goed, we wisten toch al dat je constant zo stoer mogelijk probeert over te komen. Moet je ergens punten scoren ofzo? zo van "kijk mij eens een populaire band afzeiken op een ander forum". Zo ook in het Evanescence topic.
Zeiken is leuk, vooral als het een goed doel heeft.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
waar het dus op neer komt is dat ze soms nu-metal genoemd worden en dus vind jij ze kut.
Goed, we wisten toch al dat je constant zo stoer mogelijk probeert over te komen. Moet je ergens punten scoren ofzo? zo van "kijk mij eens een populaire band afzeiken op een ander forum". Zo ook in het Evanescence topic.
Jij denkt dat jouw mening belangrijk is voor mensen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeiken is leuk, vooral als het een goed doel heeft.
net alsof ze dat na die megagrote hit Bother niet waren he?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:46 schreef Kopdans het volgende:
Ze gaan nu nog echt doorbreken ook zo![]()
ja en het mooiste is eigenlijk nog dat zn naam afgeleid is van the offspring.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja iddquote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die video is wel grappig moet ik zeggen.
Hey!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja en het mooiste is eigenlijk nog dat zn naam afgeleid is van the offspring.....en ons dan gaat vertellen wat wel of niet metal is
![]()
Jammer dat ie zo belachelijk veel gedraaid wordt...quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef JohanDaButcher het volgende:
Tis goeie muziek. Trough Glass, nieuwe single
Ik heet Omar, kan ik je nu ook niet vertellen wat Nederlands is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja en het mooiste is eigenlijk nog dat zn naam afgeleid is van the offspring.....en ons dan gaat vertellen wat wel of niet metal is
![]()
vind persoonlijk de nieuwe cd van stone sour een stuk beter klinken dan het debuut maar ja ik ben dan ook niet zo true metal
mwah dat is heel iets anders natuurlijk je noemt jezelf niet zomaar offsprngr, jij kan er natuurlijk niks aan doen dat je ouders zo leip zijn geweest om je die belachelijke naam te geven.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heet Omar, kan ik je nu ook niet vertellen wat Nederlands is?
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef shadow196 het volgende:
[..]
Beetje persoonlijk verhaal dus dat ga ik niet posten. Maar het komt er dus een op neer dat een zekere Fok!er de boel een beetje loopt te verpesten.![]()
Gave fotos, Tokus. Heb je nog meer?? Zo ja ga je die ook nog posten. Ik kom er ook net van terug. 2 uur in de trein maar het was de moeite zeker waard. Wel ff schrikken van de intro:quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef Tokus het volgende:
zo, dat was best wel weer een aangenaam concertje.
En ik heb nog wat leuke fotos geschoten.
zoiets dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar daar walsden ze weer heerlijk overeen. En die drummer is ook super om naar te kijken. Ik dacht eerst dat het een beetje een spriet van een gozer was totdat ik zijn armen zag. Maar dat mag ook wel als je zo hard op je drumstel ramt. Oftewel superconcert in een kleine maar toch gezellige superzaal."The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Gave fotos, Tokus. Heb je nog meer?? Zo ja ga je die ook nog posten. Ik kom er ook net van terug. 2 uur in de trein maar het was de moeite zeker waard. Wel ff schrikken van de intro:Ik vond dat intro juist wel echt coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar daar walsden ze weer heerlijk overeen. En die drummer is ook super om naar te kijken. Ik dacht eerst dat het een beetje een spriet van een gozer was totdat ik zijn armen zag. Maar dat mag ook wel als je zo hard op je drumstel ramt. Oftewel superconcert in een kleine maar toch gezellige superzaal.
Het is weer eens wat anders enzo. Mooi weergegeven met de rook en de lichten enzo.
Daarna er gewoon in rammen met 30/30-150 was natuurlijk vet(ik neem aan dat we geen spoilertags hoeven te gebruiken aangezien het concert al geweest is...)
Ik vind die drummer niet echt heel erg vet. Hoewel hij er later wel beter in zat vond ik hem niet echt uit zijn dak gaan in het begin. ze zagen er wel leuk uit voor een metalband. Net jasje eroverheen enzo
Op zich vind ik zo'n ballet ook wel leuk tussen door. Bother is toch best een mooi nummer. Hoewel Cory volgens mij niet de meest begaafde gitarist is
Bij de toegift vond ik het alleen een beetje overdreven dat hij zonder t-shirt terug kwam. Paste niet zo bij de rest van het optreden. Verder is het echt wel een super frontman. Voelt zich echt thuis op het podium. Maakt zelf wel leuke grapjes en durft ook zichzelf een beetje te kakken te zetten (het rits incident). Om vervolgens weer als een beest tekeer te gaan. Dan ook nog eens zo kunnen schreeuwen en ook zuiver kunnen zingen (op een paar uithalen na) vond ik echt knap.
Ik was niet een uitgesproken Stone Sour fan. Hoewel ik het album wel goed vind ben ik niet een die-hard fan ofzo. Maar het optreden vond ik echt goed en indrukwekkend.
Alleen jammer dat we echt helemaal achteraan stonden (bij de bar wat wel weer een voordeel was)
Ik kon het wel goed zien omdat de zaal zich daarvoor leent maar het is toch leuker om wat dichterbij te staan.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Thanks. Ja., ja, maar ergens andersquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Gave fotos, Tokus. Heb je nog meer?? Zo ja ga je die ook nog posten.
Wat let je om naar voren te lopen ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef Komakie het volgende:
Alleen jammer dat we echt helemaal achteraan stonden (bij de bar wat wel weer een voordeel was)
Ik kon het wel goed zien omdat de zaal zich daarvoor leent maar het is toch leuker om wat dichterbij te staan.
kweenie,quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat let je om naar voren te lopen ?
Voorverkoop ?!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:49 schreef Kopdans het volgende:
Stone sour komt 7 maart in de nieuwe melkweg (die men nu aan het verbouwen is)
Tijdens het openingsweekend komt Stone sour de boel meteen weer plat spelen
entree 22,50 + dat stomme lidmaatschap
Daar was ik ook, en nu ben ik er ook weer bijquote:Op maandag 29 januari 2007 18:25 schreef JosD. het volgende:
Ze speelden op 2 juli 2006, te Goffertpark wel een goed concert. Hun nieuwe album valt ook wel bij mij in de smaak![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:53 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ga morgen over 2 weken weet niet waar jij heen gaat ?!
ik mag hopen dat je een plectrum bedoeltquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef AgeEll het volgende:
mm, vet, ik vond wel een zo'n spectrum op de grondecht vet
Duschquote:"30/30-150"
"30/30-150" is the first single from the rock band Stone Sour's sophomore album from 2006 Come What(ever) May. The song received a nomination for Best Metal Performance at the 49th annual Grammy Awards.[1]
The video shows the band members individually in high-contrast black and white superimposed over a timer counting down from "3030.150" and occasionally large close-ups of Corey Taylor's mouth. According to Taylor, the song is about always remembering who you are, where you came from and to never give in to pressures.
The title refers to a .30-30 Winchester cartridge with a 150-grain bullet
Alternative theory suggest the song is entitled after shootings in schools. Hate that is progressed by the persecuted child who then burdens whomever is in his path with a shotgun
kon niet meer op t woord komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je een plectrum bedoelt
speelden ze ook nog wel Through Glass???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef AgeEll het volgende:
mm, vet, ik vond wel een zo'n spectrum op de grondecht vet
ik had al een t-shirt
zag ze wel een soort onderzoek doen, dat was dus blijkbaar alleen maar je e-mail geven
weet jij nog een beetje de set
30/30 150
come whatever may bij het begin
midden bother
sillyworld
op het einde your god
hell & concequences
get inside
ohwja, dat was eigenlijk ook nog iets wat ik me bedachtquote:
krijgen we dat gezeik weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef DYin het volgende:
Ik haat de standaard Slipknot fan( je weet wel.. de ''maggots'') omdat ze er zo heilig van overtuigd zijn dat Slipknot death metal is of zoiets.. Het is niet eens metal, maar goed.. anyway..
Naja je krijgt er nu wel:quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:49 schreef Djaser het volgende:
Nou joepie, mensen die de cd direct kochten toen hij uitkwam zijn weer flink genaaid.
Ach ja ik zou em alleen al kopen voor de DVD dus achquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:39 schreef Djaser het volgende:
Ja en doordat jij dat doet blijven er dit soort uitgaves uitkomen.
Nou ja ik weet niet of ze toen al helemaal goed gemixed waren enzo maar je hebt gelijkquote:- Die bonusnummers hadden ze al toen het album uitkwam, die hadden best op een limited edition versie kunnen staan.
Je op youtube stukjes bekijken van de show in moscow gewoon zoeken op Stone Sour Moscow. Ziet er goed uit en klinkt ook heel vet als je het mij vraagt.quote:- Die DVD had beter apart uitgebracht kunnen worden als dat live materiaal teminste een beetje de moeite waar is, want dat is maar zeker de vraag.
22 euro 50 is de advies prijsquote:- Het geheel zal zo rond de 30 Euro gaan kosten wat veel te veel is voor een uitgave waarvan je het belangrijkst al hebt
quote:“Now before all of you fans get upset about a re-release, (because I know how you are), let me just say that I am an avid music fan and a record collector. That's why, when the decision was made to release a special edition, we knew that it had to be just that: special,” says guitarist Josh Rand. “We added everything we could possibly get our hands on, including an entire show from Russia, making it only the greatest special edition ever! You guys are gonna love it!”
Toen sliep ik nogquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar 2 nummers, heb wel vanmiddag op de stream zitten kijken naar het hele concert, zag er goed uit
Hm ja jammer, dat heb ik net gemistquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar 2 nummers, heb wel vanmiddag op de stream zitten kijken naar het hele concert, zag er goed uit
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ze spelen through glass, ook silly world. jammer genoeg niet Zzyzx road, dat is echt zo'n vet lied.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
speelden ze ook nog wel Through Glass???
Ik vind het wel een mooi nummer. Maar vooral ook omdat ik me vriendin heb overgehaald om mee te gaan en die wordt niet blij als ze dat nummer niet spelen
Is dit uitverkocht?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef AgeEll het volgende:
[..]
![]()
ook gezien
nog 2 dagjes en dan lekker naar tivoli![]()
en 2 dagen later zie ik ze weer op rock am ring![]()
Staat niet op de tivoli website dat het uitverkocht is....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dit uitverkocht?
Op ticketmaster staat dat ze niet verkrijgbaar zijn online, maar wel nog bij het postkantoor?
Wat je gisteren hebt gezien was van de 2de cd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:08 schreef bloodymary het volgende:
Tot nu toe kende ik ze alleen van naam, maar ik zag gisteren op tv een stukje van het optreden op Pinkpop en vond het gelijk wel erg goed. Ik ga eens een cdtje van ze kopen denk ik om te proberen.
Welke is beter, de eerste of de tweede cd?
Vetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Mr-Fluffy het volgende:
de 2 nummers die ik heb gezien kon ik wel concluderen dat ie aardig bij stem was!
heb wel eens slechtere concerten gehoord qua zang van Corey
Verder verbaas ik me altijd over het feit dat zn nek dikker is dan zn hoofd.. komt dat van het headbangen ofzo?
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=34355979&episode=34356323
hier staat volgens mij de hele show in mp3 en nog clip van 30/30 150
2e is wat rustiger. 1e is gewoon heel hard. Welke ik beter vind hangt af van waar ik op dat moment zin in hebquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:08 schreef bloodymary het volgende:
Tot nu toe kende ik ze alleen van naam, maar ik zag gisteren op tv een stukje van het optreden op Pinkpop en vond het gelijk wel erg goed. Ik ga eens een cdtje van ze kopen denk ik om te proberen.
Welke is beter, de eerste of de tweede cd?
Goede tip! Bedankt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als tip zou ik nog een weekje wachten met het kopen van een cd.
De 2de cd komt in een special (of was het second) Edition uit met gelijk een concert en wat D-sides erbij.
is misschien leuk om te hebben en je nog iets verder te verdiepen in de band.
Nee ik vind van niet. Come What(ever) May vind ik wat toegankelijker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef Mr-Fluffy het volgende:
De 1e cd is ook gewoon erg goed.. zijn geschreeuw is wat overtuigender op de 1e cd
De eerste heeft meer geschreeuw jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef bloodymary het volgende:
Oh ja, maak me lekker aan het twijfelen....![]()
Maar over het algemeen houd ik wel van harde muziek met veel geschreeuw, dus misschien toch maar de eerste? Of anders gewoon allebei, de eerste is vast in de uitverkoop inmiddels en geld moet rollen, toch!
Ja zeker het is een hele goeie cd!!! Maar de eerste is wat minder gepolijst zeg maar. Ik heb het idee dat de eerste wat heftiger is en de tweede met nummers al sillyworld en socio wat minder "metal" (of wat dan ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Komakie het volgende:
De 2de heeft ook nog genoeg geschreew naar mijn mening.
Ik vind ook een beetje dat de goede zang naast het schreeuwen juist zo goed werkt bij Stone Sour...
Ja hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef AgeEll het volgende:
kan je eigenlijk je fototoestel meenemen?
Heerlijk !!!quote:er is btw geen voorprogramma wat ik wel lekker vind.
Fototoestel is helemaal afhankelijk van het concert. Het komt ook nog wel eens voor bij Tivoli dat het niet mag.quote:
Vet, hij heeft een Mastodon-shirt aan.quote:
Freeze Dry Seal is ook heel vet!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef crossover het volgende:
Die bonusnummers van CWM zijn echt gaaf! (Suffer, Fruitcake en Wicked Game) Ik kende ze nog niet
Ik denk dat de meeste mensen dat zo langzamerhand ook wel hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef FSCJasper het volgende:
Hele goede band die Stone Sour. Heb ze in Tilburg gezien in 013, goede perfomance plus hun liedjes hebben echt een boodschap in zich zitten. Hoop dat zij een 3e cd zullen gaan uitbrengen. Stone Sour kan mij veel beter bekoren dan Slipknot.
Ja ik zou graag meer Stone Sour zien, maar ik vond de laatste cd van Slipknot wel gaaf!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen dat zo langzamerhand ook wel hebben.
Slopknot is toch een tijdperk dat wel redelijk voorbij is.
idd, ook gezien. had ook hun optreden op download festival gezien. zegt ie ook tzelfde. wel is een concert iets leuker en zegt wel wat andere dingen. dan worden ook de drumstokken het publiek in gegooid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij is het een lach smiley maar dan met X jes als ogen
Vet concert trouwens. Ze spelen idd al tijden hetzelfde. In november in de 013 ook al. Maar boeie. Ik vind het niet zo belangrijk of ze nou wel of niet andere nummers spelen of in een andere volgorde.
Veel andere nummers hebben ze niet of zijn niet echt geschikt om live te spelen....
btw, ik heb ze 2 dagen later ook nog eens op Rock am Ring gezien en dat rockte ook zwaar. Alleen wel goed te merken dat Cory altijd hetzelfde zegt tussen de liedjes door. Ik heb het hele optreden van pinkpop op dvd, tivoli en rock am ring gezien en het zijn elke keer dezelfde dingetjes die hij zegt.
Maar goed, het rockt
zeker niet de knop ingedrukt bij google? het is gewoon echt de 1e hit.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:15 schreef crossover het volgende:
Ik had wel even gezocht hoor, kon het zo snel niet vinden
http://www.google.nl/search?q=Zzyxz+Rd.&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op woensdag 12 september 2007 22:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeker niet de knop ingedrukt bij google? het is gewoon echt de 1e hit.
Jammer genoeg wel jaquote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef Even het volgende:
Nu is het weer Slipknot tijd...
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef Even het volgende:
Nu is het weer Slipknot tijd...
Blij dat je het zelf doorhebtquote:
Ehm correctie, toen waren ze in Tivoliquote:Op maandag 29 maart 2010 12:48 schreef AgeEll het volgende:
Super vet om ze weer te zien, en net als 3 jaar terug een paar dagen later in de melkweg. Toen was het op donderdag stonde sour @ melkweg en op zaterdag stone sour @ RAR.
Hoop dat ze nog meer gaan touren als t album uit is gekomen. Die komt volgens mij pas in augustus ofzo.
Ik zag het ook net ineens, 2x besteld!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
U heeft tickets aangeschaft voor:
STONE SOUR
Melkweg The Max
Di, 15/06/10 20.00 uur
Klootzakken bij mij op school hebben een toets verzet waardoor we nu niet meer kunnen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Waarom kan j niet?
wordt lastig ze kwijt t raken, is nog niet uitverkocht.
Zit je s'avonds op school dan ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klootzakken bij mij op school hebben een toets verzet waardoor we nu niet meer kunnen...
Hoop dat ik ze kwijt kan, anders is het zonde van de 25 euro maja...
Nee hij is naar woensdag verzet maar het vereist nogal veel werk en voorbereiding. Je moet je visie op het onderwijs kunnen verantwoorden enz.quote:
Ja maar voordat jij dat werk gevonden hebt, heb jij waarschijnlijk een opleiding gedaan. Willen wij een goede baan dan moeten we die toets halen anders kunnen we van school af......quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:45 schreef Estolan het volgende:
Sissy's
Ik moet ook gewoon werken op woensdag om 7uur, boeiend, beetje leven!
Je hebt nog zo lang de tijd. Kun je dat dan niet eerder doen ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee hij is naar woensdag verzet maar het vereist nogal veel werk en voorbereiding. Je moet je visie op het onderwijs kunnen verantwoorden enz.
Waardoor de 2 klasgenoten waarmee ik zou gaan niet meer gaan en mij nu wel hebben overgehaald om ook niet te gaan.
koppijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:54 schreef Liandri het volgende:
i wanna go!.. maarjah helaas door omstandigheden niet mogelijk... misschien dat ik ooit de mazzel nog ga hebben
voor iedereen die wel gaat heel veel fun en koppijn gewenst!!
september 7th!quote:
commerciele hond die Coreyquote:Op maandag 14 juni 2010 22:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
september 7th!
Dat moesten we tijdens Rock am Ring echt 10 keer achter elkaar van hem zeggen. Ik vergeet het niet meer
Ik heb er zin in morgen
Hmmm dat is wel fijn om te weten. Ik zat ook met me vriendin te twijfelen hoe we het gaan doen. We wilden eerst het ov maar ze heeft geen chipkaart en gaat verder nooit met het ov dus een beetje zonde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:35 schreef Tokus het volgende:
je kan in de tram nog losse kaartjes kopen.
Welk concert had jij nou vanavond Menno?quote:
Ik weet nog niet zeker wat ik doe.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef Estolan het volgende:
Ik ga vrolijk met de auto, is goedkoper met zn 2en vanuit Den Haag, en sneller
Zin in VANAAF!
Ff uitgezocht en dat klopt geloof ik wel. 6 euro en dan gratis kaartjes voor de metro/tram/bus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef Tokus het volgende:
dan zet je je auto bij de arena en kost het je iets van 7 euro, en dan met de metro naar CS (waarvoor je metrokaarten krijgt).
tenminste, zo was het tot een half jaar terug, nu ook nog wel denk ik.
Festivals zijn altijd wat korter ja. Maar ach ze hebben dan ook maar 2 albums, (en spelen misschien 1/2 nieuwe nummers). Zien het welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:20 schreef Estolan het volgende:
denk dat ze iets meer dan 1 uur gaan spelen, een live opname vanuit rusland was maar 58min inclu gelul, das niet veel ( dat was volgens mij dan wel een festival )
30/30/1-50 was niet eens een request. Korton ging hem gewoon spelen en er kwamen ineens allemaal smsjes dat het zo'n vet concert was. Hij wist niet eens dat het was. Wij hebben ook nog gesmst, maar werd niet voorgelezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:47 schreef Estolan het volgende:
WAUW! goed concert, zat een hoop power en energie achter!
Parkeer net de auto en net nog op 3FM 30/30/150 als request![]()
Wacht met spanning op nieuwe album en hopelijk concert!
Dat dansje vond ik wel een beetje jammer.... Ergens was het ook wel grappig, maar ik vind het niet echt passen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vet concert, dat dansje bij Idle Hands!
Goeie shitquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Tokus het volgende:
ik vond het wel goed om te zien dat hij 's middags de tijd nam voor de fans die al bij de zaal waren (ik kwam er langs toen ik naar m'n hotel liep).
wat pics volgen spoedig, misschien vanmiddag als ik hier een usb-kabel heb. anders vanavond.
En ik sta voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Komakie het volgende:
Hoe grappig is dit.
Ga ik even met me vriendin wat filmpjes van Stone Sour in de Melkweg op Youtube opzoeken. Het eerste de beste filmpje waar we op klikken sta ik gewoon pontificaal met me achterhoofd op. Heeft dus iemand die precies achter me stond een filmpje opgenomen.
Ik ben die dude met dat half lange haar die je helemaal in het begin zo ongeveer midden in het beeld ziet
Goeie kwaliteit trouwens
Haha nog mooierquote:
waar staan ze in Nov dan? en waar staat dat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef -Menn0- het volgende:
M'n helden![]()
November sta ik vooraan no matter what!!!
Hmm... ik sta daar ook ergensquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Komakie het volgende:
Hoe grappig is dit.
Ga ik even met me vriendin wat filmpjes van Stone Sour in de Melkweg op Youtube opzoeken. Het eerste de beste filmpje waar we op klikken sta ik gewoon pontificaal met me achterhoofd op. Heeft dus iemand die precies achter me stond een filmpje opgenomen.
Ik ben die dude met dat half lange haar die je helemaal in het begin zo ongeveer midden in het beeld ziet
Goeie kwaliteit trouwens
quote:As they gear up for the September 7th release of highly anticipated new album Audio Secrecy, 3-time Grammy nominees Stone Sour have announced plans for a special intimate show/record release party at The Studio at Webster Hall in New York City on August 30th.
The special performance will be available for the entire world to see via a live stream that can be viewed right here on StoneSour.com and RoadrunnerRecords.com beginning at 8:30 pm EST.
Among the songs in that night’s set will be hook-laden lead single “Say You’ll Haunt Me,” (currently No. 6 at Active Rock and No. 17 at Modern Rock radio) and hard-charging new track “Mission Statement.”
Stay tuned for info on how you can be a part of this very special performance.
Best lekker nummerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb echt gruwelijk veel zin in het nieuwe album.
Kon er bij het vorige concert helaas niet bij zijn
November sta ik ook hoe dan ook vooraan te beuken
Nieuwe single (alsof de mensen die hier posten dat nog niet wisten, maar toch)
Zeker waar, hoe vaker je m luistert hoe beter ie ook wordt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Best lekker nummer
Begint een beetje te soft, maar op een gegeven moment kickt hij wel lekker erin
Corey Taylor ziet er wat normaler uit met die kale kop. Verder zijn ze redelijk hetzelfde gebleven. Een beetje alternatief moeten ze natuurlijk wel blijvenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker waar, hoe vaker je m luistert hoe beter ie ook wordt.
Ik vind de band overigens ook vele malen volwassener ogen.
Ten tijde van Come What(ever) May
[ afbeelding ]
tegenover
Audio Secrecy
[ afbeelding ]
En Roy dan? Die heeft zn kapsel toch ook wel drastisch verandertquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Corey Taylor ziet er wat normaler uit met die kale kop. Verder zijn ze redelijk hetzelfde gebleven. Een beetje alternatief moeten ze natuurlijk wel blijven
Mja dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En Roy dan? Die heeft zn kapsel toch ook wel drastisch verandert
oftewel, Stone Sour en Hellyeah op 9 november in 013.quote:di 09 nov 10
Stone Sour
Stone Sour, de rockformatie rondom Slipknot zanger Corey Taylor en gitarist Jim Root stonden al eerder in 013. Ultiem hoogtepunt was het nummer 'Bother' dat op enkel een akoestische gitaar werd gespeeld door Corey Taylor. Het applaus hierna was zo oorverdovend dat Corey ternauwernood boven het publiek uit kon komen met de uitspraak "you guys make all my dreams come true".
Dat al die dromen inderdaad werkelijkheid zijn geworden valt zeker af te meten aan het immense succes van de band. Gouden platen, grammy nominaties en grote arena headline tours zijn een feit. Met een nieuw album genaamd "Audio Secrecy" op komst is het hoog tijd voor de band om terug te keren naar Tilburg. Het belooft een puike show te worden met nieuw werk zoals de singles "Mission Statement" en "Say You'll haunt me" afgewisseld met een dijk aan andere sterke Stone Sour nummers.
Als special guest zal niemand minder dan de Amerikaanse supergroep Hellyeah meekomen. Deze band die naar eigen zeggen 'groove metal' maakt bestaat namelijk onder andere uit ex-Pantera/Damageplan drummer Vinnie Paul en Mudvayne zanger Chad Gray. Deze show zal Hellyeahs eerste optreden in Nederland zijn.
Genres: metal , alternative
Algemene informatie: Aanvang 19:30 | Zaal open 18:30 | VVK vanaf 4-9-2010
Tickets ¤ 25,00 excl. service- en transactiekosten | Dommelsch Zaal
Ja maar Amsterdam heeft ook gare zalen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef Estolan het volgende:
Geld is geen probleem, de locatie opzich ook niet
maar woon in Den Haag, en dan is op een dinsdag ff op/neer TIlburg niet erg handig
Amsterdam is gunstiger,
dus jammerrrrr
HMH?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja maar Amsterdam heeft ook gare zalen.
Tenminste, ik vind de Melkweg te klein voor Stone Sour (na de laatste keer) en Paradiso heb ik niets mee.
HMH is wel ok, maar dan worden de kaarten gelijk wel gruwelijk duur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |