Ze hebben altijd wel goede optredensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut gemist ik heb zelfs een topic geopend over dat programma, zo hilarisch slecht is het.
Zal wel niet, hij zal wel weet iets zeggen in de trant van "veredeld Iers café-elftal"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 22.00 uur. Derksen was erg negatief in zijn column over van Basten. Kijken of ie er vanavond op terugkomt
Dat was ook zo!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal wel niet, hij zal wel weet iets zeggen in de trant van "veredeld Iers café-elftal"
kan die zijn nieuwe danspasjes showen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme John de Wolf. Waarom in hemelsnaam iemand die niks te melden heeft ?
Tuurlijk Vincent Bijloquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Kan ik dit ook terugkijken op internet?
Gebeurd anders nooooit......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme John de Wolf. Waarom in hemelsnaam iemand die niks te melden heeft ?
Fysiek?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond Johan wel wat magertjes
Nee weer 3 kwartier Feijenoordquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Oranje was gewoon geen onderwerp dit keer
Maandag misschien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Hij kraakte in de VI van Basten tot op het bot af. Waarom durft ie dat niet op TV ?
Nou dat mag dan wel. Anders is het een laffaard.quote:
Ik snap nogsteeds niet hoe je Roger uitspreektquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:56 schreef Urquhart het volgende:
Alleen die reportage van Sierd de Vos maakte het nog het kijken waard.
"Rotsjee" dacht ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet hoe je Roger uitspreekt
Trojer ofzo
Met pro-Ajax en dus ook pro-van Basten Barbera Barend naast m? Daar valt geen normale discussie mee te beginnen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Oranje was gewoon geen onderwerp dit keer
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Met vrouwen valt sowieso geen normale discussie over voetbal te beginnen![]()
Zie je wel ? Ze hebben geen tegenargumenten gaan alleen een beetje boos zitten mokken.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je wel ? Ze hebben geen tegenargumenten gaan alleen een beetje boos zitten mokken.
Okè serieuse discussie hierover, Barbara Barend is niet mijn afgevaardigde maar van RTL.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Tsja, als rooie Babs het beste is wat jullie af kunnen leveren op voetbalgebied
Hoezo, Babara Barend staat toch niet voor al die vrouwen die verstand van voetbal hebben,quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. k vind dat je nu een beetje de verantwoordelijkheid van je aan het afschuiven bent
Ab-so-luut ben helemaal los eigenlijk ook op een andere topic, word dat dat ik wat rustig wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |