Barbara heeft het antwoordquote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, dalijk toch het langverwachte antwoord of er in Nederland nog meer omgekocht wordt. Ik denk dat de politie met spanning zit te kijken.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:27 schreef DrDentz het volgende:
zometeen komen we te weten of het pas het topje van de ijsberg is, spannend
Gebeurt inderdaad wel vaak ja, dan laat ze die gasten gewoon doorlullen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef twi het volgende:
Tenenkrommend:"Oh, hehe, we hebben twee gesprekken door elkaar heen". En niet ingrijpen
Waarvoor zit je daar dan, domme doos?!
Ben benieuwd hoelang hij serieus wordt genomen door de spelers met zn piepstem. Volgens mij lopen ze hem na 2 weken al na te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef LuukBes het volgende:
Vanenburg, toptrainer in wording.
Barbara is over het algemeen goed geinformeerd over de zaken binnen Ajax hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ja. Barbara weet 't weer.
"hij wil het wel..."
Tuurlijk, sommigen vrouwen worden ervoor betaald, zij doet 't voor inside infoquote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Barbara is over het algemeen goed geinformeerd over de zaken binnen Ajax hoor.
Oh ongetwijfeld. Ik hoop dat ze haar een keer ritueel verbranden in dat stadion.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Barbara is over het algemeen goed geinformeerd over de zaken binnen Ajax hoor.
En dan zo'n stom giecheltjequote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef twi het volgende:
Tenenkrommend:"Oh, hehe, we hebben twee gesprekken door elkaar heen". En niet ingrijpen
Waarvoor zit je daar dan, domme doos?!
Da's toch geen piepstem. Is gewoon een iets hogere stem.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang hij serieus wordt genomen door de spelers met zn piepstem. Volgens mij lopen ze hem na 2 weken al na te doen.
Prima, die hebben we toch niet nodig.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef F4iTH het volgende:
Ok streep alle AZ spelers maar door
Precies. DS stikt er maar lekker in.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Prima, die hebben we toch niet nodig.
Willem in bloedvorm ? vond ik ook wel weer meevallenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb dat hele wijf niet gezien maar er ook niet opgelet![]()
Vond Willem trouwens in bloedvorm gisteren, lang niet gezien![]()
![]()
Voor zijn doen dan...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Willem in bloedvorm ? vond ik ook wel weer meevallen
Oh dat was zijn dochterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:55 schreef PLAE@ het volgende:
Die dochter van ten Cate die achter m zat was strontirritant.
Was Willem, ik lag onder de bank van het lachenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef A.Petacchi het volgende:
Ik vond die grap over dat overboord gooien bij het zeilen niet echt kunnen trouwens.![]()
Was dat trouwens Van Hanegem of Derksen die die grap maakte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |