FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / oude ragbakken (gebouwd in 1986 of eerder)
Alexxxxxdinsdag 23 mei 2006 @ 16:06
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef nevetS het volgende:
Heb mijn Peug nu net naar de APK gebracht. Ben benieuwd naar het oordeel. Zal 'm wel niet worden in één keer. Is het geen plan een centraal topic voor oude ragbakken in het leven te roepen? Kunnen we elkaar helpen met techn. problemen en gewoon dom lullen over oude bakken.
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef patje74 het volgende:
Lijkt mij een goed idee! Voor bijvoorbeeld +20jr oude brikken?
Goed idee inderdaad
HaerdenCdinsdag 23 mei 2006 @ 16:15

Mijn favoriet .... achtertrakie, voldoende pk's, nul electronica

puur genieten

Toyota Corolla AE86
Kabuto_Raigerdinsdag 23 mei 2006 @ 16:18
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef HaerdenC het volgende:
[afbeelding]
Mijn favoriet .... achtertrakie, voldoende pk's, nul electronica

puur genieten

Toyota Corolla AE86
Dankzij de anime Initial D is die nog best duur ;_;
ook wel bekend als de Toyota Trueno
patje74dinsdag 23 mei 2006 @ 18:41
Ah, goed idee Alex!

Ik zag gisteren in Wartena een Maxi staan, (zo eentje dus) ook erg leuk, misschien wel doordat hij niet erg mooi is maar wel behoorlijk doet denken aan de mini.

Nog even een wanahave uit de zelfde stal; de Princess.


Niet alleen leuk om zijn eigenzinnige uitstraling, maar ook om zijn zgn Hydrogas vering. Eigenlijk een immitatie HP-systeem van Citroën, welke ook terug te vinden is in RR's.
Alexxxxxdinsdag 23 mei 2006 @ 18:57
Ik kwam gister btw deze Citroën GS C-matic tegen Ook een puike bak
Flex82dinsdag 23 mei 2006 @ 19:11
Volvo 360!



2-liter motor met 116 pk die eenvoudig tot een 160pk en meer te krijgen is (Volgens de lokale Volvo-dealer die zelf ook ermee raced).
Een heerlijke drift/race auto door zijn achterwielaandrijving en de versnellingbak bij de achteras voor een bijna perfecte 50/50 gewichtsverdeling.

Er wordt nog steeds veel mee geraced. En ze kosten geen drol.
Klik

[ Bericht 8% gewijzigd door Flex82 op 23-05-2006 19:20:18 ]
remlofdinsdag 23 mei 2006 @ 19:19
Ik zou nog wel eens zo'n ouwe foute Opel Manta willen hebben:



en dan met dobbelstenen aan de binnenspiegel en snoeiharde jaren 70 disco op de cassettespeler
Dr_Flashdinsdag 23 mei 2006 @ 19:19
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:11 schreef Flex82 het volgende:
Volvo 360!
Er wordt nog steeds veel mee geraced. En ze kosten geen drol.
Klik
EN het is een über schrale bak

Dat is natuurlijk ook wat waard

ik heb nog een mooie plaat, maar mijn provaajdert ligt op z'n reet
Dr_Flashdinsdag 23 mei 2006 @ 19:28
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef remlof het volgende:
en dan met dobbelstenen aan de binnenspiegel en snoeiharde jaren 70 disco op de cassettespeler


Velleke om 't stuur en een zwartwitfoto van Twiggy op de middenconsole

_Drake_dinsdag 23 mei 2006 @ 19:51
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef HaerdenC het volgende:
[afbeelding]
Mijn favoriet .... achtertrakie, voldoende pk's, nul electronica

puur genieten

Toyota Corolla AE86
Het injectiesysteem heeft anders zat elektronica , maar er kunnen ook webers op

ik heb zelf overgens een mr2 aw11, met hetzelfde blok welke ook in dit topic thuishoort
patje74dinsdag 23 mei 2006 @ 20:15
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kwam gister btw deze Citroën GS C-matic tegen Ook een puike bak
[afbeelding]
Hmmm, die komt mij bekend voor!
Dr_Flashdinsdag 23 mei 2006 @ 20:41
eergisteren nog deze gezien


-Muse-dinsdag 23 mei 2006 @ 20:48
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
eergisteren nog deze gezien


[afbeelding]
Mag ik een doekje? Damn wat zijn die wagens vet
Jammer dat de 205 alleen de dimma kit had, en niet de (eigenlijk) bijbehorende 2 liter turbo.... kunnen hobyisten alles zelf doen
-Muse-dinsdag 23 mei 2006 @ 20:50
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:11 schreef Flex82 het volgende:
Volvo 360!

[afbeelding]

2-liter motor met 116 pk die eenvoudig tot een 160pk en meer te krijgen is (Volgens de lokale Volvo-dealer die zelf ook ermee raced).
Een heerlijke drift/race auto door zijn achterwielaandrijving en de versnellingbak bij de achteras voor een bijna perfecte 50/50 gewichtsverdeling.

Er wordt nog steeds veel mee geraced. En ze kosten geen drol.
Klik
Ik heb nog zon bak willen kopen, maar kon echt nergens een 2 liter vinden :s
De 1.4 en 1.6 staan wel erg veel tekoop.
blupdinsdag 23 mei 2006 @ 21:09
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
eergisteren nog deze gezien


[afbeelding]
Lage Vuursche, herken gelijk die grindpaden met paaltjes langs de weg..
Tha_Flashdinsdag 23 mei 2006 @ 21:16
Mijn helaas overleden auto :



70 pk bij nog geen 800 kilo
JosvGdinsdag 23 mei 2006 @ 21:19
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef remlof het volgende:
Ik zou nog wel eens zo'n ouwe foute Opel Manta willen hebben:

[afbeelding]

en dan met dobbelstenen aan de binnenspiegel en snoeiharde jaren 70 disco op de cassettespeler
Wat is hier nu fout aan, dat is toch de ultieme retro auto Die zou ik wel eentje willen rijden hoor.
Dr_Flashdinsdag 23 mei 2006 @ 21:27
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef blup het volgende:

[..]

Lage Vuursche, herken gelijk die grindpaden met paaltjes langs de weg..
en de borden van De Vuursche Boer

Was een meeting van de Renault Alpine club of zo daar. zag er goed uit
Dr_Flashdinsdag 23 mei 2006 @ 21:29
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef JosvG het volgende:
dat is toch de ultieme retro auto
Nee, dat is dan deze:

Alexxxxxdinsdag 23 mei 2006 @ 21:29
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:15 schreef patje74 het volgende:

[..]

Hmmm, die komt mij bekend voor!
Hey, nu je het zegt, lijkt in de verte wel een beetje op je avatar.
Zw0rlddinsdag 23 mei 2006 @ 21:32


Dit is de ragbak voor mij.
Renault 25. De ideale crosscar.
MrSASOdinsdag 23 mei 2006 @ 22:23
Opel Manta



Opel Ascona



Die oude opels heersen echt.
Zou leuk zijn als ze de Manta weer op de markt brengen, wel met RWD natuurlijk.
T42dinsdag 23 mei 2006 @ 22:54
www.groenekever.nl allemaal oudjes
Goingindinsdag 23 mei 2006 @ 22:56
Mijn eerste ragbakje die uiteindelijk op de sloop was beland (motor viel sporadisch uit)



Ondertussen had ik deze ook nog, waar ik nog een keer een ander blok in gehangen heb.
(Geluid van de turbo-spool door de ventilatiekanalen is onvergetelijk )



En hij rijdt nog steeds!
Datum eerste afgifte Nederland 15 januari 1997
Datum eerste toelating 19 september 1989
Datum aanvang tenaamstelling 21 oktober 2005

Vervaldatum APK 29 maart 2007
Herr.Flickdinsdag 23 mei 2006 @ 23:37
Opel Monza


Als die begon te spinnen, dan hielt ie niet meer op!

Oja, de 635CSI, ook lekkah vaut!

MrSASOdinsdag 23 mei 2006 @ 23:45
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef Herr.Flick het volgende:

Oja, de 635CSI, ook lekkah vaut!

[afbeelding]
Niet fout in mijn ogen, maar een mooie elegante coupe
yupdinsdag 23 mei 2006 @ 23:56




Lekker vaut.
HaerdenCwoensdag 24 mei 2006 @ 10:34




en hij staat te koop ...

http://www.kapaza.be/deta(...)an_1983_1800_cc.html

je kan er direct lid mee worden bij http://www.opelclub.be
Tommy_Kuklinskiwoensdag 24 mei 2006 @ 10:51
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Dankzij de anime Initial D is die nog best duur ;_;
ook wel bekend als de Toyota Trueno
Helaas wel ja..

Het is trouwens een Corolla Trueno (donder) of Levin (bliksem) ook nog verkocht onder de naam Sprinter Treuno.
In NL is alleen de coupe geleverd, in de basis natuurlijk dezelfde auto.
Flex82woensdag 24 mei 2006 @ 11:01
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:50 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Ik heb nog zon bak willen kopen, maar kon echt nergens een 2 liter vinden :s
De 1.4 en 1.6 staan wel erg veel tekoop.
Ze worden inderdaad steeds zeldzamer de laatste tijd. Maar om het makkelijk te maken, een 360 is altijd een 2-liter.
In de 340 serie ligt wel de 1.4 of 1.6, maar weer niet de 2-liter, met uitzondering van de 343/345. Deze zijn in speciale utivoeringen uitgebracht met 2-liter motoren. Maar deze zijn uiterst zeldzaam.

Dus het is makkelijk om een 2-liter 360 te vinden, want elke 360 is een 2-liter.

linkje

[ Bericht 4% gewijzigd door Flex82 op 24-05-2006 11:19:02 ]
T42woensdag 24 mei 2006 @ 11:06
geen ragbak is me beste auto



===============================================================

wou een paar weken geleden deze kopen, een VW K70 (eerste watergekoelde VW)
zat mij te veel werk aan en de onderdelen zijn niet aan te komen omdat deze auto na 5 jaar weer vande markt verdween met maar 200' 000 verkochte auto's wereldwijd.



staat op de sloop te w88 op nieuwe eigenaar (P.Keijzer Helmond)
DonJameswoensdag 24 mei 2006 @ 12:15
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:23 schreef MrSASO het volgende:
Die oude opels heersen echt.
Zou leuk zijn als ze de Manta weer op de markt brengen, wel met RWD natuurlijk.
Nee, buiten de Achterhoek zou zoiets niet echt goed verkopen..
Zw0rldwoensdag 24 mei 2006 @ 13:03
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:06 schreef T42 het volgende:

wou een paar weken geleden deze kopen, een VW K70 (eerste watergekoelde VW)
zat mij te veel werk aan en de onderdelen zijn niet aan te komen omdat deze auto na 5 jaar weer vande markt verdween met maar 200' 000 verkochte auto's wereldwijd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
staat op de sloop te w88 op nieuwe eigenaar (P.Keijzer Helmond)
Het zou echt zonde zijn als die k70 veloren zou gaan.
Toch een stukje VW geschiedenis.....
Asmoohwoensdag 24 mei 2006 @ 13:15
Volvo 480 ES

gemaakt in 1986 volgens autoweek.

ik heb de 91 versie. heerlijke auto
zelfs in 86 al stuur bekrachtiging
MrSASOwoensdag 24 mei 2006 @ 13:27
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee, buiten de Achterhoek zou zoiets niet echt goed verkopen..
Ik denk het wel hoor, een coupe met een oude retro Manta look en RWD verkoopt denk ik echt goed.
Vooral als ze het goedkoper maken dan BMW.
Scrutinizerwoensdag 24 mei 2006 @ 13:27
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Asmooh het volgende:

zelfs in 86 al stuur bekrachtiging
Ja, en? Ik weet niet welke auto als eerste stuurbekrachtiging had maar Cadillac had in 1954 al op al z'n modellen standaard stuurbekrachtiging.
Asmoohwoensdag 24 mei 2006 @ 13:28
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, en? Ik weet niet welke auto als eerste stuurbekrachtiging had maar Cadillac had in 1954 al op al z'n modellen standaard stuurbekrachtiging.
oooh wis ik niet eens joh
ik dacht dat dat pas rond 1990 was
patje74woensdag 24 mei 2006 @ 13:55
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:06 schreef T42 het volgende:
wou een paar weken geleden deze kopen, een VW K70 (eerste watergekoelde VW)
zat mij te veel werk aan en de onderdelen zijn niet aan te komen omdat deze auto na 5 jaar weer vande markt verdween met maar 200' 000 verkochte auto's wereldwijd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
staat op de sloop te w88 op nieuwe eigenaar (P.Keijzer Helmond)
Als ik mij niet vergis, is dit toch eigenlijk eentje uit de NSU-stal die door de overname met een VW-logo op de markt is gebracht? Het lijnenspel aan de zijkant heeft ook duidelijke RO80-trekken.

(Pfff.. RO80, een supercar!)
Jimmiewoensdag 24 mei 2006 @ 15:00
Maar 200 000?? Das hartstikke veel! Als het merendeel weg roest en mensen het niet de moeite waard vinden om ze netjes in goede staat te houden/stallen, ok dan zijn ze snel weg


.


Gemaakt van 1972 tot aan uhm 1984 ofzo.



Lancia Beta Coupe, de GTI killer van destijds

[ Bericht 46% gewijzigd door Jimmie op 24-05-2006 15:07:46 ]
nevetSwoensdag 24 mei 2006 @ 15:21
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]


[..]

Goed idee inderdaad
Wat gaan die topics toch als een tierelier hier.

Peug 404 is naar de APK geweest, meer dan 30 afkeurpunten en een paar opmerkingen.*

*Totaal verrot, dood, volledig overleden, niks meer waard, om te janken.
Taxiwoensdag 24 mei 2006 @ 17:30
Ragbak is misschien niet helemaal het woord ervoor. Ik hoop in de toekomst er nog 1tje te vinden; mijn grote jeugdliefde:


Nee, deze was helaas niet van mij...
patje74woensdag 24 mei 2006 @ 17:49
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef nevetS het volgende:

[..]

Wat gaan die topics toch als een tierelier hier.

Peug 404 is naar de APK geweest, meer dan 30 afkeurpunten en een paar opmerkingen.*

*Totaal verrot, dood, volledig overleden, niks meer waard, om te janken.
Dus, 30 klusjes oplossen en weer opnieuw proberen?
dimagewoensdag 24 mei 2006 @ 19:36
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:23 schreef MrSASO het volgende:
Opel Manta

[afbeelding]

Opel Ascona

[afbeelding]

Die oude opels heersen echt.
Zou leuk zijn als ze de Manta weer op de markt brengen, wel met RWD natuurlijk.
fuck dat is een heuze Asconna 400 zo te zien ( 5 gaats velgen ) die dingen doen tegenwoordig zo'n 50.000 euro voor een puik en gaaf exemplaar. DE ultime gumauto.
nevetSwoensdag 24 mei 2006 @ 20:33
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:49 schreef patje74 het volgende:

[..]

Dus, 30 klusjes oplossen en weer opnieuw proberen?
Heb er al een half jaar aan lopen klooien.

Als iemand hier het wil proberen, vraag er geen hoofdprijs voor
Alexxxxxwoensdag 24 mei 2006 @ 20:41
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:33 schreef nevetS het volgende:

[..]

Heb er al een half jaar aan lopen klooien.

Als iemand hier het wil proberen, vraag er geen hoofdprijs voor
Hmmm, er is hier over een paar maanden autocross
T42donderdag 25 mei 2006 @ 02:19
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef patje74 het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis, is dit toch eigenlijk eentje uit de NSU-stal die door de overname met een VW-logo op de markt is gebracht? Het lijnenspel aan de zijkant heeft ook duidelijke RO80-trekken.

(Pfff.. RO80, een supercar!)
nsu werd overgenome door audi maar die wou de K70 niet
VW zocht een nieuwe auto die moderner was en heeft kleine aanpassingen gedaan (veel onder de motorkap) dit was eerste stap naar de golf toe
T42donderdag 25 mei 2006 @ 02:20
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef nevetS het volgende:

[..]

Wat gaan die topics toch als een tierelier hier.

Peug 404 is naar de APK geweest, meer dan 30 afkeurpunten en een paar opmerkingen.*

*Totaal verrot, dood, volledig overleden, niks meer waard, om te janken.
hier in beek en donk late keuren zo rond half 5 dan heb je wa meer kans dat er minder dinge afgekeurd worden
nevetSdonderdag 25 mei 2006 @ 16:03
Nee, is niet naast de deur hé

Heb me nu al helemaal lopen oriënteren op een andere auto, is ook wel leuk.

Zit te denken aan een 304 coupé
eer-ikdonderdag 25 mei 2006 @ 16:06
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
eergisteren nog deze gezien


[afbeelding]
Wat zou ik toch godverdomde graag nog een keer zo'n ding willen hebben
Als ik ooit een loterij win, ga ik er een volledig op(laten)knappen
Scrutinizerdonderdag 25 mei 2006 @ 16:11
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:03 schreef nevetS het volgende:
Nee, is niet naast de deur hé

Heb me nu al helemaal lopen oriënteren op een andere auto, is ook wel leuk.

Zit te denken aan een 304 coupé
[afbeelding]
Volgens mij was er iemand op Fok! die ooit zo'n auto aanbood.
Mex_donderdag 25 mei 2006 @ 16:15
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 02:20 schreef T42 het volgende:

[..]

hier in beek en donk late keuren zo rond half 5 dan heb je wa meer kans dat er minder dinge afgekeurd worden
Hehe, daar ga ik ook altijd heen, al 2x goedgekeurd met katvervanger
nevetSdonderdag 25 mei 2006 @ 16:26
Klopt, tweeënhalf jaar geleden:
[TK] Peugeot 304 S coupe 1974
RealZeusdonderdag 25 mei 2006 @ 17:09
Met zo'n auto ben ik begonnen:een Nissan Sunny 1.5 GL met kanteldakje.
Het ding had 75 pk en woog 850 kilo. Hij liep op superplus maar deed wel 1 op 18.
Helaas heeft de roestduivel de strijd gewonnen.

mistermaniacdonderdag 25 mei 2006 @ 18:22
MrSASOdonderdag 25 mei 2006 @ 20:28


Voor als je keihard rechtdoor wil
Tjabbodonderdag 25 mei 2006 @ 20:49
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:22 schreef mistermaniac het volgende:
[afbeelding]
mooi hoor.
heeft deze ook een wankel motor?
mistermaniacdonderdag 25 mei 2006 @ 20:52
Uiteraard
Tommy_Kuklinskidonderdag 25 mei 2006 @ 21:07
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:52 schreef mistermaniac het volgende:
Uiteraard
12A
Pumatjedonderdag 25 mei 2006 @ 21:11
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:15 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Hehe, daar ga ik ook altijd heen, al 2x goedgekeurd met katvervanger
auto's voor 92 hoeven niet eens een katalysator te hebben aars
nevetSdonderdag 25 mei 2006 @ 22:17
Maar nu een leuke wending aan dit topic!

Mijn Peugeot 404 gaat het veld ruimen, maar waarvoor?
Geef voor de verandering gevráágd advies!


Budget: Rond de 2000e

Daarvoor wil ik een auto mét:
- APK, voor een aardige tijd
- Perspectief op een nieuwe APK
- Chickies oppickfactor
- Coolheidsfactor
- Van vóór de jaren '80
- Regelmatig onderhoud geen groot probleem
- Extra bijgevoegd:
Stuur links

Wat zijn goede opties?

[ Bericht 12% gewijzigd door nevetS op 25-05-2006 22:26:50 ]
Herr.Flickdonderdag 25 mei 2006 @ 22:20


Dit is 'm dan!

nevetSdonderdag 25 mei 2006 @ 22:26
Stuur aan de verkeerde kant
pieter_pontiacdonderdag 25 mei 2006 @ 22:30
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:11 schreef Pumatje het volgende:

[..]

auto's voor 92 hoeven niet eens een katalysator te hebben aars
Wel als er U9 op het kenteken staat...
K6 hoeft idd niet.
Herr.Flickdonderdag 25 mei 2006 @ 22:35
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:26 schreef nevetS het volgende:
Stuur aan de verkeerde kant


Bij deze...
Mex_donderdag 25 mei 2006 @ 22:37
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:11 schreef Pumatje het volgende:

[..]

auto's voor 92 hoeven niet eens een katalysator te hebben aars
Het ging over mijn vorige civicje uit '96.
yupdonderdag 25 mei 2006 @ 22:37
omg flick laat dan een ouwe opel knakenbak zien
Herr.Flickdonderdag 25 mei 2006 @ 22:39
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef yup het volgende:
omg flick laat dan een ouwe opel knakenbak zien
Neeejjj, die hebben niet zo'n hoog chickie's oppikfaktor!

Mex_donderdag 25 mei 2006 @ 22:39
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Wel als er U9 op het kenteken staat...
K6 hoeft idd niet.
Bij U9 moet het ding er wel onder hangen maar hoeft het niet te werken, althans, je hebt geen 4gas test.
nevetSdonderdag 25 mei 2006 @ 22:39
- Chickies oppickfactor
- Coolheidsfactor




Maar blijf vooral suggesties posten
nevetSdonderdag 25 mei 2006 @ 22:41
Zat zelf ook al aan voornoemde 304 te denken,
en natuurlijk aan deze:
Pumatjedonderdag 25 mei 2006 @ 22:42
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Wel als er U9 op het kenteken staat...
K6 hoeft idd niet.
ook niet als er U9 opstaat

er komen al 14 jaar meer dan 4000 mensen dat ik weet mee door de apk.
Herr.Flickdonderdag 25 mei 2006 @ 22:45
Sander170donderdag 25 mei 2006 @ 22:45


xFriendxdonderdag 25 mei 2006 @ 23:01
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]

Als die opgeknapt wordt dan moet ik denken aan die film met die auto die mensen vermoord. (ben de naam even kwijt)

Mijn pa heeft overigens voor de heb dit bakkie aangeschaft:

Sander170donderdag 25 mei 2006 @ 23:04
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:01 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als die opgeknapt wordt dan moet ik denken aan die film met die auto die mensen vermoord. (ben de naam even kwijt)

Mijn pa heeft overigens voor de heb dit bakkie aangeschaft:

[afbeelding]
Ik weet welke film je bedoeld maar gek genoeg weet ik de naam nu even ook niet

Ik kijk wel even of ik het kan vinden !
patje74donderdag 25 mei 2006 @ 23:19
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:33 schreef nevetS het volgende:

[..]

Heb er al een half jaar aan lopen klooien.

Als iemand hier het wil proberen, vraag er geen hoofdprijs voor
Kan je de lijst met afkeurpunten + noodzakelijke zaken eens opnoemen? (al zit ik momenteel niet echt te wachten op een 5e wagen, nu mijn stalling niet door gaat...)
Sander170donderdag 25 mei 2006 @ 23:27
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:01 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als die opgeknapt wordt dan moet ik denken aan die film met die auto die mensen vermoord. (ben de naam even kwijt)

Mijn pa heeft overigens voor de heb dit bakkie aangeschaft:

[afbeelding]
Jaah ik heb het gevonden ( de naam van die film + auto )

Christine ( 1983 ) - ik heb er ook maar een foto bij gedaan


xFriendxdonderdag 25 mei 2006 @ 23:29
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Jaah ik heb het gevonden ( de naam van die film + auto )

Christine ( 1983 ) - ik heb er ook maar een foto bij gedaan


[afbeelding]
Iets andere auto, maar toch. Ook Christine was een oude ragbak (ooit )
mannydonderdag 25 mei 2006 @ 23:29
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:01 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als die opgeknapt wordt dan moet ik denken aan die film met die auto die mensen vermoord. (ben de naam even kwijt)
Herbie ?
Sander170donderdag 25 mei 2006 @ 23:31
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef manny het volgende:

[..]

Herbie ?
Nee, het is Christine uit ( 1983 )

Die vermoord al die mensen, zie me vorige reactie + foto erbij
mannydonderdag 25 mei 2006 @ 23:32


Pfff, als je deze nu nog voor een schappelijke prijs kan kopen. Wat een ultieme scheurbak is dat. Jammer dat ie al meteen aan het begin werd gepost; wordt alleen maar minder ( behalve dan die R5 mischien ).
mannydonderdag 25 mei 2006 @ 23:33
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:31 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee, het is Christine uit ( 1983 )

Die vermoord al die mensen, zie me vorige reactie + foto erbij
Tommy_Kuklinskidonderdag 25 mei 2006 @ 23:35
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef manny het volgende:
[afbeelding]

Pfff, als je deze nu nog voor een schappelijke prijs kan kopen. Wat een ultieme scheurbak is dat. Jammer dat ie al meteen aan het begin werd gepost; wordt alleen maar minder ( behalve dan die R5 mischien ).
De coupe (wat dezelfde auto is) kan je voor een redelijke prijs kopen.
Sander170donderdag 25 mei 2006 @ 23:39






Mooie Chevrolet Corvette uit het jaar 1978

Blijf een mooie race bak
Pumatjevrijdag 26 mei 2006 @ 02:13
vind het een afschuwlijk ikbenkaalmaarhebeentoupetje oto
Sander170vrijdag 26 mei 2006 @ 02:23
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:13 schreef Pumatje het volgende:
vind het een afschuwlijk ikbenkaalmaarhebeentoupetje oto
Welke auto bedoel je
yupvrijdag 26 mei 2006 @ 02:30
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef manny het volgende:
[afbeelding]

Pfff, als je deze nu nog voor een schappelijke prijs kan kopen. Wat een ultieme scheurbak is dat. Jammer dat ie al meteen aan het begin werd gepost; wordt alleen maar minder ( behalve dan die R5 mischien ).
1.6 7500+ rpm toerenbeuker met 125-130 pk.

Standaard sperdifferentieel.

RWD.

Weegt minder dan 1000 kilo.

Me likes.

Apparaat is the shizzle niggah
BoJovrijdag 26 mei 2006 @ 07:34
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]

ey die heb ik een keer gefotoshopt maanden geleden

Pumatjevrijdag 26 mei 2006 @ 14:46
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:23 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Welke auto bedoel je
dat lelijke ding van jou
Sander170vrijdag 26 mei 2006 @ 16:06
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:46 schreef Pumatje het volgende:

[..]

dat lelijke ding van jou
Hij is namelijk niet van mij


Was dat lelijke ding maar van mij, dan was ik blij
Alcyonevrijdag 26 mei 2006 @ 16:46
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Asmooh het volgende:
Volvo 480 ES
[afbeelding]
gemaakt in 1986 volgens autoweek.

ik heb de 91 versie. heerlijke auto
zelfs in 86 al stuur bekrachtiging


Man, mijn Citroen CX uit 1976 had al snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging!
Zw0rldvrijdag 26 mei 2006 @ 20:29
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Neeejjj, die hebben niet zo'n hoog chickie's oppikfaktor!

[afbeelding]
Oe
renaultjes
Zw0rldvrijdag 26 mei 2006 @ 20:39
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:20 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]

Dit is 'm dan!

Wat een schoonheid.
Grote broer is de 6




zo zonde.
Deze is ook zo mooi.
Renault 8



Turbo 5
WhiteAssNiggavrijdag 26 mei 2006 @ 22:48
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:31 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee, het is Christine uit ( 1983 )

Die vermoord al die mensen, zie me vorige reactie + foto erbij
Stephen King heeft een aantal jaren later nog een soortgelijk boek geschreven, alleen ben ik daar dan weer de titel van kwijt...
Sterke_Yerkevrijdag 26 mei 2006 @ 23:23
Ford sierra
VW scirroco
opel corsa kadett manta ascona gsi/gte
Zw0rldzaterdag 27 mei 2006 @ 01:28
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:17 schreef nevetS het volgende:
Maar nu een leuke wending aan dit topic!

Mijn Peugeot 404 gaat het veld ruimen, maar waarvoor?
Geef voor de verandering gevráágd advies!


Budget: Rond de 2000e

Daarvoor wil ik een auto mét:
- APK, voor een aardige tijd
- Perspectief op een nieuwe APK
- Chickies oppickfactor
- Coolheidsfactor
- Van vóór de jaren '80
- Regelmatig onderhoud geen groot probleem
- Extra bijgevoegd:
Stuur links

Wat zijn goede opties?
Post een foto van de 404!
Waarom moet ie weg
nevetSzaterdag 27 mei 2006 @ 01:32


De bodem van de auto lijkt meer op een zwitsers zuivelproduct.
Zw0rldzaterdag 27 mei 2006 @ 12:23
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:32 schreef nevetS het volgende:
[afbeelding]

De bodem van de auto lijkt meer op een zwitsers zuivelproduct.
Het stuur zit toch links
Hier zit een hoop werk aan.....
nevetSzaterdag 27 mei 2006 @ 12:35
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:23 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Het stuur zit toch links
Hier zit een hoop werk aan.....
Dus vandaar gaat-ie weg.
Sander170zaterdag 27 mei 2006 @ 14:38
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:48 schreef WhiteAssNigga het volgende:

[..]

Stephen King heeft een aantal jaren later nog een soortgelijk boek geschreven, alleen ben ik daar dan weer de titel van kwijt...
Post hem hier maar als je erop komt een keer
Oosthoekzaterdag 27 mei 2006 @ 15:02
tvp, kom later met een aanvulling
T42zaterdag 27 mei 2006 @ 15:49
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Jaah ik heb het gevonden ( de naam van die film + auto )

Christine ( 1983 ) - ik heb er ook maar een foto bij gedaan


[afbeelding]
heb em op dvd
Sander170zaterdag 27 mei 2006 @ 15:52
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:49 schreef T42 het volgende:

[..]

heb em op dvd
Mooi film hoor
T42zaterdag 27 mei 2006 @ 15:52
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:17 schreef nevetS het volgende:
Maar nu een leuke wending aan dit topic!

Mijn Peugeot 404 gaat het veld ruimen, maar waarvoor?
Geef voor de verandering gevráágd advies!


Budget: Rond de 2000e

Daarvoor wil ik een auto mét:
- APK, voor een aardige tijd
- Perspectief op een nieuwe APK
- Chickies oppickfactor
- Coolheidsfactor
- Van vóór de jaren '80
- Regelmatig onderhoud geen groot probleem
- Extra bijgevoegd:
Stuur links

Wat zijn goede opties?
kijk eens op www.keversite.nl
bij prikbord
effe het VW aircooled virus verspreiden
Sander170zaterdag 27 mei 2006 @ 16:03


De Chevrolet Spectrum uit het jaar ( 1986 ).

Ook een lekkere ragwagen
ChrisM55zaterdag 27 mei 2006 @ 16:27
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:38 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Post hem hier maar als je erop komt een keer
Christine IS van Stephen King
Sander170zaterdag 27 mei 2006 @ 16:29
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:27 schreef ChrisM55 het volgende:

[..]

Christine IS van Stephen King
Weet ik
Drifter__zaterdag 27 mei 2006 @ 17:24

sbientjezaterdag 27 mei 2006 @ 17:27
mijn autootje zit aan de 18 jaar. Als ie kapot gaat zou ik niet weten of ik m zelf kon maken, en zo ja, hoe dan. Als iemand tips heeft waar je op moet letten om goed voor m te zorgen, dan hoor ik die graag.

Laatst reed ik trouwens in de regen... en toen stond ik voor het stoplicht en begon ie ineens heel erg te piepen, zoals je ook weleens hoort als iemand te hard door de bocht gaat. Maar na een paar seconden hield het ook weer op. Ik geloof dat ik net wilde schakelen toen ie begon. Iemand enig idee?

Hij moet sowieos binnenkort ff naar de garage, de remmen moeten nagekeken want je moet wel HEUL hard trappen...
Sander170zaterdag 27 mei 2006 @ 17:38



Chevrolet Bel Air Convertible uit ( 1957 )


Oldtimers
mast3rzaterdag 27 mei 2006 @ 19:31
Buick Riviera

quote:
Deze afbeelding is 860 * 645 pixels en 157KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Diverse_Realityzaterdag 27 mei 2006 @ 19:43
Ik heb tegenwoordig een audi 100cc station. Bijna belastingvrij en nog maar 115.000 op de teller. .

RealZeuszaterdag 27 mei 2006 @ 20:09
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:27 schreef sbientje het volgende:
mijn autootje zit aan de 18 jaar. Als ie kapot gaat zou ik niet weten of ik m zelf kon maken, en zo ja, hoe dan. Als iemand tips heeft waar je op moet letten om goed voor m te zorgen, dan hoor ik die graag.

Laatst reed ik trouwens in de regen... en toen stond ik voor het stoplicht en begon ie ineens heel erg te piepen, zoals je ook weleens hoort als iemand te hard door de bocht gaat. Maar na een paar seconden hield het ook weer op. Ik geloof dat ik net wilde schakelen toen ie begon. Iemand enig idee?
Ja,dat is je v-snaar.Die moet gespannen worden.
Sander170zaterdag 27 mei 2006 @ 20:24


Volkswagen Scirocco 8v uit ( 1985 )
Sterke_Yerkezaterdag 27 mei 2006 @ 20:37
waarom precies uit 85?
sbientjezaterdag 27 mei 2006 @ 22:57
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 20:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja,dat is je v-snaar.Die moet gespannen worden.
thnx voor de tip! ik zal m van de week eens naar de garage brengen!
2cvzaterdag 27 mei 2006 @ 23:34
Jammer dat mijn Eend uit 1987 te modern is
Alexxxxxzaterdag 27 mei 2006 @ 23:45
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef 2cv het volgende:
Jammer dat mijn Eend uit 1987 te modern is
je mag 1986 meer als introductiedatum zien
nevetSzondag 28 mei 2006 @ 00:40
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:57 schreef sbientje het volgende:

[..]

thnx voor de tip! ik zal m van de week eens naar de garage brengen!
Is absoluut niks moeilijks aan hoor, bout loshalen, hard aan je dynamo trekken en bout weer vastdraaien.
yupzondag 28 mei 2006 @ 00:44
Uhh ik zou je v-snaar niet te hard spannen omdat dat heel slecht is voor je dynamo lagers etc.
nevetSzondag 28 mei 2006 @ 00:55
Ach sbientje is toch o+
Tommy_Kuklinskizondag 28 mei 2006 @ 01:10
Renault 8
Pumatjezondag 28 mei 2006 @ 01:25
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo

beat that..

Oosthoekzondag 28 mei 2006 @ 01:26
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik heb tegenwoordig een audi 100cc station. Bijna belastingvrij en nog maar 115.000 op de teller. .

[afbeelding]
Wees er zuinig op.
Oosthoekzondag 28 mei 2006 @ 01:27
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef Pumatje het volgende:
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo

beat that..

[afbeelding]
Fijne kampbak.

Niks voor mij.
Sander170zondag 28 mei 2006 @ 02:39
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 20:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
waarom precies uit 85?
Wat is er dan mis mee met precies uit 85

Leg uit
Herr.Flickzondag 28 mei 2006 @ 11:16
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef Pumatje het volgende:
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo

beat that..

[afbeelding]


Lennoxzondag 28 mei 2006 @ 12:09



Mijn gebakkie uit '83
GSizondag 28 mei 2006 @ 12:54
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef remlof het volgende:
Ik zou nog wel eens zo'n ouwe foute Opel Manta willen hebben:

[afbeelding]

en dan met dobbelstenen aan de binnenspiegel en snoeiharde jaren 70 disco op de cassettespeler
Heb ik al



Tis alleen een Manta B GSi.. ook leuk toch

2 liter powerrrrr!
junkiexpzondag 28 mei 2006 @ 13:03
RealZeuszondag 28 mei 2006 @ 13:41
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:40 schreef nevetS het volgende:

[..]

Is absoluut niks moeilijks aan hoor, bout loshalen, hard aan je dynamo trekken en bout weer vastdraaien.
Maar als het ding al lang slipt is het misschien beter om de v-snaar te vervangen.
dark_humanity774zondag 28 mei 2006 @ 13:53
Een Rekord mag ook niet ontbreken in dit topic:





M'n oogappeltje mijne heeft een andere kleur overigens
dark_humanity774zondag 28 mei 2006 @ 13:54
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:54 schreef GSi het volgende:

[..]

Heb ik al

[afbeelding]

Tis alleen een Manta B GSi.. ook leuk toch

2 liter powerrrrr!
2cvzondag 28 mei 2006 @ 20:36
Mijn ragbak:





Een ragbak want ik kan niet autorijden
sbientjezondag 28 mei 2006 @ 20:54
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:40 schreef nevetS het volgende:

[..]

Is absoluut niks moeilijks aan hoor, bout loshalen, hard aan je dynamo trekken en bout weer vastdraaien.
hahahah, nou dan zijn ze er in de garage zo mee klaar. No way dat ik een bout losdraai Bovendien moeten ze toch naar de remmen kijken, en heb ik volgens mij ook een versleten wiellager, dus dan kan dat allemaal in 1 keer door
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:44 schreef yup het volgende:
Uhh ik zou je v-snaar niet te hard spannen omdat dat heel slecht is voor je dynamo lagers etc.
ik zal dat erbij zeggen tegen de garagemeneer
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar als het ding al lang slipt is het misschien beter om de v-snaar te vervangen.
ook dat zullen ze wel weten...

Toch bedankt voor de tips allemaal Heerlijk, zo'n oud autootje!
Sander170zondag 28 mei 2006 @ 21:47



Ford Deluxe Tudor uit ( 1948 ).
Taximaandag 29 mei 2006 @ 11:58
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]

Volkswagen Scirocco 8v uit ( 1985 )
`

Djeez... Ik heb er zelf een gehad...

Doe mij toch maar het eerste model (GTi, uiteraard!), zie eerste pagina van dit topic...
Sunrisemaandag 29 mei 2006 @ 12:56
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:39 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Wat een schoonheid.
Grote broer is de 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo zonde.
Deze is ook zo mooi.
Renault 8
[afbeelding]
[afbeelding]

Turbo 5
[afbeelding]
Volgens mij moet jij nodig in therapie... mijn god wat een lelijke krengen.. stuk voor stuk

Enige renault die mag blijven leven is de 5 gt turbo, en dan niet dat 6 wielig vaag stationcar gedrocht
Sunrisemaandag 29 mei 2006 @ 13:02


Is al eerder genoemd maar kon het gewoon niet laten
Captain_Chaosmaandag 29 mei 2006 @ 13:13
De 2.0i Sierra's van Ford.
Bijna gratis en lopen als een kogel.


En voor de oudgedienden onder ons; de Simca 1000.
Zakje zand voorin en knallen maar
Captain_Chaosmaandag 29 mei 2006 @ 13:27
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef Pumatje het volgende:
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo

beat that..

[afbeelding]
Ford RS 200

250 PK in de consumenten versie.

De EVO versie bracht zelfs een ' whopping ' 650 PK op de teller.

Niet helemaal eerlijk natuurlijk. Ford bouwde er voor de homologatie precies 200 om er mee in groep B te mogen verschijnen in de rallysport. Wél biek natuurlijk; zo'n Martin Schanke Fordje



[ Bericht 7% gewijzigd door Captain_Chaos op 29-05-2006 13:32:36 ]
nevetSmaandag 29 mei 2006 @ 13:42
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
De 2.0i Sierra's van Ford.
Bijna gratis en lopen als een kogel.
[afbeelding]

En voor de oudgedienden onder ons; de Simca 1000.
Zakje zand voorin en knallen maar
[afbeelding]
Simca 1000s moet je van houden. Vind ze de bedragen die ze moeten kosten tegenwoordig in elk geval niet waard.
Sander170maandag 29 mei 2006 @ 15:07
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:58 schreef Taxi het volgende:

[..]

`

Djeez... Ik heb er zelf een gehad...

Doe mij toch maar het eerste model (GTi, uiteraard!), zie eerste pagina van dit topic...
Die is ook heel mooi, lijken veel op die rode audi op deze pagina !
1299maandag 29 mei 2006 @ 15:25
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef Pumatje het volgende:
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo

beat that..

[afbeelding]
Volgens mij is de eerste crx die in nederland werd verkocht de: Honda Civic CRX Coupé 1.6i 16V

125PK
881 kg
Pumatjemaandag 29 mei 2006 @ 18:06
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:27 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Ford RS 200

250 PK in de consumenten versie.

De EVO versie bracht zelfs een ' whopping ' 650 PK op de teller.

Niet helemaal eerlijk natuurlijk. Ford bouwde er voor de homologatie precies 200 om er mee in groep B te mogen verschijnen in de rallysport. Wél biek natuurlijk; zo'n Martin Schanke Fordje

[afbeelding]
Ja euh.. prijsklasse verschil is behoorlijk..
Ultimoramaandag 29 mei 2006 @ 19:04
reken maar dat je met deze kan raggen!



op marktplaats te koop
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ford/30588187.html?return=eJw1j90KgzAMRt9FcJfatNb%2BiIxtT1KcoOg02A7cxt59lWZX5%2FtIOCTOgv2MljXecsNs5nu3dUMzhIC2LKcV%2B6V4uG0KODsXfLHMZVopcMDzPrdwuvs2rLm4QC6uzzEGrRiXVWzYxSaUzrnkN6FMomZEIHKiIFZESayJikg%2BTT5DPkM%2BQz5DPpN8AFUSgZDiH2gkTB3PnUM89z3iEfcYD74SV388xk%2FYQtZ8f%2FB1TR0%3D&df=1
nevetSzondag 4 juni 2006 @ 14:48
Zo, eindelijk is het barrel van mijn oprit.

Nu de volgende!
pieter_pontiaczondag 4 juni 2006 @ 15:23
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
De 2.0i Sierra's van Ford.
Bijna gratis en lopen als een kogel.
[afbeelding]
Da's een 2.8 Sierra (XR4i)
XpectorNLmaandag 5 juni 2006 @ 20:13
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:48 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Mag ik een doekje? Damn wat zijn die wagens vet
Jammer dat de 205 alleen de dimma kit had, en niet de (eigenlijk) bijbehorende 2 liter turbo.... kunnen hobyisten alles zelf doen
Van de 205 is wel degelijk een dikke uitvoering van gemaakt, die (bijna) technisch gelijk stond aan de 205 die gebruikt werd in de rally groep B. Alleen zijn hier maar enkele van gemaakt en zijn dus erg zeldzaam. Deze hadden net als de rally uitvoering hun blokje achter liggen, waar normaal de achterbank zit.

Edit: Linkje gevonden met het model --> hier

[ Bericht 4% gewijzigd door XpectorNL op 05-06-2006 20:24:36 ]
Steve-Omaandag 5 juni 2006 @ 20:47
_Drake_maandag 5 juni 2006 @ 21:05
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef Pumatje het volgende:
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo

beat that..
Stond er al maar nog een keer dan:


toyota mr2 aw11
124pk
1000 kilo
Minder snel in een rechte lijn, maar in tegenstelling tot de crx heeft deze de moter op de juiste plek en ipv een sjonnie status een positieve status.
Sander170maandag 5 juni 2006 @ 21:38






FORD F100 SWB TRUCK ( 1954 )
Pumatjedinsdag 6 juni 2006 @ 07:33
nu nog alleen meer niet voor lul hoeven te staan
Sander170woensdag 7 juni 2006 @ 22:32
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 07:33 schreef Pumatje het volgende:
nu nog alleen meer niet voor lul hoeven te staan
Wie ?

Jij ?

Hoezo ?

Waarom dan
Zw0rldwoensdag 7 juni 2006 @ 22:39
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:56 schreef Sunrise het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij nodig in therapie... mijn god wat een lelijke krengen.. stuk voor stuk

Enige renault die mag blijven leven is de 5 gt turbo, en dan niet dat 6 wielig vaag stationcar gedrocht
Ieder zijn meug.
Ik vind renaultjes nou eenmaal leuke wagentjes. Heb er goede herineringen aan.
Die eenvoud is prachtig. Zonder opsmuk. Zalige autootjes.
Plus de handige dashboard schakeling
nevetSdinsdag 1 augustus 2006 @ 01:02
Leven!!!

Ik heb een nieuw oud bakkie.

Ik ben van dit:


Naar dit gegaan


Peugeot 304 S coupé, topmodel met toen een érg krachtige 1.3 72pk motor met dubbele carbs, maar deze heeft een 305 1.6 94pk motor.
patje74dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:12
Zo, dat is een vooruitgang! Hoe is het met je oude afgelopen? Toch niet naar de sloop wel?
Alcyonedinsdag 1 augustus 2006 @ 09:14
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:02 schreef nevetS het volgende:
Leven!!!

Ik heb een nieuw oud bakkie.

Ik ben van dit:
[afbeelding]

Naar dit gegaan
[afbeelding]

Peugeot 304 S coupé, topmodel met toen een érg krachtige 1.3 72pk motor met dubbele carbs, maar deze heeft een 305 1.6 94pk motor.
Is dat een XU blok? Dan past ook de 1.9. Heb je maar 10pk meer maar een sloooot meer koppel.
nevetSzaterdag 5 augustus 2006 @ 01:20
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:12 schreef patje74 het volgende:
Zo, dat is een vooruitgang! Hoe is het met je oude afgelopen? Toch niet naar de sloop wel?
Nee, naar een professioneel restaurateur.
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Is dat een XU blok? Dan past ook de 1.9. Heb je maar 10pk meer maar een sloooot meer koppel.
Opzich vind ik het jammer dat deze inderdaad sterk en snel is maar geen koppel levert. Toch zit ik er niet genoeg mee om op zoek te gaan naar een ander blok.
MK1GTIzaterdag 5 augustus 2006 @ 09:40


Ragbak? Definitely!
Tommy_Kuklinskizaterdag 5 augustus 2006 @ 09:47
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:12 schreef patje74 het volgende:
Zo, dat is een vooruitgang! Hoe is het met je oude afgelopen? Toch niet naar de sloop wel?
Een 404 mag natuurlijk nooit op de sloop belanden
DennisMoorezaterdag 5 augustus 2006 @ 09:59


Peugeot, .
optifreezaterdag 5 augustus 2006 @ 10:00
Ik krijg als het goed gaat een BMW 633 CSI uit 1978
nevetSzaterdag 5 augustus 2006 @ 13:48
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Een 404 mag natuurlijk nooit op de sloop belanden
Ik heb die vent die 'm ophaalde afgeraden 'm nog te restaureren. Maar hij wist 't zeker.
-calimero-zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:21
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:54 schreef GSi het volgende:

[..]

Heb ik al

[afbeelding]

Tis alleen een Manta B GSi.. ook leuk toch

2 liter powerrrrr!
Vriend van mij had een A manta uit 1970. Ook hele stoere bak, zat niet zo goed in de lak, maar lag een 2 liter in (uit een Omega volgens mij). Was erg leuk rijden
Acrylzondag 6 augustus 2006 @ 17:42
Goed topic!
mijn bijdrage:
Citroën BX Sport

(die stomme vlaggetjes moet je maar ff wegdenken
densmeezondag 6 augustus 2006 @ 18:24
volvo 740 2.3 turbo
Pumatjemaandag 7 augustus 2006 @ 11:51
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Acryl het volgende:
Goed topic!
mijn bijdrage:
Citroën BX Sport
[afbeelding]
(die stomme vlaggetjes moet je maar ff wegdenken
Mijn god, dat is zoiets als een stoomlocomotief met sideskirts en een spoiler enzo

een ricer uit de 19e eeuw
Tommy_Kuklinskimaandag 7 augustus 2006 @ 11:57
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:48 schreef nevetS het volgende:

[..]

Ik heb die vent die 'm ophaalde afgeraden 'm nog te restaureren.
Want?
Pumatjemaandag 7 augustus 2006 @ 12:00
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:32 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Wie ?

Jij ?

Hoezo ?

Waarom dan
die lelijke bak boven die post van me
Acrylmaandag 7 augustus 2006 @ 13:58
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Mijn god, dat is zoiets als een stoomlocomotief met sideskirts en een spoiler enzo

een ricer uit de 19e eeuw
dat is gelukkig geen ricer hij komt standaard zo uit de fabriek
nevetSmaandag 7 augustus 2006 @ 15:16
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Want?
Omdat dat een hele sloot werk was. Stel jij vaker eenwoordige vraagzinnen?
Tommy_Kuklinskimaandag 7 augustus 2006 @ 15:23
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:16 schreef nevetS het volgende:

[..]

Omdat dat een hele sloot werk was.
Dus?
nevetSmaandag 7 augustus 2006 @ 20:49
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dus?
Einde conversatie
Tommy_Kuklinskidinsdag 8 augustus 2006 @ 08:39
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef nevetS het volgende:

[..]

Einde conversatie


Waarom zou je een 404 niet opknappen, ondanks het veel werk is?
arnold-ddinsdag 8 augustus 2006 @ 23:17
Alfa 75, zoon ook wel leuke ragbakken..

achterwielaandrijving, en zeer leuk met sneeuw

2cvvrijdag 11 augustus 2006 @ 02:09
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Mijn god, dat is zoiets als een stoomlocomotief met sideskirts en een spoiler enzo

een ricer uit de 19e eeuw
Alleen omdat er Citroën BX op staat waarschijnlijk.

Hoe diep wil je mijn schoen in jouw hol hebben ?
GSivrijdag 11 augustus 2006 @ 13:54
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef arnold-d het volgende:
Alfa 75, zoon ook wel leuke ragbakken..

achterwielaandrijving, en zeer leuk met sneeuw
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet alleen met sneeuw. Met regen kan je ook veel lol hebben.

Met droog weer ook wel, mits sperdiff of een hele goede rij(drift)vaardigheid
gatewayvrijdag 11 augustus 2006 @ 14:24
mijn bakkie uit 1987:

een golf 2 1.6 diesel!! (nu zonder dubbele lampen in de grill, en dit zijn de wintervelgen, in de zomer liggen deze velgen eronder (die gedeukte auto is was de golf 1.6 benzine van me pa die ik totall loss heb gereden.....

Pumatjevrijdag 11 augustus 2006 @ 14:36
die "gedeukte"


en een golf minder is
Pumatjevrijdag 11 augustus 2006 @ 14:39
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Stond er al maar nog een keer dan:
[afbeelding]

toyota mr2 aw11
124pk
1000 kilo
Minder snel in een rechte lijn, maar in tegenstelling tot de crx heeft deze de moter op de juiste plek en ipv een sjonnie status een positieve status.
Ehm


CRX double wishbone onafhankenlijke wielophanging
130 hp
850 kilo


Mr2

124pk
1000 kilo
zal ook wel gebruik maken van zelfde wielophanging


ik zie nog geen voordelen voor de mr2, maargoed, motor zit idd wel op juiste plek


tis wel een mooie auto hoor die mr2
Tommy_Kuklinskivrijdag 11 augustus 2006 @ 14:45
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ehm


CRX double wishbone onafhankenlijke wielophanging
130 hp
850 kilo


Mr2

124pk
1000 kilo
zal ook wel gebruik maken van zelfde wielophanging


ik zie nog geen voordelen voor de mr2, maargoed, motor zit idd wel op juiste plek


tis wel een mooie auto hoor die mr2
RWD + middenmotor dat zijn enorme voordelen.
Mikkievrijdag 11 augustus 2006 @ 14:53
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 10:58:45 ]
MrSASOvrijdag 11 augustus 2006 @ 16:36
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:36 schreef Pumatje het volgende:
die "gedeukte"


en een golf minder is
Beetje meer respect voor een van de meest toonaangevende auto`s in de geschiedenis.
GizartFRLvrijdag 11 augustus 2006 @ 16:50
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Volgens mij was er iemand op Fok! die ooit zo'n auto aanbood.
Jups.
304 S coupe uit 74.
Is inmiddels al verkocht.
Maar die van mij was een witte.
gatewayzondag 13 augustus 2006 @ 21:41
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:53 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Lantaarnpaaltje gekopt?
nee bovenop zo'n Honda CRX geparkeerd
(er achterop geknalt, omdat zo'n eik0l op het laatste moment erlang ging omdat ie alg te slapen, en ik kon niet meer uitwijken.....
dimagezondag 13 augustus 2006 @ 22:11
dus kwestie van even apeldoorn bellen en daarna de ambulance omdat je die gozer zijn kop eraf had gerukt ?
gatewaymaandag 14 augustus 2006 @ 13:18
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:11 schreef dimage het volgende:
dus kwestie van even apeldoorn bellen en daarna de ambulance omdat je die gozer zijn kop eraf had gerukt ?
nee was in duitsland..... en de politoe vondt mij de schuldige omdat ik te weinign afstand had gehouden...... (wat niet waar was want mijn voorligger zat gewoon niet op te letten waardoor hij op het laatste moment moest uitwijken en ik geen tijd meer had voldoende af te remmen....) maargoed... niks aan te doen...
Sander170maandag 14 augustus 2006 @ 22:53
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef Pumatje het volgende:

[..]

die lelijke bak boven die post van me
Nee, die is juist mooi.

( Een echte ragbak )

nevetSmaandag 14 augustus 2006 @ 23:52
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:53 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee, die is juist mooi.

( Een echte ragbak )

als ik kijk naar de post waar zijn eerste comment over ging, noem jij nu dit een ragbak:


Als je 't nu een lelijke bak zou noemen, á la... Maar een ragbak...
Sander170dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:59
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:52 schreef nevetS het volgende:

[..]

als ik kijk naar de post waar zijn eerste comment over ging, noem jij nu dit een ragbak:
[afbeelding]

Als je 't nu een lelijke bak zou noemen, á la... Maar een ragbak...
Ja, er valt niks over te zeggen.

In mijn ogen is het dus wel een lekkere ragbak en ook een mooie

nevetSdinsdag 15 augustus 2006 @ 02:43
Pickups zijn altijd vet,

wil wel zo'n mooie peugeot 403 pickup


(kan alleen de brandweer versie vinden)
GSidinsdag 15 augustus 2006 @ 02:56


Helemaal aan puin trappen deze
Cool_Runnerdinsdag 15 augustus 2006 @ 10:45
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:24 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]
now we're talkin'
nevetSdonderdag 17 augustus 2006 @ 02:54
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:56 schreef GSi het volgende:
[afbeelding]

Helemaal aan puin trappen deze
Inderdaad, bleuh...

Duitse kentekenplaten
gatewaydonderdag 17 augustus 2006 @ 11:16
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:54 schreef nevetS het volgende:

[..]

Inderdaad, bleuh...

Duitse kentekenplaten
maar er rijden in duitsland wel veel oude ragbakken rond, zie veel golfjes 2, opel kadet's etc.... (okee, ook een hoop nieuwe mercedessen, audi's, porsches, mini's, volkswagen)
nevetSdonderdag 17 augustus 2006 @ 13:53
Als ik hier sommige wijken inloop zie ik ook veel oude ragbakken.

De één is een villawijk, de ander geld zo nu en dan een avondklok.
Taxizaterdag 19 augustus 2006 @ 12:04
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:56 schreef GSi het volgende:
[afbeelding]

Helemaal aan puin trappen deze


Ey!

(check weblog)
Inorbitzaterdag 19 augustus 2006 @ 13:13


Mitsubishi starion. een rally homologatie apparaat. lijkt me geschikt voor voor een lekkere ragpartij
Sander170maandag 4 december 2006 @ 02:25
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:13 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]

Mitsubishi starion. een rally homologatie apparaat. lijkt me geschikt voor voor een lekkere ragpartij
Jammer, dat je foto het niet doet.