Die dingen zuigen zich vast op je tong...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef oor het volgende:
kan je niet gewoon een nep piercing gebruiken? is dat er niet met een magneetje?
Hmm ja die had je ook voor in je neus. Misschien wel een idee. Ik zal het eens vragen als ik langs zo'n piercer gaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef oor het volgende:
kan je niet gewoon een nep piercing gebruiken? is dat er niet met een magneetje?
Exact, ik ben ook al aan het uitzoeken hoe ik m'n eigen blinde darm kan verwijderen, mocht ie ooit gaan ontsteken. Weet je hoeveel geld je jezelf daarmee kan besparen aan verzekeringskosten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef MOD het volgende:
Dat bedoel ik![]()
Hou je mond dan, piercers jassen die naald er zo door heen (ja nadat ze goed gekeken hebben waar hij moet prikken)
Ontsmetten is niet zo moeilijk.
Nou, wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef MOD het volgende:
Dat bedoel ik![]()
Hou je mond dan, piercers jassen die naald er zo door heen (ja nadat ze goed gekeken hebben waar hij moet prikken)
Ontsmetten is niet zo moeilijk.
Dat je een verlamde tong oploopt, waardoor je je niet meer verstaanbaar kan maken en je agressie uitoefent op Fok! door talloze kuttopics te openen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:21 schreef MOD het volgende:
Mijn tong, waar maak jij je druk over?
Mn doel was om info te krijgen door dit topic te openen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat je een verlamde tong oploopt, waardoor je je niet meer verstaanbaar kan maken en je agressie uitoefent op Fok! door talloze kuttopics te openen...
De risico's van een tongpiercing bij een erkende piercingshop zijn al hoog laat staan als je het zelf doet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:29 schreef MOD het volgende:
Mn doel was om info te krijgen door dit topic te openen.
Als de risico's te hoog zijn doe ik het niet.
Als er alternativen zijn, zijn die ook goed, zoals wat jij zei.
Maar aan nutteloze reacties heb ik niks.
Giro 555 help MOD aan een piercing?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik betaal nog liever die 50 euro voor je dan dat je hem zelf gaat zetten.
ik wil het gewoon zelf ook wel betalen, of ik ken wel iemand die het voor me doet.quote:
Ik vind je geen freak hoor knul.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:07 schreef MOD het volgende:
Trouwens wens ik wel serieuze reacties en geen onzin dat ik een freak ben ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |