De vorige was CDXVIII.... dan lijkt CDXVIIII mij logisch? Of ben ik nu heel blond?quote:
Als de hele logica was dat er telkens een I bij kwam welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
De vorige was CDXVIII.... dan lijkt CDXVIIII mij logisch? Of ben ik nu heel blond?
ehm, misschien wel...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:02 schreef Nouk het volgende:
Speciaal voor later deze week?
Nee, ik tel in Romeinse cijfers.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:04 schreef sXe het volgende:
[..]
Als de hele logica was dat er telkens een I bij kwam wel
Ja, dat zei ik.quote:
ehm, ja en dan het risico lopen dat het niet goed is. Dan weet ik helemaal niet meer wat ik aan moetquote:
Wel exact 419 I'tjes!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:06 schreef Nouk het volgende:
Wat een lay-outverneukendekutpost.
Oh okay, dat helpt dan vast. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:07 schreef sXe het volgende:
[..]
ehm, ja en dan het risico lopen dat het niet goed is. Dan weet ik helemaal niet meer wat ik aan moet
Neem m'n zusje mee voor de veiligheid
Ik denk de Romeinenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik.
Wie is er in godsnaam op het idee van de Romeinse cijfers gekomen voor dit topic.
Ja, die is wel heel hip enzo. Da's misschien ook weer niet helemaal de bedoeling.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh okay, dat helpt dan vast. Ben benieuwd..
Dan moet je een hugo boss pak aan doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:09 schreef sXe het volgende:
[..]
Ja, die is wel heel hip enzo. Da's misschien ook weer niet helemaal de bedoeling.
Ik moet eigenlijk zulke toffe kleren vinden dat ik niet meer hoef te praten
ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neeeeeheee.... om ze in dit topic te gebruiken!
Ehm, niet bijster gepast in deze situatiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan moet je een hugo boss pak aan doen.
Ja. Daar kijk ik bij jou ook nog steeds naar uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan moet je een hugo boss pak aan doen.
Zie je, zelfs typen gaat al moeilijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja. Daar kijk mik bou jou ook nog steeds naar uit..
Je taalcentrum raakt er behoorlijk van in de war geloof ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
je gaat er bekant debiel van typen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef Nouk het volgende:
Lange nagels en een laptop, echt geen combi. Edan nog zo'n touchpad erbij en ik ben de weg kwijt.
whehe, wij zijn echt goed in open deurenquote:
mijn excuses. Overdaad schaadtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef Nouk het volgende:
3 mensen al commentaar gegeven, ik krijg niet eens kans om te editten zeg.~!
aandoenlijk heet dat toch?quote:
BB heeft z'n account gekaapt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Nouk het volgende:
Wat typ jij ineens zonder punten enzo Z.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Nouk het volgende:
Wat typ jij ineens zonder punten enzo Z.
Het zag er gelijk belabberd uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik post ook 1 keer iets zonder leestekens.
Ik gebruik best punten ... af en toequote:
Daar kom je speciaal je bed voor uit? Das wel netjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:13 schreef jogy het volgende:
Titel aangepast en layout verklotende post geëdit.
Met vriendelijke groet,
Uw aller ONZ mod.
Neh, als er geen brood op de plank hoefte te komen had je kunnen wachten tot een uurtje of 13:00.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar kom je speciaal je bed voor uit? Das wel netjes.
In dat geval ben je geen luie flikker...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, als er geen brood op de plank hoefte te komen had je kunnen wachten tot een uurtje of 13:00.
Nope, vrouwen hebben mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In dat geval ben je geen luie flikker...
Luie vrouwen neem ik aan?quote:
Niet luie vrouwen zijn vaak lelijk...quote:
hehe busta is hier nogal in het nieuws ... iemand van zijn video crew is vermoord busta was getuige maar wil niet getuigenquote:
goed bezig, die man!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe busta is hier nogal in het nieuws ... iemand van zijn video crew is vermoord busta was getuige maar wil niet getuigen
als je maar genoeg bier drinkt maakt het ook helemaal niet uit. Daarom is niet bierdrinken als je uitgaat een hele uitdagingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Niet luie vrouwen zijn vaak lelijk...
Daarom bier [14.gif]
jamaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef sXe het volgende:
[..]
als je maar genoeg bier drinkt maakt het ook helemaal niet uit. Daarom is niet bierdrinken als je uitgaat een hele uitdaging
En je kan ook achteraf niet zeggen: "ja maar ik was dronken".
Hij had vooral vroeger wel leuke liedjes waar whoo haaa dan nog weer met kop en schouders bovenuit steektquote:
gimme some mo!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij had vooral vroeger wel leuke liedjes waar whoo haaa dan nog weer met kop en schouders bovenuit steektgimme so mo' is ook wel leuk
Hippe kleren .. whats next ? je aanmelden bij scientology ?quote:
is dat hip?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hippe kleren .. whats next ? je aanmelden bij scientology ?
onder hollywood sterrenquote:
hm, dat sluit mij een beetje uit van deelname denk ikquote:
kleren zei hij toch netquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef Nouk het volgende:
Vertel, wat heb je gekocht?
een broek.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef Nouk het volgende:
Vertel, wat heb je gekocht?
allemaal volslagen inwisselbaar. Net als bier eigenlijkquote:
Neee ! geen ritsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:25 schreef sXe het volgende:
[..]
een broek.
en een adidas ding met een rits
ehm, g-star postal pant loose?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Watvoor broek? kleur? stof? model? zakken?
hehe ik heb wel eens sfeervollere fotos van jullie gezienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:58 schreef sXe het volgende:
Hm, de foto's van het Weiteveen-gebeuren zijn niet eens heel verkeerd
[afbeelding]
Zie ik daar een Spoilerman in het publiek staan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:25 schreef sXe het volgende:
Gezien de omstandigheden viel het 100% mee
[afbeelding]
dacht het welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:41 schreef Wii het volgende:
[..]
Zie ik daar een Spoilerman in het publiek staan?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:41 schreef Wii het volgende:
[..]
Zie ik daar een Spoilerman in het publiek staan?
wel gewoon een datumquote:
die hele cd zit vol met vanalles .. van kamer muziek naar schreeuw metal .. is het project van een stel ex leden van maudlin of the wellquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:04 schreef sXe het volgende:
Mooi liedje wel trouwens. Niet echt dat hij meteen heel memorabel is maar er zit veel in
koffie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:10 schreef Wii het volgende:
I'm not an addict.
hehe het is echt een vage plaat waar je niet zomaar inzit !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:10 schreef sXe het volgende:
hm, die schreeuwmetal lijkt me dan wel weer wat ongepast
als je omschrijving een beetje klopt kan ik me dat wel voorstellen jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe het is echt een vage plaat waar je niet zomaar inzit !
een anti ipod site, leuk ?quote:
En weg is 't topic!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:44 schreef Wii het volgende:
Welke users heb jij al in je collectie?
Als de kat van huis is.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef SuperWeber het volgende:
Kuttopic...
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:44 schreef Wii het volgende:
Welke users heb jij al in je collectie?
Als de kat van huis is.
Haha, okay. Niet veel gemist dus. De slapende BB is dan wel weer een juweeltje natuurlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Zwansen het volgende:
Uhm, volgens mij is elke ranzige/opzienbarende/leuke foto van een user die ooit op fok heeft gestaan in dat topic gepost. Dus inc. naaktfoto's van Yvonne, een slapende BB, de lul van stinkie etc. etc.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef sXe het volgende:
mag ook wel eens gezegd worden
hoezo?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:15 schreef Nouk het volgende:
* Duimt voor sXe!
Nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef Zwansen het volgende:
PP, kun je al iets over de prijs zeggen van de 6233?
Ja mên, check m'n kei hoge post-aantal dan!quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:49 schreef SuperWeber het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds geobsedeerd (of hoe schrijf je dat) door postaantallen
Je bent anders wel geinteresseerd in postaantallen van andere mensen!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:50 schreef Wii het volgende:
[..]
Ja mên, check m'n kei hoge post-aantal dan!
Goede vraag.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:44 schreef sXe het volgende:
Waarom zou je ook rennen?
Ik denk een hoop fokkers hoog zouden scoren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:48 schreef sXe het volgende:
Ze mogen wel eens een wedstrijd "rustig-aan-doen" organiseren
die zijn er zat zou je zeggenquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:58 schreef sXe het volgende:
Vanzelfsprekend ben ik nu naarstig op zoek naar een fontein
wolter kroesquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:53 schreef Nouk het volgende:
Kenker, Wolter is echt de man.
Wie was dat eigenlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:45 schreef Zwansen het volgende:
Idd, zeer handig.
Jammer dat bosbeetIe geband is, dus ipv van de kleine L een hoofdletter i.
DU BIST GEPWND WIE UNNE NOOB!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik zoek nog een mailadres. Om Maikuuul aan te vragen.
Jammer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:ze hebben een kleine lettertyp verandering gedaan
In de oude ook ... ze hebben een andere hoofdletter I erin gezetquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:05 schreef MaikuuuI het volgende:
Kut, in de nieuwe layout zie je wel verschil tussen i en L. :/
Ow, dat was het dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:ze hebben een kleine lettertyp verandering gedaan
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:30 schreef Jump het volgende:
MaikuuuI mag weg (met een hoofdletter I achteraan dus).
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Laat maar, ik koop niks van paarse paashaas
net wakkerquote:
Ah hoe was het met hem ... eigenlijk niks meer van die jongen gehoordquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:52 schreef sXe het volgende:
Da's ook goed
Was gisteren bij Chris op visite geweest in Utrecht, was wel even leuk.
iddquote:
Gelukkig heb je vanavond er genoeg aan gedaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:35 schreef Nouk het volgende:
Oh ik moest gister alles al afhebben.
Net of jij zo productief bent.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gelukkig heb je vanavond er genoeg aan gedaan.
Al kriebels in je buik en moeite met eten?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:31 schreef sXe het volgende:
vervelend!
hm, deels wel. Dat eten lukt wel aardig nog.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Al kriebels in je buik en moeite met eten?.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef sXe het volgende:
[..]
hm, deels wel. Dat eten lukt wel aardig nog.
Ja inderdaad. Maar niet te wanhopig doen natuurlijk. Wanneer meeten jullie ook alweer precies?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:47 schreef sXe het volgende:
nouja, misschien is het eerst handg om te kijken of dat wederzijds ook een beetje klopt
altijd handigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:47 schreef sXe het volgende:
nouja, misschien is het eerst handg om te kijken of dat wederzijds ook een beetje klopt
dat kanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:51 schreef Nouk het volgende:
Leuk, en daarvoor nog smsen ofzo of dat niet?
Zeggen dat je nog niet toe bent aan een relatie, en dat vrijgezel zijn wel heel relaxed is. Daar vallen de vrouwtjes voor.quote:
Ja, zeg maar dat je er zin in hebt en het leuk vond afgelopen woensdag.quote:
Ja, dat leek me ook al niet heel erg handig en logisch in dit geval!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, zeg maar dat je er zin in hebt en het leuk vond afgelopen woensdag.
En trap er vooral niet in dat vrouwen gelijk voor je vallen hoor als je zegt dat je vrijgezel bent, dat is alleen maar een trucje.
Oh BB, maar dat is een populaire film en dat mag jij echt niet leuk vinden!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 05:11 schreef Bosbeetle het volgende:de da vinci code is best een geinige film
jammer dat titanic niet meer in de bios draaitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:45 schreef sXe het volgende:
[..]
Oh BB, maar dat is een populaire film en dat mag jij echt niet leuk vinden!
Straks HP!
Ik heb hem op video, misschien een idee voor de volgende GPD-meeting?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jammer dat titanic niet meer in de bios draait!
ja, en dat is ideaal voor de volgende GPD-meetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:33 schreef Nouk het volgende:
Is wel romantisch hoor sXe, dat is toch juist gunstig. Kaarsjes d'r bij, juiste sfeer creeeren. Heb je de tissues ook gelijk bij de hand..
Kunnen wij je helpen, mocht je met vragen zitten, of mocht er iets falikant misgaan!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef sXe het volgende:
[..]
ja, en dat is ideaal voor de volgende GPD-meet![]()
[PP]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb hem op video, misschien een idee voor de volgende GPD-meeting?
betamaxquote:
tof waar ??quote:
goed bezigquote:
negativequote:
of bierdrinken in de kroegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:15 schreef Zwansen het volgende:
stappen is voor homo's.
In Drenthe (en overijssel) gaan we gewoon bier drinken ofzo. Of naar de kroeg.
Nee, idd. In Purmerend vind je de shizzle. Of anders in A'dam.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Nouk het volgende:
Ja omdat je daar natuurlijk ook geen goede clubs hebt waar je echt kan stappen.
clubs .. wil je niet zo vloekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Nouk het volgende:
Ja omdat je daar natuurlijk ook geen goede clubs hebt waar je echt kan stappen.
Ik wil best heen. Maar de leukste dingen zijn in het weekend, en dan ben je d'r niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, idd. In Purmerend vind je de shizzle. Of anders in A'dam.
Waar we nooit heen gaan.
Wel tof als je dan gewoon naar binnen komt. Daar droom ik altijd van.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
clubs .. wil je niet zo vloeken
een collegatje van mij is naar the pink elephant geweest ... dat schijnt nogal exclusief te zijn. Ze kreeg gratis drinken omdat degen met wie ze was de baas kende ... maar als je er anders naar binnen wil ben je verplicht 2 flessen chapagne a 1000 dollar stuk te kopen. (om mee te beginen dus) rare clubs
quote:this place is a joke..
Posted by fsween on 05/22/2006
done waste your time ...unless you know the owner , investor or Brad Pitt you are not getting in...
quote:
Dan noem je ook een club in een echte stad. Niet als in Amsterdam ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
clubs .. wil je niet zo vloeken
een collegatje van mij is naar the pink elephant geweest ... dat schijnt nogal exclusief te zijn. Ze kreeg gratis drinken omdat degen met wie ze was de baas kende ... maar als je er anders naar binnen wil ben je verplicht 2 flessen chapagne a 1000 dollar stuk te kopen. (om mee te beginen dus) rare clubs
Noord-Holland is echt wel leuk. A'dam is ook niet mijn idee van fantastisch, maar om af en toe heen te gaan wel okay.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan noem je ook een club in een echte stad. Niet als in Amsterdam ofzo.![]()
Die film toevallig nog gezien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Hihi american psycho maar eens lezen daar wordt het wereldje in NYC wel goed omschreven (alleen dan met jaren 80 mode maar toch) het idee wordt wel duidelijk zo leeg en alles draait alleen maar om geld
Nee de film heb ik niet gezien en als het ook maar iets op het boek lijkt dan wil ik het niet zien.quote:
of thuis thee drinkenquote:
hihi die gast is best scherpquote:Ze heb em epakt den kerl uut ensche
Den met een puntig voorwerp pony's en peerden hef mishandeld
Soms todat de dood erop is evolgd
Wak dr van begriep is dat e hey niet helemaal goed wies is ewest
wat mie logisch lek anders was e wel druk ewest met aandre dingen
[...]
Ohja de politie zei e hef ook nog een zwerver dood estoken int volkspark
maaja den landloper had geen fanclub en de pony's wel
nee man hypermodern !quote:
wel een perrier danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:26 schreef Nouk het volgende:
BB, geweldig, je houdt ons op de hoogte van de nieuwste trends!
Ik zit hier al aan het water. Hoe stylish verantwoord.
nee een spa kan hier ook nog omdat dat knetter duur is en bijna nergens te krijgenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:39 schreef Nouk het volgende:
Euhw. Kraanwater voldoet niet echt?
ja 10 over 4 niet echt tijd om te gaan slapenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef sXe het volgende:
Hm, het is een beetje vroeg om te gaan slapen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |