quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef nevetS het volgende:
Heb mijn Peug nu net naar de APK gebracht. Ben benieuwd naar het oordeel. Zal 'm wel niet worden in één keer. Is het geen plan een centraal topic voor oude ragbakken in het leven te roepen? Kunnen we elkaar helpen met techn. problemen en gewoon dom lullen over oude bakken.
Goed idee inderdaadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef patje74 het volgende:
Lijkt mij een goed idee! Voor bijvoorbeeld +20jr oude brikken?
Dankzij de anime Initial D is die nog best duur ;_;quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef HaerdenC het volgende:
[afbeelding]
Mijn favoriet .... achtertrakie, voldoende pk's, nul electronica
puur genieten
Toyota Corolla AE86
EN het is een über schrale bakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:11 schreef Flex82 het volgende:
Volvo 360!
Er wordt nog steeds veel mee geraced. En ze kosten geen drol.
Klik
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef remlof het volgende:
en dan met dobbelstenen aan de binnenspiegel en snoeiharde jaren 70 disco op de cassettespeler
Het injectiesysteem heeft anders zat elektronicaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef HaerdenC het volgende:
[afbeelding]
Mijn favoriet .... achtertrakie, voldoende pk's, nul electronica
puur genieten
Toyota Corolla AE86
Hmmm, die komt mij bekend voor!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kwam gister btw deze Citroën GS C-matic tegenOok een puike bak
[afbeelding]
Mag ik een doekje? Damn wat zijn die wagens vetquote:
Ik heb nog zon bak willen kopen, maar kon echt nergens een 2 liter vinden :squote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:11 schreef Flex82 het volgende:
Volvo 360!
[afbeelding]
2-liter motor met 116 pk die eenvoudig tot een 160pk en meer te krijgen is (Volgens de lokale Volvo-dealer die zelf ook ermee raced).
Een heerlijke drift/race auto door zijn achterwielaandrijving en de versnellingbak bij de achteras voor een bijna perfecte 50/50 gewichtsverdeling.
Er wordt nog steeds veel mee geraced. En ze kosten geen drol.
Klik
Wat is hier nu fout aan, dat is toch de ultieme retro autoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef remlof het volgende:
Ik zou nog wel eens zo'n ouwe foute Opel Manta willen hebben:
[afbeelding]
en dan met dobbelstenen aan de binnenspiegel en snoeiharde jaren 70 disco op de cassettespeler
en de borden van De Vuursche Boerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef blup het volgende:
[..]
Lage Vuursche, herken gelijk die grindpaden met paaltjes langs de weg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |