quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi hoe Henk non verbaal Ton Ojers te kijk zette
Prachtig jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi hoe Henk non verbaal Ton Ojers te kijk zette
NPquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef Stansfield het volgende:
Sorry zie nu pas dat ik de laatste was, bedankt voor het openen van een nieuw topic redfever.
Jansquote:Op maandag 29 mei 2006 14:05 schreef OnlineGokker het volgende:
Vanavond Ron Jans en Foeke Booy te gast![]()
NEC heeft moeite om de begroting rond te krijgen, omdat de investeerders bij bosjes weglopen, én hij confronteerde v hanegem ermee dat hij met Vitesse en een Chinese club, of het land (luisterde niet echt) aan het onderhandelen is. Willem wilde hier nog niet echt op ingaan... "ze hebben gebeld ja.."quote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef Nashje het volgende:
Is er al nieuws geweest van ons Johanneke?
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:57 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hoelang zou Kieft voor de spiegel staan om zn haar zo netjes te doen ?
Nou echt een lekkere verschijningquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel, ze ziet er leuk uit op TV
HUH?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel, ze ziet er leuk uit op TV
Interview varagids van deze week, met Hugo en Johan,over het WK metGijs Groenteman.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:10 schreef Steve.Porter het volgende:
heb je de rest van dat interview ook?
Ik heb pag 10 nu toegevoegd, op de juiste plek (heb best een hekel aan scanenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:55 schreef Steve.Porter het volgende:top! Alleen pagina 10 is er niet bij
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ach alles beter dan Fouke Booij of Henk Timmer
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:27 schreef DrDentz het volgende:
niet echt.. Johan zegt alleen dat Heitinga depressief is door de aankoop van Stam en Ogararu
Die in WK loopt ook niet goed hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef MaxPower het volgende:
Het is blijkbaar niet bijster spraakmakend gezien het weinige aantal posts in dit topic.
Niemand kijkt meer.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef MaxPower het volgende:
Het is blijkbaar niet bijster spraakmakend gezien het weinige aantal posts in dit topic.
Bedenkt ze die stellingen zelf? vré-se-lijk!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:38 schreef Nellid het volgende:
Zolang dat stomme wijf er zit zal ik niet vaak kijken ook...
Volgens mij wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Bedenkt ze die stellingen zelf? vré-se-lijk!
Ik hou daar ook niet van. Dat werd vooraf 2004-2005 & 2005-2006 ook al gezegd. Laat Ajax het eerst maar eens waar maken. Maar ik moet wel toegeven dat ik meer vertrouwen in het nieuwe seizoen heb dan een jaar geleden.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van. Dat werd vooraf 2004-2005 & 2005-2006 ook al gezegd. Laat Ajax het eerst maar eens waar maken. Maar ik moet wel toegeven dat ik meer vertrouwen in het nieuwe seizoen heb dan een jaar geleden.
Dat was door de eerste training en de persconferentie. En het was maar tien minuten.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Was wel een aardige uitzending vandaag. 75% ging weer ouderwets over Ajax.
Is dat zo raar na zo'n desastreus WK ?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef OnlineGokker het volgende:
Iedere dag het zelfde gezeur over wat er wel en niet fout ging met Van Basten en Oranje
Ja, belachelijk dat ze het niet over de periode-titel kansen van Veendam hebben gehad.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef OnlineGokker het volgende:
Iedere dag het zelfde gezeur over wat er wel en niet fout ging met Van Basten en Oranje
Zo, ze hebben er zin in daar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit seizoen maar liefst twee keer!
Op vrijdagavond na de live-wedstrijd EN op maandagavond uiteraard. Genieten
Dat was toch de afgelopen jaren altijd al? Op maandag de nabeschouwing en op vrijdag de voorbeschouwing met de quiz en het bandenschieten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit seizoen maar liefst twee keer!
Op vrijdagavond na de live-wedstrijd EN op maandagavond uiteraard. Genieten
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef DrDentz het volgende:
Zal Johan Ronald al een een toptrainer vinden?
Als Genee nog presentator was wel ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
die vraag gaat inderdaad 100% gesteld worden..
"Hij moet toch werken met zeer leuke voetballers voor een provincieclub maar zeker niet voor een topclub als PSV"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:37 schreef DrDentz het volgende:
ja en ik weet het antwoord al.. "nog niet!"
Idd, met pappie aan haar zijdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Genee nog presentator was wel ja.
Ik zag gisteren trouwens Babs bij een of ander tros programma. Ze wilde aan het tros publiek bewijzen dat ze echt wel verstand van voetbal heeft. Tenenkrommend![]()
Nah niet als Ronald erbij zit, dan is het wel wat gematigderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Hij moet toch werken met zeer leuke voetballers voor een provincieclub maar zeker niet voor een topclub als PSV"
[i] Ronald staat nu eenmaal niet bekend om z'n sterke aankopen. Ik vind [insert naam] nou ook weer niet zo'n goeie aankoop"{/i]
Zoiets zal het wel gaan worden![]()
inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Genee nog presentator was wel ja.
Ik zag gisteren trouwens Babs bij een of ander tros programma. Ze wilde aan het tros publiek bewijzen dat ze echt wel verstand van voetbal heeft. Tenenkrommend![]()
Kut gemist ik heb zelfs een topic geopend over dat programma, zo hilarisch slecht is het.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Stansfield het volgende:
Tros zomeravond ofzo. Echt verschrikkelijk.
Ze hebben altijd wel goede optredensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut gemist ik heb zelfs een topic geopend over dat programma, zo hilarisch slecht is het.
Zal wel niet, hij zal wel weet iets zeggen in de trant van "veredeld Iers café-elftal"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 22.00 uur. Derksen was erg negatief in zijn column over van Basten. Kijken of ie er vanavond op terugkomt
Dat was ook zo!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal wel niet, hij zal wel weet iets zeggen in de trant van "veredeld Iers café-elftal"
kan die zijn nieuwe danspasjes showen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme John de Wolf. Waarom in hemelsnaam iemand die niks te melden heeft ?
Tuurlijk Vincent Bijloquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Kan ik dit ook terugkijken op internet?
Gebeurd anders nooooit......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme John de Wolf. Waarom in hemelsnaam iemand die niks te melden heeft ?
Fysiek?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond Johan wel wat magertjes
Nee weer 3 kwartier Feijenoordquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Oranje was gewoon geen onderwerp dit keer
Maandag misschien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Hij kraakte in de VI van Basten tot op het bot af. Waarom durft ie dat niet op TV ?
Nou dat mag dan wel. Anders is het een laffaard.quote:
Ik snap nogsteeds niet hoe je Roger uitspreektquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:56 schreef Urquhart het volgende:
Alleen die reportage van Sierd de Vos maakte het nog het kijken waard.
"Rotsjee" dacht ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet hoe je Roger uitspreekt
Trojer ofzo
Met pro-Ajax en dus ook pro-van Basten Barbera Barend naast m? Daar valt geen normale discussie mee te beginnen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Oranje was gewoon geen onderwerp dit keer
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Met vrouwen valt sowieso geen normale discussie over voetbal te beginnen![]()
Zie je wel ? Ze hebben geen tegenargumenten gaan alleen een beetje boos zitten mokken.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je wel ? Ze hebben geen tegenargumenten gaan alleen een beetje boos zitten mokken.
Okè serieuse discussie hierover, Barbara Barend is niet mijn afgevaardigde maar van RTL.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Tsja, als rooie Babs het beste is wat jullie af kunnen leveren op voetbalgebied
Hoezo, Babara Barend staat toch niet voor al die vrouwen die verstand van voetbal hebben,quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. k vind dat je nu een beetje de verantwoordelijkheid van je aan het afschuiven bent
Ab-so-luut ben helemaal los eigenlijk ook op een andere topic, word dat dat ik wat rustig wordt.quote:
Inderdaad, lekker feyenoord afzeikenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
idd
Zal wel hele aflevering Feyenoord en Ooijer zijn.. dus ik kijk
Nee, goede kerelquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:46 schreef maril het volgende:
Is die commentator/verslaggever altijd zo irri
kon ajax mooi afzeiken in kopenhagenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, goede kerel![]()
in tegenstelling tot Smeets
ff kijken zo, hoor nu alleen geluidquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:51 schreef kut_klo0n het volgende:
lekker aan t zweten barbara
denk dat ze een nieuw truitje heeft aangetrokkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ff kijken zo, hoor nu alleen geluid
daar gingen ze wat snel overheen, maar wel geniaal jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:17 schreef cultheld het volgende:
Koeman over Rosenberg die naar de tribune werd verwezen: "Ja, dat begrijp ik"
ze moet gewoon haar al oude: laaaaterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr eruit goeienquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef BigFire het volgende:
nog steeds vertikt ze het om 'doei' of 'dag' te zeggen op het eind![]()
waarom tochquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:29 schreef Paran0id het volgende:
Barbara: "Ronald weet dat ik niet zo van de mannen gecharmeerd ben"
Ja, een beetje een bot einde inderdaad. Een 'fijne avond' of 'welterusten alvast' kan er niet meer vanaf tegenwoordig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef BigFire het volgende:
nog steeds vertikt ze het om 'doei' of 'dag' te zeggen op het eind![]()
Inderdaad, dat deed Koeman goed, waardig en beargumenterend. Ik vond trouwens dat Derkens Koeman ook wel met respect behandelde. Dat is ook wel eens anders geweest. Ik zie Johan zo liever. De allerscherpste randjes mochten er wel wat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef MaxPower het volgende:
Ik vind Koeman wel eerlijk trouwens. Hij zegt gewoon wat hij met Ooijer bespreekt, terwijl de meeste coaches daar niet over uitweiden. Verder ging hij mooi de confrontatie aan met Derksen.
paar zweetplekkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het halverwege afgezet, heb ik nog wat gemist?
Ja, hij zei zelfs behoorlijk veel over de situatie Ooijerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:37 schreef Beschouw het volgende:
Eindelijk weer eens een boeiende aflevering, maandag. Lag hoofdzakelijk aan Koeman, die meer het achterste van zijn tong liet zien dan de meeste andere gasten.
Ik kan je alleen maar gelijk geven, vanavond bij Baantjer(moord in de Arena) zag je Wilfred op die plek in gesprek met Kieft over die zogenaamde moordzaak bij Ajax, ik dacht toenquote:
Dieptepunt was datquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, die Belg was wel heel slecht.
gaan ze weer gasten van SV recyclenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
Dirk Kuyt.
Als Wilfried de Jong de vragen stelt wel ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:13 schreef koningdavid het volgende:
Waarom nou weer Kuyt?
Ik zou Kluivert een veel interessantere gast hebben gevonden.
Als Patrick bij VI zit heb ik meer behoefte aan vragen over voetbal dan over zijn privé-leven eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Wilfried de Jong de vragen stelt wel ja.
Erg pijnlijk, dat interview...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Wilfried de Jong de vragen stelt wel ja.
Hij had er beter Koit van kunnen maken idd... of Calf was ook leuk geweest...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een piemel is het ook. Heeft de IJ ook expres vervangen door een Y voor een eventuele buitenlandse transfer![]()
Ik sla een keer over... Ging gisteren al bijna over mijn nek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:19 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond weer een politiek correcte uitspraken-show
Het meest schokkende vond ik de uitspraak dat hij zijn auto niet terug aan Jorien wil gevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik sla een keer over... Ging gisteren al bijna over mijn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |