quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:47 schreef Estolan het volgende:WAUW! goed concert, zat een hoop power en energie achter!
Parkeer net de auto en net nog op 3FM 30/30/150 als request
Wacht met spanning op nieuwe album en hopelijk concert!
30/30/1-50 was niet eens een request. Korton ging hem gewoon spelen en er kwamen ineens allemaal smsjes dat het zo'n vet concert was. Hij wist niet eens dat het was. Wij hebben ook nog gesmst, maar werd niet voorgelezen.
Zat wel lekker na te stuiteren in de auto. Ff lekker het geluid op 10 en knallen over de A2 (met 90 omdat ze daar nog steeds aan het werk zijn

)
Was wel ok concertje. Hoewel in het begin het geluid wel een beetje matig was. Vooral de zang was slecht te horen in het begin. Verder was het echt weer genieten

quote:
Dat dansje vond ik wel een beetje jammer.... Ergens was het ook wel grappig, maar ik vind het niet echt passen.
Ik had sowieso het idee dat ze knetter stoned waren ofzo. Ze liepen alleen maar een beetje slap te lachen. Niet dat het ten koste ging van de muziek, maar zo heppie peppie zijn ze anders nooit

Sowieso het hele shirt uittrekken enzo vind ik ook wat onnodig.
Ik vind het wel jammer dat ze Bother niet gespeeld hebben. Tijdens al dat geweld is het ook wel eens leuk om te horen dat Corey echt heel goed kan zingen.
En ik vond het wel erg kort. Binnen een uur en een kwartier waren ze al klaar.
Ik begin me ook oud te voelen. Gemiddelde leeftijd lag echt ver onder die van mij zelf. Allemaal uiteraard met principiėle Slipknot shirts aan

Het nieuwe werk klinkt wel heel erg lekker. Hard en toch wel melodieus. Een beetje een kruising tussen het eerste en het tweede album voor mijn gevoel. Erg goed

Verder is het gewoon super lekker knallen en Corey is natuurlijk wel geniaal
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"