Inderdaad, dat deed Koeman goed, waardig en beargumenterend. Ik vond trouwens dat Derkens Koeman ook wel met respect behandelde. Dat is ook wel eens anders geweest. Ik zie Johan zo liever. De allerscherpste randjes mochten er wel wat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef MaxPower het volgende:
Ik vind Koeman wel eerlijk trouwens. Hij zegt gewoon wat hij met Ooijer bespreekt, terwijl de meeste coaches daar niet over uitweiden. Verder ging hij mooi de confrontatie aan met Derksen.
paar zweetplekkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het halverwege afgezet, heb ik nog wat gemist?
Ja, hij zei zelfs behoorlijk veel over de situatie Ooijerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:37 schreef Beschouw het volgende:
Eindelijk weer eens een boeiende aflevering, maandag. Lag hoofdzakelijk aan Koeman, die meer het achterste van zijn tong liet zien dan de meeste andere gasten.
Ik kan je alleen maar gelijk geven, vanavond bij Baantjer(moord in de Arena) zag je Wilfred op die plek in gesprek met Kieft over die zogenaamde moordzaak bij Ajax, ik dacht toenquote:
Dieptepunt was datquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, die Belg was wel heel slecht.
gaan ze weer gasten van SV recyclenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
Dirk Kuyt.
Als Wilfried de Jong de vragen stelt wel ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:13 schreef koningdavid het volgende:
Waarom nou weer Kuyt?
Ik zou Kluivert een veel interessantere gast hebben gevonden.
Als Patrick bij VI zit heb ik meer behoefte aan vragen over voetbal dan over zijn privé-leven eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Wilfried de Jong de vragen stelt wel ja.
Erg pijnlijk, dat interview...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Wilfried de Jong de vragen stelt wel ja.
Hij had er beter Koit van kunnen maken idd... of Calf was ook leuk geweest...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een piemel is het ook. Heeft de IJ ook expres vervangen door een Y voor een eventuele buitenlandse transfer![]()
Ik sla een keer over... Ging gisteren al bijna over mijn nek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:19 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond weer een politiek correcte uitspraken-show
Het meest schokkende vond ik de uitspraak dat hij zijn auto niet terug aan Jorien wil gevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik sla een keer over... Ging gisteren al bijna over mijn nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |