hij is vast ingegaan op de avances van die gozer en is nu bruut in zijn sterretje genomen en durft daarom niet meer hier terug te komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:39 schreef BrandX het volgende:
tis al een tijdje stil in dit spannende verhaal... Is er een update?
Nou ik ben een kut newbie die dat nog niet wist, dus geen banquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doodverwensing op FoK mag nie. Daarom dus...![]()
Ok, ik heb de banaanvraag ingetrokken en de admins overgehaald van verdere stappen af te zienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ik ben een kut newbie die dat nog niet wist, dus geen ban![]()
Wat ben je toch aardigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, ik heb de banaanvraag ingetrokken en de admins overgehaald van verdere stappen af te zien
bans aanvragen ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doodverwensing op FoK mag nie. Daarom dus...![]()
Jij... Omg!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sssst, ik had haar al helemaal ingepakt enzo...![]()
Nou jij, jij bent echt, godver! Jij...quote:
das weer een doodsverwensingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou jij, jij bent echt, godver! Jij...
Die u bastard die!!
Oops.. Je haalt het slechtste in me naar boven![]()
Ja maarquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maarHij deed ook zo een ban aanvraag en dus nou ja
![]()
beide dan maar in een hoekje gaan zitten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maarHij deed ook zo een ban aanvraag en dus nou ja
![]()
Maar ik wist niet beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
beide dan maar in een hoekje gaan zitten?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik wist niet beterEn hij is gewoon gemeen
![]()
Als hij ezelsoren op moet ga ik akkoord![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |