Stond er al maar nog een keer dan:quote:
Wie ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:33 schreef Pumatje het volgende:
nu nog alleen meer niet voor lul hoeven te staan![]()
Ieder zijn meug.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:56 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nodig in therapie... mijn god wat een lelijke krengen.. stuk voor stuk![]()
![]()
Enige renault die mag blijven leven is de 5 gt turbo, en dan niet dat 6 wielig vaag stationcar gedrocht
Is dat een XU blok? Dan past ook de 1.9. Heb je maar 10pk meer maar een sloooot meer koppel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:02 schreef nevetS het volgende:
Leven!!!
Ik heb een nieuw oud bakkie.
Ik ben van dit:
[afbeelding]
Naar dit gegaan
[afbeelding]
Peugeot 304 S coupé, topmodel met toen een érg krachtige 1.3 72pk motor met dubbele carbs, maar deze heeft een 305 1.6 94pk motor.
Nee, naar een professioneel restaurateur.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:12 schreef patje74 het volgende:
Zo, dat is een vooruitgang! Hoe is het met je oude afgelopen? Toch niet naar de sloop wel?
Opzich vind ik het jammer dat deze inderdaad sterk en snel is maar geen koppel levert. Toch zit ik er niet genoeg mee om op zoek te gaan naar een ander blok.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Is dat een XU blok? Dan past ook de 1.9. Heb je maar 10pk meer maar een sloooot meer koppel.
Een 404 mag natuurlijk nooit op de sloop belandenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:12 schreef patje74 het volgende:
Zo, dat is een vooruitgang! Hoe is het met je oude afgelopen? Toch niet naar de sloop wel?
Ik heb die vent die 'm ophaalde afgeraden 'm nog te restaureren. Maar hij wist 't zeker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Een 404 mag natuurlijk nooit op de sloop belanden![]()
Vriend van mij had een A manta uit 1970. Ook hele stoere bak, zat niet zo goed in de lak, maar lag een 2 liter in (uit een Omega volgens mij). Was erg leuk rijdenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:54 schreef GSi het volgende:
[..]
Heb ik al
[afbeelding]
Tis alleen een Manta B GSi.. ook leuk toch
2 liter powerrrrr!
Mijn god, dat is zoiets als een stoomlocomotief met sideskirts en een spoiler enzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Acryl het volgende:
Goed topic!
mijn bijdrage:
Citroën BX Sport![]()
[afbeelding]
(die stomme vlaggetjes moet je maar ff wegdenken![]()
Want?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:48 schreef nevetS het volgende:
[..]
Ik heb die vent die 'm ophaalde afgeraden 'm nog te restaureren.
die lelijke bak boven die post van mequote:
dat is gelukkig geen ricerquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn god, dat is zoiets als een stoomlocomotief met sideskirts en een spoiler enzo
een ricer uit de 19e eeuw![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |