Hoeveel rookte je per dag dan ?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef jodzemanze het volgende:
HIer gaat het ook nog steeds goed! Heel goed zelfs...
De pleisters zijn inmiddels ook weg, na een versnelde methode(2 weken stap 1 ipv 6 weken, 1 week stap 2 ipv 2 weken en 4 dagen stap 3 ipv 2 weken!)
One month, four days, 8 hours, 20 minutes and 12 seconds.
858 cigarettes not smoked,
saving ¤ 157,65.
Life saved: 2 days, 23 hours, 30 minutes.
Het is toch helemaal geweldig!!
Ad van den berg, pedofiel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:58 schreef Ludger het volgende:
Eve Oftopic, ben hier nog niet lang, wie is dat vreselijke gezicht op die avatar van Beach (en anderen???)
kut smoesjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:03 schreef Ludger het volgende:
Smerig menneke,
Stoppen met roken... ja... denk er wel over... Rudi Carell die maar 71 werd...
Alleen, tja.. ik zou het vooral missen met uitgaan en ben het nu ook ff nodig, even een rottijd...
Je kan het uitrekenen hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:02 schreef Sebasser het volgende:
Hoeveel rookte je per dag dan ?
Vies is dat he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet je wat raar is.... ik rook al vanaf 13 jaar ...
en wat stinken die peuken nu ineens zeg ... Gatver!
Dat stimuleert me hopelijk voldoende....
Nou eigenlijk WIL ik helemaal niet stoppen... en dan werkt het niet... je moet er echt 100% achter staan. Maar mijn tijd komt nog wel...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
mijn stopdatum is overigens 12 juli
jammer stormqueen .... maar een missertje kan toch gebeuren of geef je het op?
edit: heb al 100 sigaretten overgeslagen !!
Hoe kan het dat je na zo'n lange tijd stoppen toch weer begint?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:53 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ben vandaag gestopt (was al 2,5 jaar gestopt, maar de afgelopen 2 maanden weer gerookt)
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef Dick-Schaffa het volgende:
oh en mevrouw de koningin, ik ben ook gestopt omdat ik van u de kanker kan krijgen en dat vind ik niet zo aardig
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:46 schreef Dick-Schaffa het volgende:
op mijn pakje stond:
Koninklijk besluit: Roken veroorzaakt kanker...
dus dat heeft u besloten
nee hoor, voor mij geen middeltjes, pleisters of kaugum ..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het vreemd ofzo dat mensen cold turkey stoppen?
Dan rook je toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:10 schreef Sebasser het volgende:
Ach, ik rook tegenwoordig zo weinig dat je mij eigelijk als gestopt kan zien.
Het was juist niet sarcastisch bedoeld Swets!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het vreemd ofzo dat mensen cold turkey stoppen?
Topquote:Op maandag 17 juli 2006 14:20 schreef DarkElf het volgende:
lijstje bijgewerkt
en mezelf er ook bij gezet, zit al bijna op twee weken![]()
Woei!quote:One year, five days, 25 minutes. 7400 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.480,07. Life saved: 3 weeks, 4 days, 16 hours, 40 minutes.
Ow ja, zo kan die smiley ook geinterpreteert wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Het was juist niet sarcastisch bedoeld Swets!
Geeft nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ja, zo kan die smiley ook geinterpreteert worden
per wanneer?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:06 schreef Sebasser het volgende:
Zet mij nu maar bij officeel gestopt.
Ja gewoon die volgende peuk niet opsteken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:16 schreef DarkElf het volgende:
Maar misschien heeft een andere fokker tips?
Graag OP aanpassen, tis iets langer als 1 jaar en een paar maandjesquote:Op dinsdag 24 juni 2003 23:44 schreef Doopy-X- het volgende:
ik mag bij het rijtje gestopten....
vanaf 19:00 al clean
Stoppen met roken is me erg goed bevallen, al ruim 3 jaar nu.quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:14 schreef DeeCruise het volgende:
Ik wil eigenlijk ook al een tijdje gaan kappen met het roken van sigaretten, maar blowen wil ik wel blijven doen (zei het op een laag pitje, maar toch..) Iemand tips over hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Bedankt alvast..
Ow, en respect voor alle (blijvende) stoppers, echt waar!
Helemaal mee eens, vandaar dat ik ook ben gestopt met blowen en een waterpijp heb aangeschaft zodat ik geen nicotine meer binnenkrijgquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:00 schreef Anj1n het volgende:
Geen achterdeurtjes openlaten! Helemaal kappen of gewoon doorpaffen...
Ik heb ook een waterpijp, gebruik ik alleen voor appeltabak. In de eerste stopweek twee keer opgestoken en eigenlijk heb ik nu al twee weken geen zin meer om al die moeite te doen voor roken (waterpijp klaarmaken is best veel werk).quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef Anj1n het volgende:
Je moet alleen goed oppassen dat wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent en je dus niet kan blowen, je niet weer een sigaret opsteekt als vervanging.
en afgelopen zaterdagavond toen we lekker buiten op ons terras zaten, met aardig wat wijn opquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik mis wel het roken om één uur 's nachts op een terrasje met mooi weer en een witbiertje rosétje ...
Ja, datquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en afgelopen zaterdagavond toen we lekker buiten op ons terras zaten, met aardig wat wijn open drie rokers om me heen, dát was moeilijk
ooh dat doen de mijne gelukkig nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat
Ik verbied mijn vrienden dan van te voren ook om mij wat aan te bieden
Precies, en als ik dan mijn hand uitsteek richting een pakje, brullen ze allemaal: "NEE!!" en pakken hun pakje van tafelquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ooh dat doen de mijne gelukkig niet
maar dan nog, drie pakjes sigaretten op tafel voor je neus, is wel erg verleidelijk
ik was idd ook blij dat ik niet gezwicht ben (vond ik best wel stoer van mezelfquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
En de volgende morgen ben ik ze weer dankbaar
kan je hier downloadenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:38 schreef Blumchen het volgende:
Hey hoe komen jullie eigenlijk aan zo een teller? Ik wil ook wel eens weten hoeveel dagen ik nou langer leef enzo
groot gelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef E.T. het volgende:
Ik heb mezelf een plekje omhoog gezet.. Zit tenslotte al bijna op 7 maanden![]()
ik vind het, net als vorige keer niet zo heel moeilijk nu. ( gezellige avondjes wel maar dat lijkt me logisch)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:59 schreef E.T. het volgende:
dat ga jij ookgewoon redden hoor DE![]()
Achteraf bekeken was het nl. best heel simpel. Alleen als je er middenin zit, is het moeilijk om er vanaf te blijven
ik wou dat ik al zo ver was, maar zit helaas nog maar op 11 maand (21 augustus 2005, 23.10 uur)quote:
sowiesoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk dat dat zoiezo beter is en dan op datum rangschikken
zoiezoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk dat dat zoiezo beter is en dan op datum rangschikken
Ik sta er nog nie bijquote:
sorryquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik sta er nog nie bij8 mei is mijn stopdatum!!!!
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:59 schreef Cruzaclu het volgende:
Ben vannacht gestopt. Voor maar liefst 7.5 uurtjes, toen werd ik weer wakker.
Ach dan maar niet stoppen...
Beetje flauw van je vriendin om jou zo lekker te gaan zitten maken. Mijn vrienden vragen allemaal bezorgd of ze nog wel mogen roken hier in huis en of ik er geen last van heb. Natuurlijk mogen zij roken! Een beetje sigaretten aan gaan zitten bieden zullen ze echt niet doen. Ze zijn allemaal super trots op me dat ik het volhoud en complimenteren me er dagelijks mee. Voor mij is dat een hele goede stimulans moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:39 schreef freecell het volgende:
Gisteren zat een vriendin van mij te roken en ze bood haar laatste cigaret aan aan een andere vriendin met de mededeling: "als jij hem niet wilt, mag Freecell hem." Het is maar goed dat vriendin numero twee hem aannam
Hopelijk wel blowtjes zonder tabakquote:Op maandag 24 juli 2006 03:40 schreef DeeCruise het volgende:
Ik zal wel nog een blowtje roken op zijn tijd, maar sigaretten is tabee...
hoi schatjequote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef schatje het volgende:
Slaapkopjes, welkom en succes met stoppen. Je staat in het lijstje.
GOED!quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef DarkElf het volgende:
nog twee nachtjes slapen en ik ben alweer drie weken gestopt met roken
Goed zoquote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef DarkElf het volgende:
nog twee nachtjes slapen en ik ben alweer drie weken gestopt met roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |