Zeg laat me nou even dubbelzinnig doen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:07 schreef truStie het volgende:
Hello Summer? Wat dacht je van hello kaitlin?
Hehequote:
hier stond iets domsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou vind ik het niet erg, maar is die TT niet een beetje spoilerig voor niet-US kijkers?
November pas op TVquote:How much time will have passed when next season starts?
It won't pick up directly. We're not coming back until November, and I think we'll use some of that time to put a couple of months between us and the tragedy. But it certainly will not be forgotten.
Ah, dus we vallen er middenin als Caitlin Harbor aan het rulen isquote:
ja dat wel maar wel veel meer humor, als het laatste seizoen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:50 schreef truStie het volgende:
Seizoen 1 was anders ook een aardige hoeveelheid drama
Jep maar doordat de humor ver te zoeken was in seizoen 3 viel het allemaal een stuk zwaarder vond ik. Ik miste echt de onderonsjes tussen Seth en Ryan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:50 schreef truStie het volgende:
Seizoen 1 was anders ook een aardige hoeveelheid drama
Dat vind ik niet, de serie draaide niet alleen maar om Marissa.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:02 schreef Doezelhaar het volgende:
Ze hadden moeten stoppen.
Het begint tussen augustus en oktober weer... staat in de openingspost tenminste...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef somegirl het volgende:
klinkt goed.
Balen dat het pas in november terug komt zeg! Dan begin ik in de tussentijd maar s aan prisonbreak denk ik....
Daar staatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Komakie het volgende:
Het begint tussen augustus en oktober weer... staat in de openingspost tenminste...
Ondertussen is echter bekend geworden:quote:Dit zal waarschijnlijk ergens tussen augustus en oktober 2006 beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron = Spoilerfix
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar staat
[..]
Ondertussen is echter bekend geworden:
05/24 - Josh Schwartz reveals:
Season 4 won't pick up directly. We're not coming back until November, and I think ....Ok, ik las alleen maar voor wat er in de OP stond. Als dat al eerder bekend wat dan de opening van dit topic had dat dan wel ff aangepast mogen worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron = SpoilerfixPfff, die lui zijn rijk. Vliegtuigje meer of minder zal niet echt een probleem zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 23:35 schreef somegirl het volgende:
Maar bij de GG is de afstand niet zo heel groot, zo met de auto te bereizen, en dat is hier wel anders. Maar ze doen er inderdaad niet echt moeilijk over om even in het vliegtuig te stappen.
Ben erg benieuwd hoe het gaat worden!
Ook idd mede opmakend uit het verledenTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Nieuw topic geopend op: dinsdag 23 mei 2006 @ 00:04quote:Op maandag 29 mei 2006 13:14 schreef Komakie het volgende:
Ok, ik las alleen maar voor wat er in de OP stond. Als dat al eerder bekend wat dan de opening van dit topic had dat dan wel ff aangepast mogen worden...
hehe ik zat de afgelopen 2 maanden tussen 2 banen in dus had vrij weinig te doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helemaal eens met Komakie. Ik vind OTH ook een stuk beter.
Als alle series zomerstop hebben ga ik de afgelopen seizoenen van Everwood, Gilmore Girls, Alias en The West Wing kijken. lekker allemaal achter elkaar! Je moet natuurlijk wel een beetje voor jezelf zorgen he
Het leuke bij mij is altijd wel dat ik in de winter van december tot april in het buitenland zit en daarna weer in nederland dus ik kan gewoon lekker alles na de winter downloaden en daarna kijken. Heb je ook niet van die verschrikkelijke kliffhangersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
OTH heb ik ook een hele tijd gevolgd, erg leuke serie idd. In sommige opzichten misschien zelfs wel beter dan The O.C.
Maare, van de zomer ga ik gewoon... zomer houden en niet binnen tv zitten kijkenwerken en van het mooie weer genieten
(ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar ik zit het grootste deel van de zomer toch niet hier....)
Van de herfst zal ik vast wel weer heel wat seizoenen van 'nieuwe' series binnen halen en kijken
Ja, zomer is zomer natuurlijk. Maar de zomer is nu al begonnen aangezien OC en OTH afgelopen isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
OTH heb ik ook een hele tijd gevolgd, erg leuke serie idd. In sommige opzichten misschien zelfs wel beter dan The O.C.
Maare, van de zomer ga ik gewoon... zomer houden en niet binnen tv zitten kijkenwerken en van het mooie weer genieten
(ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar ik zit het grootste deel van de zomer toch niet hier....)
Van de herfst zal ik vast wel weer heel wat seizoenen van 'nieuwe' series binnen halen en kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler voor diegene die Lost niet id USA volgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef Miguel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: HELE HELE vette season finale![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'All-new episodes return Thursday, November 2nd 9/8c'
ehmmm enigzins wel jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:41 schreef Miss-V het volgende:
Vond niemand het een beetje weird dat Marissa zo ernstig verwond was dat ze doodging en Ryan niet eens 1 klein miezerig schrammetje hadseizoen 3 vond ik echt een slecht seizoen, als ze zo doorgaan kap ik met kijken, ik keek alleen nog voor
Seth Cohen
maarrr we zien het straks wel weer
![]()
quote:Johnny Miller was a happy, well-adjusted 15-year-old with good grades and a roomful of sports trophies until the terrible night a year ago that his father committed suicide. Now, Johnny lives in the surreal, sun-drenched city of Palm Springs with his mother and her new husband. On the outside, Palm Springs is a shimmering paradise of resorts, swimming pools, golf courses and country clubs. But as Johnny learns the secrets that lie just beneath the surface of this seemingly typical neighborhood, he and his family are forced to ask the question: how well do you really know the people who live right next door? HIDDEN PALMS stars Michael Cassidy as Cliff Wiatt, Taylor Handley as Johnny Miller, Amber Heard as Greta, Sharon Lawrence as Tess Wiatt, D.W. Moffet as Bob Hardy, Gail OGrady as Karen Hardy, Ellary Porterfield as Liza Witter, and Cheryl White as Helen Witter.
Kreeg slechte recensies maar ga de pilot maar even kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:29 schreef Marble het volgende:
Oliver uit seizoen 1 en Zach uit seizoen 2 gaan samen in Hidden Palms spelen, de nieuwe serie van de bedenker van Dawson's Creek!
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:09 schreef Komakie het volgende:
Zou jammer zijn als het niet uitgezonden wordt, want die Amber Heard is echt lekker
Ze heeft op deze foto wel wat weg van Nikki Reed vindt ik. Was ook erg lekker trouwens. Leuk karakter (in The OC bedoel ik) en helaas te snel uit de serie geschreven.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:26 schreef -Mo- het volgende:
Okay...Vandaag de laatste 4 eps gekeken ofzo.
Wel leuk dat er voor déze season finale en die van vorig seizoen foilers waren dat Oliver terug zou komen en dat in beide season finale's vervolgens een Oliver-referentie zat.
Imogen Heap werd weer flink gehoert trouwens. Wát een season finale hoertjes.
Nou, okay....Voor de season finale van S2 werd uitgezonden, waren er rumours dat Oliver terug zou komen. Die rumours bleken niet waar te zijn, Oliver zat niet in de season finale van S2.quote:
Dat was dus bij S2. Bij de season finale van S3 waren er wéér rumours dat Oliver terug zou komen. Wéér niet het geval, maar wel wéér een opmerking over Oliver:quote:There was speculation over the return of Oliver (Taylor Handley) for this episode. Though this rumour turned out to be false, Oliver was indeed mentioned briefly when Seth and Ryan were lounging in the pool and talking about how bad things were getting. This was likely an intentional quip to the fans by the writers.
Seth: The way things are going, I bet that's gonna be Oliver.
quote:Ryan: I wouldn’t have done it any differently. Except maybe Oliver.
Ah op die manierquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nou, okay....Voor de season finale van S2 werd uitgezonden, waren er rumours dat Oliver terug zou komen. Die rumours bleken niet waar te zijn, Oliver zat niet in de season finale van S2.
[..]
Dat was dus bij S2. Bij de season finale van S3 waren er wéér rumours dat Oliver terug zou komen. Wéér niet het geval, maar wel wéér een opmerking over Oliver:
[..]
Misschien dat ze in herinneringen terug komt ofzo?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Het lijkt idd heel sterk erop dat Marissa dood is he, maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat Marissa wel zo goed als uit de serie gaat maar 2-3 afleveringen een gastrol voor haar rekening zou nemen (wat dus inhoud dat ze niet dood is...) ik weet de bron niet meer verdomme![]()
en ik vind dat Lindsay terug moet.. wat een vrouw!!!!
[afbeelding]
ja dat van die talkshow hoor ik ook overal maar ik weet niet wat haar precieze woorden waren.. 'leuk' feitje over die talkshow is trouwens dat hij net vóór de season final werd uitgezonden en Marissa al de afloop verklapte.. moeten duizende klachten over zijn binnen gekomen bij fox!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien dat ze in herinneringen terug komt ofzo?
Ik denk niet dat ze nog leeft eigenlijk. Ik geloof dat ze zelf al aangegeven heeft in een talkshow dat ze dood is...
ja idd. Dat heb ik ook gehoordquote:Op zondag 23 juli 2006 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja dat van die talkshow hoor ik ook overal maar ik weet niet wat haar precieze woorden waren.. 'leuk' feitje over die talkshow is trouwens dat hij net vóór de season final werd uitgezonden en Marissa al de afloop verklapte.. moeten duizende klachten over zijn binnen gekomen bij fox!
Was dat niet al een tijdje bekendquote:Op maandag 24 juli 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fox only ordered 16 episodes of The O.C. because it's not starting until Nov. 1 and, truthfully, the show's ratings have been "a challenge for us." But Josh Schwartz has some "juicy" stories to tell, and there's a chance that order could be increased.
Dit is een directe quote van FOX op een persconferentie dus ik denk zet m even neer omdat er misschien dus wel meer eps komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 25-07-2006 12:40:50 ]You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is een directe quote van FOX op een persconferentie dus ik denk zet m even neer omdat er misschien dus wel meer eps komen.
Ook v/d fox site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef Komakie het volgende:
[..]Jup. Dat dacht ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ruik een spinoff! (als The OC na dit seizoen gecancelled wordt).
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van onze grote vrienden van spoilerfix.comYou know when you close your eyes and wish for something?
nee hoor, gewoon een nieuw karakter dat erbij komt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef Marble het volgende:
[..]. Ik ruik een spinoff! (als The OC na dit seizoen gecancelled wordt).
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jaja! De eerste ep spoilers:
ep1: The AvengersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep2:hmmm het klinkt wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van onze grote vrienden van spoilerfix.com
Alsof ze echt een beetje een andere weg in aan het slaan zijn. Lijkt me wel positief aangezien ik de serie een beetje vast vond zitten in gewoontes enzo...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Wat lul je nou, Taylor zat er al lang in.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een nieuw karakter dat erbij komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Er staat toch duidelijk "new castmember" en daar ging het mij even om.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Taylor zat er al lang in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had trouwens nog steeds liever Sadie als vast karakter terug gezien maar ja, dat zal er niet in. Waarschijnlijk had Nikki Reed geen zin om zich te binden aan een tv-show.
[ Bericht 25% gewijzigd door Komakie op 17-08-2006 09:40:02 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Scoop! Everwood's Chris Pratt Joins The O.C.!
Finally, I've got some good news for all you heartsick Everwood fans. The O.C. had the Bright idea (c'mon, I had to!) to cast Chris Pratt — aka Everwood's lovable blockhead Bright — for a multi-episode arc this season. He'll play Che, an environmentalist that Summer (Rachel Bilson) befriends while away at college. "I think it's great for him to do an arc on another show this year," Pratt's onetime Everwood boss, Greg Berlanti says, "so that when pilot season comes around everybody remembers what a versatile and talented actor he is. I love Chris. I want to see him do really, really well." My sentiments exactly. Unfortunately, we have to wait a few months before we see Pratt in action. His first airdate coincides with The O.C.'s fourth-season premiere on Nov. 2. The waiting is the hardest part.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja we zullen zien. Ik kijk toch alleen voor Rachel Bilson
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/8339117.html is season 4 preview
[ Bericht 8% gewijzigd door PeRi op 29-08-2006 13:29:52 (spoiler gefikst. :{.) ]please?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef GoodNews het volgende:dudes!!! ooit gehoord van spoiler tags?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja we zullen zien. Ik kijk toch alleen voor Rachel Bilson
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/8339117.html is season 4 preview
[ Bericht 5% gewijzigd door PeRi op 29-08-2006 13:30:10 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:22 schreef Miguel het volgende:
Nee, het quoten van een spoiler zonder het aan te passen is slim....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get real mensen.
[ Bericht 14% gewijzigd door PeRi op 29-08-2006 18:51:10 ]please?
Betekent dat dat je kan spoileren? Nee. Bye bye Coop, kan ook slaan op het feit dat Marissa de zee op gaat. Wat namelijk het geval was toen dit topic geopend werd. Ik zou je aanraden niet verder te spoileren, mocht je nog willen posten op Fok.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef GoodNews het volgende:
Lol dit is toch een topic over the oc. Wtf heb je hier te zoeken als je niks wilt weten.
TOPIC TITEL IS GODVERDOMME BYE MARISSA. EN IN OP STAAT DAT MARISSA DOOD IS.
Get real mensen.
Dingen die nog niet zijn gebeurd in de eps (uitgezonden in de USA) worden in spoilertags geplaatst.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef GoodNews het volgende:
Lol dit is toch een topic over the oc. Wtf heb je hier te zoeken als je niks wilt weten.
Waarom word er dan gespoilerd bij mij dat marissa dood is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dingen die nog niet zijn gebeurd in de eps (uitgezonden in de USA) worden in spoilertags geplaatst.
Gebeurtenissen die zich hebben voorgedaan in eps die al zijn uitgezonden op FOX (zoals de dood van Marissa) kunnen hier vrijuit worden besproken zonder het gebruik van spoilertags.
Dat zijn de (ongeschreven) regels van de USA-topics.
Omdat dit het USA topique is en het al is uitgezonden. Dat jij het nog niet hebt gezien. Jouw probleemquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Waarom word er dan gespoilerd bij mij dat marissa dood is?
Staat gvd zelfs in de openingspost.![]()
Amen, zie mijn eerdere post.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat dit het USA topique is en het al is uitgezonden. Dat jij het nog niet hebt gezien. Jouw probleem
Haha, dat past op zich wel goed bij The OC (*kuch*Marissa*kuch*).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef Wytze het volgende:
ik ga in hongerstaking
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Haha, dat past op zich wel goed bij The OC (*kuch*Marissa*kuch*).
Mijn grote idool en voorbeeld in het leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:44 schreef Wytze het volgende:
[..]
btw, who's the cutie in je avatar ?
milfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Mijn grote idool en voorbeeld in het leven.
Had je de grap gezien van Dane Cook bij de Teen Choice Awards bij haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Had je de grap gezien van Dane Cook bij de Teen Choice Awards bij haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je de grap gezien van Dane Cook bij de Teen Choice Awards bij haar?
quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Briljant, die kop van Mischa erna
quote:Vanaf dinsdag 5 september gaan we verder waar we op maandag 20 februari 2006 gestopt waren. De eeste week zie je The OC op de dinsdag, woensdag en donderdag rond middernacht. Vervolgens elke dinsdag en donderdag rond middernacht.
Die witte sokken van onze 'held'quote:
Houd je bek nerd.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef s0k het volgende:
[..]
Die witte sokken van onze 'held'
Wat een stumper
Kom dan, 1 op 1.quote:
De afleveringen die momenteel op Veronica zijn, zijn van het 2de seizoen. Sterker nog, volgens mij was gisteren de 2de of de 3de aflevering van het 2de seizoen. Leuke afleveringen wel. Met Zach en "the yardguy"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:20 schreef Carl-Noten het volgende:
worden er binnekort nog nieuwe afleveringen uitgezonden.
en de afleveringen die midden in de nacht komen of veronica van welk seizoen zijn die eigenlijk
ik volgde het toen het dagelijks werd herhaald op volgens mij veronica van 18uur tot 19uur. een klein half jaar geleden, maar dat stopte toen ineens. was dat seizoen 1
voel me wel een noob
Ik had in het voorjaar een paar weken de tijd dus heb ik 3 seizoenen achter elkaar gekekenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:49 schreef Miguel het volgende:
Haha, OTH heb ik gevolgd, op gegeven moment liep ik een tijdje achter en toen maar afgehaakt... Kan er zowat de tijd niet meer voor vinden om alles te kijken tegenwoordig
* Miguel volgt iets teveel series atm
Maar ben het er zeker wel mee eens dat het een goede serie is, zeker beter op sommige punten dan The OC inderdaad.. waarom ben ik eigenlijk afgehaakt![]()
Even afwachten hoeveel kijkers er komen, denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:09 schreef Ace1 het volgende:
Ik hoorde dat voor The OC season 4 maar een paar eps zijn gekocht.
Ik denk dat de nieuwe verhaallijnen wel nieuwe en meer kijkers gaan trekken. Ik hoop dat er ook wat meer vaste karakters bij komen. Dan is het wat minder gefocust op een paar mensen. Als er dan 1 of 2 irriteren dan kijken er al veel mensen niet meer. En hopelijk ook wat meer afwisseling en niet nog een keer naar dezelfde jaarlijkse feestjes en het carnaval enzo. Dat gaat toch vervelen. Dan heb je toch een beetje het idee dat je naar een herhaling zit te kijken of dat de makers maar weinig fantasie hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:44 schreef Chen het volgende:
[..]
Even afwachten hoeveel kijkers er komen, denk ik
couldn't agree more with you!! heb het 3x op tv gezien waarna ik het hele eerste seizoen gedownload heb. Ben pas 4 afleveringen aant kijken maar het is absoluut een top serie. Ik vind The OC nog steeds overall beter tot nu toe! Maar ik denk (weet bijna zeker) dat de meeste mensen zich veel meer in OTH kunnen terug vinden dan in The OC waar het vehaal zich hoofdzakelijk in een ontzettend rijke omgeving afspeelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:30 schreef Komakie het volgende:
Btw tot de OC weer begint vermaak ik me prima met One Tree Hill. Zouden de OC verslaafden ook eens moeten proberen (als ze dat nog niet doen natuurlijk)
Er goede serie. Op sommige vlakken zelfs beter dan de OC.
OTH is afwisselender. Niet elk jaar komen weer dezelfde dingen terug...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
couldn't agree more with you!! heb het 3x op tv gezien waarna ik het hele eerste seizoen gedownload heb. Ben pas 4 afleveringen aant kijken maar het is absoluut een top serie. Ik vind The OC nog steeds overall beter tot nu toe! Maar ik denk (weet bijna zeker) dat de meeste mensen zich veel meer in OTH kunnen terug vinden dan in The OC waar het vehaal zich hoofdzakelijk in een ontzettend rijke omgeving afspeelt.
Dat vind ik ook van OTH.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
OTH is afwisselender. Niet elk jaar komen weer dezelfde dingen terug...
Dat vind ik leuker aan OTH
Volgens mij volgen alleen niet zo veel mensen in NL het...
Gave première filmpjes ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:39 schreef Wytze het volgende:
Jup 2 November beginnen ze weer. Voor de mensen die eerste aflevering willen lezen. zie www.tv.com
Jaaaquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat afgelopen seizoen wat minder was, maar ik heb er iig heel erg veel zin in volgend seizoen na het zien van de promo filmpjes. Wordt denk ik stukken beter.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:18 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van OTH.
OC mist de spice die ze in de vorige seizoenen wel hadden.
Door het opeens laten doodgaan van een hoofdpersoon denk ik niet dat ze de serie redden, maar ja we zullen zien he.
Vooralsnog ben ik zeer tevreden over S4 van OTH, maar ja dat heeft nu een eigen topic dus ga ik daar nu ook naartoe
En dat is dus deze site: http://creative.myspace.com/VOD/oc/index.htmlquote:OC premiere will stream freely
By Colin Mahan - TV.com
October 25, 2006 at 10:46:00 AM | more stories by this author
Orange County family drama will hit the Web a week early, for free.
The OC
Fox has announced it will stream the fourth-season premiere of The OC on the Internet beginning October 26, a full week before the November 2 TV airing. The stream will be free and ad-supported on the Web sites of Fox owned-and-operated stations and on the News Corp-owned site Myspace.com.
The network says it will also stream the second OC episode of the new season a week early, and that both episodes will remain on the Web for a week after they air on TV.
OC is the latest TV show to stream on the Web early for free. Previously Fox streamed a seven-minute preview of the Simpsons season premiere, and NBC previewed many of its new fall shows at NBC.com.
The OC suffered a ratings slump last season, and the show has even stiffer competition when it returns to the Thursday 9 p.m. spot this time around. In addition to CBS's CSI and NBC's Deal or No Deal, ABC has moved powerhouse Grey's Anatomy to the same time slot.
Wat is dat nu weer voor iets gemeens. Hoezo. Waarom. Waarom gunnen ze me dit niet? Ik zit hier weg te kwijnen van frustratie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
En dat is dus deze site: http://creative.myspace.com/VOD/oc/index.html
Alleen hij doet 't godverdegodverkutklotetering niet hier. Hij laadt en hij laadt en hij geeft zwart beeld..
!!!
Taylor is lekker jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Wytze het volgende:
franktic STFU
Ik ben excited, alleen ryan met dat korte haar. Echt can you be more gay.
En Taylor Wooohooo hottie
Ik heb een versie die gewoon 360mb is zoals al de series. Dus volgens mij moet de kwaliteit best goed zijn. Tenminste, voor mij goed genoeg om van 2m afstand naar me 24" te kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:44 schreef Miguel het volgende:
Ik zag hem gisteren ook al langskomen, maar ik wacht wel op een kwaliteitsversie. Donderdag is het al zover!
nou ja, vrijdag pas dan aangezien ik nog steeds in NL zit....
2 nov is de eerste aflevering!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:09 schreef The6thgate het volgende:
eigenlijk alweer best lang geleden dat the oc liep. weet nog maar nauwelijks hoe het afliep met die crash. begrijp dat een nieuw seizoen ondertussen is begonnen?
Ik vond het iig niet waard om er naar te gaan zitten kijken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:44 schreef Ogala het volgende:
Vond het helemaal geen baggerversie, tis geen starwars ofzo. Dit kan je ook volgen op mindere kwaliteit, anywayz ik kon niet wachten![]()
Einde van de week.quote:
off topic: dat had ik dus eerst ook met PB, heb 15 aflv bijgekeken in 2 dagenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Einde van de week.
Tot die tijd moet ik het doen met het bijwerken van Prison Break (ik loop hopeloos anders) en donderdag met One Tree Hill. En dan vrijdag.....
vast wel morgen al.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:23 schreef Crazykill het volgende:
Is het morgen binnen te halen of wachten op zaterdag?
same here. Normaal doe ik altijd van alles naast. was met deze aflevering niet mogelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:45 schreef Crazykill het volgende:
Goeie aflevering
Dit is de eerste O.C. aflevering sinds halverwege seizoen 3 die ik in 1x heb afgekeken.
Yep...quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:46 schreef tonks het volgende:
Denk dat het laatste seizoen is.
Prison Break zou ook maar even duren...quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep...
Season 4 may be the end of the OC. Fox only ordered 16 episodes.![]()
Dat had er ook mee te maken dat ze pas in november terugkwamenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep...
Season 4 may be the end of the OC. Fox only ordered 16 episodes.![]()
Prison Break wordt echter steeds populairder terwijl The O.C. behoorlijk aan het afzakken is geloof ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:07 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Prison Break zou ook maar even duren...
Nee ik ook niet echt. Een beetje saai en niet meer dwingend genoegquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Summer niet zo tof meer als alto
ja dat was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:13 schreef exec het volgende:
Die Caitlin ziet er trouwens wel erg goed uit
Goh, gek dat seizoen twee dan wel 26 eps had en op 4 november begon.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat had er ook mee te maken dat ze pas in november terugkwamen
nee hequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Summer niet zo tof meer als alto
Oei.quote:At 9 p.m., residents of upscale Orange County would be wise to get their bags packed. Season four of Fox?s The O.C. opened with a series-low 2.6/ 4 in the overnights, tying the CW?s Supernatural for fourth in the hour. While the CW can live with this performance, The O.C. sunk by alarming 50 percent in rating and four share points from its third-season premiere at 8 p.m. on Thursday, Sept. 8, 2005 (5.2/ 8). Growth of only 4 percent for The O.C. out of clinker Happy Hour must mean that Mischa Barton is sorely missed.
iets naar boven kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The O.C.: 3.4 million viewers.
Je had geen kijkersaantal. Alleen de verhoudingenquote:
Op zich zou een beetje verrassing geen kwaad kunnen nee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vond het eigenlijk een heel matige aflevering. Het begint een beetje op een soap te lijken die te lang draait. Nu Julie weer aan de pillen, Dr. Roberts die vreemd gaat, Summer van t padje af, Seth weer eens in de war over haar. En Ryan is ook gewoon iemand die het eigenlijk nooit zal leren. Niets nieuws dus.
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik begin toch te hopen op wat lekker licht en grappig Kaitlin High School drama. Maar ze zal wel aan de drugs gaan, stripper worden, een relatie krijgen met een oude grtrouwde vent, etc....
Mischien dat Taylor nog voor wat leuks kan zorgen dit jaar.
Ah thanks! Ik heb er een paar dagen over gedaan, maar ben er nu achter dat ik het nummer kende van Within Temptation, die het dus blijkbaar ook gecoverd hebben van Kate Bushquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:47 schreef Vitamine_C het volgende:
Cover van: Kate Bush - running up that hill
Klopt, ik denk dat ze willen kijken of de serie op woensdag meer kijkers kan trekken, want daar heeft FOX nog geen degelijke invulling voor geloof ikquote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dubbele aflevering deze week volgens epguides.com. Woensdag een en donderdag een.
Ze hebben deze extra aflevering van The O.C. nu dus op woensdag pal tegenover Lost gezet. Een slechter timeslot hadden ze niet kunnen kiezen. Ze hadden hier beter een week mee kunnen wachten tot Lost aan de winterstop begint.quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ze willen kijken of de serie op woensdag meer kijkers kan trekken, want daar heeft FOX nog geen degelijke invulling voor geloof ik![]()
The OC scoort gewoon belachelijk slecht tegenover series als Greys Anatomy en CSI (die nu op donderdag in hetzelfde timeslot worden uitgezonden).
Als uitzendingen op woensdag 9/8c (na Lost) ervoor kunnen zorgen dat dit seizoen in ieder geval kan worden afgemaakt, dan zit ik daar niet zo mee. We zullen zien
Eerst One Tree Hill kijken en daarna OCquote:
Denk ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 14:29 schreef Mikani het volgende:
[..]
Eerst One Tree Hill kijken en daarna OC.
Inderdaad, hoe slecht het ook wordt ik blijf toch wel kijken voor de muziek en voor Seth's opmerkingenquote:Op maandag 6 november 2006 12:50 schreef Janteh het volgende:
weet ook niet wat ik kan verwachten van seizoen 4, wat ze elk seizoen wel weer goed voor elkaar hebben is de muziek
Deze keer nietquote:Op maandag 6 november 2006 16:38 schreef NAF_NAF het volgende:
Was wel een leuke aflevering weer, maar het is zo jammer dat je steeds een week moet wachten
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
Net aflevering 2 gezien.hoe en waar kijk jij die aflevering dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is een beetje dat ze al het luchtige al een beetje opgebruikt hadden na seizoen 1. 2 had het ook nog wel een beetje maar seizoen 3 vond ik al aardig zwaar te verteren (ivm de andere seizoenen)quote:Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef Proximo het volgende:
Vond het begin echt tegenvallen. Als dit de lijn is die ze gaan volgen dan zal het snel afgelopen zijn denk ik.
Wat seizoen 1 zo'n topper maakte was dat de sfeer vaak toch "luchtig" was... al die zwaarmoedige shit zit je niet op te wachten bij zo'n wegkijk serie als deze.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef NAF_NAF het volgende:
Is het al te verkrijgen in NL dan?
De nieuwe OC afleveringen worden een week van te voren beschikbaar gesteld op internet, maar ik geloof dat dat alleen voor amerikaanse ip's is?? Caps hiervan worden natuurlijk ook uitgebracht door andere mensen zodat de rest van de wereld ze eventueel ook zou kunnen zien, maar bij mij heeft het argument van 'te lang wachten' me nog nooit kunnen overhalen om een versie te gaan kijken die minder in kwaliteit is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef edejong het volgende:
hoe en waar kijk jij die aflevering dan?
Errrrr ... ik bedoelde eigenlijk die DVD van serie 3 waar CDP het over had.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
De nieuwe OC afleveringen worden een week van te voren beschikbaar gesteld op internet, maar ik geloof dat dat alleen voor amerikaanse ip's is?? Caps hiervan worden natuurlijk ook uitgebracht door andere mensen zodat de rest van de wereld ze eventueel ook zou kunnen zien, maar bij mij heeft het argument van 'te lang wachten' me nog nooit kunnen overhalen om een versie te gaan kijken die minder in kwaliteit is.
25 oktober volgens Bol.com en daar issie leverbaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:28 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Errrrr ... ik bedoelde eigenlijk die DVD van serie 3 waar CDP het over had.
Hahaha, stond het niet in zijn computer ofzo?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
25 oktober volgens Bol.com en daar issie leverbaar.
Maar FRS/Mediamarkt weten allemaal van niets![]()
1 zo'n mongool "Je bedoelt seizoen 2, want seizoen 3 bestaat niet"![]()
Meneer had geen computer nodigquote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hahaha, stond het niet in zijn computer ofzo?
Was het trouwens niet zo dat seizoen 1, 2 pas véél later bij de FRS te krijgen waren en wel al langer via Bol.com?
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:07 schreef GoodNews het volgende:
aflevering 1 gezien, waarom neukt die seth summer niet????
k zou wel weten als ik een tijd me vriendin niet had gezien vooral 1 zoals Summer???
Jep, CTV (ook gewoon beschikbaar in HD) heeft besloten ep2 uit te zenden op dinsdag omdat ze Lost al op woensdag hedden en ze ze moeilijk tegelijkertijd kunnen uitzenden op hun eigen zenderquote:Op woensdag 8 november 2006 11:03 schreef edejong het volgende:
aflevering 2 is nu ook gewoon in TVrip kwaliteit beschikbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brett Holman
doe nog maar niet.. dan krijg je weer gefrustreerde mensen met reacties als 'gvd dat wilde ik nog niet weten!' en dan kunnen ze dagen niet meer slapen..quote:Op woensdag 8 november 2006 13:15 schreef tonks het volgende:
Mogen we nu dus dingen vertellen over episode 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |