Jij doet exact hetzelfde als ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Exact 1 dag en 10 uur en 4 minuten.
Waarom? Al sla je me dood. Ik vind het immers lekker. Dat het geld kost, dat boeit me niet. Dat ik er ooit eens dood aan kan gaan, ach, sommige risico's neem je voor lief. En toch besloot ik gisteren (ik rook nooit op zondag, i.v.m. kater enzo) dat ik ook vandaag niet ging roken. En morgen niet. En een nieuw pak kopen, dat doe ik ook niet.
En nu nog afwachten hoe lang dit gaat duren. Ik begin behoefte aan een peuk te krijgen op het moment. Gelukkig heb ik bijna niks rookbaars meer in huis.
Nee hoor, ik rook alweer een tijdje.quote:
Haha, okquote:Op maandag 19 juni 2006 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor, ik rook alweer een tijdje.
Maar succes.
Als ik écht een sigaret wíl, dan ga ik desnoods tegen die persoon schreeuwen als hij me tegen wil houdenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het dus dit weekend heel moeilijk gehad, maar ik vraag me dus af wanneer je de stap zet om daadwerkelijk weer een sigaret te pakken en op te steken...........is er niemand om je heen, die je zegt dat je het niet moet doen?
Rokers zullen uiteindelijk stoppers nooit steunen. Wanneer het je namelijk lukt om van de sigaret af te komen worden ze alleen geconfronteerd met hun eigen onmacht ermee te stoppen.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het dus dit weekend heel moeilijk gehad, maar ik vraag me dus af wanneer je de stap zet om daadwerkelijk weer een sigaret te pakken en op te steken...........is er niemand om je heen, die je zegt dat je het niet moet doen?
Het is mij ook gelukt, de eerste dag door te komen. Heb alleen VRESELIJK slecht geslapen. Steeds zwetend wakker worden en dan weer uren niet in slaap kunnen vallen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:34 schreef eer-ik het volgende:
ik heb de eerste dag ook (met pijn en moeite) overleefd.
Om eerlijk te zijn vind ik het fucking zwaar, ik denk continu: zal ik er een nemen?
en dan heb ik mezelf bijna overgehaald om er een te gaan roken, dan sta ik op mijn broertjes kamer, en dan krijg ik al meteen weer een schuldgevoel...
Het was dus moeilijk vandaag, maar gelukt
Dat heb ik ook de hele dag door inderdaad.quote:En ik merk dat ik de hele dag door denk; ow, even lekker bij de koffie zo een sigaretje nemen.
ja dat heb ik dan weer wel, elke nacht 's morgens, net voor ik wakker word rook ik een peuk en word dan met een schuldgevoel wakkerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:32 schreef eer-ik het volgende:
ik heb in mijn dromen wel 1234iu2374098 peuken gerookt.
Klinkt als een heel goed voornemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:21 schreef miesjuh het volgende:
One day, 10 hours, 30 minutes and 55 seconds. 11 cigarettes not smoked, saving ¤ 2,30. Life saved: 55 minutes.
Ik ben nu al trots en weet zeeeeeeker dat ik NOOIT meer rook(pff, wat een belofte)
Niet de eerste paar dagen. Het ergste kwam na een week volgens mij. Flink geirriteerd en jankerig enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:30 schreef eer-ik het volgende:
Goed bezig brighteyes.
Had jij er niet verdomde veel moeite mee de eerste paar dagen?
IK heb er echt een hekel aan om nu te stoppen, maar toch probeer ik door te zetten.
1 dag, 20 uur, 30 minuten gestopt,
8,51 gesaved,
46 peuken niet gerookt,
live saved 3.5 uur
Kijk eens naar wat je bespaart tot nu toequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:35 schreef eer-ik het volgende:
haha, ik ben nu ook echt zwaar geirriteerd, maar komt ook door andere omstandigheden.
Het niet roken maakt het alleen maar erger
As a matter of fact, er is nu niets wat ik liever wil dan een peuk![]()
Netjes, netjes,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef baarti het volgende:
Three months, 1 hour, 0 minutes and 4 seconds. 2761 cigarettes not smoked, saving ¤ 455,40. Life saved: 1 week, 2 days, 14 hours, 5 minutes. Stopdatum 20 maart 2006
Al weer een kwartaal gestopt. wel 5 kilo aangekomen
Mag ik weer een plaatsje omhoog ?
Suc6 iedereen !!1
Ik ben de laatste weken ook water aan het drinken, minimaal 1,5 liter per dag. en moet zeggen dat het helpt. verder wat meer gaan letten op mn eten en begonnen met hardlopen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Netjes, netjes,
ik probeer er alleen niet bij aan te komen.
Ben de afgelopen tijd ook al 10 kilo afgevallen, en er moet nog iets af, dus niet meer eten ipv. rokenIk pak nu gewoon steeds een glas water als ik trek heb in een peuk
als ik dat maar niet doe met bier![]()
Gefeli!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Een half jaar!![]()
![]()
En een kilo of 12 erbij...![]()
Ik heb mezelf een zetje omhoog gegeven.Ik laat de overige aanpassingen over aan jullie.
Die twee kilo horen ook tijdelijk te zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Niet bewust als troost maar wel meer gaan eten. Verveling enzo. En ongelofelijke rusteloosheid in het begin.
Die stofwisseling hoort je maar iets van 2 kilo op te leveren. De rest heb ik er gewoon zelf aangevreten.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb niet echt veel meer gesnoepd, maar toch die kilo's erbij......
Het is ook niet de bedoeling dat je dat spul kauwt als sportlife... tussen je tanden en wang houden en alleen een paar keer kauwen als je behoefte aan een peuk krijgt... Anders kun je ook gaan wachten op de maag en darmklachten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef eer-ik het volgende:
men moeder leeft met me mee, en kwam met nicorette aanzetten.
4 mg nicotine erin.
Wat een rommel is dat.
In eerste instantie is het best lekker, gewoon normale kauwgom, maar nou brand het een soort van in men keel
Kutzooi.
Was k maar nooit gestopt
lees: was ik maar nooit begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |