idd, ook gezien. had ook hun optreden op download festival gezien. zegt ie ook tzelfde. wel is een concert iets leuker en zegt wel wat andere dingen. dan worden ook de drumstokken het publiek in gegooid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij is het een lach smiley maar dan met X jes als ogen
Vet concert trouwens. Ze spelen idd al tijden hetzelfde. In november in de 013 ook al. Maar boeie. Ik vind het niet zo belangrijk of ze nou wel of niet andere nummers spelen of in een andere volgorde.
Veel andere nummers hebben ze niet of zijn niet echt geschikt om live te spelen....
btw, ik heb ze 2 dagen later ook nog eens op Rock am Ring gezien en dat rockte ook zwaar. Alleen wel goed te merken dat Cory altijd hetzelfde zegt tussen de liedjes door. Ik heb het hele optreden van pinkpop op dvd, tivoli en rock am ring gezien en het zijn elke keer dezelfde dingetjes die hij zegt.
Maar goed, het rockt
zeker niet de knop ingedrukt bij google? het is gewoon echt de 1e hit.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:15 schreef crossover het volgende:
Ik had wel even gezocht hoor, kon het zo snel niet vinden
http://www.google.nl/search?q=Zzyxz+Rd.&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op woensdag 12 september 2007 22:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeker niet de knop ingedrukt bij google? het is gewoon echt de 1e hit.
Jammer genoeg wel jaquote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef Even het volgende:
Nu is het weer Slipknot tijd...
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef Even het volgende:
Nu is het weer Slipknot tijd...
Blij dat je het zelf doorhebtquote:
Ehm correctie, toen waren ze in Tivoliquote:Op maandag 29 maart 2010 12:48 schreef AgeEll het volgende:
Super vet om ze weer te zien, en net als 3 jaar terug een paar dagen later in de melkweg. Toen was het op donderdag stonde sour @ melkweg en op zaterdag stone sour @ RAR.
Hoop dat ze nog meer gaan touren als t album uit is gekomen. Die komt volgens mij pas in augustus ofzo.
Ik zag het ook net ineens, 2x besteld!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
U heeft tickets aangeschaft voor:
STONE SOUR
Melkweg The Max
Di, 15/06/10 20.00 uur
Klootzakken bij mij op school hebben een toets verzet waardoor we nu niet meer kunnen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Waarom kan j niet?
wordt lastig ze kwijt t raken, is nog niet uitverkocht.
Zit je s'avonds op school dan ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klootzakken bij mij op school hebben een toets verzet waardoor we nu niet meer kunnen...
Hoop dat ik ze kwijt kan, anders is het zonde van de 25 euro maja...
Nee hij is naar woensdag verzet maar het vereist nogal veel werk en voorbereiding. Je moet je visie op het onderwijs kunnen verantwoorden enz.quote:
Ja maar voordat jij dat werk gevonden hebt, heb jij waarschijnlijk een opleiding gedaan. Willen wij een goede baan dan moeten we die toets halen anders kunnen we van school af......quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:45 schreef Estolan het volgende:
Sissy's
Ik moet ook gewoon werken op woensdag om 7uur, boeiend, beetje leven!
Je hebt nog zo lang de tijd. Kun je dat dan niet eerder doen ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee hij is naar woensdag verzet maar het vereist nogal veel werk en voorbereiding. Je moet je visie op het onderwijs kunnen verantwoorden enz.
Waardoor de 2 klasgenoten waarmee ik zou gaan niet meer gaan en mij nu wel hebben overgehaald om ook niet te gaan.
koppijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:54 schreef Liandri het volgende:
i wanna go!.. maarjah helaas door omstandigheden niet mogelijk... misschien dat ik ooit de mazzel nog ga hebben
voor iedereen die wel gaat heel veel fun en koppijn gewenst!!
september 7th!quote:
commerciele hond die Coreyquote:Op maandag 14 juni 2010 22:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
september 7th!
Dat moesten we tijdens Rock am Ring echt 10 keer achter elkaar van hem zeggen. Ik vergeet het niet meer
Ik heb er zin in morgen
Hmmm dat is wel fijn om te weten. Ik zat ook met me vriendin te twijfelen hoe we het gaan doen. We wilden eerst het ov maar ze heeft geen chipkaart en gaat verder nooit met het ov dus een beetje zonde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:35 schreef Tokus het volgende:
je kan in de tram nog losse kaartjes kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |