Als Edgar Davids komt, heb je nog altijd geen rechtshalf in de selectie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:05 schreef Messenga het volgende:
Waarom allebei?
Overbezetting is ook niet goed voor een groep.
Maar hoe wou je dan gaan spelen? Landzaat is niet direct een type om aanvallend te gaan spelen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Edgar Davids komt, heb je nog altijd geen rechtshalf in de selectie.
En waar laat je dan Vermaelen, Heitinga, Boakye etc? Er zijn tenslotte maar 3 plekken over.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
3-4-3, met een ruit op het middenveld. Defensief dan Hedwiges Maduro, linkshalf Edgar Davids, rechtshalf Denny Landzaat en op tien Wesley Sneijder.
Achterin van links naar rechts: Thomas Vermaelen, Johnny Heitinga en Jaap Stam, waarvan de buitenste twee de mandekkers. Dit systeem overigens alleen maar in de eredivisie, in de CL (en in de toppers in eredivisie) zou ik met vier man achterin spelen (Urby Emanuelson, Thomas Vermalen, Jaap Stam en George Ogararu) en Hedwiges Maduro verliest dan zijn plaats in de basisopstelling.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
En waar laat je dan Vermaelen, Heitinga, Boakye etc? Er zijn tenslotte maar 3 plekken over.
Dat zou dan als verdedigingsblok Ogararu - Stam - Urby zijn?
wij heten geen PSV, dus: ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef rubbereend het volgende:
is er zoveel geld beschikbaar dat beide gekocht zouden kunnen worden?
Geld is geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef rubbereend het volgende:
Davids mag voor weinig weg bij de Spurs en Gabri is transfervrij. Als je het over Landzaat hebt: daar is in principe ook nog genoeg geld voor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef rubbereend het volgende:
Volgend jaar nog meer, vanwege de verhogingen van de seizoenskaartenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
Een pot van dik 60 miljoen. Maar dat is niet voor alleen dit jaar neem ik aan. Is gewoon een spaarpotje wat achter de hand gehouden wordt.
Noem dan een rechtshalf die er meteen staat, die we volgend seizoen kunnen opstellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef Radegast het volgende:
Geen Landzaat please.
ach die scc's leveren maar 10 miljoen op. Wat is dat op de totale begroting...niks toch ;Pquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgend jaar nog meer, vanwege de verhogingen van de seizoenskaarten.
Als Davids komt: Sneijderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Noem dan een rechtshalf die er meteen staat, die we volgend seizoen kunnen opstellen.
Sneijder of Maduro.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Noem dan een rechtshalf die er meteen staat, die we volgend seizoen kunnen opstellen.
Ik vond die 2-3 vorig jaar in Rotterdam niet bepaald sloomquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:31 schreef Nashje het volgende:
Maduro is te sloom voor rechtshalf.
Dat was meer omdat heel feyenoord bleef staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond die 2-3 vorig jaar in Rotterdam niet bepaald sloom.
Hahaquote:
Het was feyenoord maar......quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond die 2-3 vorig jaar in Rotterdam niet bepaald sloom.
heitinga - stam - Vermaelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:51 schreef koningdavid het volgende:
Wie wil Ajax eigenlijk aantrekken voor de linksbackpositie?
We hebben daar nu toch alleen Urby?
Liever geen geld in kas en wél presteren, dan andersom.quote:
Ja Ogararu hebben we voor jan L*L gehaald zeker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heitinga - stam - Vermaelen
- - - - - - Maduro
nog steeds benieuwd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef -Wolf- het volgende:
Even tussendoor, Vermaelen is toch een rechtspoot?
hmm,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Ogararu hebben we voor jan L*L gehaald zeker?
Zijn dat tegenwoordig de voorwaarden van een goede back dan? Volgens mij moet een back primair verdedigen en eventueel een keer mee opkomen leuk, maar zeker niet noodzakelijk....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:00 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Vermaelen niet echt een linksback. Heeft hij snelheid en kan hij goed opkomen?
Vermaelen is linksbenig en rechtshandig.quote:
Ik vind het zeker een pré als backs kunnen opkomen. Je weet zelf wel hoe belangrijk Maxwell en Emanuelson in die rol zijn geweest. Bij Urby ging dat vaak helaas gepaard met wat mindere defensieve capaciteiten maar zowel Maxwell als Emanuelson hebben als opkomende back goede dingen laten zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zijn dat tegenwoordig de voorwaarden van een goede back dan? Volgens mij moet een back primair verdedigen en eventueel een keer mee opkomen leuk, maar zeker niet noodzakelijk....
Met de komst van Maxwell en Trabelsi moeten de backs ineens net zo gevaarlijk zijn als onze buitenspelers.
Ik ben echt nog steeds 100% voor mandekkende backs, maar met het aantrekken van Ogararu vrees ik dat er ook komende seizoen met opkomende backs gespeeld gaat worden.
Waarvan hoeveel de laatste 30 jaar?quote:
Deze discussie is hier al tot in den treure gevoerd, maar ik ben voorstander van mandekkende backs en een '4' die bij balbezit doorschuift naar het middenveld waardoor je daar een extra man creeërt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind het zeker een pré als backs kunnen opkomen. Je weet zelf wel hoe belangrijk Maxwell en Emanuelson in die rol zijn geweest Bij Urby ging dat vaak helaas gepaard met wat mindere defensieve capaciteiten maar zowel Maxwell als Emanuelson hebben als opkomende back goede dingen laten zien.
Of wat dacht je van Trabelsie? Ook belangrijk, en opkomende back.
Waarom is maxwell blond bij PES5?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef -Wolf- het volgende:
Vermaelen is dus linksbenig. Maar waarom is hij bij PES5 dan rechtsbenig?
Omdat die voetbalspelletjes kut zijn. Hij is linksbenig. 100% zeker.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef -Wolf- het volgende:
Vermaelen is dus linksbenig. Maar waarom is hij bij PES5 dan rechtsbenig?
Een wijs man zei eens: 'Je bent zo goed als je laatst gespeelde wedstrijd'quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Altijd leuk dat die boeren alleen maar aankomen met de laatste 30 jaar
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Deze discussie is hier al tot in den treure gevoerd, maar ik ben voorstander van mandekkende backs en een '4' die bij balbezit doorschuift naar het middenveld waardoor je daar een extra man creeërt.
Maxwell en Trabelsi zijn zeker belangrijk geweest, maar het is niet de speelstijl die ik het liefst zie...!
Dat boeit me geen reet uit, maar links of rechtsbenig maakt bij het spelen wel uit.quote:
Dan pas je dat aan lamme tak. Bij edit playerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat boeit me geen reet uit, maar links of rechtsbenig maakt bij het spelen wel uit.
En PES is heilig!
Jaja, jullie lopen in. Misschien maak je het nog mee dat PSV ooit de recordkampioen zal worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Zegt in ieder geval genoeg dat PSV op basis van de laatste 30, 20 en 10 jaar het vaakst kampioen van Nederland is geworden
Zegt inderdaad veel dat je alleen naar de laatste 30 jaar kijkt, omdat het meest positieve voor je is. . .quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Zegt in ieder geval genoeg dat PSV op basis van de laatste 30, 20 en 10 jaar het vaakst kampioen van Nederland is geworden
Tsja... is nu al te laat. Heb 'm al vervangen door Chivu op linksachter.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan pas je dat aan lamme tak. Bij edit player.
Boeiend. Het gaat om het totaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Het klopt niet eens wat je zegt prutser. In de afgelopen 30 jaar zijn ajax en psv allebei 13 keer landskampioen geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Ajax 13quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Het klopt niet eens wat je zegt prutser. In de afgelopen 30 jaar zijn ajax en psv allebei 13 keer landskampioen geweest.
En nou wegwezen uit ons topic![]()
quote:23/5/2006 - Zaakwaarnemer: voorkeur Gabri voor transfer naar Espanyol
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Gabri liet in El Mundo Deportivo weten dat de middenvelder een voorkeur heeft voor een transfer naar Espanyol. In dat geval zouden hij en zijn familie gewoon in Barcelona kunnen blijven wonen. Onderhandelingen met die club zijn echter nog niet heel concreet. Volgens de zaakwaarnemer bestaat er vanuit diverse clubs interesse voor Gabri. Probleem is echter het hoge salaris van de Spanjaard dat maar weinig clubs kunnen betalen. Een goede club uit Londen zou geinteresseerd zijn, maar die wacht nog op duidelijkheid over wie de club gaat trainen volgend seizoen.
En toen was het stilquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Het klopt niet eens wat je zegt prutser. In de afgelopen 30 jaar zijn ajax en psv allebei 13 keer landskampioen geweest.
En nou wegwezen uit ons topic![]()
Nee hoorquote:
Hoeft niet, blijf maar weg. Dit is het AJAX-topic, en niet het psv-topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zit op m'n werk en niet te F5en in jullie lieve topicje.
Kom zo terug Aldos Schatje![]()
Daar lijkt het soms wel verdacht veel op....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
Mooi!! Ben benieuwd welke discussie je nou weer gaat opstartenquote:Kom zo terug Aldos Schatje![]()
Blijf aub weg calimero.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
Kom zo terug Aldos Schatje![]()
Juust'm, met een nummer 10!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:46 schreef Nega het volgende:
Ik hoop gewoon weer op de traditionele 4-3-3. Zoals het hoort.
Ben ik met je eens Vaduz.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben overigens blij dat Ajax niet met 3 verdedigers gaat spelen, dat kan in het huidige voetbal echt niet meer. Het brengt een elftal te snel uit balans.
Ik oefen hem ook steeds, ik verspreek me steeds, dan klinkt het als Ogaragrurauruu...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je 'm precies uitspreekt
O-tsja-ra-ru
Precies, dus het wordt zonder een 10.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:22 schreef BadRabbit het volgende:
Ajax gaat gewoon zoals Barcelona spelen, dus met backs die mee op mogen komen en met de punt naar achteren op het middenveld.
Stond in het vorige topic: http://www.youtube.com/watch?v=LEZbt1pAPPw&search=ogararuquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je 'm precies uitspreekt
O-tsja-ra-ru
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |