Stoppen met roken is me erg goed bevallen, al ruim 3 jaar nu.quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:14 schreef DeeCruise het volgende:
Ik wil eigenlijk ook al een tijdje gaan kappen met het roken van sigaretten, maar blowen wil ik wel blijven doen (zei het op een laag pitje, maar toch..) Iemand tips over hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Bedankt alvast..
Ow, en respect voor alle (blijvende) stoppers, echt waar!
Helemaal mee eens, vandaar dat ik ook ben gestopt met blowen en een waterpijp heb aangeschaft zodat ik geen nicotine meer binnenkrijgquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:00 schreef Anj1n het volgende:
Geen achterdeurtjes openlaten! Helemaal kappen of gewoon doorpaffen...
Ik heb ook een waterpijp, gebruik ik alleen voor appeltabak. In de eerste stopweek twee keer opgestoken en eigenlijk heb ik nu al twee weken geen zin meer om al die moeite te doen voor roken (waterpijp klaarmaken is best veel werk).quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef Anj1n het volgende:
Je moet alleen goed oppassen dat wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent en je dus niet kan blowen, je niet weer een sigaret opsteekt als vervanging.
en afgelopen zaterdagavond toen we lekker buiten op ons terras zaten, met aardig wat wijn opquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik mis wel het roken om één uur 's nachts op een terrasje met mooi weer en een witbiertje rosétje ...
Ja, datquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en afgelopen zaterdagavond toen we lekker buiten op ons terras zaten, met aardig wat wijn open drie rokers om me heen, dát was moeilijk
ooh dat doen de mijne gelukkig nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat
Ik verbied mijn vrienden dan van te voren ook om mij wat aan te bieden
Precies, en als ik dan mijn hand uitsteek richting een pakje, brullen ze allemaal: "NEE!!" en pakken hun pakje van tafelquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ooh dat doen de mijne gelukkig niet
maar dan nog, drie pakjes sigaretten op tafel voor je neus, is wel erg verleidelijk
ik was idd ook blij dat ik niet gezwicht ben (vond ik best wel stoer van mezelfquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
En de volgende morgen ben ik ze weer dankbaar
kan je hier downloadenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:38 schreef Blumchen het volgende:
Hey hoe komen jullie eigenlijk aan zo een teller? Ik wil ook wel eens weten hoeveel dagen ik nou langer leef enzo
groot gelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef E.T. het volgende:
Ik heb mezelf een plekje omhoog gezet.. Zit tenslotte al bijna op 7 maanden![]()
ik vind het, net als vorige keer niet zo heel moeilijk nu. ( gezellige avondjes wel maar dat lijkt me logisch)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:59 schreef E.T. het volgende:
dat ga jij ookgewoon redden hoor DE![]()
Achteraf bekeken was het nl. best heel simpel. Alleen als je er middenin zit, is het moeilijk om er vanaf te blijven
ik wou dat ik al zo ver was, maar zit helaas nog maar op 11 maand (21 augustus 2005, 23.10 uur)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |