nou hier ben ik weer; en ik kan uit de eerste hand vertellen: gelegenheidsroker zijn? Dat werkt niet. Niet voor mij iig.
Ik was 8 weken gestopt, vrij moeiteloos zelfs, maar ik wilde graag een gelegenheidsrookster worden, ja alleen god
![]()
weet waarom
Gelegenheden, dus: terrasjes, uit eten, verjaardagen, bezoek.
![]()
what was I thinking??
Gelegenheden werden weekendjes, de af en toe weekendjes werd elk weekend en ineens was mijn weekend toch wel heel erg lang (don-ma)
![]()
Nu ben ik het dus zat, ik ben vorige keer vrij makkelijk gestopt, en dat heb ik grandioos verpest en daar ben ik dus helemaal niet blij mee.
Kortom, ik ben nu drie dagen rookvrij, en het weekend is geen rookmoment meer. Niets meer eigenlijk. Ik wilde altijd stoppen voor mijn dertigste, nou ik heb nog een half jaar. Dat gaat vast lukken, ik doe iig mijn best.
Heb op momenten als ik me verveel erge zin om te roken, dus ik hou mezelf maar bezig (ik ben de beste huisvrouw die er is ineens
![]()
) en vanmorgen toen de stofzuiger ermee uit leek te scheiden wilde ik ook erg roken (frustratiemoment= das wel moeilijk) Maar verder gaat het eigenlijk naar omstandigheden goed
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkElf op 07-07-2006 16:38:31 ]