Ik bedoel dus dat iemand uit dit topic de topicurl heeft gesmst naar die gast, dus de kans is aanwezig dat die gast dit topic gaat lezen en dus ermee kapt...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:14 schreef PauldeMunnik het volgende:
Die post snap ik niet van je SR?
Komt nog wel, ze doen alles om geld te krijgenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:02 schreef MutedFaith het volgende:
Reclamesmsjes beginnen meestal niet naar je te bellen als je niet meer terugsmst...
Is het normaal dan dat iemand zijn leeftijd meteen goed heeft? (een paar maandjes ernaast maar goed)? Daarnaast bied hij hem 17,5 euro als ie een knul wilt neuken, is dit ook normaal bij die sexsmsjes? Voor mij komt het over als een pedopooier of als een grap van 1 van zijn vrienden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:33 schreef mark_82 het volgende:
[..]
Komt nog wel, ze doen alles om geld te krijgen![]()
Ik stop alquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Was die spelling echt zo?
Dat klinkt vrij FOK!s namelijk.
Neehee, dan hebben we niks leuks meer te lezen.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neehee, dan hebben we niks leuks meer te lezen.. MailSMS hem terug, nu!
tja, maar smscity mag verder geen gegevens geven over die persoon dus dan houd het opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:09 schreef Benexx het volgende:
Jammer dat was ff makkelijk geweest! Toch wel benieuwd wie het dan registreerde en vooral met welke e-mail en IP...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:46 schreef Neverending het volgende:
tvp
Most definitely een bekende die TS wilt naaien (in de letterlijke dan wel figuurlijke zin des woordsch), zoveel valt al af te leiden uit de verzoeken die hij doet:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:50 schreef Flem het volgende:
Een bot, een vriend of een freak. Het kan allemaal nog.
Amen....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Most definitely een bekende die TS wilt naaien (in de letterlijke dan wel figuurlijke zin des woordsch), zoveel valt al af te leiden uit de verzoeken die hij doet:
1. Neem contact met me op en spreek uit dat je wilt neuken met een jongen. -> Werkt niet, door naar stap 2;
2. Stuur naaktfoto's van jezelf.
Beiden voorstellen zijn geschikt om iemand een hak mee te zetten en op de een of andere manier weet de verzender dat je rond de 23 jaar oud bent. Bovendien kost dit hem geld, en ik neem aan dat hij geen geld spendeert om TS aan de man of vrouw te krijgen voor ¤17,50.
Waarschijnlijk een mannelijke aanbidder die je uit de kast probeert te lokken![]()
idemquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef Timis.ro het volgende:
Ik heb me in elk geval kapot gelachen om dit topic...dankje
vage weddenschap voor 50 euro misschien?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Most definitely een bekende die TS wilt naaien (in de letterlijke dan wel figuurlijke zin des woordsch), zoveel valt al af te leiden uit de verzoeken die hij doet:
1. Neem contact met me op en spreek uit dat je wilt neuken met een jongen. -> Werkt niet, door naar stap 2;
2. Stuur naaktfoto's van jezelf.
Beiden voorstellen zijn geschikt om iemand een hak mee te zetten en op de een of andere manier weet de verzender dat je rond de 23 jaar oud bent. Bovendien kost dit hem geld, en ik neem aan dat hij geen geld spendeert om TS aan de man of vrouw te krijgen voor ¤17,50.
Waarschijnlijk een mannelijke aanbidder die je uit de kast probeert te lokken![]()
| 1 2 3 4 | [R] Connection failed (Connection refused) [R] Delaying for 120 seconds before reconnect attempt #1 [R] Retry attempt Aborted |
Er staan wel heel erg veel gegevens van dit IP op google, eigenlijk is dat niet helemaal normaal. Is het niet gewoon een publieke PC die hij gebruikt, dat zou ook die vele verschillende identiteiten die je kunt vinden verklaren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef Neutrino het volgende:
Ik heb ook ff een tijdje gezocht.
Wat ik dus niet snap is dat er zoveel mensen onder dit ip reageren.
Er zijn behoorlijk veel stats bijgehouden die allemaal weer naar een ander persoon verwijzen.
Sommige posts zijn duidelijk van hetzelfde niveau als de sms'jes.
Neem dit bijv:url1, url2, url3, url4, url5,url6,url7
Duidelijk is iig dat de persoon behoorlijk veel bij imonline.nl komt.
Ook al ben je een oude vrouw.. er zijn nog heus wel kerels die je leuk vinden..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:45 schreef MUUS het volgende:
Potver, dat wordt dan geen neuken met een kerel..
Misschien internetcafé of bibliotheek.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef JosvG het volgende:
[..]
Er staan wel heel erg veel gegevens van dit IP op google, eigenlijk is dat niet helemaal normaal. Is het niet gewoon een publieke PC die hij gebruikt, dat zou ook die vele verschillende identiteiten die je kunt vinden verklaren.
Wacht ff tot er weer een voetbal in je tuin geschoten wordt en niet zo onaardig doen, dan willen ze misschien wel neuken....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:45 schreef MUUS het volgende:
Potver, dat wordt dan geen neuken met een kerel..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |