Als Edgar Davids komt, heb je nog altijd geen rechtshalf in de selectie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:05 schreef Messenga het volgende:
Waarom allebei?
Overbezetting is ook niet goed voor een groep.
Maar hoe wou je dan gaan spelen? Landzaat is niet direct een type om aanvallend te gaan spelen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Edgar Davids komt, heb je nog altijd geen rechtshalf in de selectie.
En waar laat je dan Vermaelen, Heitinga, Boakye etc? Er zijn tenslotte maar 3 plekken over.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
3-4-3, met een ruit op het middenveld. Defensief dan Hedwiges Maduro, linkshalf Edgar Davids, rechtshalf Denny Landzaat en op tien Wesley Sneijder.
Achterin van links naar rechts: Thomas Vermaelen, Johnny Heitinga en Jaap Stam, waarvan de buitenste twee de mandekkers. Dit systeem overigens alleen maar in de eredivisie, in de CL (en in de toppers in eredivisie) zou ik met vier man achterin spelen (Urby Emanuelson, Thomas Vermalen, Jaap Stam en George Ogararu) en Hedwiges Maduro verliest dan zijn plaats in de basisopstelling.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
En waar laat je dan Vermaelen, Heitinga, Boakye etc? Er zijn tenslotte maar 3 plekken over.
Dat zou dan als verdedigingsblok Ogararu - Stam - Urby zijn?
wij heten geen PSV, dus: ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef rubbereend het volgende:
is er zoveel geld beschikbaar dat beide gekocht zouden kunnen worden?
Geld is geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef rubbereend het volgende:
Davids mag voor weinig weg bij de Spurs en Gabri is transfervrij. Als je het over Landzaat hebt: daar is in principe ook nog genoeg geld voor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef rubbereend het volgende:
Volgend jaar nog meer, vanwege de verhogingen van de seizoenskaartenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
Een pot van dik 60 miljoen. Maar dat is niet voor alleen dit jaar neem ik aan. Is gewoon een spaarpotje wat achter de hand gehouden wordt.
Noem dan een rechtshalf die er meteen staat, die we volgend seizoen kunnen opstellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef Radegast het volgende:
Geen Landzaat please.
ach die scc's leveren maar 10 miljoen op. Wat is dat op de totale begroting...niks toch ;Pquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgend jaar nog meer, vanwege de verhogingen van de seizoenskaarten.
Als Davids komt: Sneijderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Noem dan een rechtshalf die er meteen staat, die we volgend seizoen kunnen opstellen.
Sneijder of Maduro.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Noem dan een rechtshalf die er meteen staat, die we volgend seizoen kunnen opstellen.
Ik vond die 2-3 vorig jaar in Rotterdam niet bepaald sloomquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:31 schreef Nashje het volgende:
Maduro is te sloom voor rechtshalf.
Dat was meer omdat heel feyenoord bleef staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond die 2-3 vorig jaar in Rotterdam niet bepaald sloom.
Hahaquote:
Het was feyenoord maar......quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond die 2-3 vorig jaar in Rotterdam niet bepaald sloom.
heitinga - stam - Vermaelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:51 schreef koningdavid het volgende:
Wie wil Ajax eigenlijk aantrekken voor de linksbackpositie?
We hebben daar nu toch alleen Urby?
Liever geen geld in kas en wél presteren, dan andersom.quote:
Ja Ogararu hebben we voor jan L*L gehaald zeker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heitinga - stam - Vermaelen
- - - - - - Maduro
nog steeds benieuwd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef -Wolf- het volgende:
Even tussendoor, Vermaelen is toch een rechtspoot?
hmm,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Ogararu hebben we voor jan L*L gehaald zeker?
Zijn dat tegenwoordig de voorwaarden van een goede back dan? Volgens mij moet een back primair verdedigen en eventueel een keer mee opkomen leuk, maar zeker niet noodzakelijk....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:00 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Vermaelen niet echt een linksback. Heeft hij snelheid en kan hij goed opkomen?
Vermaelen is linksbenig en rechtshandig.quote:
Ik vind het zeker een pré als backs kunnen opkomen. Je weet zelf wel hoe belangrijk Maxwell en Emanuelson in die rol zijn geweest. Bij Urby ging dat vaak helaas gepaard met wat mindere defensieve capaciteiten maar zowel Maxwell als Emanuelson hebben als opkomende back goede dingen laten zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zijn dat tegenwoordig de voorwaarden van een goede back dan? Volgens mij moet een back primair verdedigen en eventueel een keer mee opkomen leuk, maar zeker niet noodzakelijk....
Met de komst van Maxwell en Trabelsi moeten de backs ineens net zo gevaarlijk zijn als onze buitenspelers.
Ik ben echt nog steeds 100% voor mandekkende backs, maar met het aantrekken van Ogararu vrees ik dat er ook komende seizoen met opkomende backs gespeeld gaat worden.
Waarvan hoeveel de laatste 30 jaar?quote:
Deze discussie is hier al tot in den treure gevoerd, maar ik ben voorstander van mandekkende backs en een '4' die bij balbezit doorschuift naar het middenveld waardoor je daar een extra man creeërt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind het zeker een pré als backs kunnen opkomen. Je weet zelf wel hoe belangrijk Maxwell en Emanuelson in die rol zijn geweest Bij Urby ging dat vaak helaas gepaard met wat mindere defensieve capaciteiten maar zowel Maxwell als Emanuelson hebben als opkomende back goede dingen laten zien.
Of wat dacht je van Trabelsie? Ook belangrijk, en opkomende back.
Waarom is maxwell blond bij PES5?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef -Wolf- het volgende:
Vermaelen is dus linksbenig. Maar waarom is hij bij PES5 dan rechtsbenig?
Omdat die voetbalspelletjes kut zijn. Hij is linksbenig. 100% zeker.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef -Wolf- het volgende:
Vermaelen is dus linksbenig. Maar waarom is hij bij PES5 dan rechtsbenig?
Een wijs man zei eens: 'Je bent zo goed als je laatst gespeelde wedstrijd'quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Altijd leuk dat die boeren alleen maar aankomen met de laatste 30 jaar
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Deze discussie is hier al tot in den treure gevoerd, maar ik ben voorstander van mandekkende backs en een '4' die bij balbezit doorschuift naar het middenveld waardoor je daar een extra man creeërt.
Maxwell en Trabelsi zijn zeker belangrijk geweest, maar het is niet de speelstijl die ik het liefst zie...!
Dat boeit me geen reet uit, maar links of rechtsbenig maakt bij het spelen wel uit.quote:
Dan pas je dat aan lamme tak. Bij edit playerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat boeit me geen reet uit, maar links of rechtsbenig maakt bij het spelen wel uit.
En PES is heilig!
Jaja, jullie lopen in. Misschien maak je het nog mee dat PSV ooit de recordkampioen zal worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Zegt in ieder geval genoeg dat PSV op basis van de laatste 30, 20 en 10 jaar het vaakst kampioen van Nederland is geworden
Zegt inderdaad veel dat je alleen naar de laatste 30 jaar kijkt, omdat het meest positieve voor je is. . .quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Zegt in ieder geval genoeg dat PSV op basis van de laatste 30, 20 en 10 jaar het vaakst kampioen van Nederland is geworden
Tsja... is nu al te laat. Heb 'm al vervangen door Chivu op linksachter.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan pas je dat aan lamme tak. Bij edit player.
Boeiend. Het gaat om het totaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Het klopt niet eens wat je zegt prutser. In de afgelopen 30 jaar zijn ajax en psv allebei 13 keer landskampioen geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Ajax 13quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Het klopt niet eens wat je zegt prutser. In de afgelopen 30 jaar zijn ajax en psv allebei 13 keer landskampioen geweest.
En nou wegwezen uit ons topic![]()
quote:23/5/2006 - Zaakwaarnemer: voorkeur Gabri voor transfer naar Espanyol
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Gabri liet in El Mundo Deportivo weten dat de middenvelder een voorkeur heeft voor een transfer naar Espanyol. In dat geval zouden hij en zijn familie gewoon in Barcelona kunnen blijven wonen. Onderhandelingen met die club zijn echter nog niet heel concreet. Volgens de zaakwaarnemer bestaat er vanuit diverse clubs interesse voor Gabri. Probleem is echter het hoge salaris van de Spanjaard dat maar weinig clubs kunnen betalen. Een goede club uit Londen zou geinteresseerd zijn, maar die wacht nog op duidelijkheid over wie de club gaat trainen volgend seizoen.
En toen was het stilquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Het klopt niet eens wat je zegt prutser. In de afgelopen 30 jaar zijn ajax en psv allebei 13 keer landskampioen geweest.
En nou wegwezen uit ons topic![]()
Nee hoorquote:
Hoeft niet, blijf maar weg. Dit is het AJAX-topic, en niet het psv-topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zit op m'n werk en niet te F5en in jullie lieve topicje.
Kom zo terug Aldos Schatje![]()
Daar lijkt het soms wel verdacht veel op....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
Mooi!! Ben benieuwd welke discussie je nou weer gaat opstartenquote:Kom zo terug Aldos Schatje![]()
Blijf aub weg calimero.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
Kom zo terug Aldos Schatje![]()
Juust'm, met een nummer 10!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:46 schreef Nega het volgende:
Ik hoop gewoon weer op de traditionele 4-3-3. Zoals het hoort.
Ben ik met je eens Vaduz.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben overigens blij dat Ajax niet met 3 verdedigers gaat spelen, dat kan in het huidige voetbal echt niet meer. Het brengt een elftal te snel uit balans.
Ik oefen hem ook steeds, ik verspreek me steeds, dan klinkt het als Ogaragrurauruu...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je 'm precies uitspreekt
O-tsja-ra-ru
Precies, dus het wordt zonder een 10.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:22 schreef BadRabbit het volgende:
Ajax gaat gewoon zoals Barcelona spelen, dus met backs die mee op mogen komen en met de punt naar achteren op het middenveld.
Stond in het vorige topic: http://www.youtube.com/watch?v=LEZbt1pAPPw&search=ogararuquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je 'm precies uitspreekt
O-tsja-ra-ru
Maak er zo'n mooie ja - nee sticker vanquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
In het tweede misschien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
Ga je nu heel het seizoen een betoog houden voor Olaf? Je bent net klaar met Blind.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
bij mvv?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
Stoel 4 op de bank bedoel je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
Ach ja een betoog. Het waren slechts 4 woorden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ga je nu heel het seizoen een betoog houden voor Olaf? Je bent net klaar met Blind.
Zolang het maar geen 4 maanden wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef marsu het volgende:
[..]
Ach ja een betoog. Het waren slechts 4 woorden.
Liever niet. Kost ook teveel geld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten-update
- Landzaat gaat komen
- Mathijsen komt na het WK
Ik heb het liever ook niet. In het geval van Mathijsen zou een Engelse of Spaanse topclub de hele zaak kunnen blokkeren. Maar Landzaat schijnt wel serieus te zijn.quote:
Ik was wel tevreden met zijn komst, maar vind hem nu een Lucius: een ideale 12e man.quote:
Ah, je leest ook op de web-log van Dapperestrijdersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten-update
- Gabri was een afleidingsmanouvre
- Landzaat gaat komen
- Defour komt
- Pocognoli schijnt niet meer betrokken te worden in de Genk-deal. Ajax beraadt zich nog wat ze gaan doen met de linksback positie.
- Ogararu is zeker
- Davids komt zeer snel
- Mendes da Silva wordt voor de bank gehaald
- De kans dat Jenner komt is kleiner geworden, omdat die deal met Genk (Defour + Pocognoli en De Mul) dreigt af te ketsen.
I'm just the messenger
Jepquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, je leest ook op de web-log van Dapperestrijders
Bron: Ajax.nlquote:Ajax contracteert George Ogararu
Amsterdam, 23 mei 2006
Ajax heeft overeenstemming bereikt over de overgang van George Ogararu van Steaua Boekarest naar Ajax. Het contract van Ogararu met Ajax gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van vier jaar.
De Roemeense rechtervleugelverdediger werd op 3 februari 1980 geboren in Boekarest. Sinds een aantal jaar is hij vaste waarde in het elftal van Steaua Boekarest. Op dit moment staat Ogararu met zijn club bovenaan de ranglijst van de Roemeense nationale competitie. Zijn debuut voor het nationale elftal maakte hij op 26 maart jongstleden in de wedstrijd Roemenië - Nederland.
Het embleem dat adidas overal op laat zettenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef jna het volgende:
Wat is dat op die mouw?
Lijkt me een beetje overkill....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:28 schreef TimmyAsd het volgende:
leuke geruchten, Dus Davids, Landzaat, Defour en Mendes als ik het zo lees
Overkillquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overkill....
En sneijder, maar je mag best wat meer middenvelders hebben.. Boukhari, Pienaar en Galasek zijn vertrokken hoor..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Danny en davids? please we hebben maduro ook nog...
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef jna het volgende:
[..]
Komt volgens mij door wat hij er onder aan heeft
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Mendes komt niet naar Ajax. Meer zeg ik er niet over, want wat er wel speelt staat nog niet op internet en mag ik nog niet posten.
Je brengt goed nieuwsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Mendes komt niet naar Ajax. Meer zeg ik er niet over, want wat er wel speelt staat nog niet op internet en mag ik nog niet posten.
Okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Stevie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Is geen onzin en ik post het echt niet, want dan ben ik die bron (op msnquote:
Ja, dat is een inkoppertje. Ik heb van een bron gehoord dat Sjaak Polak niet naar Ajax komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is geen onzin en ik post het echt niet, want dan ben ik die bron (op msn) kwijt
. Ik zeg alleen dat ie niet naar Ajax gaat.
Als wat?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VoreG het volgende:
Kluivert naar Ajax!
Relaxed, eindelijk een spits. Dat is echt de ontbrekende schakel in het elftal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VoreG het volgende:
Kluivert naar Ajax!
Ach, dan verpatsen we Harry en Rosenberg toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed, eindelijk een spits. Dat is echt de ontbrekende schakel in het elftal.
Precies!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed, eindelijk een spits. Dat is echt de ontbrekende schakel in het elftal.
Heden en verleden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef DrDentz het volgende:
toch even de topscorer aller tijden van Oranje en FC Barcelona
Gewoon iedereen. Huntelaar, Babel, Manuchardinges.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, dan verpatsen we Harry en Rosenberg toch?![]()
Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon iedereen. Huntelaar, Babel, Manuchardingesyan.
Kluivert is de man.
Kluivert is zinnig, die rotterdamer van een Schigt daarentegen nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:05 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.
Ben je '95 vergeten ofzo? Seedorf terug, Davids terug, Kluivert terug. Misschien dat Ettepet ook nog een keertje wil keepen. Bogarde doet tegenwoordig ook niet zo heel veel meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:05 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.
Iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert moeten we lekker onthouden om zn puntertje in Wenen, die gaat hier toch alleen maar tegenvallen als hij komt.
En ik heb Kluivert nog geen winnend doelpunt zien maken in een EK finalequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef VoreG het volgende:
We lopen Huntelaar wel op te hemelen maar die heb ik geen winnend doelpunt zien scoren in de CL finale.
Hij bracht ons anders wel de wereldwijd hoogaangeschreven Gatorade Cup hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef VoreG het volgende:
We lopen Huntelaar wel op te hemelen maar die heb ik geen winnend doelpunt zien scoren in de CL finale.
Daarom is Harry ook een goede invallerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En ik heb Kluivert nog geen winnend doelpunt zien maken in een EK finale![]()
[afbeelding]
En hij staat nog steeds onder contract?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef VoreG het volgende:
Seedorf terug? Ach waarom ook niet... Dan hebben we met Maduro, Landzaat en Seedorf de drie meest overgewaardeerde Nederlandse spelers van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben je '95 vergeten ofzo? Seedorf terug, Davids terug, Kluivert terug. Misschien dat Ettepet ook nog een keertje wil keepen. Bogarde doet tegenwoordig ook niet zo heel veel meer.
Kan Huntelaar weer zijn luier om doen.
Inderdaad. Sjezus, wat is Trabelsi een goede voetballer...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Dus we hebben de vierde Roemeen in de clubhistorie binnen.
Ben benieuwd wat de man kan gaan brengen. Hatem opvolgen is een loodzware klus.
Niet dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Inderdaad. Sjezus, wat is Trabelsi een goede voetballer...![]()
Zeker weten. Ik ben alleenquote:
Ik gun Huntelaar ook wekelijkse speelminuten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef twi het volgende:
Ik gun Harry alleen meer dan bankzitter zijn en eens in de maand een keertje invallen.
Wat is of wat zijn je bronnen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten-update
- Gabri was een afleidingsmanouvre
- Landzaat gaat komen
- Defour komt
- Pocognoli schijnt niet meer betrokken te worden in de Genk-deal. Ajax beraadt zich nog wat ze gaan doen met de linksback positie.
- Ogararu is zeker
- Davids komt zeer snel
- Mendes da Silva wordt voor de bank gehaald
- De kans dat Jenner komt is kleiner geworden, omdat die deal met Genk (Defour + Pocognoli en De Mul) dreigt af te ketsen.
I'm just the messenger
Dapperestrijders.web-log.nl En dan op 80% ongeveer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat is of wat zijn je bronnen als ik vragen mag?
ff topic doorlezen, dat kun je het zo vindenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat is of wat zijn je bronnen als ik vragen mag?
okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dapperestrijders.web-log.nl En dan op 80% ongeveer.
SS3000, elia, en WijsNeus zijn de 'insiders'. Zitten er vaak heel dicht bij en waren bijvoorbeeld met Stam en Ten Cate er heel vroeg bij.
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oy, waar slaat dat nou weer op?quote:
Foto'squote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef Nashje het volgende:
Oja, dat nieuwe thuisshirt is echt sjiek. Eindelijk weer een doorlopende rode baan. Misschien ga 'k hem halen (ondanks Adidas).
En Braafheid is een goede optie voro linksback.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dapperestrijders.web-log.nl En dan op 80% ongeveer.
SS3000, elia, en WijsNeus zijn de 'insiders'. Zitten er vaak heel dicht bij en waren bijvoorbeeld met Stam en Ten Cate er heel vroeg bij.
ja dat was hij jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de beste rechtsback van europa als ie in vorm isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
daar heb ik mij een tijd geleden al bij neergelegd....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik ben alleenomdat hij weg gaat...
Aan het einde van het seizoen (als ie speelde) was ie echt slecht...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de beste rechtsback van europa als ie in vorm is
En hoe kom je aan dit nieuws?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Defour lijkt af te ketsen.
Nouja, Defour en Ajax hadden al een akkoord. Maar Ajax komt er niet uit met Genk.
Heeft die arme gast een reden nodig om spontaan in vreugde uit te barsten om KJH dan?quote:
ja, dat zat ik achteraf te denken ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heeft die arme gast een reden nodig om spontaan in vreugde uit te barsten om KJH dan?
Groenendijkquote:Ten Cate laat zich niet uit over Blind, Groenendijk wel 23 mei 2006
Alfons Groenendijk: 'Ik heb veel respect voor de manier waarop Danny hier heeft gewerkt' Voordat hij zijn jawoord gaf aan de Ajax-directie belde de nieuwe assistent van Henk ten Cate, Alfons Groenendijk, eerst nog met de ontslagen Danny Blind. "Dat deed ik omdat ik veel respect heb voor de manier waarop hij hier heeft gewerkt", verklaart de Leidenaar in de Volkskrant. "Danny zei tegen mij: wat er speelt, daaraan kun jij niets doen. Je moet gewoon je kans pakken. Die uitspraak zette het licht voor mij op groen."
Groenendijk, die overigens ook werkzaam is als analist, ziet zijn betrekkelijke onervarenheid met het werken in de schijnwerpers niet als een gemis. "Ik heb dan geen vijftig interlands gespeeld, maar ik ben als speler van Ajax, FC Utrecht en Manchester City wel het een en ander gewend. Bovendien is kritiek een aspect van het vak dat er gewoon bij hoort."
Ook Ten Cate, de nieuwe hoofdtrainer van Ajax, wil zich niet uitlaten over zijn voorganger. "Danny is weg bij Ajax en daar kan ik natuurlijk in wezen niks aan veranderen", zei de oefenmeester in het radioprogramma Evers staat op. "Dat is iets tussen hem en het bestuur van Ajax. Ik ben geen insider in deze, ik kan er weinig over zeggen. Maar het blijft altijd een hele vervelende zaak als een trainer ergens moet vertrekken. Dat is gewoon niet leuk. En buiten dat, een van mijn allerbeste vrienden zit erbij. Dat is Gerard van der Lem, dus het is helemáál niet leuk."
Kijken die sukkels op Fok ofzo? Ik heb om 21:21 gemeld dat Ajax persoonlijk rond zou zijn met Defourquote:'Ajax ook rond met Defour'
Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 23 mei om 22:52
Steven Defour lijkt de volgende versterking te worden voor Ajax. Volgens diverse media hebben de Amsterdammers inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt met de Belgische middenvelder.
Ajax moet nog wel tot overeenstemming komen met Defour's huidige werkgever RC Genk. De Belgische club lijkt een flinke transfersom te vragen het toptalent. Mogelijk loopt dit bedrag zelfs op tot 6 miljoen euro.
voetbalzone
Wat moet je met spelers als Dembele en Cziommer, zogenaamde topspelers, als je Perez niet kan behouden (die veel liever naar Ajax gaat). Overigens heb ik Jaap Stam ook niet zien springen om veel liever naar AZ te komen en zie ik dat Defour en Davids ook niet doen.quote:Bij AZ zelf is er ook verwondering. Met name over het feit dat alle benaderde spelers ook daadwerkelijk wilden komen. 'Daar moet ik echt aan wennen, het enthousiasme bij de spelers als je ze voor het eerst belt…', zegt technisch directeur Marcel Brands in de nieuwe Voetbal International. 'Iedereen reageert positief en gelooft heel erg in ons verhaal. Ik ben er niet mee bezig Ajax af te troeven, maar het zegt wel veel dat spelers liever naar AZ komen.'
Als Ajax echt voor Cziommer was gegaan, dan had Cziommer volgend jaar in Amsterdam gespeeld. Maar daar zijn ze te achterlijk voor in alkmaar om dat te kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Marcel Brands wil ook Ajax-bashen zo te lezen in de nieuwe VI.
[..]
Wat moet je met spelers als Dembele en Cziommer, zogenaamde topspelers, als je Perez niet kan behouden (die veel liever naar Ajax gaat). Overigens heb ik Jaap Stam ook niet zien springen om veel liever naar AZ te komen en zie ik dat Defour en Davids ook niet doen.
Marcel Brands begint ook al te irriteren terwijl het toch altijd een bescheiden jongen was.
Ach, laat ze lekker in de waan. Grootheidswaanzin heerst in Alkmaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als Ajax echt voor Cziommer was gegaan, dan had Cziommer volgend jaar in Amsterdam gespeeld. Maar daar zijn ze te achterlijk voor in alkmaar om dat te kunnen begrijpen.
Daar gaan toch kapot aanquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, laat ze lekker in de waan. Grootheidswaanzin heerst in Alkmaar.![]()
En kan dat ons wat schelen? Binnen enkele jaren spelen ze weer in de grauwe middenmoot.quote:
Het kan ons niet schelen, maar het is wel leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En kan dat ons wat schelen? Binnen enkele jaren spelen ze weer in de grauwe middenmoot.
Af en toe een uitschieter is best leuk, vraag het Feyenoord, maar de laatste jaren zijn Ajax en (vooral) PSV toch onaantastbaar voor de rest van de eredivisie.
Marcel Brands staat onder invloed van Ome Dirk mensen veranderen nu eenmaal als ze bij die sekte zitten, gelukkig is van Geel net op tijd wakker gewordenquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Marcel Brands wil ook Ajax-bashen zo te lezen in de nieuwe VI.
[..]
Wat moet je met spelers als Dembele en Cziommer, zogenaamde topspelers, als je Perez niet kan behouden (die veel liever naar Ajax gaat). Overigens heb ik Jaap Stam ook niet zien springen om veel liever naar AZ te komen en zie ik dat Defour en Davids ook niet doen.
Marcel Brands begint ook al te irriteren terwijl het toch altijd een bescheiden jongen was.
Veels te lang geleden, het wordt echt weer eens tijdquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Elf jaar geleden, alsof het gisteren was.![]()
precies, ik hoop dat het met net zulk voetbal zal zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Veels te lang geleden, het wordt echt weer eens tijd
Hoezo schat je PSV niet zo gevaarlijk in dan op het moment?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het positief dat AZ zo goed meedoet. Goed voor de competitie, goed voor de concurrentie en ook goed voor Ajax dus!
De competitie moet wel een beetje spannend blijven, anders wordt Ajax volgend seizoen te makkelijk kampioen
Maar serieus, ik zie AZ komend seizoen als de grootste concurrent, gevaarlijker dan PSV op dit moment.
Ik denk dat dat toch wel een beetje afhankelijk is van de transfers bij PSV deze zomer. Cocu en Gomes blijven, als nu ook Farfan, Ooijer en Alex blijven dan blijft de basis van dit seizoen gewoon intact. Grote minpunt bij PSV is het verlies van Hiddink, maar het aanblijven van Cocu compenseert dat voor een groot deel, daarnaast lopen er wat jongens daar die dit seizoen niet altijd goed speelden, maar van wie ik komend seizoen wel meer verwacht (denk aan bijvoorbeeld Simons, Vayrynen, Aissati en Afellay).quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het positief dat AZ zo goed meedoet. Goed voor de competitie, goed voor de concurrentie en ook goed voor Ajax dus!
De competitie moet wel een beetje spannend blijven, anders wordt Ajax volgend seizoen te makkelijk kampioen
Maar serieus, ik zie AZ komend seizoen als de grootste concurrent, gevaarlijker dan PSV op dit moment.
Het zal nog een beetje liggen aan wat er op de transfermarkt gaat gebeuren, ook na het WK.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo schat je PSV niet zo gevaarlijk in dan op het moment?
Ik denk dat Van Gaal met dit AZ gewoon meer kan bereiken dan Koeman met dit PSV, zeker als Alex en Farfan ook nog dreigen te vertrekken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo schat je PSV niet zo gevaarlijk in dan op het moment?
Dat waren we afgelopen seizoen ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:04 schreef PyTh het volgende:
Ik denk wel dat ajax aankomend seizoen titelkandidaat nummer 1 is hoor.
Ja precies... Veel is afhankelijk van het wk eigenlijk..quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Het zal nog een beetje liggen aan wat er op de transfermarkt gaat gebeuren, ook na het WK.
Maar ik schat PSV hoger in dan AZ volgend jaar.
Ik verwacht ook wel dat er nog wat spelers zullen vertrekken bij AZ.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Farfan is weg bij de boeren
Staat nu vandaag ook in AD, dat er bijna een akkoord is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Groenendijk.
[..]
Kijken die sukkels op Fok ofzo? Ik heb om 21:21 gemeld dat Ajax persoonlijk rond zou zijn met Defour. De clubs dus nog niet.
Hardnekkiger wordende geruchten rond Hamburg SV en CSKA Moskouquote:
Dat zou toch best zielig zijn..quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hardnekkiger wordende geruchten rond Hamburg SV en CSKA Moskou![]()
Hoop doet levenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hardnekkiger wordende geruchten rond Hamburg SV en CSKA Moskou![]()
Ach ja, van mij mag ie wel blijven, blijft het iig nog eerlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven![]()
HSV zelf heeft het bericht al ontkracht omtrent het eventueel aantrekken van Jefferson.
Rusland heeft hij geen trek in heeft hij al laten weten.
Hij zal PSV alleen inruilen voor een Europese Topploeg
Ik begon er niet overquote:
Klopt, vermeld het alleen evenquote:
ik ookquote:
quote:Belgisch international en voormalig Ajax-speler Jelle van Damme keert terug naar zijn vaderland. Van Damme zal, volgens verschillende media een vierjarig contract tekenen bij de Belgisch kampioen.
De 23-jarige international kwam in het afgelopen seizoen amper in actie bij Werder Bremen. Om het geheel helemaal rond te maken moeten Anderlecht en Southampton, de eigenaar van Van Damme, het nog eens worden over enkele details.
Van Damme, die volgens La Derničre Heure slechts 500.000 euro hoeft te kosten, moet bij Anderlecht de concurrentie aangaan met Olivier Deschacht en oud-Feyenoorder Bart Goor.
Kom je daar nu mee aankakken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kuyt mogelijk ook weg bij Feyenoord (verklaard waarom hij zo jankte, het was zijn laatste match tegen ajax)...
Hij heeft pas vandaag bekend gemaakt dat ook Liverpool interesse heeft...quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kom je daar nu mee aankakken?
Je bent wel snel![]()
dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:56 schreef PLAE@ het volgende:
Ja als we de officiele lezingen van alles volgen dan is er ook pas sinds 2 weken contact tussen Ten Cate en Ajax.
Nee, maarja.. kan hij er wat aan doen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Toch is het niet goed dat dat soort spelers weer vertrekken uit Nederland...
Ach, ik denk dat we met spelers als Japie en misschien Edjequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat is niet te vermijden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Misschien gaat hij van de week nog rotti eten met HTCquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:40 schreef Badabingea het volgende:
Is Davids al op de koffie geweest bij v. Geel?
Jammer dat die gast nooit een fatsoenlijke pot heeft gespeeld voor Ajax, hij kon het welquote:
quote:Kwame Quansah heeft een eenjarig contract getekend bij Heracles Almelo, de club waaraan hij de afgelopen twee seizoenen al door Ajax werd verhuurd.
De 23-jarige Ghanees brak bij Ajax nooit door en bleef steken op één duel in de Amsterdamse hoofdmacht. Voordat hij op huurbasis naar Heracles verhuisde, kende de aanvaller ook huurperiodes bij het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen en AIK uit Zweden.
Voor Heracles speelde hij de afgelopen twee seizoenen 65 competitieduels en maakte dertien goals.
appeltje eitjequote:Klaas-Jan Huntelaar kan op het EK onder 21 in Portugal een record breken. De 22-jarige spits van Ajax heeft nog één doelpunt nodig om Roy Makaay en Arnold Bruggink te evenaren als topscorer aller tijden van Jong Oranje en het Olympisch Elftal. Huntelaar maakte in zeventien interlands veertien goals.
Makaay en Bruggink kwamen tot vijftien treffers, maar hadden daar respectievelijk 27 en 31 interlands voor nodig. Bruggink is met dat aantal van 31 wedstrijden recordinternational. Van de huidige selectie van Jong Oranje kwam Daniël de Ridder met achttien interlands het vaakst in actie voor Jong Oranje/het Olympisch Elftal.
bron: voetbal.nl
Ik zie dit liever van voetbalprimeur komen dan van voetbalzonequote:Op woensdag 24 mei 2006 15:09 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft akkoord met Davids
24 mei 2006, 14:18
Door: Ronnie Vermonden
Volgens diverse media heeft Ajax een persoonlijk akkoord bereikt met Edgar Davids. Beide clubs daarentegen zijn er nog niet voor de volle 100% uit.Maar volgens Martin van Geel zal dit slechts een kwestie van tijd zijn.
Davids speelde in de jaren 90 al eerder voor Ajax.Via Juventus en Tottenham Hotspur gaat hij nu zijn comeback maken bij de Amsterdamse club.
Davids wordt vooral geroemd om zijn agressieve manier van spelen.
Bron:Voetbalprimeur
Dan heb jij verkeerde ogenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalprimeur is in mijn ogen een niveau lager dan Voetbalzone, dus wacht wel op een AD ofzo.
over niveau gesproken bedoel je?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalprimeur is in mijn ogen een niveau lager dan Voetbalzone, dus wacht wel op een AD ofzo.
Die komt volgend jaar terug, wanneer Huntelaar voor 28 miljoen verkocht is aan SCUM.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:24 schreef VoreG het volgende:
Kluivert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |