quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:27 schreef DrDentz het volgende:
niet echt.. Johan zegt alleen dat Heitinga depressief is door de aankoop van Stam en Ogararu
Die in WK loopt ook niet goed hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef MaxPower het volgende:
Het is blijkbaar niet bijster spraakmakend gezien het weinige aantal posts in dit topic.
Niemand kijkt meer.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef MaxPower het volgende:
Het is blijkbaar niet bijster spraakmakend gezien het weinige aantal posts in dit topic.
Bedenkt ze die stellingen zelf? vré-se-lijk!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:38 schreef Nellid het volgende:
Zolang dat stomme wijf er zit zal ik niet vaak kijken ook...
Volgens mij wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Bedenkt ze die stellingen zelf? vré-se-lijk!
Ik hou daar ook niet van. Dat werd vooraf 2004-2005 & 2005-2006 ook al gezegd. Laat Ajax het eerst maar eens waar maken. Maar ik moet wel toegeven dat ik meer vertrouwen in het nieuwe seizoen heb dan een jaar geleden.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van. Dat werd vooraf 2004-2005 & 2005-2006 ook al gezegd. Laat Ajax het eerst maar eens waar maken. Maar ik moet wel toegeven dat ik meer vertrouwen in het nieuwe seizoen heb dan een jaar geleden.
Dat was door de eerste training en de persconferentie. En het was maar tien minuten.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Was wel een aardige uitzending vandaag. 75% ging weer ouderwets over Ajax.
Is dat zo raar na zo'n desastreus WK ?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef OnlineGokker het volgende:
Iedere dag het zelfde gezeur over wat er wel en niet fout ging met Van Basten en Oranje
Ja, belachelijk dat ze het niet over de periode-titel kansen van Veendam hebben gehad.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef OnlineGokker het volgende:
Iedere dag het zelfde gezeur over wat er wel en niet fout ging met Van Basten en Oranje
Zo, ze hebben er zin in daar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit seizoen maar liefst twee keer!
Op vrijdagavond na de live-wedstrijd EN op maandagavond uiteraard. Genieten
Dat was toch de afgelopen jaren altijd al? Op maandag de nabeschouwing en op vrijdag de voorbeschouwing met de quiz en het bandenschieten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit seizoen maar liefst twee keer!
Op vrijdagavond na de live-wedstrijd EN op maandagavond uiteraard. Genieten
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef DrDentz het volgende:
Zal Johan Ronald al een een toptrainer vinden?
Als Genee nog presentator was wel ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
die vraag gaat inderdaad 100% gesteld worden..
"Hij moet toch werken met zeer leuke voetballers voor een provincieclub maar zeker niet voor een topclub als PSV"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:37 schreef DrDentz het volgende:
ja en ik weet het antwoord al.. "nog niet!"
Idd, met pappie aan haar zijdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Genee nog presentator was wel ja.
Ik zag gisteren trouwens Babs bij een of ander tros programma. Ze wilde aan het tros publiek bewijzen dat ze echt wel verstand van voetbal heeft. Tenenkrommend![]()
Nah niet als Ronald erbij zit, dan is het wel wat gematigderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Hij moet toch werken met zeer leuke voetballers voor een provincieclub maar zeker niet voor een topclub als PSV"
[i] Ronald staat nu eenmaal niet bekend om z'n sterke aankopen. Ik vind [insert naam] nou ook weer niet zo'n goeie aankoop"{/i]
Zoiets zal het wel gaan worden![]()
inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Genee nog presentator was wel ja.
Ik zag gisteren trouwens Babs bij een of ander tros programma. Ze wilde aan het tros publiek bewijzen dat ze echt wel verstand van voetbal heeft. Tenenkrommend![]()
Kut gemist ik heb zelfs een topic geopend over dat programma, zo hilarisch slecht is het.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Stansfield het volgende:
Tros zomeravond ofzo. Echt verschrikkelijk.
Ze hebben altijd wel goede optredensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut gemist ik heb zelfs een topic geopend over dat programma, zo hilarisch slecht is het.
Zal wel niet, hij zal wel weet iets zeggen in de trant van "veredeld Iers café-elftal"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 22.00 uur. Derksen was erg negatief in zijn column over van Basten. Kijken of ie er vanavond op terugkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |