Hé..quote:Op maandag 22 mei 2006 15:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een Sony Ericson telefoon misschien? Daarop kan je een lijst aanmaken met wie je mag bellen en wie niet....
Bij mij staat het onder Instellingen>profielen>profielen bewerken>Accepteer gespr.>en dan kan je kiezen tussen zelfgemaakte lijst wie je mag bellen of dat niemand je mag bellen of iedereen mag je bellen. (SE T610)quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Hé..
Dat ga ik maar eens zoeken dan..
behalve als die persoon zijn nummer op verborgen zetquote:Op maandag 22 mei 2006 15:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een Sony Ericson telefoon misschien? Daarop kan je een lijst aanmaken met wie je mag bellen en wie niet....
Flashmobben is snel er zijn en snel weer weg tochquote:
in amsterdam langs het rijn kanaalquote:Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef PauldeMunnik het volgende:
Ben benieuwd wie of wat erachterzit. Misschien met die man afspreken en dan een Fok!meet ervan maken!
Die wordt dan geblokt? Zo niet, dan moet ie maar voorlopig ff op alle telefoontjes blokkeren zitten, na de 23e is die man zijn abbo toch al kwijtquote:Op maandag 22 mei 2006 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
behalve als die persoon zijn nummer op verborgen zet
Zoietsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Flashmobben is snel er zijn en snel weer weg toch
[..]
in amsterdam langs het rijn kanaal?
Anders kan je natuurlijk altijd vragen of je provider het nummer wil blokkeren, volgens mij moet dat ook mogelijk zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die wordt dan geblokt? Zo niet, dan moet ie maar voorlopig ff op alle telefoontjes blokkeren zitten, na de 23e is die man zijn abbo toch al kwijt:P
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef Benexx het volgende:
Update 15:59:Mailtje
Hehe heb net een mailtje gestuurd via een proxy (ziet ie mijn IP tenminste niet... net ff gechecked) want die staat vol met foto's. Heb hem gevraagt of ie een foto van zichzelf kan mailen. Maar waar ik vooral geinstereseerd in ben is zijn IP
!!! We zie wel hoe ver ik kom...
Mail aan Misters_1989@hotmail.com op 22 Mei 2006
Voordat ik je foto's ga sturen wil ik toch eerst wel zien wie jij bent... stuur niet graag mijn foto's zomaar over het web...
Hehe elke reactie is best![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
*heeft de url van dit topic gesmst
geweeeldig ditquote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef Benexx het volgende:
SMS gestuurd
Mijn SMS op 22 mei 2006 om 18:05
Lees je je mail nooit me zo?
ja idd!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
hehehhe, maak een afspraak en mep die gast
Beste Erwin,quote:Op maandag 22 mei 2006 00:50 schreef erwinrt het volgende:
beste Benexx,
Met dank aan djexplo (hoewel het niet zeker is dat dit via smscity gebeurd)
heb ik melding gemaakt bij een medewerker. ik wacht op antwoord en laat het weten.
Was die spelling echt zo?quote:SMS op 22 mei 2006 om 11:29
Nuecken???
Ho maar..niet teveel credits aan Fok! toekennen hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Was die spelling echt zo?
Dat klinkt vrij FOK!s namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |