Inderdaad, lekker feyenoord afzeikenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
idd
Zal wel hele aflevering Feyenoord en Ooijer zijn.. dus ik kijk
Nee, goede kerelquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:46 schreef maril het volgende:
Is die commentator/verslaggever altijd zo irri
kon ajax mooi afzeiken in kopenhagenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, goede kerel![]()
in tegenstelling tot Smeets
ff kijken zo, hoor nu alleen geluidquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:51 schreef kut_klo0n het volgende:
lekker aan t zweten barbara
denk dat ze een nieuw truitje heeft aangetrokkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ff kijken zo, hoor nu alleen geluid
daar gingen ze wat snel overheen, maar wel geniaal jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:17 schreef cultheld het volgende:
Koeman over Rosenberg die naar de tribune werd verwezen: "Ja, dat begrijp ik"
ze moet gewoon haar al oude: laaaaterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr eruit goeienquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef BigFire het volgende:
nog steeds vertikt ze het om 'doei' of 'dag' te zeggen op het eind![]()
waarom tochquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:29 schreef Paran0id het volgende:
Barbara: "Ronald weet dat ik niet zo van de mannen gecharmeerd ben"
Ja, een beetje een bot einde inderdaad. Een 'fijne avond' of 'welterusten alvast' kan er niet meer vanaf tegenwoordig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef BigFire het volgende:
nog steeds vertikt ze het om 'doei' of 'dag' te zeggen op het eind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |