Is wat anders dan in Slipknot heh..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef Kopdans het volgende:
de 1e cd vond ik echt helemaal goed. Lekker hard en soms mooi rustig.
Ik vind de stem van Corey ook prettig om naar te luisteren.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe cd.
Deze nummers klinken niet verkeerd.
Lijkt me niet, maar je weet het nooit. (Iig nog niks over bekend)quote:Op maandag 17 juli 2006 15:15 schreef Even het volgende:
Ik vind 30/30-150, Through the glass en Come what(ever) may de vetste nummers![]()
Komt er ook nog iets van een Live dvd van ze?
Ik heb wel wat van Rock Am Ring maar dat was in 2004 en dus zonder de nieuwe nummersquote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar je weet het nooit. (Iig nog niks over bekend)
Ik nietquote:Op maandag 17 juli 2006 23:46 schreef Hansch het volgende:
Heb ze 2 keer live gezien dit jaar (Rock Am Ring en Graspop)
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Kopdans het volgende:
ssssssssssttttttttttt niet doorvertellen....maar, STONE SOUR komt 2 november in 013 Tilburg.
Voorverkoop begint zaterdag 9 september.![]()
Enigste concert in Nederland![]()
en wat is dan het goeie nieuws? dat je je bijzonder voelt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:34 schreef Even het volgende:
[..]
En weet je wat nou het goede nieuws is?! Ik ken NIEMAND die stone sour ook vet vindJa de 3 rustige nummers
Woepies
![]()
Er is geen goed nieuws een daar baal ik van... Sarcasme....quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
en wat is dan het goeie nieuws? dat je je bijzonder voelt?
Wattan?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef shadow196 het volgende:
Ok ik zou dus gaan, tot een zeker persoon alles moest verpesten![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zag de band op MTV zonder dat ik wist welke het was, ik hoorde dat er een bekende origine was van de zware zuigheid van deze band, tot de titel in beeld kwam, Stone Sour, ja hoor, Slipknot faggots.
Beetje persoonlijk verhaal dus dat ga ik niet posten. Maar het komt er dus een op neer dat een zekere Fok!er de boel een beetje loopt te verpesten.quote:
Oow okeej das kut, maar je kan daardoor echt niet meer?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef shadow196 het volgende:
[..]
Beetje persoonlijk verhaal dus dat ga ik niet posten. Maar het komt er dus een op neer dat een zekere Fok!er de boel een beetje loopt te verpesten.![]()
Heel misschien wel, moet nog maar even kijken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef Even het volgende:
[..]
Oow okeej das kut, maar je kan daardoor echt niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |