heb em op dvdquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jaah ik heb het gevonden ( de naam van die film + auto )![]()
Christine ( 1983 ) - ik heb er ook maar een foto bij gedaan![]()
[afbeelding]
kijk eens op www.keversite.nlquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:17 schreef nevetS het volgende:
Maar nu een leuke wending aan dit topic!
Mijn Peugeot 404 gaat het veld ruimen, maar waarvoor?
Geef voor de verandering gevráágd advies!
Budget: Rond de 2000e
Daarvoor wil ik een auto mét:
- APK, voor een aardige tijd
- Perspectief op een nieuwe APK
- Chickies oppickfactor
- Coolheidsfactor
- Van vóór de jaren '80
- Regelmatig onderhoud geen groot probleem
- Extra bijgevoegd:
Stuur links![]()
Wat zijn goede opties?
Christine IS van Stephen Kingquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Post hem hier maar als je erop komt een keer![]()
quote:Deze afbeelding is 860 * 645 pixels en 157KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Ja,dat is je v-snaar.Die moet gespannen worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:27 schreef sbientje het volgende:
mijn autootje zit aan de 18 jaar. Als ie kapot gaat zou ik niet weten of ik m zelf kon maken, en zo ja, hoe dan. Als iemand tips heeft waar je op moet letten om goed voor m te zorgen, dan hoor ik die graag.
Laatst reed ik trouwens in de regen... en toen stond ik voor het stoplicht en begon ie ineens heel erg te piepen, zoals je ook weleens hoort als iemand te hard door de bocht gaat. Maar na een paar seconden hield het ook weer op. Ik geloof dat ik net wilde schakelen toen ie begon. Iemand enig idee?
thnx voor de tip! ik zal m van de week eens naar de garage brengen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,dat is je v-snaar.Die moet gespannen worden.
Is absoluut niks moeilijks aan hoor, bout loshalen, hard aan je dynamo trekken en bout weer vastdraaien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
thnx voor de tip! ik zal m van de week eens naar de garage brengen!
Wees er zuinig op.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik heb tegenwoordig een audi 100cc station. Bijna belastingvrij en nog maar 115.000 op de teller..
[afbeelding]
Fijne kampbak.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef Pumatje het volgende:
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo
beat that..
[afbeelding]
Wat is er dan mis mee met precies uit 85quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
waarom precies uit 85?
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef Pumatje het volgende:
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo
beat that..
[afbeelding]
Heb ik alquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef remlof het volgende:
Ik zou nog wel eens zo'n ouwe foute Opel Manta willen hebben:
[afbeelding]
en dan met dobbelstenen aan de binnenspiegel en snoeiharde jaren 70 disco op de cassettespeler
Maar als het ding al lang slipt is het misschien beter om de v-snaar te vervangen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:40 schreef nevetS het volgende:
[..]
Is absoluut niks moeilijks aan hoor, bout loshalen, hard aan je dynamo trekken en bout weer vastdraaien.
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:54 schreef GSi het volgende:
[..]
Heb ik al
[afbeelding]
Tis alleen een Manta B GSi.. ook leuk toch
2 liter powerrrrr!
hahahah, nou dan zijn ze er in de garage zo mee klaar. No way dat ik een bout losdraaiquote:Op zondag 28 mei 2006 00:40 schreef nevetS het volgende:
[..]
Is absoluut niks moeilijks aan hoor, bout loshalen, hard aan je dynamo trekken en bout weer vastdraaien.
ik zal dat erbij zeggen tegen de garagemeneerquote:Op zondag 28 mei 2006 00:44 schreef yup het volgende:
Uhh ik zou je v-snaar niet te hard spannen omdat dat heel slecht is voor je dynamo lagers etc.
ook dat zullen ze wel weten...quote:Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als het ding al lang slipt is het misschien beter om de v-snaar te vervangen.
`quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
Volkswagen Scirocco 8v uit ( 1985 )
Volgens mij moet jij nodig in therapie... mijn god wat een lelijke krengen.. stuk voor stukquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:39 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Wat een schoonheid.![]()
![]()
Grote broer is de 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo zonde.
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is ook zo mooi.
Renault 8
[afbeelding]
[afbeelding]
Turbo 5
[afbeelding]
Ford RS 200quote:Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef Pumatje het volgende:
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo
beat that..
[afbeelding]
Simca 1000s moet je van houden. Vind ze de bedragen die ze moeten kosten tegenwoordig in elk geval niet waard.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
De 2.0i Sierra's van Ford.
Bijna gratis en lopen als een kogel.
[afbeelding]
En voor de oudgedienden onder ons; de Simca 1000.
Zakje zand voorin en knallen maar![]()
[afbeelding]
Die is ook heel mooi, lijken veel op die rode audi op deze pagina !quote:Op maandag 29 mei 2006 11:58 schreef Taxi het volgende:
[..]
`
Djeez... Ik heb er zelf een gehad...![]()
Doe mij toch maar het eerste model (GTi, uiteraard!), zie eerste pagina van dit topic...
Volgens mij is de eerste crx die in nederland werd verkocht de: Honda Civic CRX Coupé 1.6i 16Vquote:Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef Pumatje het volgende:
Honda CRX type 1
130 pk
850 kilo
beat that..
[afbeelding]
Ja euh.. prijsklasse verschil is behoorlijk..quote:Op maandag 29 mei 2006 13:27 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ford RS 200
250 PK in de consumenten versie.
De EVO versie bracht zelfs een ' whopping ' 650 PK op de teller.
Niet helemaal eerlijk natuurlijk. Ford bouwde er voor de homologatie precies 200 om er mee in groep B te mogen verschijnen in de rallysport. Wél biek natuurlijk; zo'n Martin Schanke Fordje
[afbeelding]
Da's een 2.8 Sierra (XR4i)quote:Op maandag 29 mei 2006 13:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
De 2.0i Sierra's van Ford.
Bijna gratis en lopen als een kogel.
[afbeelding]
Van de 205 is wel degelijk een dikke uitvoering van gemaakt, die (bijna) technisch gelijk stond aan de 205 die gebruikt werd in de rally groep B. Alleen zijn hier maar enkele van gemaakt en zijn dus erg zeldzaam. Deze hadden net als de rally uitvoering hun blokje achter liggen, waar normaal de achterbank zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:48 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Mag ik een doekje? Damn wat zijn die wagens vet
Jammer dat de 205 alleen de dimma kit had, en niet de (eigenlijk) bijbehorende 2 liter turbo.... kunnen hobyisten alles zelf doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |