Stond er al maar nog een keer dan:quote:
Wie ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:33 schreef Pumatje het volgende:
nu nog alleen meer niet voor lul hoeven te staan![]()
Ieder zijn meug.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:56 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nodig in therapie... mijn god wat een lelijke krengen.. stuk voor stuk![]()
![]()
Enige renault die mag blijven leven is de 5 gt turbo, en dan niet dat 6 wielig vaag stationcar gedrocht
Is dat een XU blok? Dan past ook de 1.9. Heb je maar 10pk meer maar een sloooot meer koppel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:02 schreef nevetS het volgende:
Leven!!!
Ik heb een nieuw oud bakkie.
Ik ben van dit:
[afbeelding]
Naar dit gegaan
[afbeelding]
Peugeot 304 S coupé, topmodel met toen een érg krachtige 1.3 72pk motor met dubbele carbs, maar deze heeft een 305 1.6 94pk motor.
Nee, naar een professioneel restaurateur.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:12 schreef patje74 het volgende:
Zo, dat is een vooruitgang! Hoe is het met je oude afgelopen? Toch niet naar de sloop wel?
Opzich vind ik het jammer dat deze inderdaad sterk en snel is maar geen koppel levert. Toch zit ik er niet genoeg mee om op zoek te gaan naar een ander blok.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Is dat een XU blok? Dan past ook de 1.9. Heb je maar 10pk meer maar een sloooot meer koppel.
Een 404 mag natuurlijk nooit op de sloop belandenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:12 schreef patje74 het volgende:
Zo, dat is een vooruitgang! Hoe is het met je oude afgelopen? Toch niet naar de sloop wel?
Ik heb die vent die 'm ophaalde afgeraden 'm nog te restaureren. Maar hij wist 't zeker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Een 404 mag natuurlijk nooit op de sloop belanden![]()
Vriend van mij had een A manta uit 1970. Ook hele stoere bak, zat niet zo goed in de lak, maar lag een 2 liter in (uit een Omega volgens mij). Was erg leuk rijdenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:54 schreef GSi het volgende:
[..]
Heb ik al
[afbeelding]
Tis alleen een Manta B GSi.. ook leuk toch
2 liter powerrrrr!
Mijn god, dat is zoiets als een stoomlocomotief met sideskirts en een spoiler enzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Acryl het volgende:
Goed topic!
mijn bijdrage:
Citroën BX Sport![]()
[afbeelding]
(die stomme vlaggetjes moet je maar ff wegdenken![]()
Want?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:48 schreef nevetS het volgende:
[..]
Ik heb die vent die 'm ophaalde afgeraden 'm nog te restaureren.
die lelijke bak boven die post van mequote:
dat is gelukkig geen ricerquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn god, dat is zoiets als een stoomlocomotief met sideskirts en een spoiler enzo
een ricer uit de 19e eeuw![]()
Alleen omdat er Citroën BX op staat waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn god, dat is zoiets als een stoomlocomotief met sideskirts en een spoiler enzo
een ricer uit de 19e eeuw![]()
Niet alleen met sneeuw. Met regen kan je ook veel lol hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef arnold-d het volgende:
Alfa 75, zoon ook wel leuke ragbakken..
achterwielaandrijving, en zeer leuk met sneeuw![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehmquote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Stond er al maar nog een keer dan:
[afbeelding]
toyota mr2 aw11
124pk
1000 kilo
Minder snel in een rechte lijn, maar in tegenstelling tot de crx heeft deze de moter op de juiste plek en ipv een sjonnie status een positieve status.
RWD + middenmotor dat zijn enorme voordelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ehm
CRX double wishbone onafhankenlijke wielophanging
130 hp
850 kilo
Mr2
124pk
1000 kilo
zal ook wel gebruik maken van zelfde wielophanging
ik zie nog geen voordelen voor de mr2, maargoed, motor zit idd wel op juiste plek
tis wel een mooie auto hoor die mr2
Jups.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij was er iemand op Fok! die ooit zo'n auto aanbood.
nee bovenop zo'n Honda CRX geparkeerdquote:

nee was in duitsland..... en de politoe vondt mij de schuldige omdat ik te weinign afstand had gehouden...... (wat niet waar was want mijn voorligger zat gewoon niet op te letten waardoor hij op het laatste moment moest uitwijken en ik geen tijd meer had voldoende af te remmen....) maargoed... niks aan te doen...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:11 schreef dimage het volgende:
dus kwestie van even apeldoorn bellen en daarna de ambulance omdat je die gozer zijn kop eraf had gerukt ?
Nee, die is juist mooi.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
die lelijke bak boven die post van me![]()
als ik kijk naar de post waar zijn eerste comment over ging, noem jij nu dit een ragbak:quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, die is juist mooi.
( Een echte ragbak)
![]()
Ja, er valt niks over te zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:52 schreef nevetS het volgende:
[..]
als ik kijk naar de post waar zijn eerste comment over ging, noem jij nu dit een ragbak:
[afbeelding]
Als je 't nu een lelijke bak zou noemen, á la... Maar een ragbak...
Inderdaad, bleuh...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:56 schreef GSi het volgende:
[afbeelding]
Helemaal aan puin trappen deze![]()
maar er rijden in duitsland wel veel oude ragbakken rond, zie veel golfjes 2, opel kadet's etc.... (okee, ook een hoop nieuwe mercedessen, audi's, porsches, mini's, volkswagen)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:54 schreef nevetS het volgende:
[..]
Inderdaad, bleuh...
Duitse kentekenplaten![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:56 schreef GSi het volgende:
[afbeelding]
Helemaal aan puin trappen deze![]()
Jammer, dat je foto het niet doet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:13 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
Mitsubishi starion. een rally homologatie apparaat. lijkt me geschikt voor voor een lekkere ragpartij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |