Hehe, daar ga ik ook altijd heen, al 2x goedgekeurd met katvervangerquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:20 schreef T42 het volgende:
[..]
hier in beek en donk late keuren zo rond half 5 dan heb je wa meer kans dat er minder dinge afgekeurd worden![]()
auto's voor 92 hoeven niet eens een katalysator te hebben aarsquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hehe, daar ga ik ook altijd heen, al 2x goedgekeurd met katvervanger
Wel als er U9 op het kenteken staat...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
auto's voor 92 hoeven niet eens een katalysator te hebben aars![]()
Het ging over mijn vorige civicje uit '96.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
auto's voor 92 hoeven niet eens een katalysator te hebben aars![]()
Neeejjj, die hebben niet zo'n hoog chickie's oppikfaktor!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef yup het volgende:
omg flick laat dan een ouwe opel knakenbak zien
Bij U9 moet het ding er wel onder hangen maar hoeft het niet te werken, althans, je hebt geen 4gas test.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wel als er U9 op het kenteken staat...
K6 hoeft idd niet.
ook niet als er U9 opstaatquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wel als er U9 op het kenteken staat...
K6 hoeft idd niet.
Als die opgeknapt wordt dan moet ik denken aan die film met die auto die mensen vermoord. (ben de naam even kwijt)quote:
Ik weet welke film je bedoeld maar gek genoeg weet ik de naam nu even ook nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als die opgeknapt wordt dan moet ik denken aan die film met die auto die mensen vermoord. (ben de naam even kwijt)
Mijn pa heeft overigens voor de heb dit bakkie aangeschaft:
[afbeelding]
Kan je de lijst met afkeurpunten + noodzakelijke zaken eens opnoemen? (al zit ik momenteel niet echt te wachten op een 5e wagen, nu mijn stalling niet door gaat...)quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:33 schreef nevetS het volgende:
[..]
Heb er al een half jaar aan lopen klooien.
Als iemand hier het wil proberen, vraag er geen hoofdprijs voor
Jaah ik heb het gevonden ( de naam van die film + auto )quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als die opgeknapt wordt dan moet ik denken aan die film met die auto die mensen vermoord. (ben de naam even kwijt)
Mijn pa heeft overigens voor de heb dit bakkie aangeschaft:
[afbeelding]
Iets andere auto, maar toch. Ook Christine was een oude ragbak (ooitquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jaah ik heb het gevonden ( de naam van die film + auto )![]()
Christine ( 1983 ) - ik heb er ook maar een foto bij gedaan![]()
[afbeelding]
Herbie ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, het is Christine uit ( 1983 )quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, het is Christine uit ( 1983 )![]()
Die vermoord al die mensen, zie me vorige reactie + foto erbij![]()
De coupe (wat dezelfde auto is) kan je voor een redelijke prijs kopen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef manny het volgende:
[afbeelding]
Pfff, als je deze nu nog voor een schappelijke prijs kan kopen. Wat een ultieme scheurbak is dat. Jammer dat ie al meteen aan het begin werd gepost; wordt alleen maar minder ( behalve dan die R5 mischien ).
Welke auto bedoel jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:13 schreef Pumatje het volgende:
vind het een afschuwlijk ikbenkaalmaarhebeentoupetje oto
1.6 7500+ rpm toerenbeuker met 125-130 pk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef manny het volgende:
[afbeelding]
Pfff, als je deze nu nog voor een schappelijke prijs kan kopen. Wat een ultieme scheurbak is dat. Jammer dat ie al meteen aan het begin werd gepost; wordt alleen maar minder ( behalve dan die R5 mischien ).
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Asmooh het volgende:
Volvo 480 ES
[afbeelding]
gemaakt in 1986 volgens autoweek.
ik heb de 91 versie. heerlijke auto
zelfs in 86 al stuur bekrachtiging
Oequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Neeejjj, die hebben niet zo'n hoog chickie's oppikfaktor!
[afbeelding]
Wat een schoonheid.quote:
Stephen King heeft een aantal jaren later nog een soortgelijk boek geschreven, alleen ben ik daar dan weer de titel van kwijt...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, het is Christine uit ( 1983 )![]()
Die vermoord al die mensen, zie me vorige reactie + foto erbij![]()
Post een foto van de 404!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:17 schreef nevetS het volgende:
Maar nu een leuke wending aan dit topic!
Mijn Peugeot 404 gaat het veld ruimen, maar waarvoor?
Geef voor de verandering gevráágd advies!
Budget: Rond de 2000e
Daarvoor wil ik een auto mét:
- APK, voor een aardige tijd
- Perspectief op een nieuwe APK
- Chickies oppickfactor
- Coolheidsfactor
- Van vóór de jaren '80
- Regelmatig onderhoud geen groot probleem
- Extra bijgevoegd:
Stuur links![]()
Wat zijn goede opties?
Het stuur zit toch linksquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:32 schreef nevetS het volgende:
[afbeelding]
De bodem van de auto lijkt meer op een zwitsers zuivelproduct.
Dus vandaar gaat-ie weg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:23 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Het stuur zit toch links
Hier zit een hoop werk aan.....
Post hem hier maar als je erop komt een keerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:48 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Stephen King heeft een aantal jaren later nog een soortgelijk boek geschreven, alleen ben ik daar dan weer de titel van kwijt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |