Waarom precies neem jij dit topic dan wel serieus?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Gitanki het volgende:
mompelt iets over eigen risico en dat je internet niet al te serieus moet nemen
(*slaat z'n meubilair stuk en hapt*) Oja, ik was even vergeten de magische "quote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom precies neem jij dit topic dan wel serieus?
Ik zeur niet over mijn 'driftbuien', ik schreef zojuist al dat ik mij voor deze uitspatting schaam. Desondanks rijst er bij mij een vraag, een vraag waar ik graag een antwoord op zou willen hebben. Niet omdat ik het echt van plan ben, ik ben een volwassen kerel, maar puur uit interesse in dit 'juridische' aspect.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Blijf je zeuren? Eerst een nieuwe nick, en nu ga je ook nog zitten zeuren om je driftbuien.
Trouwens, kom maar op met die scherpere foto want je ziet er natuurlijk geen bal van zo, maak dan iig echte foto's.
Dat lijkt me een niet te vergelijken situatie, eentje waarin je verwacht om te verliezen (of te winnen).quote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef RedWind het volgende:
Ik heb verloren met voetbal en schop mijn fiets aan gort. Kan ik nu de tegenstander aansprakelijk stellen?
Omdat 'ie denkt een 'grappig' topic te openen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef LotjeSpieg het volgende:
Als het je puur om het juridische aspect gaat, waarom heb je dit topic dan niet in Werk, Geldzaken & Recht gezet?!?!
Haha, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:59 schreef Copycat het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in de buurt van TS was gisteren.
Omdat ik niet wist dat dat bestond. Met alle respect, maar je ziet hier door de bomen het bos niet meer.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef LotjeSpieg het volgende:
Als het je puur om het juridische aspect gaat, waarom heb je dit topic dan niet in Werk, Geldzaken & Recht gezet?!?!
Ik denk hier omquote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef -Nielz- het volgende:
Om welk topic ging het?
Nogal een erg kromme vergelijking.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef bouncingvictor het volgende:
Haha, maak je geen zorgen.
En voor degenen die beweren dat ik zelf aansprakelijk ben heb ik deze situatieschets: Stel, iemand schiet op straat met een pistool naar je. Jij weet de kogel te ontwijken door weg te duiken, maar je springt onder een auto. Ben je dan zelf daar verantwoordelijk voor?
appels, perenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
En voor degenen die beweren dat ik zelf aansprakelijk ben heb ik deze situatieschets: Stel, iemand schiet op straat met een pistool naar je. Jij weet de kogel te ontwijken door weg te duiken, maar je springt onder een auto. Ben je dan zelf daar verantwoordelijk voor?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Niet omdat ik het echt van plan ben, ik ben een volwassen kerel, maar puur uit interesse in dit 'juridische' aspect.
Geeft de term "Fok-meubilair"ineens een andere dimensiequote:
En op welke manier is deze situatieschets vergelijkbaar met jouw situatie?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef RM-rf het volgende:
Aansprakelijk stellen?
Daar waar ik vandaan kom zetten we gewoon een prijs op iemand hoofd, of we leggen zijn oom neer, snijden een neefje of ander familielid de duimen af of verkrachten zijn zus... en dan laten we het verder aan de ander over, of ze de behoefte hebben het gedane onrecht financieel te vergoeden.....
De meesten zijn dan daartoe wel bereid, al die juridische tralala kun je ook veel praktischer en efficienter oplossen.
Ik geef toe dat het een wat overdreven vergelijking is. Nogmaals: ik ben niet van plan om de schade daadwerkelijk op Fok of Copycat te verhalen! Begrijp dat nou eens.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
En op welke manier is deze situatieschets vergelijkbaar met jouw situatie?
Betere foto's AUBquote:Op maandag 22 mei 2006 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet dat papier aankon dmv vuur en dat komt allemaal omdat ik in de war was van Fok!
nu heb ik rookschade aan de zijkant van mijn mobiel
Kan ik dit verhalen op Fok! ?
op verzoek heb ik wel betere foto's
Ik hoop niet dat je qua werk/opleiding de juridische kant op wilt.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
puur uit interesse in dit 'juridische' aspect.
Waarom open je dan dit topic?! En trouwens wie zegt dat die schade er niet al was...?!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:13 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het een wat overdreven vergelijking is. Nogmaals: ik ben niet van plan om de schade daadwerkelijk op Fok of Copycat te verhalen! Begrijp dat nou eens.
Heb ik al verteld dat ik natuurlijk ook bereid ben aan protectie te doen ... alhoewel natuurlijk alles zo zijn prijs heeft...quote:
Je hebt zou geen poot hebben om op te staan, slotje...!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:13 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het een wat overdreven vergelijking is. Nogmaals: ik ben niet van plan om de schade daadwerkelijk op Fok of Copycat te verhalen! Begrijp dat nou eens.
Ik heb het woord 'eng' helemaal niet in de mond genomen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:16 schreef RM-rf het volgende:
Ook al heb je hem natuurlijk wel zitten te provoceren, met de dingen die je in dat goedbeodelde 'gedichten-topic' over hem beeweerde, dat hij een beetje 'eng' zou zijn ....
Reageer even normaal, ja? Je weet niet tegen wie je het hebt.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:17 schreef Vampz het volgende:
Gast WTF? Hoe in GODSNAAM krijg je het voorelkaar om je kamer te schoppen om een of ander lijp topic op fok?
Hoe zielig ben je dan![]()
LAAT JE OPNEMEN OFZO!
Stel je dan eens netjes voor!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
Reageer even normaal, ja? Je weet niet tegen wie je het hebt.
Jij bent wel lekker bezig hoor. 3 dagen op FOK! en je hebt je meubels gesloopt en je nickname weg laten kapenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Iemand die bij het minste aggressief kan wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
nou komt er nog wat van of sta je alweer af te koelen onder de douch?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Als ik nu één van jouw meubels zou zijn, zou ik alvast hard wegrennenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef bouncingvictor het volgende:
Echt, het is alsof jullie het uit proberen te lokken godverdomme. Reageer toch eens als een beschaafd iemand, ik kan echt niet tegen deze bullshit.
Misschien moet je je PC verkopen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef bouncingvictor het volgende:
Echt, het is alsof jullie het uit proberen te lokken godverdomme. Reageer toch eens als een beschaafd iemand, ik kan echt niet tegen deze bullshit.
Ga je nu je andere stoelpoot slopen?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef bouncingvictor het volgende:
Doe even rustig.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef bouncingvictor het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ga je nu je andere stoelpoot slopen?
Valt me tegen dat hij hier nu kan posten en zijn "vriendin" hem niet verplicht aan het werk heeft gezet om de boel weer in orde te maken...ik had het hele laminaat eruit getrokken en hem in zijn uppie nieuwe laten leggen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iemand die bij het minste aggressief kan worden
Of kapot slaan. Maar dat heb ik niet gezegd want ik wil niet nog meer aansprakelijkheid op mijn nek.quote:
Lees Fout in gebruikersnaam. door, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef Copycat het volgende:
Stel je dan eens netjes voor!
Maar van zoiets breken je nagels weer.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Valt me tegen dat hij hier nu kan posten en zijn "vriendin" hem niet verplicht aan het werk heeft gezet om de boel weer in orde te maken...ik had het hele laminaat eruit getrokken en hem in zijn uppie nieuwe laten leggen.
haha paupertje, als ik jou was zou ik idd je pc maar verkopen en nooit maar dan ook echt NOOIT mer op internet gaan en een discussie aangaan, stel je voor zeg!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef bouncingvictor het volgende:
Doe deze dan ook maar weer op slot als het jullie daarom gaat.
Ik denk dat zijn vriendin vervolgens nog zo'n aansprekend gedichtje heeft gemaakt over witte mannen die soms opeens zwart worden en de afdrukken van handen op haar lijf ....quote:Op maandag 22 mei 2006 17:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Valt me tegen dat hij hier nu kan posten en zijn "vriendin" hem niet verplicht aan het werk heeft gezet om de boel weer in orde te maken...ik had het hele laminaat eruit getrokken en hem in zijn uppie nieuwe laten leggen.
Inderdaad, want stel je voor dat er opeens iemand met een pistool op hem schiet, en hij duikt dan weg tegen zijn PC.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of kapot slaan. Maar dat heb ik niet gezegd want ik wil niet nog meer aansprakelijkheid op mijn nek.
Of onder een auto, zoals eerder werd voorgesteld. Dat zou een oplossing zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad, want stel je voor dat er opeens iemand met een pistool op hem schiet, en hij duikt dan weg tegen zijn PC.
Dat is zijn schuld.. die schade verhaal ik dus ook weer op hem.quote:
tegen een triest figuur die een beetje doordraait en op dingen afreageerd als zijn topic gesloten wordt.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Of hij ligt nu helemaal in een deuk achter zijn pc omdat wij allemaal zo lekker happen op zijn topic wat misschien wel fake is...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:47 schreef matjas het volgende:
TS kan zichzelf gewoon niet onder ogen zien. Hij kan zichzelf niet beheersen en geen kritiek verdragen. De enige reden waarom hij dit topic opend is omdat hij bevestiging wil dat zijn reactie begrijpelijk was en dus dat hij zichzelf niet onder ogen hoeft te zien.
teminste dat beeld krijg ik....
Die definitie van schuld biedt inderdaad mogelijkheden.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is zijn schuld.. die schade verhaal ik dus ook weer op hem.
kan hij mooie gelnagels ofzo voor mij vergoeden![]()
ALS het een kloon is.... dan is het wel erg goed uitgedacht....quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of hij ligt nu helemaal in een deuk achter zijn pc omdat wij allemaal zo lekker happen op zijn topic wat misschien wel fake is...
Maar eigenlijk denk ik dat dat niet zo is, en is hij gewoon een beetje raar...
Ookal is het een kloon mag hij nog wel opgenomen wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:56 schreef matjas het volgende:
[..]
ALS het een kloon is.... dan is het wel erg goed uitgedacht....
Een kloon die de kantjes er vanaf slooptquote:Op maandag 22 mei 2006 17:57 schreef Starlie het volgende:
TS is wel erg stil... wat zal hij aan het doen zijn?!!
Zou hij nu de hoekjes van zijn bureau aan het vernielen zijn?!!
als 't real is..quote:Op maandag 22 mei 2006 17:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ookal is het een kloon mag hij nog wel opgenomen worden
het komt wat mij betreft een beetje te real over
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:00 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Een kloon die de kantjes er vanaf sloopt![]()
haha ik vond je al zielig, maar dit stukje text slaat echt allesquote:Degene die deze naam geregistreerd had moet zich een vent zijn en zich melden bij mij, de schoft. En dan zal ik hem eens het verschil bijbrengen tussen een grapje en een kutstreek. Als je dat niet doet ben je een laffe hond. Je hebt de verkeerde uitgekozen, vriend. Het liefst met een foto van jezelf erbij zodat ik een prijs op je hoofd kan zetten.
Voor de haaien ermeequote:Op maandag 22 mei 2006 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe even rustig.
Jij bent degene die bij het minste of geringste over de flos gaat.
En dat is inderdaad lekker visvoer ...
weten niet, vermoeden welquote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]Je weet niet tegen wie je het hebt.
Toch niet wéér een Croupouque kloon hè???quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch niet wéér een Croupouque kloon hè???![]()
Ik word nog steeds nacht na nacht gillend en badend in het zweet wakker, dankzij RobbieRicardo en Fiends Forever.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding] . Nou!
Ik word altijd verdacht, je wordt er bijna paranoïde van. Laatst zag ik een documentaire op Discovery waarin ik achter de moord op Kennedy bleek te zitten. En het bewijs was nog best overtuigend ook.
dat komt omdat je het ook werkelijk gedaan hebt.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding] . Nou!
Ik word altijd verdacht, je wordt er bijna paranoïde van. Laatst zag ik een documentaire op Discovery waarin ik achter de moord op Kennedy bleek te zitten. En het bewijs was nog best overtuigend ook.
lol dat was jij tog ook :/quote:Op maandag 22 mei 2006 18:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding] . Nou!
Stel ... stel dat jij het bent ... ben ik dan echt zo'n makkelijk doelwit?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:42 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding] . Nou!
ja, je bent mod van R&P, dus per definitie een makkelijk doelwit.....quote:Op maandag 22 mei 2006 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stel ... stel dat jij het bent ... ben ik dan echt zo'n makkelijk doelwit?
![]()
Mijn eerste regel: Post niet in het topic van je eigen kloon.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stel ... stel dat jij het bent ... ben ik dan echt zo'n makkelijk doelwit?
![]()
Okayquote:Op maandag 22 mei 2006 18:57 schreef Croupouque het volgende:
Mijn eerste regel: Post niet in het topic van je eigen kloon.
Met dat in je achterhoofd heb je een antwoord op je vraag.
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:39 schreef Vampz het volgende:
waar is die eikel nou weer heengegaan?
Zit zeker in RP BWAHHAHAHAHAHAHHAAH!!!![]()
Misschien voor op een zondag diep in de nacht, maar niet op een verse maandagavond!quote:
Fok! en beschaafd?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef bouncingvictor het volgende:
Precies, daarom moeten voetbalsupporters ook zelf opdraaien voor vandalisme, niet de samenleving of de gemeentequote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Jojogirl het volgende:
Dat jij geen zelfbeheersing hebt, is je eigen probleem.
Jammer. Dan heb je gisteravond/vannacht toch heel wat gemistquote:Op maandag 22 mei 2006 20:26 schreef Vampz het volgende:
[..]
Misschien voor op een zondag diep in de nacht, maar niet op een verse maandagavond!![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:10 schreef ToMaSZ het volgende:
Mag ik TS aansprakelijk stellen voor schade aan mijn bureastoel vanwege het omvallen van het lachen, waarbij ik mijn bureastoel meenam, die derhalve een behoorlijke smak tegen de vloer maakte waardoor nu een kleine beschadiging op de armleuning te bespeuren is? Verder verlang ik naar nieuwe koffie en een nieuwe monitor en toetsenbord, omdat ik zo naief was dit topic te openen terwijl ik een slok nam, wat erin heeft geresulteerd dat de koffie (dubbele espresso, geen suiker) in een sproeiend patroon over mijn monitor en toetsenbord is verspreid.
Kortom: kan ik ff vangen, labiel manneke? Volgende keer een dwangbuisje aantrekken voordat je jezelf en je vriendin te kakken zet op een openbaar forum.
Ja, maar van wie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:25 schreef HyperViper het volgende:
Kloon.
Nee, de ontwerpers van die auto, omdat de auto te hard kon rijdenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:02 schreef Marsjaan het volgende:
Ehm ja, dus als bv je rijbewijs ingenomen wordt, en je dan zo boos wordt dat je een tankstation in de fik steekt is de politie verantwoordelijk...?
Hij is vast druk bezig met zijn huis te vernielen, na al deze reacties blijft het vast niet bij een stoel die hij sloopt....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:13 schreef freecell het volgende:
Is TS nou verdwenen? Dat zou toch jammer zijn
Hij is vast al bezig om de brief waarin hij Danny aansprakelijk stelt te typen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:23 schreef gronk het volgende:
Hij heeft z'n internetverbinding gesloopt...![]()
Nou nog hopen dat-ie niet de PTT-brievenbus waar-ie z'n brief in moet posten opblaast..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is vast al bezig om de brief waarin hij Danny aansprakelijk stelt te typen.
Maar dan stelt hij vast TPG daarvoor aansprakelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou nog hopen dat-ie niet de PTT-brievenbus waar-ie z'n brief in moet posten opblaast..![]()
Ja, want TPG had natuurlijk niet-sloopbare brievenbussen moeten plaatsenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan stelt hij vast TPG daarvoor aansprakelijk.
Volgens mij mag z'n vriendin 't huis niet uit. Laat staan achter een PC zitten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:26 schreef Djep het volgende:
Nah, ik denk dat TS eerder baat heeft bij wat kalmerends dan een anti-depressivum. Wordt je lekkervan!
TS, laat nog s wat van je horen? Wat vond je vriendin ervan enzo?
Zou hij die gedichten dan ook zelf geschreven hebben?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij mag z'n vriendin 't huis niet uit. Laat staan achter een PC zitten.
Als er uberhaupt een vriendin is natuurlijk.![]()
Wat ik me dan afvraag: heb je je vriendin toen de ware reden van je uitbarsting verteld?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef bouncingvictor het volgende:
en ik heb bijna een leeg koffiekopje tegen de muur gegooid, maar gelukkig wist mijn vriendin dit op tijd te voorkomen.
Om'm echt op zijn niveau aan te spreken moet je 'm ook nog bedreigen enzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:44 schreef aaipod het volgende:
Ik heb net me muis kapotgetrapt na het lezen van jou kuttopic. Dokken, lul.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat TS op dit moment de hele inboedel aan het afbreken is omdat we hem niet zo serieus nemen.
Hallo,quote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef Roi het volgende:
hHallo, ik ben advocaat en ik kom melden dat de beginposter wel gelijk heeft.
iIk zou maar oppassen.
met vriendelijke groet, roi.
Van wie dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:07 schreef Skazminko het volgende:
TS is een kloon van iemand, dus dit is niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |