Betere foto's AUBquote:Op maandag 22 mei 2006 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet dat papier aankon dmv vuur en dat komt allemaal omdat ik in de war was van Fok!
nu heb ik rookschade aan de zijkant van mijn mobiel
Kan ik dit verhalen op Fok! ?
op verzoek heb ik wel betere foto's
Ik hoop niet dat je qua werk/opleiding de juridische kant op wilt.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
puur uit interesse in dit 'juridische' aspect.
Waarom open je dan dit topic?! En trouwens wie zegt dat die schade er niet al was...?!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:13 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het een wat overdreven vergelijking is. Nogmaals: ik ben niet van plan om de schade daadwerkelijk op Fok of Copycat te verhalen! Begrijp dat nou eens.
Heb ik al verteld dat ik natuurlijk ook bereid ben aan protectie te doen ... alhoewel natuurlijk alles zo zijn prijs heeft...quote:
Je hebt zou geen poot hebben om op te staan, slotje...!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:13 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het een wat overdreven vergelijking is. Nogmaals: ik ben niet van plan om de schade daadwerkelijk op Fok of Copycat te verhalen! Begrijp dat nou eens.
Ik heb het woord 'eng' helemaal niet in de mond genomen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:16 schreef RM-rf het volgende:
Ook al heb je hem natuurlijk wel zitten te provoceren, met de dingen die je in dat goedbeodelde 'gedichten-topic' over hem beeweerde, dat hij een beetje 'eng' zou zijn ....
Reageer even normaal, ja? Je weet niet tegen wie je het hebt.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:17 schreef Vampz het volgende:
Gast WTF? Hoe in GODSNAAM krijg je het voorelkaar om je kamer te schoppen om een of ander lijp topic op fok?
Hoe zielig ben je dan![]()
LAAT JE OPNEMEN OFZO!
Stel je dan eens netjes voor!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
Reageer even normaal, ja? Je weet niet tegen wie je het hebt.
Jij bent wel lekker bezig hoor. 3 dagen op FOK! en je hebt je meubels gesloopt en je nickname weg laten kapenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Iemand die bij het minste aggressief kan wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
nou komt er nog wat van of sta je alweer af te koelen onder de douch?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Als ik nu één van jouw meubels zou zijn, zou ik alvast hard wegrennenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef bouncingvictor het volgende:
Echt, het is alsof jullie het uit proberen te lokken godverdomme. Reageer toch eens als een beschaafd iemand, ik kan echt niet tegen deze bullshit.
Misschien moet je je PC verkopen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef bouncingvictor het volgende:
Echt, het is alsof jullie het uit proberen te lokken godverdomme. Reageer toch eens als een beschaafd iemand, ik kan echt niet tegen deze bullshit.
Ga je nu je andere stoelpoot slopen?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef bouncingvictor het volgende:
Doe even rustig.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef bouncingvictor het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ga je nu je andere stoelpoot slopen?
Valt me tegen dat hij hier nu kan posten en zijn "vriendin" hem niet verplicht aan het werk heeft gezet om de boel weer in orde te maken...ik had het hele laminaat eruit getrokken en hem in zijn uppie nieuwe laten leggen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iemand die bij het minste aggressief kan worden
Of kapot slaan. Maar dat heb ik niet gezegd want ik wil niet nog meer aansprakelijkheid op mijn nek.quote:
Lees Fout in gebruikersnaam. door, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef Copycat het volgende:
Stel je dan eens netjes voor!
Maar van zoiets breken je nagels weer.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Valt me tegen dat hij hier nu kan posten en zijn "vriendin" hem niet verplicht aan het werk heeft gezet om de boel weer in orde te maken...ik had het hele laminaat eruit getrokken en hem in zijn uppie nieuwe laten leggen.
haha paupertje, als ik jou was zou ik idd je pc maar verkopen en nooit maar dan ook echt NOOIT mer op internet gaan en een discussie aangaan, stel je voor zeg!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef bouncingvictor het volgende:
Doe deze dan ook maar weer op slot als het jullie daarom gaat.
Ik denk dat zijn vriendin vervolgens nog zo'n aansprekend gedichtje heeft gemaakt over witte mannen die soms opeens zwart worden en de afdrukken van handen op haar lijf ....quote:Op maandag 22 mei 2006 17:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Valt me tegen dat hij hier nu kan posten en zijn "vriendin" hem niet verplicht aan het werk heeft gezet om de boel weer in orde te maken...ik had het hele laminaat eruit getrokken en hem in zijn uppie nieuwe laten leggen.
Inderdaad, want stel je voor dat er opeens iemand met een pistool op hem schiet, en hij duikt dan weg tegen zijn PC.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of kapot slaan. Maar dat heb ik niet gezegd want ik wil niet nog meer aansprakelijkheid op mijn nek.
Of onder een auto, zoals eerder werd voorgesteld. Dat zou een oplossing zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad, want stel je voor dat er opeens iemand met een pistool op hem schiet, en hij duikt dan weg tegen zijn PC.
Dat is zijn schuld.. die schade verhaal ik dus ook weer op hem.quote:
tegen een triest figuur die een beetje doordraait en op dingen afreageerd als zijn topic gesloten wordt.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:19 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Of hij ligt nu helemaal in een deuk achter zijn pc omdat wij allemaal zo lekker happen op zijn topic wat misschien wel fake is...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:47 schreef matjas het volgende:
TS kan zichzelf gewoon niet onder ogen zien. Hij kan zichzelf niet beheersen en geen kritiek verdragen. De enige reden waarom hij dit topic opend is omdat hij bevestiging wil dat zijn reactie begrijpelijk was en dus dat hij zichzelf niet onder ogen hoeft te zien.
teminste dat beeld krijg ik....
Die definitie van schuld biedt inderdaad mogelijkheden.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is zijn schuld.. die schade verhaal ik dus ook weer op hem.
kan hij mooie gelnagels ofzo voor mij vergoeden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |