Waarom precies neem jij dit topic dan wel serieus?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Gitanki het volgende:
mompelt iets over eigen risico en dat je internet niet al te serieus moet nemen
(*slaat z'n meubilair stuk en hapt*) Oja, ik was even vergeten de magische "quote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom precies neem jij dit topic dan wel serieus?
Ik zeur niet over mijn 'driftbuien', ik schreef zojuist al dat ik mij voor deze uitspatting schaam. Desondanks rijst er bij mij een vraag, een vraag waar ik graag een antwoord op zou willen hebben. Niet omdat ik het echt van plan ben, ik ben een volwassen kerel, maar puur uit interesse in dit 'juridische' aspect.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Blijf je zeuren? Eerst een nieuwe nick, en nu ga je ook nog zitten zeuren om je driftbuien.
Trouwens, kom maar op met die scherpere foto want je ziet er natuurlijk geen bal van zo, maak dan iig echte foto's.
Dat lijkt me een niet te vergelijken situatie, eentje waarin je verwacht om te verliezen (of te winnen).quote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef RedWind het volgende:
Ik heb verloren met voetbal en schop mijn fiets aan gort. Kan ik nu de tegenstander aansprakelijk stellen?
Omdat 'ie denkt een 'grappig' topic te openen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef LotjeSpieg het volgende:
Als het je puur om het juridische aspect gaat, waarom heb je dit topic dan niet in Werk, Geldzaken & Recht gezet?!?!
Haha, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:59 schreef Copycat het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in de buurt van TS was gisteren.
Omdat ik niet wist dat dat bestond. Met alle respect, maar je ziet hier door de bomen het bos niet meer.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef LotjeSpieg het volgende:
Als het je puur om het juridische aspect gaat, waarom heb je dit topic dan niet in Werk, Geldzaken & Recht gezet?!?!
Ik denk hier omquote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef -Nielz- het volgende:
Om welk topic ging het?
Nogal een erg kromme vergelijking.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef bouncingvictor het volgende:
Haha, maak je geen zorgen.
En voor degenen die beweren dat ik zelf aansprakelijk ben heb ik deze situatieschets: Stel, iemand schiet op straat met een pistool naar je. Jij weet de kogel te ontwijken door weg te duiken, maar je springt onder een auto. Ben je dan zelf daar verantwoordelijk voor?
appels, perenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
En voor degenen die beweren dat ik zelf aansprakelijk ben heb ik deze situatieschets: Stel, iemand schiet op straat met een pistool naar je. Jij weet de kogel te ontwijken door weg te duiken, maar je springt onder een auto. Ben je dan zelf daar verantwoordelijk voor?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Niet omdat ik het echt van plan ben, ik ben een volwassen kerel, maar puur uit interesse in dit 'juridische' aspect.
Geeft de term "Fok-meubilair"ineens een andere dimensiequote:
En op welke manier is deze situatieschets vergelijkbaar met jouw situatie?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef RM-rf het volgende:
Aansprakelijk stellen?
Daar waar ik vandaan kom zetten we gewoon een prijs op iemand hoofd, of we leggen zijn oom neer, snijden een neefje of ander familielid de duimen af of verkrachten zijn zus... en dan laten we het verder aan de ander over, of ze de behoefte hebben het gedane onrecht financieel te vergoeden.....
De meesten zijn dan daartoe wel bereid, al die juridische tralala kun je ook veel praktischer en efficienter oplossen.
Ik geef toe dat het een wat overdreven vergelijking is. Nogmaals: ik ben niet van plan om de schade daadwerkelijk op Fok of Copycat te verhalen! Begrijp dat nou eens.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
En op welke manier is deze situatieschets vergelijkbaar met jouw situatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |