Hey!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja en het mooiste is eigenlijk nog dat zn naam afgeleid is van the offspring.....en ons dan gaat vertellen wat wel of niet metal is
![]()

Jammer dat ie zo belachelijk veel gedraaid wordt...quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef JohanDaButcher het volgende:
Tis goeie muziek. Trough Glass, nieuwe single

Ik heet Omar, kan ik je nu ook niet vertellen wat Nederlands is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja en het mooiste is eigenlijk nog dat zn naam afgeleid is van the offspring.....en ons dan gaat vertellen wat wel of niet metal is
![]()
vind persoonlijk de nieuwe cd van stone sour een stuk beter klinken dan het debuut maar ja ik ben dan ook niet zo true metal

mwah dat is heel iets anders natuurlijk je noemt jezelf niet zomaar offsprngr, jij kan er natuurlijk niks aan doen dat je ouders zo leip zijn geweest om je die belachelijke naam te geven.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heet Omar, kan ik je nu ook niet vertellen wat Nederlands is?

quote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef shadow196 het volgende:
[..]
Beetje persoonlijk verhaal dus dat ga ik niet posten. Maar het komt er dus een op neer dat een zekere Fok!er de boel een beetje loopt te verpesten.![]()

Gave fotos, Tokus. Heb je nog meer?? Zo ja ga je die ook nog posten. Ik kom er ook net van terug. 2 uur in de trein maar het was de moeite zeker waard. Wel ff schrikken van de intro:quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef Tokus het volgende:
zo, dat was best wel weer een aangenaam concertje.
En ik heb nog wat leuke fotos geschoten.
zoiets dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar daar walsden ze weer heerlijk overeen. En die drummer is ook super om naar te kijken. Ik dacht eerst dat het een beetje een spriet van een gozer was totdat ik zijn armen zag. Maar dat mag ook wel als je zo hard op je drumstel ramt. Oftewel superconcert in een kleine maar toch gezellige superzaal."The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"

quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Gave fotos, Tokus. Heb je nog meer?? Zo ja ga je die ook nog posten. Ik kom er ook net van terug. 2 uur in de trein maar het was de moeite zeker waard. Wel ff schrikken van de intro:Ik vond dat intro juist wel echt coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar daar walsden ze weer heerlijk overeen. En die drummer is ook super om naar te kijken. Ik dacht eerst dat het een beetje een spriet van een gozer was totdat ik zijn armen zag. Maar dat mag ook wel als je zo hard op je drumstel ramt. Oftewel superconcert in een kleine maar toch gezellige superzaal.
Het is weer eens wat anders enzo. Mooi weergegeven met de rook en de lichten enzo.
Daarna er gewoon in rammen met 30/30-150 was natuurlijk vet(ik neem aan dat we geen spoilertags hoeven te gebruiken aangezien het concert al geweest is...)
Ik vind die drummer niet echt heel erg vet. Hoewel hij er later wel beter in zat vond ik hem niet echt uit zijn dak gaan in het begin. ze zagen er wel leuk uit voor een metalband. Net jasje eroverheen enzo
Op zich vind ik zo'n ballet ook wel leuk tussen door. Bother is toch best een mooi nummer. Hoewel Cory volgens mij niet de meest begaafde gitarist is
Bij de toegift vond ik het alleen een beetje overdreven dat hij zonder t-shirt terug kwam. Paste niet zo bij de rest van het optreden. Verder is het echt wel een super frontman. Voelt zich echt thuis op het podium. Maakt zelf wel leuke grapjes en durft ook zichzelf een beetje te kakken te zetten (het rits incident). Om vervolgens weer als een beest tekeer te gaan. Dan ook nog eens zo kunnen schreeuwen en ook zuiver kunnen zingen (op een paar uithalen na) vond ik echt knap.
Ik was niet een uitgesproken Stone Sour fan. Hoewel ik het album wel goed vind ben ik niet een die-hard fan ofzo. Maar het optreden vond ik echt goed en indrukwekkend.
Alleen jammer dat we echt helemaal achteraan stonden (bij de bar wat wel weer een voordeel was)
Ik kon het wel goed zien omdat de zaal zich daarvoor leent maar het is toch leuker om wat dichterbij te staan.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"

Thanks. Ja., ja, maar ergens andersquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Gave fotos, Tokus. Heb je nog meer?? Zo ja ga je die ook nog posten.

Wat let je om naar voren te lopen ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef Komakie het volgende:
Alleen jammer dat we echt helemaal achteraan stonden (bij de bar wat wel weer een voordeel was)
Ik kon het wel goed zien omdat de zaal zich daarvoor leent maar het is toch leuker om wat dichterbij te staan.

kweenie,quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat let je om naar voren te lopen ?

Voorverkoop ?!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:49 schreef Kopdans het volgende:
Stone sour komt 7 maart in de nieuwe melkweg (die men nu aan het verbouwen is)
Tijdens het openingsweekend komt Stone sour de boel meteen weer plat spelen
entree 22,50 + dat stomme lidmaatschap

Daar was ik ook, en nu ben ik er ook weer bijquote:Op maandag 29 januari 2007 18:25 schreef JosD. het volgende:
Ze speelden op 2 juli 2006, te Goffertpark wel een goed concert. Hun nieuwe album valt ook wel bij mij in de smaak![]()

quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:53 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ga morgen over 2 weken weet niet waar jij heen gaat ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |