kweenie,quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat let je om naar voren te lopen ?
Voorverkoop ?!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:49 schreef Kopdans het volgende:
Stone sour komt 7 maart in de nieuwe melkweg (die men nu aan het verbouwen is)
Tijdens het openingsweekend komt Stone sour de boel meteen weer plat spelen
entree 22,50 + dat stomme lidmaatschap
Daar was ik ook, en nu ben ik er ook weer bijquote:Op maandag 29 januari 2007 18:25 schreef JosD. het volgende:
Ze speelden op 2 juli 2006, te Goffertpark wel een goed concert. Hun nieuwe album valt ook wel bij mij in de smaak![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:53 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ga morgen over 2 weken weet niet waar jij heen gaat ?!
ik mag hopen dat je een plectrum bedoeltquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef AgeEll het volgende:
mm, vet, ik vond wel een zo'n spectrum op de grondecht vet
Duschquote:"30/30-150"
"30/30-150" is the first single from the rock band Stone Sour's sophomore album from 2006 Come What(ever) May. The song received a nomination for Best Metal Performance at the 49th annual Grammy Awards.[1]
The video shows the band members individually in high-contrast black and white superimposed over a timer counting down from "3030.150" and occasionally large close-ups of Corey Taylor's mouth. According to Taylor, the song is about always remembering who you are, where you came from and to never give in to pressures.
The title refers to a .30-30 Winchester cartridge with a 150-grain bullet
Alternative theory suggest the song is entitled after shootings in schools. Hate that is progressed by the persecuted child who then burdens whomever is in his path with a shotgun
kon niet meer op t woord komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je een plectrum bedoelt
speelden ze ook nog wel Through Glass???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef AgeEll het volgende:
mm, vet, ik vond wel een zo'n spectrum op de grondecht vet
ik had al een t-shirt
zag ze wel een soort onderzoek doen, dat was dus blijkbaar alleen maar je e-mail geven
weet jij nog een beetje de set
30/30 150
come whatever may bij het begin
midden bother
sillyworld
op het einde your god
hell & concequences
get inside
ohwja, dat was eigenlijk ook nog iets wat ik me bedachtquote:
krijgen we dat gezeik weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef DYin het volgende:
Ik haat de standaard Slipknot fan( je weet wel.. de ''maggots'') omdat ze er zo heilig van overtuigd zijn dat Slipknot death metal is of zoiets.. Het is niet eens metal, maar goed.. anyway..
Naja je krijgt er nu wel:quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:49 schreef Djaser het volgende:
Nou joepie, mensen die de cd direct kochten toen hij uitkwam zijn weer flink genaaid.
Ach ja ik zou em alleen al kopen voor de DVD dus achquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:39 schreef Djaser het volgende:
Ja en doordat jij dat doet blijven er dit soort uitgaves uitkomen.
Nou ja ik weet niet of ze toen al helemaal goed gemixed waren enzo maar je hebt gelijkquote:- Die bonusnummers hadden ze al toen het album uitkwam, die hadden best op een limited edition versie kunnen staan.
Je op youtube stukjes bekijken van de show in moscow gewoon zoeken op Stone Sour Moscow. Ziet er goed uit en klinkt ook heel vet als je het mij vraagt.quote:- Die DVD had beter apart uitgebracht kunnen worden als dat live materiaal teminste een beetje de moeite waar is, want dat is maar zeker de vraag.
22 euro 50 is de advies prijsquote:- Het geheel zal zo rond de 30 Euro gaan kosten wat veel te veel is voor een uitgave waarvan je het belangrijkst al hebt
quote:“Now before all of you fans get upset about a re-release, (because I know how you are), let me just say that I am an avid music fan and a record collector. That's why, when the decision was made to release a special edition, we knew that it had to be just that: special,” says guitarist Josh Rand. “We added everything we could possibly get our hands on, including an entire show from Russia, making it only the greatest special edition ever! You guys are gonna love it!”
Toen sliep ik nogquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar 2 nummers, heb wel vanmiddag op de stream zitten kijken naar het hele concert, zag er goed uit
Hm ja jammer, dat heb ik net gemistquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar 2 nummers, heb wel vanmiddag op de stream zitten kijken naar het hele concert, zag er goed uit
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ze spelen through glass, ook silly world. jammer genoeg niet Zzyzx road, dat is echt zo'n vet lied.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
speelden ze ook nog wel Through Glass???
Ik vind het wel een mooi nummer. Maar vooral ook omdat ik me vriendin heb overgehaald om mee te gaan en die wordt niet blij als ze dat nummer niet spelen
Is dit uitverkocht?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef AgeEll het volgende:
[..]
![]()
ook gezien
nog 2 dagjes en dan lekker naar tivoli![]()
en 2 dagen later zie ik ze weer op rock am ring![]()
Staat niet op de tivoli website dat het uitverkocht is....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dit uitverkocht?
Op ticketmaster staat dat ze niet verkrijgbaar zijn online, maar wel nog bij het postkantoor?
Wat je gisteren hebt gezien was van de 2de cd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:08 schreef bloodymary het volgende:
Tot nu toe kende ik ze alleen van naam, maar ik zag gisteren op tv een stukje van het optreden op Pinkpop en vond het gelijk wel erg goed. Ik ga eens een cdtje van ze kopen denk ik om te proberen.
Welke is beter, de eerste of de tweede cd?
Vetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Mr-Fluffy het volgende:
de 2 nummers die ik heb gezien kon ik wel concluderen dat ie aardig bij stem was!
heb wel eens slechtere concerten gehoord qua zang van Corey
Verder verbaas ik me altijd over het feit dat zn nek dikker is dan zn hoofd.. komt dat van het headbangen ofzo?
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=34355979&episode=34356323
hier staat volgens mij de hele show in mp3 en nog clip van 30/30 150
2e is wat rustiger. 1e is gewoon heel hard. Welke ik beter vind hangt af van waar ik op dat moment zin in hebquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:08 schreef bloodymary het volgende:
Tot nu toe kende ik ze alleen van naam, maar ik zag gisteren op tv een stukje van het optreden op Pinkpop en vond het gelijk wel erg goed. Ik ga eens een cdtje van ze kopen denk ik om te proberen.
Welke is beter, de eerste of de tweede cd?
Goede tip! Bedankt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als tip zou ik nog een weekje wachten met het kopen van een cd.
De 2de cd komt in een special (of was het second) Edition uit met gelijk een concert en wat D-sides erbij.
is misschien leuk om te hebben en je nog iets verder te verdiepen in de band.
Nee ik vind van niet. Come What(ever) May vind ik wat toegankelijker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef Mr-Fluffy het volgende:
De 1e cd is ook gewoon erg goed.. zijn geschreeuw is wat overtuigender op de 1e cd
De eerste heeft meer geschreeuw jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef bloodymary het volgende:
Oh ja, maak me lekker aan het twijfelen....![]()
Maar over het algemeen houd ik wel van harde muziek met veel geschreeuw, dus misschien toch maar de eerste? Of anders gewoon allebei, de eerste is vast in de uitverkoop inmiddels en geld moet rollen, toch!
Ja zeker het is een hele goeie cd!!! Maar de eerste is wat minder gepolijst zeg maar. Ik heb het idee dat de eerste wat heftiger is en de tweede met nummers al sillyworld en socio wat minder "metal" (of wat dan ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Komakie het volgende:
De 2de heeft ook nog genoeg geschreew naar mijn mening.
Ik vind ook een beetje dat de goede zang naast het schreeuwen juist zo goed werkt bij Stone Sour...
Ja hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef AgeEll het volgende:
kan je eigenlijk je fototoestel meenemen?
Heerlijk !!!quote:er is btw geen voorprogramma wat ik wel lekker vind.
Fototoestel is helemaal afhankelijk van het concert. Het komt ook nog wel eens voor bij Tivoli dat het niet mag.quote:
Vet, hij heeft een Mastodon-shirt aan.quote:
Freeze Dry Seal is ook heel vet!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef crossover het volgende:
Die bonusnummers van CWM zijn echt gaaf! (Suffer, Fruitcake en Wicked Game) Ik kende ze nog niet
Ik denk dat de meeste mensen dat zo langzamerhand ook wel hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef FSCJasper het volgende:
Hele goede band die Stone Sour. Heb ze in Tilburg gezien in 013, goede perfomance plus hun liedjes hebben echt een boodschap in zich zitten. Hoop dat zij een 3e cd zullen gaan uitbrengen. Stone Sour kan mij veel beter bekoren dan Slipknot.
Ja ik zou graag meer Stone Sour zien, maar ik vond de laatste cd van Slipknot wel gaaf!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen dat zo langzamerhand ook wel hebben.
Slopknot is toch een tijdperk dat wel redelijk voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |