quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is een directe quote van FOX op een persconferentie dus ik denk zet m even neer omdat er misschien dus wel meer eps komen.
Ook v/d fox site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef Komakie het volgende:
[..]Jup. Dat dacht ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ruik een spinoff! (als The OC na dit seizoen gecancelled wordt).
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van onze grote vrienden van spoilerfix.comYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
nee hoor, gewoon een nieuw karakter dat erbij komt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef Marble het volgende:
[..]. Ik ruik een spinoff! (als The OC na dit seizoen gecancelled wordt).
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jaja! De eerste ep spoilers:
ep1: The AvengersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep2:hmmm het klinkt wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van onze grote vrienden van spoilerfix.com
Alsof ze echt een beetje een andere weg in aan het slaan zijn. Lijkt me wel positief aangezien ik de serie een beetje vast vond zitten in gewoontes enzo...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Wat lul je nou, Taylor zat er al lang in.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een nieuw karakter dat erbij komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Er staat toch duidelijk "new castmember" en daar ging het mij even om.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Taylor zat er al lang in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had trouwens nog steeds liever Sadie als vast karakter terug gezien maar ja, dat zal er niet in. Waarschijnlijk had Nikki Reed geen zin om zich te binden aan een tv-show.
[ Bericht 25% gewijzigd door Komakie op 17-08-2006 09:40:02 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Scoop! Everwood's Chris Pratt Joins The O.C.!
Finally, I've got some good news for all you heartsick Everwood fans. The O.C. had the Bright idea (c'mon, I had to!) to cast Chris Pratt — aka Everwood's lovable blockhead Bright — for a multi-episode arc this season. He'll play Che, an environmentalist that Summer (Rachel Bilson) befriends while away at college. "I think it's great for him to do an arc on another show this year," Pratt's onetime Everwood boss, Greg Berlanti says, "so that when pilot season comes around everybody remembers what a versatile and talented actor he is. I love Chris. I want to see him do really, really well." My sentiments exactly. Unfortunately, we have to wait a few months before we see Pratt in action. His first airdate coincides with The O.C.'s fourth-season premiere on Nov. 2. The waiting is the hardest part.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja we zullen zien. Ik kijk toch alleen voor Rachel Bilson
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/8339117.html is season 4 preview
[ Bericht 8% gewijzigd door PeRi op 29-08-2006 13:29:52 (spoiler gefikst. :{.) ]please?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef GoodNews het volgende:dudes!!! ooit gehoord van spoiler tags?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja we zullen zien. Ik kijk toch alleen voor Rachel Bilson
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/8339117.html is season 4 preview
[ Bericht 5% gewijzigd door PeRi op 29-08-2006 13:30:10 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:22 schreef Miguel het volgende:
Nee, het quoten van een spoiler zonder het aan te passen is slim....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get real mensen.
[ Bericht 14% gewijzigd door PeRi op 29-08-2006 18:51:10 ]please?
Betekent dat dat je kan spoileren? Nee. Bye bye Coop, kan ook slaan op het feit dat Marissa de zee op gaat. Wat namelijk het geval was toen dit topic geopend werd. Ik zou je aanraden niet verder te spoileren, mocht je nog willen posten op Fok.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef GoodNews het volgende:
Lol dit is toch een topic over the oc. Wtf heb je hier te zoeken als je niks wilt weten.
TOPIC TITEL IS GODVERDOMME BYE MARISSA. EN IN OP STAAT DAT MARISSA DOOD IS.
Get real mensen.
Dingen die nog niet zijn gebeurd in de eps (uitgezonden in de USA) worden in spoilertags geplaatst.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef GoodNews het volgende:
Lol dit is toch een topic over the oc. Wtf heb je hier te zoeken als je niks wilt weten.
Waarom word er dan gespoilerd bij mij dat marissa dood is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dingen die nog niet zijn gebeurd in de eps (uitgezonden in de USA) worden in spoilertags geplaatst.
Gebeurtenissen die zich hebben voorgedaan in eps die al zijn uitgezonden op FOX (zoals de dood van Marissa) kunnen hier vrijuit worden besproken zonder het gebruik van spoilertags.
Dat zijn de (ongeschreven) regels van de USA-topics.
Omdat dit het USA topique is en het al is uitgezonden. Dat jij het nog niet hebt gezien. Jouw probleemquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Waarom word er dan gespoilerd bij mij dat marissa dood is?
Staat gvd zelfs in de openingspost.![]()
Amen, zie mijn eerdere post.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat dit het USA topique is en het al is uitgezonden. Dat jij het nog niet hebt gezien. Jouw probleem
Haha, dat past op zich wel goed bij The OC (*kuch*Marissa*kuch*).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef Wytze het volgende:
ik ga in hongerstaking
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Haha, dat past op zich wel goed bij The OC (*kuch*Marissa*kuch*).
Mijn grote idool en voorbeeld in het leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:44 schreef Wytze het volgende:
[..]
btw, who's the cutie in je avatar ?
milfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Mijn grote idool en voorbeeld in het leven.
Had je de grap gezien van Dane Cook bij de Teen Choice Awards bij haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Had je de grap gezien van Dane Cook bij de Teen Choice Awards bij haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je de grap gezien van Dane Cook bij de Teen Choice Awards bij haar?
quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Briljant, die kop van Mischa erna
quote:Vanaf dinsdag 5 september gaan we verder waar we op maandag 20 februari 2006 gestopt waren. De eeste week zie je The OC op de dinsdag, woensdag en donderdag rond middernacht. Vervolgens elke dinsdag en donderdag rond middernacht.
Die witte sokken van onze 'held'quote:
Houd je bek nerd.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef s0k het volgende:
[..]
Die witte sokken van onze 'held'
Wat een stumper
Kom dan, 1 op 1.quote:
De afleveringen die momenteel op Veronica zijn, zijn van het 2de seizoen. Sterker nog, volgens mij was gisteren de 2de of de 3de aflevering van het 2de seizoen. Leuke afleveringen wel. Met Zach en "the yardguy"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:20 schreef Carl-Noten het volgende:
worden er binnekort nog nieuwe afleveringen uitgezonden.
en de afleveringen die midden in de nacht komen of veronica van welk seizoen zijn die eigenlijk
ik volgde het toen het dagelijks werd herhaald op volgens mij veronica van 18uur tot 19uur. een klein half jaar geleden, maar dat stopte toen ineens. was dat seizoen 1
voel me wel een noob
Ik had in het voorjaar een paar weken de tijd dus heb ik 3 seizoenen achter elkaar gekekenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:49 schreef Miguel het volgende:
Haha, OTH heb ik gevolgd, op gegeven moment liep ik een tijdje achter en toen maar afgehaakt... Kan er zowat de tijd niet meer voor vinden om alles te kijken tegenwoordig
* Miguel volgt iets teveel series atm
Maar ben het er zeker wel mee eens dat het een goede serie is, zeker beter op sommige punten dan The OC inderdaad.. waarom ben ik eigenlijk afgehaakt![]()
Even afwachten hoeveel kijkers er komen, denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:09 schreef Ace1 het volgende:
Ik hoorde dat voor The OC season 4 maar een paar eps zijn gekocht.
Ik denk dat de nieuwe verhaallijnen wel nieuwe en meer kijkers gaan trekken. Ik hoop dat er ook wat meer vaste karakters bij komen. Dan is het wat minder gefocust op een paar mensen. Als er dan 1 of 2 irriteren dan kijken er al veel mensen niet meer. En hopelijk ook wat meer afwisseling en niet nog een keer naar dezelfde jaarlijkse feestjes en het carnaval enzo. Dat gaat toch vervelen. Dan heb je toch een beetje het idee dat je naar een herhaling zit te kijken of dat de makers maar weinig fantasie hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:44 schreef Chen het volgende:
[..]
Even afwachten hoeveel kijkers er komen, denk ik
couldn't agree more with you!! heb het 3x op tv gezien waarna ik het hele eerste seizoen gedownload heb. Ben pas 4 afleveringen aant kijken maar het is absoluut een top serie. Ik vind The OC nog steeds overall beter tot nu toe! Maar ik denk (weet bijna zeker) dat de meeste mensen zich veel meer in OTH kunnen terug vinden dan in The OC waar het vehaal zich hoofdzakelijk in een ontzettend rijke omgeving afspeelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:30 schreef Komakie het volgende:
Btw tot de OC weer begint vermaak ik me prima met One Tree Hill. Zouden de OC verslaafden ook eens moeten proberen (als ze dat nog niet doen natuurlijk)
Er goede serie. Op sommige vlakken zelfs beter dan de OC.
OTH is afwisselender. Niet elk jaar komen weer dezelfde dingen terug...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
couldn't agree more with you!! heb het 3x op tv gezien waarna ik het hele eerste seizoen gedownload heb. Ben pas 4 afleveringen aant kijken maar het is absoluut een top serie. Ik vind The OC nog steeds overall beter tot nu toe! Maar ik denk (weet bijna zeker) dat de meeste mensen zich veel meer in OTH kunnen terug vinden dan in The OC waar het vehaal zich hoofdzakelijk in een ontzettend rijke omgeving afspeelt.
Dat vind ik ook van OTH.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
OTH is afwisselender. Niet elk jaar komen weer dezelfde dingen terug...
Dat vind ik leuker aan OTH
Volgens mij volgen alleen niet zo veel mensen in NL het...
Gave première filmpjes ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:39 schreef Wytze het volgende:
Jup 2 November beginnen ze weer. Voor de mensen die eerste aflevering willen lezen. zie www.tv.com
Jaaaquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat afgelopen seizoen wat minder was, maar ik heb er iig heel erg veel zin in volgend seizoen na het zien van de promo filmpjes. Wordt denk ik stukken beter.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:18 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van OTH.
OC mist de spice die ze in de vorige seizoenen wel hadden.
Door het opeens laten doodgaan van een hoofdpersoon denk ik niet dat ze de serie redden, maar ja we zullen zien he.
Vooralsnog ben ik zeer tevreden over S4 van OTH, maar ja dat heeft nu een eigen topic dus ga ik daar nu ook naartoe
En dat is dus deze site: http://creative.myspace.com/VOD/oc/index.htmlquote:OC premiere will stream freely
By Colin Mahan - TV.com
October 25, 2006 at 10:46:00 AM | more stories by this author
Orange County family drama will hit the Web a week early, for free.
The OC
Fox has announced it will stream the fourth-season premiere of The OC on the Internet beginning October 26, a full week before the November 2 TV airing. The stream will be free and ad-supported on the Web sites of Fox owned-and-operated stations and on the News Corp-owned site Myspace.com.
The network says it will also stream the second OC episode of the new season a week early, and that both episodes will remain on the Web for a week after they air on TV.
OC is the latest TV show to stream on the Web early for free. Previously Fox streamed a seven-minute preview of the Simpsons season premiere, and NBC previewed many of its new fall shows at NBC.com.
The OC suffered a ratings slump last season, and the show has even stiffer competition when it returns to the Thursday 9 p.m. spot this time around. In addition to CBS's CSI and NBC's Deal or No Deal, ABC has moved powerhouse Grey's Anatomy to the same time slot.
Wat is dat nu weer voor iets gemeens. Hoezo. Waarom. Waarom gunnen ze me dit niet? Ik zit hier weg te kwijnen van frustratie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
En dat is dus deze site: http://creative.myspace.com/VOD/oc/index.html
Alleen hij doet 't godverdegodverkutklotetering niet hier. Hij laadt en hij laadt en hij geeft zwart beeld..
!!!
Taylor is lekker jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Wytze het volgende:
franktic STFU
Ik ben excited, alleen ryan met dat korte haar. Echt can you be more gay.
En Taylor Wooohooo hottie
Ik heb een versie die gewoon 360mb is zoals al de series. Dus volgens mij moet de kwaliteit best goed zijn. Tenminste, voor mij goed genoeg om van 2m afstand naar me 24" te kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:44 schreef Miguel het volgende:
Ik zag hem gisteren ook al langskomen, maar ik wacht wel op een kwaliteitsversie. Donderdag is het al zover!
nou ja, vrijdag pas dan aangezien ik nog steeds in NL zit....
2 nov is de eerste aflevering!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:09 schreef The6thgate het volgende:
eigenlijk alweer best lang geleden dat the oc liep. weet nog maar nauwelijks hoe het afliep met die crash. begrijp dat een nieuw seizoen ondertussen is begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |