Zal Johan niet leuk vinden... hij mag geen sigaar opsteken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Pakte ze nou net een crackpijp?
Dat bedoelt Henk dan ook met mensen die een mening geven zonder dat ze er verstand van hebben.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er valt me iets op aan Johan,
Hij lult altijd van:
"De wedstrijd was goed"
"De wedtsrijd was slecht, drama etc"
Maar nooit over waarom ie mooi of slecht was, en zodra iemand over tacktiek gaat lullen zoals Willem vaak doet dan is ie muis stil...
Ja dat vind ik idd ook. Had daar eignelijk ook beelden hiervan verwacht.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan we nog wat over het NL elftal praten ?
Idd nu weer, hij maakt een standaard opmerking van ik zou hem wisselen omdat ie tegen rood aanzat, maar bij het gelul over bijv looplijnen is ie echt muis en muis stil.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat bedoelt Henk dan ook met mensen die een mening geven zonder dat ze er verstand van hebben.
laatste 5 minuten gok ik dat ze ff snel over NL elftal pratenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja dat vind ik idd ook. Had daar eignelijk ook beelden hiervan verwacht.
Alsof we daar de komende maanden niet mee worden doodgegooid...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
laatste 5 minuten gok ik dat ze ff snel over NL elftal praten
Ik wil er elke dag wat over horenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alsof we daar de komende maanden niet mee worden doodgegooid...
Daar is een studio voor. Anders hadden ze het wel een vuilnisbelt genoemd.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk mensen in zo'n studio ?
Die maakt meer kapot dan Philips better kan makenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
PSV heeft ook een nieuwe trainer.
Daar is werkelijk geen woord over gewisseld nog zeker.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar is een studio voor. Anders hadden ze het wel een vuilnisbelt genoemd.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:20 schreef mcyodogg het volgende:
Nou Stam naar Ajax, Davids naar PSV
Eerlijk verdelen de routiniers.quote:
Logisch toch, Ajax heeft al een nieuwe rechtsbackquote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef BB-King het volgende:
Geen Kromkamp naar Ajax dus.
maakt de weg vrij voor Heerenveen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef BB-King het volgende:
Geen Kromkamp naar Ajax dus.
Doet ie ooit anders danquote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
God wat is Johan aan het slijmen ineens
Maar daar is Johan natuurlijk weer niet van op de hoogtequote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Logisch toch, Ajax heeft al een nieuwe rechtsback
Barbara heeft het antwoordquote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, dalijk toch het langverwachte antwoord of er in Nederland nog meer omgekocht wordt. Ik denk dat de politie met spanning zit te kijken.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:27 schreef DrDentz het volgende:
zometeen komen we te weten of het pas het topje van de ijsberg is, spannend
Gebeurt inderdaad wel vaak ja, dan laat ze die gasten gewoon doorlullen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef twi het volgende:
Tenenkrommend:"Oh, hehe, we hebben twee gesprekken door elkaar heen". En niet ingrijpen
Waarvoor zit je daar dan, domme doos?!
Ben benieuwd hoelang hij serieus wordt genomen door de spelers met zn piepstem. Volgens mij lopen ze hem na 2 weken al na te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef LuukBes het volgende:
Vanenburg, toptrainer in wording.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |