Misschien moet je de op eerst lezen?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
Probeer eens te bellen, maar ik zou het wel vanaf een telefooncel ofzo doen. Voordat je genaaid wordt. Of een prepaid die je niet gebruikt ofzo.
Ach, ik heb een jaar of wat terug ook steeds zoiets gehad. Belden er allemaal figuren 's avonds laat die ene 'Donna' wilden spreken. Ging een paar maanden zo door, nu al tijdje nergens last meer van.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef Benexx het volgende:
Je denkt aan een grap? Beetje ver he?
1. Ik wil toch wel weten wie of wat dit is.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:27 schreef Neutrino het volgende:
wehehehe.. pawned...
Wellicht is dit een idee/oplossing ?
Je moet iig niet naar een of ander 0900 nr bellen?
Je kan ook zonder reclame en buiten de gratis tijden SMSen hoor, kost je alleen meer punten.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef djexplo het volgende:
De sms'jes worden verzonden van SMS-city, hoe je dat kan zien: probeer maar eens te registeren met 0640127327, dan zie je dat er al een account met dit nummer bestaat.
ps. Het gaat om een betalende gebruiker, want hij sms'ed buiten de gratis tijden en zonder reclame
het is geen haar..quote:Op maandag 22 mei 2006 13:02 schreef _Liquid_ het volgende:
-knip- Ik sms en bel haar wel hoor.-knip-
Idd waarom is dat nummer weg? En idd de reacties die ik ondertussen terug krijg lijken me wel een vieze geile homo die 23 jarige 'jongens' lastig valt! Niks computer bot...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:02 schreef _Liquid_ het volgende:
Ja, waarom is dat nummer nou weg !!Ik sms en bel haar wel hoor. Ik ken die spam smsjes wel en dat zijn geautomatiseerde berichten, dat is dit niet, dit speelt in op wat er gebeurt en weet ook nog dat je rond de 23 bent. Dit lijkt me eerder echt. SMS DAN!
![]()
OMG!! Echt OMG!! Vraag me eigenlijk af of ie strafbaar bezig is? Zal wel niet aangezien je 23 ben?quote:
Heb je een Sony Ericson telefoon misschien? Daarop kan je een lijst aanmaken met wie je mag bellen en wie niet....quote:Op maandag 22 mei 2006 15:26 schreef Benexx het volgende:
Ow ja hij belt me... dat is wel een beetje irri...
Hé..quote:Op maandag 22 mei 2006 15:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een Sony Ericson telefoon misschien? Daarop kan je een lijst aanmaken met wie je mag bellen en wie niet....
Bij mij staat het onder Instellingen>profielen>profielen bewerken>Accepteer gespr.>en dan kan je kiezen tussen zelfgemaakte lijst wie je mag bellen of dat niemand je mag bellen of iedereen mag je bellen. (SE T610)quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Hé..
Dat ga ik maar eens zoeken dan..
behalve als die persoon zijn nummer op verborgen zetquote:Op maandag 22 mei 2006 15:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een Sony Ericson telefoon misschien? Daarop kan je een lijst aanmaken met wie je mag bellen en wie niet....
Flashmobben is snel er zijn en snel weer weg tochquote:
in amsterdam langs het rijn kanaalquote:Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef PauldeMunnik het volgende:
Ben benieuwd wie of wat erachterzit. Misschien met die man afspreken en dan een Fok!meet ervan maken!
Die wordt dan geblokt? Zo niet, dan moet ie maar voorlopig ff op alle telefoontjes blokkeren zitten, na de 23e is die man zijn abbo toch al kwijtquote:Op maandag 22 mei 2006 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
behalve als die persoon zijn nummer op verborgen zet
Zoietsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Flashmobben is snel er zijn en snel weer weg toch
[..]
in amsterdam langs het rijn kanaal?
Anders kan je natuurlijk altijd vragen of je provider het nummer wil blokkeren, volgens mij moet dat ook mogelijk zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die wordt dan geblokt? Zo niet, dan moet ie maar voorlopig ff op alle telefoontjes blokkeren zitten, na de 23e is die man zijn abbo toch al kwijt:P
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef Benexx het volgende:
Update 15:59:Mailtje
Hehe heb net een mailtje gestuurd via een proxy (ziet ie mijn IP tenminste niet... net ff gechecked) want die staat vol met foto's. Heb hem gevraagt of ie een foto van zichzelf kan mailen. Maar waar ik vooral geinstereseerd in ben is zijn IP
!!! We zie wel hoe ver ik kom...
Mail aan Misters_1989@hotmail.com op 22 Mei 2006
Voordat ik je foto's ga sturen wil ik toch eerst wel zien wie jij bent... stuur niet graag mijn foto's zomaar over het web...
Hehe elke reactie is best![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
*heeft de url van dit topic gesmst
geweeeldig ditquote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef Benexx het volgende:
SMS gestuurd
Mijn SMS op 22 mei 2006 om 18:05
Lees je je mail nooit me zo?
ja idd!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
hehehhe, maak een afspraak en mep die gast
Beste Erwin,quote:Op maandag 22 mei 2006 00:50 schreef erwinrt het volgende:
beste Benexx,
Met dank aan djexplo (hoewel het niet zeker is dat dit via smscity gebeurd)
heb ik melding gemaakt bij een medewerker. ik wacht op antwoord en laat het weten.
Was die spelling echt zo?quote:SMS op 22 mei 2006 om 11:29
Nuecken???
Ho maar..niet teveel credits aan Fok! toekennen hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Was die spelling echt zo?
Dat klinkt vrij FOK!s namelijk.
Ik bedoel dus dat iemand uit dit topic de topicurl heeft gesmst naar die gast, dus de kans is aanwezig dat die gast dit topic gaat lezen en dus ermee kapt...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:14 schreef PauldeMunnik het volgende:
Die post snap ik niet van je SR?
Komt nog wel, ze doen alles om geld te krijgenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:02 schreef MutedFaith het volgende:
Reclamesmsjes beginnen meestal niet naar je te bellen als je niet meer terugsmst...
Is het normaal dan dat iemand zijn leeftijd meteen goed heeft? (een paar maandjes ernaast maar goed)? Daarnaast bied hij hem 17,5 euro als ie een knul wilt neuken, is dit ook normaal bij die sexsmsjes? Voor mij komt het over als een pedopooier of als een grap van 1 van zijn vrienden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:33 schreef mark_82 het volgende:
[..]
Komt nog wel, ze doen alles om geld te krijgen![]()
Ik stop alquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Was die spelling echt zo?
Dat klinkt vrij FOK!s namelijk.
Neehee, dan hebben we niks leuks meer te lezen.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neehee, dan hebben we niks leuks meer te lezen.. MailSMS hem terug, nu!
tja, maar smscity mag verder geen gegevens geven over die persoon dus dan houd het opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:09 schreef Benexx het volgende:
Jammer dat was ff makkelijk geweest! Toch wel benieuwd wie het dan registreerde en vooral met welke e-mail en IP...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:46 schreef Neverending het volgende:
tvp
Most definitely een bekende die TS wilt naaien (in de letterlijke dan wel figuurlijke zin des woordsch), zoveel valt al af te leiden uit de verzoeken die hij doet:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:50 schreef Flem het volgende:
Een bot, een vriend of een freak. Het kan allemaal nog.
Amen....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Most definitely een bekende die TS wilt naaien (in de letterlijke dan wel figuurlijke zin des woordsch), zoveel valt al af te leiden uit de verzoeken die hij doet:
1. Neem contact met me op en spreek uit dat je wilt neuken met een jongen. -> Werkt niet, door naar stap 2;
2. Stuur naaktfoto's van jezelf.
Beiden voorstellen zijn geschikt om iemand een hak mee te zetten en op de een of andere manier weet de verzender dat je rond de 23 jaar oud bent. Bovendien kost dit hem geld, en ik neem aan dat hij geen geld spendeert om TS aan de man of vrouw te krijgen voor ¤17,50.
Waarschijnlijk een mannelijke aanbidder die je uit de kast probeert te lokken![]()
idemquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef Timis.ro het volgende:
Ik heb me in elk geval kapot gelachen om dit topic...dankje
vage weddenschap voor 50 euro misschien?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Most definitely een bekende die TS wilt naaien (in de letterlijke dan wel figuurlijke zin des woordsch), zoveel valt al af te leiden uit de verzoeken die hij doet:
1. Neem contact met me op en spreek uit dat je wilt neuken met een jongen. -> Werkt niet, door naar stap 2;
2. Stuur naaktfoto's van jezelf.
Beiden voorstellen zijn geschikt om iemand een hak mee te zetten en op de een of andere manier weet de verzender dat je rond de 23 jaar oud bent. Bovendien kost dit hem geld, en ik neem aan dat hij geen geld spendeert om TS aan de man of vrouw te krijgen voor ¤17,50.
Waarschijnlijk een mannelijke aanbidder die je uit de kast probeert te lokken![]()
| 1 2 3 4 | [R] Connection failed (Connection refused) [R] Delaying for 120 seconds before reconnect attempt #1 [R] Retry attempt Aborted |
Er staan wel heel erg veel gegevens van dit IP op google, eigenlijk is dat niet helemaal normaal. Is het niet gewoon een publieke PC die hij gebruikt, dat zou ook die vele verschillende identiteiten die je kunt vinden verklaren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef Neutrino het volgende:
Ik heb ook ff een tijdje gezocht.
Wat ik dus niet snap is dat er zoveel mensen onder dit ip reageren.
Er zijn behoorlijk veel stats bijgehouden die allemaal weer naar een ander persoon verwijzen.
Sommige posts zijn duidelijk van hetzelfde niveau als de sms'jes.
Neem dit bijv:url1, url2, url3, url4, url5,url6,url7
Duidelijk is iig dat de persoon behoorlijk veel bij imonline.nl komt.
Ook al ben je een oude vrouw.. er zijn nog heus wel kerels die je leuk vinden..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:45 schreef MUUS het volgende:
Potver, dat wordt dan geen neuken met een kerel..
Misschien internetcafé of bibliotheek.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef JosvG het volgende:
[..]
Er staan wel heel erg veel gegevens van dit IP op google, eigenlijk is dat niet helemaal normaal. Is het niet gewoon een publieke PC die hij gebruikt, dat zou ook die vele verschillende identiteiten die je kunt vinden verklaren.
Wacht ff tot er weer een voetbal in je tuin geschoten wordt en niet zo onaardig doen, dan willen ze misschien wel neuken....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:45 schreef MUUS het volgende:
Potver, dat wordt dan geen neuken met een kerel..
ik zou verder zoeken naar informatie. Als je IP track intypt kan je ietwat informatie over zijn IP vinden. Maar ik heb al gegooglet daarop en das een hoop crap.quote:
*Schnap*
iemand nog suggesties om hem wakker te houden en te laten reageren?
*Schnap*
Klopt, Ook gedaan. stond nog in je contract dat je het nooit tegen iemand mocht zeggen haha.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:44 schreef Suuz_ het volgende:
dan heb je een keer een sms gestuurd naar zo'n sex dating ding op tv..
ik heb een tijdje voor zo'n bedrijf "gewerkt", en nee nu geen ranzige gedachtes ik zal je uit de droom helpen...
mensen doen dat gewoon vanaf thuis, die meid die je op tv op de reclame voorbij ziet komen is een fictief persoon. Daar hangt een nummer aan en als je die smst kan het goed zijn dat je van een man antwoord krijgt. Je krijgt ook van superveel verschillende mensen antwoord.
Voorbeeld:
ik zat thuis achter mijn pc krijg een scherm voor me met de smsjes die hij naar haar heeft gestuurd, en zij ook weer naar hem. Ik stuur hem een berichtje terug op zijn laatste bericht. Dat laatste bericht staat erbij dus ik weet wat ie gezegt heeft, ook staat er een soort geschiedenis naast dat zijn dingen die hij ooit verteld heeft dus bv dat ie bruin haar heeft een bril, wat voor werk ie doet etc etc.
Als ik die sms dan verstuurd heb krijg ik meteen weer een ander in beeld, zo gaan die smsjes rond bij superveel verschillende mensen dus sms je eigenlijk met héél veel mensen die zich voordoen als die meid.
als je dan bv een paar keer gesmst hebt met die meid en je laat paar dagen weken of maanden niks meer horen krijg je van die smsjes die jij nu voorlegt. Van die herinnerings smsjes. Als je haar vraagt of je kan bellen zeggen ze ook ALTIJD dat ze dat eng vinden en er bv slechte ervaringen mee hebben om hun eigen nummer te geven. Ook spreken ze na een tijdje af allemaal! en dan een dag vantevoren of dezelfde dag wordt die afspraak afgezegd door dat bedrijf dus die sturen dan een bericht met "ik ben van de trap gevallen en kan niet sorry" dat blijft zo doorgaan...en er zijn mannen die BLIJVEN erin trappen...
anyway daar komen die smsjes dus vandaan want ze komen me erg bekend voor. Ik heb trouwens niks met sex industrie ofzo te maken maar het verdiende lekker en had niks beters te doen in die periode...heb nu een gewoon baantje hoor
ja ach ik werk er al lang niet meer, en wat kan mij het schelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:53 schreef erwinrt het volgende:
[..]
Klopt, Ook gedaan. stond nog in je contract dat je het nooit tegen iemand mocht zeggen haha.
maargoed verdiende wel lekker en je ging het steeds sneller leren.
(maar de smsjes kwamen niet van 06 nummers af, dus is niet hetzelfde)
Laat je mama het maar niet horen...quote:
U hebt contact met de voicemail box van 06......quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:13 schreef erwinrt het volgende:
dan hoop ik voor die gast dat 0640127327 geen abbonoment is want die kan die nu wel weggooien
dat geeft niet aan of het abbonement of prepaid is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
U hebt contact met de voicemail box van 06......
0638 Dutchtonequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:09 schreef Zwaffel het volgende:
dat nr is van tele 2
http://64.233.183.104/search?q=cache:iM9ToSAo4iIJ:www.ringtone-pagina.be/systematiek_06-nummers_1084284956.html+kpn+0640&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=3&client=firefox-a
Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 02:43 schreef izzow het volgende:
[..]
0638 Dutchtone
niet correct, ik heb Orange en begin met 0638
of is dutchtone overgenomen door Orange?
Ja, alleen gooit het fenomeen nummerbehoud wel ernstig roet in het eten hè?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:09 schreef Zwaffel het volgende:
dat nr is van tele 2
http://64.233.183.104/search?q=cache:iM9ToSAo4iIJ:www.ringtone-pagina.be/systematiek_06-nummers_1084284956.html+kpn+0640&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=3&client=firefox-a
fuck, slim manquote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ja, alleen gooit het fenomeen nummerbehoud wel ernstig roet in het eten hè?
Iemand die oorspronkelijk dit nr. bij Tele2 kreeg en toen is overgestapt met het behoud van zijn nummer naar bijv. KPN, heeft dus 0640 en KPN. Dus het hoeft helemaal geen Tele2 meer te zijn...
via internetquote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Jurruh het volgende:
Hoe zijn jullie in godsnaam bij dat werk gekomen van die smsjes?
We hebben hem gevonden!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:43 schreef izzow het volgende:
[..]
0638 Dutchtone
niet correct, ik heb Orange en begin met 0638
of is dutchtone overgenomen door Orange?
dat zij ie bij mij ook alquote:Op maandag 29 mei 2006 15:38 schreef Spiller het volgende:
Vanmiddag weer gebeld door een "Prive nummer"... Ik bleef stil, waarna het aan de andere kant van de lijn ook stil bleef. Toen ik na 30 seconde "HOER" zei werd er direct opgehangen...
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef Stinger__ het volgende:
huppa, ook een tvp.
Ik wil weten hoe dit verder loopt
hij is vast ingegaan op de avances van die gozer en is nu bruut in zijn sterretje genomen en durft daarom niet meer hier terug te komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:39 schreef BrandX het volgende:
tis al een tijdje stil in dit spannende verhaal... Is er een update?
Nou ik ben een kut newbie die dat nog niet wist, dus geen banquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doodverwensing op FoK mag nie. Daarom dus...![]()
Ok, ik heb de banaanvraag ingetrokken en de admins overgehaald van verdere stappen af te zienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ik ben een kut newbie die dat nog niet wist, dus geen ban![]()
Wat ben je toch aardigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, ik heb de banaanvraag ingetrokken en de admins overgehaald van verdere stappen af te zien
bans aanvragen ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doodverwensing op FoK mag nie. Daarom dus...![]()
Jij... Omg!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sssst, ik had haar al helemaal ingepakt enzo...![]()
Nou jij, jij bent echt, godver! Jij...quote:
das weer een doodsverwensingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou jij, jij bent echt, godver! Jij...
Die u bastard die!!
Oops.. Je haalt het slechtste in me naar boven![]()
Ja maarquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maarHij deed ook zo een ban aanvraag en dus nou ja
![]()
beide dan maar in een hoekje gaan zitten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maarHij deed ook zo een ban aanvraag en dus nou ja
![]()
Maar ik wist niet beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
beide dan maar in een hoekje gaan zitten?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik wist niet beterEn hij is gewoon gemeen
![]()
Als hij ezelsoren op moet ga ik akkoord![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |