Thanxquote:Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef schatje het volgende:
@ junkiexp, je staat genoteerd, succes jongen.
Na ruim 28 jaar gerookt te hebben, en vele vele malen geprobeerd te stoppen met roken is het mij DANKZIJ die pleisters gelukt om nu al ruim 9 maanden rookvrij door het leven te gaan. Die pleisters maken het toch ff wat makkelijker. En voor mij was afkicken van 40 sigaretten naar 0 niet echt leuk voor me huisgenoten zonder die pleisters.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef baarti het volgende:
aan iedereen die wil stoppen kan ik auriculo-therapie aanbieden. kost eenmalig 150 euro, maar je verdient het zo terug als je stopt met roken. ben nu zelf al twee maanden gestopt . Pleisters helpen je trouwens niet van de nicotineverslaving af, en das toch wel de bedoeling dacht ik zo
succes gewenst aan iedereen die wil stoppen en tegen iedereen die gestop is zeg ik:
Ga zo door !!!
Wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Na ruim 28 jaar gerookt te hebben, en vele vele malen geprobeerd te stoppen met roken is het mij DANKZIJ die pleisters gelukt om nu al ruim 9 maanden rookvrij door het leven te gaan. Die pleisters maken het toch ff wat makkelijker. En voor mij was afkicken van 40 sigaretten naar 0 niet echt leuk voor me huisgenoten zonder die pleisters.
gewoon zonder hulpmiddelen van de ene op de andere dag gestopt met roken (en beginnen met sporten!), eens kijken wat het geeft..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:41 schreef Natha- het volgende:
jm5, goed hee! Heb je hulpmiddelen, of gewoon cold-turkey?
Goed plan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef Schorpioen het volgende:
Yes! Ik heb eindelijk ook de stap maar gezet, en ben gestopt met roken, na bijna 10 jaar. In mijn hart wilde ik al eerder stoppen (...) maar ik realiseerde me gisteren opeens dat ik gewoon vrij wil zijn, vrij van verslavingen die je uiteindelijk geen ruk opleveren en alleen maar nadelen hebben.
De crackpijp lonkt toch nog wat te aanlokkelijk, evenals de heroinespuit die als vanzelf nog in mijn arm kruipt, ook kan ik het neuken van seropositieve zeepaarden nog niet laten, laat staan dat ik weerstand kan bieden aan de verlokkingen van auto-amputatie, maar he! ik rook niet!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Goed plan.Maar heb je echt ál je verslavingen aan de kant gezet?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
De crackpijp lonkt toch nog wat te aanlokkelijk, evenals de heroinespuit die als vanzelf nog in mijn arm kruipt, ook kan ik het neuken van seropositieve zeepaarden nog niet laten, laat staan dat ik weerstand kan bieden aan de verlokkingen van auto-amputatie, maar he! ik rook niet!
Het valt me toch wel erg moeilijk hoor, zo'n eerste dag. Pas als je het niet meer gebruikt merk je hoe verslavend het spul is! Na het eten, een lekkere bak koffie, en dan je peuk moeten missen, godverdomme ik zit hier zowat te hyperventileren en spring bijna tegen de muren op!quote:
Ja de eerste week word je echt pisnijdig, had ik ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:19 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Het valt me toch wel erg moeilijk hoor, zo'n eerste dag. Pas als je het niet meer gebruikt merk je hoe verslavend het spul is! Na het eten, een lekkere bak koffie, en dan je peuk moeten missen, godverdomme ik zit hier zowat te hyperventileren en spring bijna tegen de muren op!
Gelukkig bestaat er zoiets als ALCOHOL!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja de eerste week word je echt pisnijdig, had ik ook.
Ja want tenslotte is rukken alleen lekker met peuk....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef Schorpioen het volgende:
Ik had al eerder mijn gehele pr0n verzameling weggeflikkerd
Pff... van het geld dat ik uitspaar door niet te roken ga ik liever zelf naar de hoeren!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:31 schreef Pony-Lover het volgende:
van het geld dat jullie besparen door niet te roken kunnen jullie vast wel twee mede fokker steunen![]()
[ACTIE] een hoertje voor Fuif-Duif & McCarthy
![]()
Maar die jongens hebben het echt nodig, het is ook beter voor Fokquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Pff... van het geld dat ik uitspaar door niet te roken ga ik liever zelf naar de hoeren!
Komop zeg... is fok niet gebaat met het bestaan van wat gefrustreerde gasten zonder seks?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Maar die jongens hebben het echt nodig, het is ook beter voor Fok![]()
Rukken met een joint man... godvergeten lekker!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja want tenslotte is rukken alleen lekker met peuk....
Alleen die blaren op je eikle!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Rukken met een joint man... godvergeten lekker!!
Yeah... sure... whatever... right!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef ma_jojo het volgende:
tvp'tje
7-7-06 stop ik definitief, na m'n examens etc.
Dat is je goed recht.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Yeah... sure... whatever... right!
Ik geloof er geen ene FUCK van!
Uitstellen is een bitch......quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef ma_jojo het volgende:
tvp'tje
7-7-06 stop ik definitief, na m'n examens etc.
Ik weet, maar als ik nu stop, zo nog net voor m'n laatste twee examens, zullen lichaam en geest ongetwijfeld gaan 'zeuren', dus ik doe het erna wel.quote:
quote:
Doorgaan met roken en je stoppoging opgeven is een grotere bitch dan jezelf een datum stellen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:22 schreef junkiexp het volgende:
Mij kan je schrappen,4 dagen vrij trek ik blijkbaar niet zonder sigaret.
Maar op mijn werk rook ik niet meer,dat gaat prima.
Maar als ik eenmaal thuis ben.
quote:Ten months, two weeks, three days, 11 hours and 18 minutes. 6429 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.285,88. Life saved: 3 weeks, 1 day, 7 hours, 45 minutes.
wat is je stopdatum geweest?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:37 schreef N_P het volgende:
Ik meld me ook maar weer eensBen inmiddels bijna 5 maanden gestopt!
Is er iemand die langere tijd is gestopt weleens de fout ingegaan door een trekje te nemen?
Ik ben nu 3 en een half jaar gestopt , was een zeer stevige rookster, Van de ene dag op de andere gestopt zonder voorbereiding of wat dan ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:37 schreef N_P het volgende:
Ik meld me ook maar weer eensBen inmiddels bijna 5 maanden gestopt!
Is er iemand die langere tijd is gestopt weleens de fout ingegaan door een trekje te nemen?
quote:Two days, 8 hours, 14 minutes and 32 seconds. 35 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,61. Life saved: 2 hours, 55 minutes.
Als het vandaag de 30e is en ik ruim 2 dagen gestopt ben, zal het dan de 29e zijn?quote:
Niet roken. Zolang je dat doet, gaat het prima.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:55 schreef hans.rls het volgende:
iemand nog goede tips?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als het vandaag de 30e is en ik ruim 2 dagen gestopt ben, zal het dan de 29e zijn?
Nee, in de nacht van zaterdag op zondag, om 5:00 rookte ik de laatste. Dus 28 mei.
Die heb ik nog even overwogen maandag, omdat het de bedoeling is dat je tijdens het lezen blijft roken. Ik wilde dus eigenlijk gewoon nog door roken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
anderen bij Allen Carr
Je mag mij van het lijstje halen. Ik ben weer gestopt met stoppen. Mocht ik weer eens een poging wagen, dan meld ik me wel weer.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:25 schreef schatje het volgende:
Ik heb de lijst bijgewerk
Jij doet exact hetzelfde als ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Exact 1 dag en 10 uur en 4 minuten.
Waarom? Al sla je me dood. Ik vind het immers lekker. Dat het geld kost, dat boeit me niet. Dat ik er ooit eens dood aan kan gaan, ach, sommige risico's neem je voor lief. En toch besloot ik gisteren (ik rook nooit op zondag, i.v.m. kater enzo) dat ik ook vandaag niet ging roken. En morgen niet. En een nieuw pak kopen, dat doe ik ook niet.
En nu nog afwachten hoe lang dit gaat duren. Ik begin behoefte aan een peuk te krijgen op het moment. Gelukkig heb ik bijna niks rookbaars meer in huis.
Nee hoor, ik rook alweer een tijdje.quote:
Haha, okquote:Op maandag 19 juni 2006 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor, ik rook alweer een tijdje.
Maar succes.
Als ik écht een sigaret wíl, dan ga ik desnoods tegen die persoon schreeuwen als hij me tegen wil houdenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het dus dit weekend heel moeilijk gehad, maar ik vraag me dus af wanneer je de stap zet om daadwerkelijk weer een sigaret te pakken en op te steken...........is er niemand om je heen, die je zegt dat je het niet moet doen?
Rokers zullen uiteindelijk stoppers nooit steunen. Wanneer het je namelijk lukt om van de sigaret af te komen worden ze alleen geconfronteerd met hun eigen onmacht ermee te stoppen.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het dus dit weekend heel moeilijk gehad, maar ik vraag me dus af wanneer je de stap zet om daadwerkelijk weer een sigaret te pakken en op te steken...........is er niemand om je heen, die je zegt dat je het niet moet doen?
Het is mij ook gelukt, de eerste dag door te komen. Heb alleen VRESELIJK slecht geslapen. Steeds zwetend wakker worden en dan weer uren niet in slaap kunnen vallen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:34 schreef eer-ik het volgende:
ik heb de eerste dag ook (met pijn en moeite) overleefd.
Om eerlijk te zijn vind ik het fucking zwaar, ik denk continu: zal ik er een nemen?
en dan heb ik mezelf bijna overgehaald om er een te gaan roken, dan sta ik op mijn broertjes kamer, en dan krijg ik al meteen weer een schuldgevoel...
Het was dus moeilijk vandaag, maar gelukt
Dat heb ik ook de hele dag door inderdaad.quote:En ik merk dat ik de hele dag door denk; ow, even lekker bij de koffie zo een sigaretje nemen.
ja dat heb ik dan weer wel, elke nacht 's morgens, net voor ik wakker word rook ik een peuk en word dan met een schuldgevoel wakkerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:32 schreef eer-ik het volgende:
ik heb in mijn dromen wel 1234iu2374098 peuken gerookt.
Klinkt als een heel goed voornemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:21 schreef miesjuh het volgende:
One day, 10 hours, 30 minutes and 55 seconds. 11 cigarettes not smoked, saving ¤ 2,30. Life saved: 55 minutes.
Ik ben nu al trots en weet zeeeeeeker dat ik NOOIT meer rook(pff, wat een belofte)
Niet de eerste paar dagen. Het ergste kwam na een week volgens mij. Flink geirriteerd en jankerig enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:30 schreef eer-ik het volgende:
Goed bezig brighteyes.
Had jij er niet verdomde veel moeite mee de eerste paar dagen?
IK heb er echt een hekel aan om nu te stoppen, maar toch probeer ik door te zetten.
1 dag, 20 uur, 30 minuten gestopt,
8,51 gesaved,
46 peuken niet gerookt,
live saved 3.5 uur
Kijk eens naar wat je bespaart tot nu toequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:35 schreef eer-ik het volgende:
haha, ik ben nu ook echt zwaar geirriteerd, maar komt ook door andere omstandigheden.
Het niet roken maakt het alleen maar erger
As a matter of fact, er is nu niets wat ik liever wil dan een peuk![]()
Netjes, netjes,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef baarti het volgende:
Three months, 1 hour, 0 minutes and 4 seconds. 2761 cigarettes not smoked, saving ¤ 455,40. Life saved: 1 week, 2 days, 14 hours, 5 minutes. Stopdatum 20 maart 2006
Al weer een kwartaal gestopt. wel 5 kilo aangekomen
Mag ik weer een plaatsje omhoog ?
Suc6 iedereen !!1
Ik ben de laatste weken ook water aan het drinken, minimaal 1,5 liter per dag. en moet zeggen dat het helpt. verder wat meer gaan letten op mn eten en begonnen met hardlopen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Netjes, netjes,
ik probeer er alleen niet bij aan te komen.
Ben de afgelopen tijd ook al 10 kilo afgevallen, en er moet nog iets af, dus niet meer eten ipv. rokenIk pak nu gewoon steeds een glas water als ik trek heb in een peuk
als ik dat maar niet doe met bier![]()
Gefeli!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Een half jaar!![]()
![]()
En een kilo of 12 erbij...![]()
Ik heb mezelf een zetje omhoog gegeven.Ik laat de overige aanpassingen over aan jullie.
Die twee kilo horen ook tijdelijk te zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Niet bewust als troost maar wel meer gaan eten. Verveling enzo. En ongelofelijke rusteloosheid in het begin.
Die stofwisseling hoort je maar iets van 2 kilo op te leveren. De rest heb ik er gewoon zelf aangevreten.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb niet echt veel meer gesnoepd, maar toch die kilo's erbij......
Het is ook niet de bedoeling dat je dat spul kauwt als sportlife... tussen je tanden en wang houden en alleen een paar keer kauwen als je behoefte aan een peuk krijgt... Anders kun je ook gaan wachten op de maag en darmklachten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef eer-ik het volgende:
men moeder leeft met me mee, en kwam met nicorette aanzetten.
4 mg nicotine erin.
Wat een rommel is dat.
In eerste instantie is het best lekker, gewoon normale kauwgom, maar nou brand het een soort van in men keel
Kutzooi.
Was k maar nooit gestopt
lees: was ik maar nooit begonnen
Ik heb het verbeterd. Je staat nu ook onder het lijstje van de maand stoppers.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:32 schreef jodzemanze het volgende:
Mijn stopdatum is 06 juni en niet 14 juni zoals in het lijstje staat!
en als je nou weer ín het lijstje gaat met stopdatum vandaag?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:12 schreef miesjuh het volgende:
Haal mij maar weer uit het lijstje... ik ben er blijkbaar nog niet genoeg aan toe om te stoppen!!
Gisteravond een afstudeerborrel, ging de hele avond prima en een uur voordat ik wegging had ik overal schijt aan en heb toen gewoon een peuk opgestoken.![]()
Ik ben niet meer te redden
Heb ik gedaan(alleen vergeten te melden)!! Mijn nieuwe stopdatum is dus maandag 26 juni en het gaat nog steeds goedquote:Op maandag 26 juni 2006 09:54 schreef freecell het volgende:
[..]
en als je nou weer ín het lijstje gaat met stopdatum vandaag?
Moet je sigaretje?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef DarkElf het volgende:
zesde dag, gaat goed hier. had alleen van het weekend (lekker op het terras, wijntje erbij, gezelligheid alom) het wel even erg moeilijk
You go girl, knap van je!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef DarkElf het volgende:
zesde dag, gaat goed hier. had alleen van het weekend (lekker op het terras, wijntje erbij, gezelligheid alom) het wel even erg moeilijk
Hoeveel rookte je per dag dan ?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef jodzemanze het volgende:
HIer gaat het ook nog steeds goed! Heel goed zelfs...
De pleisters zijn inmiddels ook weg, na een versnelde methode(2 weken stap 1 ipv 6 weken, 1 week stap 2 ipv 2 weken en 4 dagen stap 3 ipv 2 weken!)
One month, four days, 8 hours, 20 minutes and 12 seconds.
858 cigarettes not smoked,
saving ¤ 157,65.
Life saved: 2 days, 23 hours, 30 minutes.
Het is toch helemaal geweldig!!
Ad van den berg, pedofiel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:58 schreef Ludger het volgende:
Eve Oftopic, ben hier nog niet lang, wie is dat vreselijke gezicht op die avatar van Beach (en anderen???)
kut smoesjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:03 schreef Ludger het volgende:
Smerig menneke,
Stoppen met roken... ja... denk er wel over... Rudi Carell die maar 71 werd...
Alleen, tja.. ik zou het vooral missen met uitgaan en ben het nu ook ff nodig, even een rottijd...
Je kan het uitrekenen hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:02 schreef Sebasser het volgende:
Hoeveel rookte je per dag dan ?
Vies is dat he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet je wat raar is.... ik rook al vanaf 13 jaar ...
en wat stinken die peuken nu ineens zeg ... Gatver!
Dat stimuleert me hopelijk voldoende....
Nou eigenlijk WIL ik helemaal niet stoppen... en dan werkt het niet... je moet er echt 100% achter staan. Maar mijn tijd komt nog wel...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
mijn stopdatum is overigens 12 juli
jammer stormqueen .... maar een missertje kan toch gebeuren of geef je het op?
edit: heb al 100 sigaretten overgeslagen !!
Hoe kan het dat je na zo'n lange tijd stoppen toch weer begint?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:53 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ben vandaag gestopt (was al 2,5 jaar gestopt, maar de afgelopen 2 maanden weer gerookt)
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef Dick-Schaffa het volgende:
oh en mevrouw de koningin, ik ben ook gestopt omdat ik van u de kanker kan krijgen en dat vind ik niet zo aardig
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:46 schreef Dick-Schaffa het volgende:
op mijn pakje stond:
Koninklijk besluit: Roken veroorzaakt kanker...
dus dat heeft u besloten
nee hoor, voor mij geen middeltjes, pleisters of kaugum ..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het vreemd ofzo dat mensen cold turkey stoppen?
Dan rook je toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:10 schreef Sebasser het volgende:
Ach, ik rook tegenwoordig zo weinig dat je mij eigelijk als gestopt kan zien.
Het was juist niet sarcastisch bedoeld Swets!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het vreemd ofzo dat mensen cold turkey stoppen?
Topquote:Op maandag 17 juli 2006 14:20 schreef DarkElf het volgende:
lijstje bijgewerkt
en mezelf er ook bij gezet, zit al bijna op twee weken![]()
Woei!quote:One year, five days, 25 minutes. 7400 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.480,07. Life saved: 3 weeks, 4 days, 16 hours, 40 minutes.
Ow ja, zo kan die smiley ook geinterpreteert wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Het was juist niet sarcastisch bedoeld Swets!
Geeft nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ja, zo kan die smiley ook geinterpreteert worden
per wanneer?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:06 schreef Sebasser het volgende:
Zet mij nu maar bij officeel gestopt.
Ja gewoon die volgende peuk niet opsteken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:16 schreef DarkElf het volgende:
Maar misschien heeft een andere fokker tips?
Graag OP aanpassen, tis iets langer als 1 jaar en een paar maandjesquote:Op dinsdag 24 juni 2003 23:44 schreef Doopy-X- het volgende:
ik mag bij het rijtje gestopten....
vanaf 19:00 al clean
Stoppen met roken is me erg goed bevallen, al ruim 3 jaar nu.quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:14 schreef DeeCruise het volgende:
Ik wil eigenlijk ook al een tijdje gaan kappen met het roken van sigaretten, maar blowen wil ik wel blijven doen (zei het op een laag pitje, maar toch..) Iemand tips over hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Bedankt alvast..
Ow, en respect voor alle (blijvende) stoppers, echt waar!
Helemaal mee eens, vandaar dat ik ook ben gestopt met blowen en een waterpijp heb aangeschaft zodat ik geen nicotine meer binnenkrijgquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:00 schreef Anj1n het volgende:
Geen achterdeurtjes openlaten! Helemaal kappen of gewoon doorpaffen...
Ik heb ook een waterpijp, gebruik ik alleen voor appeltabak. In de eerste stopweek twee keer opgestoken en eigenlijk heb ik nu al twee weken geen zin meer om al die moeite te doen voor roken (waterpijp klaarmaken is best veel werk).quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef Anj1n het volgende:
Je moet alleen goed oppassen dat wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent en je dus niet kan blowen, je niet weer een sigaret opsteekt als vervanging.
en afgelopen zaterdagavond toen we lekker buiten op ons terras zaten, met aardig wat wijn opquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik mis wel het roken om één uur 's nachts op een terrasje met mooi weer en een witbiertje rosétje ...
Ja, datquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en afgelopen zaterdagavond toen we lekker buiten op ons terras zaten, met aardig wat wijn open drie rokers om me heen, dát was moeilijk
ooh dat doen de mijne gelukkig nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat
Ik verbied mijn vrienden dan van te voren ook om mij wat aan te bieden
Precies, en als ik dan mijn hand uitsteek richting een pakje, brullen ze allemaal: "NEE!!" en pakken hun pakje van tafelquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ooh dat doen de mijne gelukkig niet
maar dan nog, drie pakjes sigaretten op tafel voor je neus, is wel erg verleidelijk
ik was idd ook blij dat ik niet gezwicht ben (vond ik best wel stoer van mezelfquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
En de volgende morgen ben ik ze weer dankbaar
kan je hier downloadenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:38 schreef Blumchen het volgende:
Hey hoe komen jullie eigenlijk aan zo een teller? Ik wil ook wel eens weten hoeveel dagen ik nou langer leef enzo
groot gelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef E.T. het volgende:
Ik heb mezelf een plekje omhoog gezet.. Zit tenslotte al bijna op 7 maanden![]()
ik vind het, net als vorige keer niet zo heel moeilijk nu. ( gezellige avondjes wel maar dat lijkt me logisch)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:59 schreef E.T. het volgende:
dat ga jij ookgewoon redden hoor DE![]()
Achteraf bekeken was het nl. best heel simpel. Alleen als je er middenin zit, is het moeilijk om er vanaf te blijven
ik wou dat ik al zo ver was, maar zit helaas nog maar op 11 maand (21 augustus 2005, 23.10 uur)quote:
sowiesoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk dat dat zoiezo beter is en dan op datum rangschikken
zoiezoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk dat dat zoiezo beter is en dan op datum rangschikken
Ik sta er nog nie bijquote:
sorryquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik sta er nog nie bij8 mei is mijn stopdatum!!!!
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:59 schreef Cruzaclu het volgende:
Ben vannacht gestopt. Voor maar liefst 7.5 uurtjes, toen werd ik weer wakker.
Ach dan maar niet stoppen...
Beetje flauw van je vriendin om jou zo lekker te gaan zitten maken. Mijn vrienden vragen allemaal bezorgd of ze nog wel mogen roken hier in huis en of ik er geen last van heb. Natuurlijk mogen zij roken! Een beetje sigaretten aan gaan zitten bieden zullen ze echt niet doen. Ze zijn allemaal super trots op me dat ik het volhoud en complimenteren me er dagelijks mee. Voor mij is dat een hele goede stimulans moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:39 schreef freecell het volgende:
Gisteren zat een vriendin van mij te roken en ze bood haar laatste cigaret aan aan een andere vriendin met de mededeling: "als jij hem niet wilt, mag Freecell hem." Het is maar goed dat vriendin numero twee hem aannam
Hopelijk wel blowtjes zonder tabakquote:Op maandag 24 juli 2006 03:40 schreef DeeCruise het volgende:
Ik zal wel nog een blowtje roken op zijn tijd, maar sigaretten is tabee...
hoi schatjequote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef schatje het volgende:
Slaapkopjes, welkom en succes met stoppen. Je staat in het lijstje.
GOED!quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef DarkElf het volgende:
nog twee nachtjes slapen en ik ben alweer drie weken gestopt met roken
Goed zoquote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef DarkElf het volgende:
nog twee nachtjes slapen en ik ben alweer drie weken gestopt met roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |