quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef nevetS het volgende:
Heb mijn Peug nu net naar de APK gebracht. Ben benieuwd naar het oordeel. Zal 'm wel niet worden in één keer. Is het geen plan een centraal topic voor oude ragbakken in het leven te roepen? Kunnen we elkaar helpen met techn. problemen en gewoon dom lullen over oude bakken.
Goed idee inderdaadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef patje74 het volgende:
Lijkt mij een goed idee! Voor bijvoorbeeld +20jr oude brikken?
Dankzij de anime Initial D is die nog best duur ;_;quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef HaerdenC het volgende:
[afbeelding]
Mijn favoriet .... achtertrakie, voldoende pk's, nul electronica
puur genieten
Toyota Corolla AE86
EN het is een über schrale bakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:11 schreef Flex82 het volgende:
Volvo 360!
Er wordt nog steeds veel mee geraced. En ze kosten geen drol.
Klik
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef remlof het volgende:
en dan met dobbelstenen aan de binnenspiegel en snoeiharde jaren 70 disco op de cassettespeler
Het injectiesysteem heeft anders zat elektronicaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef HaerdenC het volgende:
[afbeelding]
Mijn favoriet .... achtertrakie, voldoende pk's, nul electronica
puur genieten
Toyota Corolla AE86
Hmmm, die komt mij bekend voor!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kwam gister btw deze Citroën GS C-matic tegenOok een puike bak
[afbeelding]
Mag ik een doekje? Damn wat zijn die wagens vetquote:
Ik heb nog zon bak willen kopen, maar kon echt nergens een 2 liter vinden :squote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:11 schreef Flex82 het volgende:
Volvo 360!
[afbeelding]
2-liter motor met 116 pk die eenvoudig tot een 160pk en meer te krijgen is (Volgens de lokale Volvo-dealer die zelf ook ermee raced).
Een heerlijke drift/race auto door zijn achterwielaandrijving en de versnellingbak bij de achteras voor een bijna perfecte 50/50 gewichtsverdeling.
Er wordt nog steeds veel mee geraced. En ze kosten geen drol.
Klik
Wat is hier nu fout aan, dat is toch de ultieme retro autoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef remlof het volgende:
Ik zou nog wel eens zo'n ouwe foute Opel Manta willen hebben:
[afbeelding]
en dan met dobbelstenen aan de binnenspiegel en snoeiharde jaren 70 disco op de cassettespeler
en de borden van De Vuursche Boerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef blup het volgende:
[..]
Lage Vuursche, herken gelijk die grindpaden met paaltjes langs de weg..
Niet fout in mijn ogen, maar een mooie elegante coupequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef Herr.Flick het volgende:
Oja, de 635CSI, ook lekkah vaut!![]()
[afbeelding]
Helaas wel ja..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Dankzij de anime Initial D is die nog best duur ;_;
ook wel bekend als de Toyota Trueno
Ze worden inderdaad steeds zeldzamer de laatste tijd. Maar om het makkelijk te maken, een 360 is altijd een 2-liter.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:50 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik heb nog zon bak willen kopen, maar kon echt nergens een 2 liter vinden :s
De 1.4 en 1.6 staan wel erg veel tekoop.
Nee, buiten de Achterhoek zou zoiets niet echt goed verkopen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:23 schreef MrSASO het volgende:
Die oude opels heersen echt.
Zou leuk zijn als ze de Manta weer op de markt brengen, wel met RWD natuurlijk.
Het zou echt zonde zijn als die k70 veloren zou gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:06 schreef T42 het volgende:
wou een paar weken geleden deze kopen, een VW K70 (eerste watergekoelde VW)
zat mij te veel werk aan en de onderdelen zijn niet aan te komen omdat deze auto na 5 jaar weer vande markt verdween met maar 200' 000 verkochte auto's wereldwijd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
staat op de sloop te w88 op nieuwe eigenaar (P.Keijzer Helmond)
Ik denk het wel hoor, een coupe met een oude retro Manta look en RWD verkoopt denk ik echt goed.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, buiten de Achterhoek zou zoiets niet echt goed verkopen..
Ja, en? Ik weet niet welke auto als eerste stuurbekrachtiging had maar Cadillac had in 1954 al op al z'n modellen standaard stuurbekrachtiging.quote:
oooh wis ik niet eens johquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en? Ik weet niet welke auto als eerste stuurbekrachtiging had maar Cadillac had in 1954 al op al z'n modellen standaard stuurbekrachtiging.
Als ik mij niet vergis, is dit toch eigenlijk eentje uit de NSU-stal die door de overname met een VW-logo op de markt is gebracht? Het lijnenspel aan de zijkant heeft ook duidelijke RO80-trekken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:06 schreef T42 het volgende:
wou een paar weken geleden deze kopen, een VW K70 (eerste watergekoelde VW)
zat mij te veel werk aan en de onderdelen zijn niet aan te komen omdat deze auto na 5 jaar weer vande markt verdween met maar 200' 000 verkochte auto's wereldwijd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
staat op de sloop te w88 op nieuwe eigenaar (P.Keijzer Helmond)
Wat gaan die topics toch als een tierelier hier.quote:
Dus, 30 klusjes oplossen en weer opnieuw proberen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef nevetS het volgende:
[..]
Wat gaan die topics toch als een tierelier hier.
Peug 404 is naar de APK geweest, meer dan 30 afkeurpunten en een paar opmerkingen.*![]()
*Totaal verrot, dood, volledig overleden, niks meer waard, om te janken.![]()
fuck dat is een heuze Asconna 400 zo te zien ( 5 gaats velgen ) die dingen doen tegenwoordig zo'n 50.000 euro voor een puik en gaaf exemplaar. DE ultime gumauto.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:23 schreef MrSASO het volgende:
Opel Manta
[afbeelding]
Opel Ascona
[afbeelding]
Die oude opels heersen echt.
Zou leuk zijn als ze de Manta weer op de markt brengen, wel met RWD natuurlijk.
Heb er al een half jaar aan lopen klooien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:49 schreef patje74 het volgende:
[..]
Dus, 30 klusjes oplossen en weer opnieuw proberen?
Hmmm, er is hier over een paar maanden autocrossquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:33 schreef nevetS het volgende:
[..]
Heb er al een half jaar aan lopen klooien.
Als iemand hier het wil proberen, vraag er geen hoofdprijs voor
nsu werd overgenome door audi maar die wou de K70 nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef patje74 het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis, is dit toch eigenlijk eentje uit de NSU-stal die door de overname met een VW-logo op de markt is gebracht? Het lijnenspel aan de zijkant heeft ook duidelijke RO80-trekken.
(Pfff.. RO80, een supercar!)
hier in beek en donk late keuren zo rond half 5 dan heb je wa meer kans dat er minder dinge afgekeurd wordenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef nevetS het volgende:
[..]
Wat gaan die topics toch als een tierelier hier.
Peug 404 is naar de APK geweest, meer dan 30 afkeurpunten en een paar opmerkingen.*![]()
*Totaal verrot, dood, volledig overleden, niks meer waard, om te janken.![]()
Wat zou ik toch godverdomde graag nog een keer zo'n ding willen hebbenquote:
Volgens mij was er iemand op Fok! die ooit zo'n auto aanbood.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:03 schreef nevetS het volgende:
Nee, is niet naast de deur hé
Heb me nu al helemaal lopen oriënteren op een andere auto, is ook wel leuk.
Zit te denken aan een 304 coupé
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |